Saturday, March 2, 2019

Cum sa te vindeci de alergii instantaneu, cu puterea prezentului...

Alergiile sunt cunoscute ca diverse reactii ale organismului in prezenta unor stimuli, factori declansatori (polen, praf, alimente, par de animale, soare, venin, medicamente, etc) si se pot manifesta in diverse feluri, printre care: diaree, nas infundat, respiratie ingreunata, eruptii cutanate, soc anafilactic... si, ca in cazul majoritatii bolilor, nu se stie cauza...

Dar hai sa privim din alt punct de vedere, mai apropiat de natura, de intelegerea functionarii vietii si sa incercam sa deslusim tainele misterioase ale acestor ciudate manifestari. Daca privim organismul uman ca pe o masinarie biologica, ca pe un tot, un conglomerat de celule care nu vor decat sa traiasca,  iar in acest sens acesta a ajuns la o perfectiune de neimaginat, cu un centru de comanda care controleaza fara gres toate procesele interne in vederea adaptarii la situatiile de moment, atunci realizam ca toate modificarile ori reactiile ce au loc in organism, au un singur obiectiv: supravietuirea!

Subconstientul nostru face multe lucruri pe care noi nu le stim. E ca o mare necunoscuta pentru noi. In timp ce noi traim o viata "normala", fara griji, acesta lucreaza de zor pentru asigurarea supravietuirii noastre. Fiecare lucru, eveniment, situatie reprezinta un potential pericol, iar din aceasta cauza, el calculeaza si analizeaza fiecare situatie, memoreaza fiecare moment al vietii, fiecare experienta, pentru a le folosi ca puncte de reper in situatiile viitoare.

Pfuu, sper ca nu te-am bagat in ceata cu teoria... Hai sa vedem practic cum functioneaza, ce se intampla acolo, iar prin intelegerea acestor lucruri, sa putem indeparta misterul ce invaluie aceste "fenomene", precum si fricile pe care acesta le creaza.

Ce se intampla, de fapt, in cazul alergiilor? Si, cel mai bine se poate explica printr-un exemplu. Sa presupunem ca mergi pe o strada, adancit(a) in gandurile tale. In stanga case, garduri, in dreapta sosea, masini. La un moment dat, brusc un latrat de caine te aduce in prezent printr-o mare sperietura. Respiri apoi usurat cand observi ca dihania se afla in spatele gardului, deci nu reprezinta un pericol real. Rasufli cu usurare si iti continui drumul, uitand dupa un timp despre aceasta intamplare. Atata a fost tot, cel putin asa crezi.

Pentru subconstientul tau a insemnat cu mult mai mult. A fost un atentat la integritatea ta si, prin urmare, a luat toate masurile ca acest lucru sa nu se mai intample. Asadar, in momentul critic, cand s-a produs socul, subconstientul tau a facut o "poza" cu toate simturile tale, pe care a memorat-o in memoria sa holografica. A memorat cainele, latratul de caine, culoarea rosie a gardului, praful ridicat in sus de masini si aruncat in nasul tau, polenul care era peste tot in acea frumoasa zi de primavara, soarele ce iti batea in ochi.

Din acest moment, subconstientul va fi pregatit, va fi adaptat (in vederea supravietuirii) ca sa nu mai patesti acelasi lucru in viitor. Astfel, de cate ori va aparea in viata ta unul din elementele memorate in acea "poza", el va asocia acel element cu un potential pericol si iti va produce anumite reactii, similare cu cele din momentul adevarului, pe care tu nu vei sti cum sa le interpretezi. Si uite, ai devenit alergic. Si toate alergiile tale au devenit alergii intr-un mod similar: s-a intamplat o tragedie, o trauma, un conflict in viata ta, iar in acel moment tu mancai nuci, ori paine, ori o portocala, ori simteai polenul, praful...

Iar tu, din cauza ca nu stii aceste lucruri, faci exact cum am facut eu timp de vreo 8 ani: umbli din loc in loc, in speranta ca vei gasi pe cineva sa te "vindece", iei vaccinuri si medicatie impotriva alergiilor tale, dar acestea nu mai trec nicicum, decat se estompeaza pe moment. Iar cand vine sezonul ori apar factorii declansatori, esti dat dracu'...

Timp de vreo 8 ani am avut aproape toate alergiile la moda: la polen, la praf, la par de caine si pisica (le iubeam doar de la distanta). Iar, in pofida medicatiei si vaccinurilor anuale, nu imi treceau. Mi se explicau o gramada de teorii ridicole, care pe mine nu ma imbucurau cu nimic. Iar in 2012, in timpul primului curs de noua medicina, cand mi s-au explicat aceste lucruri, toate alergiile mi-au disparut instantaneu.

Dar cum am reusit acest lucru? In mod normal, teoria spune ca, pentru a scapa de alergii, trebuie sa rezolvi conflictul care le-a generat. OK, simplu in teorie, dar de unde sa mai stiu eu ce mi s-a intamplat acum 8 ani? Putea fi orice! Si atunci am avut o revelatie! Am reusit sa il fac pe subconstient sa inteleaga ca el se tine de ceva ce s-a petrecut in trecut. Acel trecut nu mai exista, iar evenimentul ce a generat alergia nu va mai aparea in viata mea sub niciun fel.

I-am "explicat" ca nu are sens sa ma tina legat de un trecut inexistent, ca acum eu sunt un om constient si voi putea avea grija de mine. Orice se va intampla in viata mea de acum incolo, voi rezolva de la nivelul omului constient, ma voi descurca, nu vom muri! Si, se pare ca a inteles. Programul alergiilor s-a incheiat instantaneu, odata cu aceasta constientizare! Poate parea de domeniul fantasticului, dar a functionat! Sunt un om liber acum! :) 

Abia peste un an, dupa ce citisem cartile "Puterea Prezentului" si "Un Pamant Nou" ale lui Eckhart Tolle de mai multe ori, am realizat ca eu, fara sa fi stiut, m-am folosit de infinita putere a prezentului, pentru a ma vindeca de alergii. Autorul si spune ca, in prezent, nu exista boli. Ele sunt relatia ta cu trecutul pe care nu vrei sa il lasi, de care tii cu dintii!

Aceasta a fost perioada cand am ajutat-o pe sora mea sa se scape si ea de alergie. Nu putea bea apa de la frigider. In caz ca se intampla, se alegea cu puroi in gat pentru o saptamana. I-am explicat toate aceste lucruri, am facut-o sa inteleaga puterea pe care o poate avea aceasta constientizare si faptul de a trai in prezent, de a lasa trecutul acolo unde ii e locul... Apoi, i-am turnat apa foarte rece intr-un pahar, pe care a baut-o dintr-o inghitura si... nimic, nicio durere in gat, niciun puroi, nicio alergie! Ceva era la mijloc, a functionat si la ea!
.............


cu mult drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


3 comments:

ADRIANA said...

Multumesc!

Gia said...

Eu sunt persoana care “traieste clipa!” Trecutul e trecut si acolo trebuie sa rămână.
Citind acest articol, mi-am dat seama pt a nu stiu câta oară, de puterea nemarginita pe care noi, oamenii, o avem; si anume, puterea gandului!
Si eu am scăpat de asa numitele “alergii” doar negând trecutul, neacceptând sa trăiesc prezentul in trecut. (Acum mi-am dat seama)
Multumesc frumos!

Cristina Ionescu said...

Ce bucurie sa recitesc acest articol! L-am citit in aprilie, iar ieri alaturi de copilul meu (15 ani) Stiam ca subconstientul nostru este un scaner performant, exista multe dovezi in acest sens, inclusiv senzatia de deja vu pe care o traim uneori. Mai stiam si faptul ca nu avem habar sa accesam acest scaner. Adica nu stim cum si la ce ne foloseste. Dar e acolo. Ca sa citesc acest articol din care aflu ca el se activeaza si lucreaza impotriva noastra...pardon, in apararea noastra. Asta mi se pare revelator, ca in functie de perceptia noastra ne putem pozitiona diferit cand abordam o problema. Atat de diferit, incat uneori chiar noi suntem problema. Minunata a fost si reactia copilului. La 15 ani e mai multa curatenie acolo in minte, dar si in inima, ca sa primesti astfel de informatii. Multumesc