Saturday, August 11, 2018

Cancerul de prostata - Spaima barbatilor...

https://terapieinarmonie.blogspot.com/2018/08/cancerul-de-prostata-spaima-barbatilor.html
(postare initiala: 8 aprilie 2013)

Salut copii… Am un articol special dedicat barbatilor, legat de una dintre fricile lor cele mai mari, aceea de a nu mai fi barbat in sensul potentei… Fiecare barbat traieste aceasta frica, iar, odata cu inaintarea in varsta, aceasta se intensifica. Nu e de mirare, cand esti cu un partener de zeci de ani si se instaleaza monotonia si, odata cu ea, scaderea libidoului,
a chefului, a poftelor… Scaderea potentei se datoreaza in general acestor motive si nu batranetilor… De acest lucru se leaga intr-un fel problemele de prostata, despre care voi vorbi in continuare… 🙂

Functia biologica a prostatei este, pe de-o parte de supapa a uretrei in ce priveste lichidul seminal, iar pe de alta parte de glanda producatoare de hormoni. Prin urmare, conflictele biologice ce determina modificari la nivelul prostatei sunt legate de aceste functii ale ei…

Mai exact, este vorba despre o asa-zisa imbucatura de natura sexuala, de exemplu in cazul in care un barbat mai varstnic este parasit de femeie pentru un barbat mai tanar, lucru peste care acesta nu poate nicicum sa treaca, acest conflict de indignare producandu-i modificari la nivel de prostata…

Alte exemple ar fi ingrijorarea in legatura cu nereusirea procrearii sau rivalizarea cu femeia in cazul in care barbatul respectiv se simte neputincios, nu destul de barbat, aceasta situatie intervenind in special dupa andropauza dar si inainte, in cazul dereglarilor hormonale…

Modificarile ce au loc pe perioada cat se traiesc aceste conflicte de indignare de natura sexuala (numita perioada activa a conflictului) se manifesta prin proliferare de celule la nivelul prostatei, diagnosticate ca tumoare sau adenocarcinom.

Odata cu rezolvarea conflictului, aceasta tumoare urmeaza a fi descompusa cu ajutorul microorganismelor dar, din cauza ca se formeaza acea edema de vindecare, prostata va creste in proportii, va fi imflamata si purulenta datorita ciupercilor care o descompun iar urina, prin care se efectueaza eliberarea de aceste resturi, va fi tulbure, urat mirositoare si deseori cu sange…

Iar acesta este in general momentul depistarii asa-zisului cancer de prostata, in faza de conflict activ proliferarea facandu-se asimptomatic, pentru a nu fi impiedicata in vreun fel posibilitatea rezolvarii conflictului…

Pentru a se opri proliferarea de celule trebuie, in primul rand rezolvat conflictul, aceasta proliferare oprindu-se chiar in acel moment…

La o tumoare mai mare de 3-4 cm este recomandata interventia chirurgicala de indepartare a tumorii (si doar a tumorii, nu si a prostatei!!!) pentru ca descompunerea ei ar dura destul de mult (din cauza ca si perioada conflictuala a durat mult) si ar fi destul de neplacuta… In cazul unei tumori mai mici, care nu provoaca complicatii (la urinare, de exemplu), este bine a se lasa procesul de vindecare sa isi urmeze drumul sau natural si firesc.

Bineinteles ca rezolvarile in Noua Medicina Germanica nu sunt si nu vor fi niciodata generalizate, de tip sablon, ci individualizate, de la caz la caz, tocmai de aceea solutiile se pot da doar separate pe fiecare caz!

As dori ca acest articol sa fie citit de cati mai multi barbati deoarece, prin intelegerea modului functionarii acestei minunate masinarii biologice care este corpul nostru, ajungem sa nu mai credem in Bau-Bau si in povestile cu Harap-Alb si Ileana Cosanzeana… Frica implementata pe toate caile (scoala, reclame, media, etc) ca, odata cu inaintarea in varsta, este aproape imposibil de a nu avea probleme si chiar cancer de prostata… devine astfel inutila si fara sens… 🙂



cu drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?” 


Adresa de email: *


10 comments:

Paul Costea said...

Catalin says:
08/04/2013 at 6:26 PM

Daca barbatii ar trai mai mult, toti ar suferi de cancer de prostate; in legatura cu acest tip de cancer, intrebarea nu e
“daca?” ci “cand”?
Ce simplu e de zis:”indepartate doar a tumorii, nu si a prostatei!!! ” un fel de “sa fie bine sa nu fie rau !”; treaba aiurea cu prostate e faptul ca e inconjurata de o gramada de nervi si terminatii nervoase , care atinse sau taiata pot da nastere la o avalansa de probleme(acesta e si motivul pentru care nu sunt indepartate atat de usor chirurgical tumorile ).
Stiu persoane care au aceasta problema:trebuie sa-si tina sub control dezvoltarea prostate cu tot felul de ceaiuri de plante si controale regulate.E aiurea…
Reply

admin says:
10/04/2013 at 4:36 PM

intrebarea este “cand” atunci cand te identifici cu acele probleme si cand traiesti intens lipsa potentei din tinerete…
tumoarea nu este necesar sa fie indepartata daca nu a crescut prea mare. cel mai important lucru este rezolvarea conflictului pentru ca, din acel moment, acea tumoare nu isi va mai avea sensul si va fi eliminata cu ajutorul microorganismelor… 🙂
Reply

Paul Costea said...

Daniela says:
15/06/2013 at 5:41 PM

Bine ne re(intalnim), :), chiar daca, pentru moment, doar virtual !
Pentru ca, in comment-ul trecut iti spuneam ca, desi sunt asistenta medicala si imi practic cu daruire si pasiune meseria, de vreo 3-4 ani simt ca,noi, cadrele medicale, nu facem suficient pentru a ajuta pe cel care ne cere ajutorul si ti-am enumerat si cateva din argumentele mele, revin cu un alt comment in care sa-ti povestesc cum am aplicat pe tatal unei prietene o terapie combinata(alopata – “neconventionala”), tata in varsta de 84 de ani, care a fost externat in stadiul terminal, cu multiple diagnostice : Fractura de femur cu deplasare(inoperabila datorita varstei si starii generale alterate),Accident ischemic tranzitoriu. Dementa senila. Tumora de prostata,la fel, inoperabila (datorita celor mai sus-mentionate),Coma gradul I.
De fapt, la cererea mai mult a familiei a fost externat, deoarece au fost instiintati de evolutia nefavorabila a starii de sanatate, era prea tarziu…riscul intrarii in sala de operatie,,,riscul existent din cauza varstei si a starii generale, astenie fizica marcata, etc ..Sa revin : a fost externat, si au fost sfatuiti sa tina legatura cu medicul de familie, acesta sa viziteze zilnic sau la doua zile pacientul, sa-i evalueze functiile vitale (tensiune, respiratie, puls, saturatia oxigenului, temperatura, diureza, etc) si sa-i supravegheze sondajul vezical caci, din cauza tumorii de prostata inoperabile facea des glob vezical. La un moment dat, medicul lor de familie m-a solicitat la domiciliu pacientului sa-i schimb sonda vezicala caci se infundase cu cheaguri de sange,
Cand am ajuns la solicitare, am ramas pentru moment blocata : ma aflam in fata unui om in faza terminala(asa cum o numeste medicina)…partial constient, nu raspundea decat la stimulii foarte puternici, un om atat de slab incat abia i se vedea corpul de sub cearceaful cu care era acoperit, am simtit un miros greu, atat de la continutul pungii colectoare cat si de la multiplele escare, unele infectate, care apar adesea la cazurile cu spitalizare indelungata, care nu se mobilizeaza aproape deloc si la care mai contribuie si alti factori…Mi-am revenit rapid din blocaj, caci nu era doar primul caz care-l vad intr-o asemenea stare…diferenta era doar de locatie : vad zilnic astfel de cazuri la servici, dar, acasa, la domiciliul pacientului nu mai avusesem ocazia sa actionez doar la indicatia medicului de familie, fara participarea lui directa. Mi-am asumat responsabilitatea, in primul rand. I-am intrebat pe membrii familiei daca au fost instiintati de prognosticul bolii pacientului, mi-au raspuns ca da, stiu ce urmeaza. Deci, tot ce mai puteam sa fac eu era sa ajut la usurarea durerilor, disconforturilor ivite, pentru ca omul acela sa-si poata incheia contractul cu viata fara chinuri.I-am schimbat sonda vezicala infundata, i-am pus o perfuzie cu ser si glucoza pentru ca era deshidratat si hipoglicemic deoarece, dupa externarea din spital alimentatia parenterala a incetat, i-am administrat calmant in perfuzie si am rugat familia sa-mi pregateasca un lighean cu apa calduta si sapun, sa-i invat cum se face toaleta omului imobilizat la pat timp indelungat si cu asta, vindecarea escarelor prezente si prevenirea aparitiei altora, noi, prin pastrarea regiunilor, plicilor corpului, pliurilor cutanate uscate, curate, pudrate cu talc sau unse cu un unguent pentru tegumente. I-am invatat pe membrii familiei cum se face schimbarea pozitiei bolnavului in pat la fiecare doua ore, sprijinit de rulouri,cum se face mobilizare pasiva la pat,a fiecarui segment de corp a pacientului, tinand cont de fractura de femur, i-am invatat cum se face igiena respiratiei, aspirandu-i secretiile nazale sau bucale cu pompita, cum se face aerisirea, umidificarea si improspatarea zilnica, de doua ori pe zi, a incaperii,acoperind pacientul, si i-am invatat cum sa-i ajute circulatia prin frictiuni usoare, blande…

Paul Costea said...

Daniela says: Eu nu mai faceam altceva decat zilnic sa-i asigur parenteral alimentatia si hidratarea si sa supraveghez si sa ingrijesc sondajul vezical.Nu am mai intalnit de atunci, decat cred ca, una sau maxim doua familii care sa-si fi ingrijit cu atata constiinciozitate bolnavul, Daca le ziceam ca de 6 ori sa repete aceste tehnici, de atatea ori faceau….dar nu numai ca le faceau, puneau dragoste pentru bolnavul lor, Mi-a placut enorm de mult aceasta familie(mama, tata, fiica, ginere), in care dragostea si respectul reciproc coexistau in egala masura. Dar, ca sa scurtez totul, pot sa va spun ca azi, acel om in stare terminala, acum vreo trei ani, traieste, vorbeste, este 100 % lucid,merge, citeste ziarul,rade, gusta glumele mele cand ne intalnim,refuza sa se uite la televizor sa vada politica,face rebus cu sotia lui…:). A implinit saptamana trecuta 87 de ani,iar sotia are 83. Ne-am intalnit, ne-am imbratisat(caci am ramas prieteni buni dupa ce mi-am terminat ingrijirile la domiciliu), si, ca de obicei, le-am savurat povestile pline de intelepciune de viata pe care ei mi le impartasesc. :), chiar si pe cele mai putin placute, cu umor. Nu stiam acum 3-4 ani despre NMG, doar ca am aplicat si am invatat si pe altii sa aplice ingrijirile paleative despre care invatasem la scoala medicala, dar daruirea,constiiciozitate si dragostea cu care a fost inconjurat si ingrijit in permanenta pacientul,a dus la vindecarea sa. In prezent urineaza spontan, nu mai are demult hematurie macroscopica,nici nevoie de sondaj vezical. Medicul de familie isi face in continuare treaba, ii evalueaza regulat hemoglobina, coagulograma, sedimentul urinar si ii mai prescrie completari cu vitaminoterapie, preparate usoare pentru corectarea valorii de la limita inferioara a hemoleucogramei, preparate ptr activitatea si functiile cerebrale(gen ginkgobiloba), preparate naturale pentru imunitate, etc. Voi reveni cu povestea mea personala de vindecare, dar aici deja, stiam despre NMG din studiie proprii pe care le-am facut din materialele gasite pe net. Sa ne reauzim cu bine si ma bucur enorm cand citesc aici, pe blogul tau, George, ca exista din ce in ce mai multi adepti si practicanti ai NMG, chiar si din domeniul medical, caci eram tare dezamagita cand, incercand sa le povestesc medicilor cu care colaborez despre acest tip de medicina, eram privita cu suspiciune, sau mi se taia repede pledoaria cu fraze pe care deja le sti si tu. Oricum nu sunt descurajata deloc de reactia colegilor mei care imi spun ca am luat-o razna, ca filozofez, ca traiesc deasupra pamantului, cu capul in nori, etc…Pot sa fac haz pe seama acestor afirmatii si sa raspund zambind ca da, m-am inaltat spiritual pe alta treapta, acesta este si unul din scopurile mele importante pe care mi le-am propus in aceasta viata, si ca da, imi place foarte mult filozofia practica in viata cotidiana, nu cea aplicata in singuratate, in ascetism, in continua meditatie, etc. Ma inscriu cu drag in grupul adeptilor NMG, astept cu rabdare,speranta si incredere ca va veni si timpul cand voi participa la un curs, seminar… Daniela Tomescu, asistent medical, Petrosani
Reply

Paul Costea said...

Sergiu says:
01/07/2013 at 5:13 PM

Buna ziua, bunicul meu are probleme cu prostata, a facut si operatie si tot nu era prea bine si am zis sa caut pe internet un produs bun pentru problema noastra, iar dupa ce am cautat in amanunt am reusit sa gasesc un produs care s-a dovedit a fi miraculos deoarece bunicul se simte foarte bine de cand l-a folosit si e mult mai vesel acum, in plus nu a costat nici mult, oricum nu pretul era problema ca as fi dat oricat sa se faca bine. Am lasat un link mai jos de unde i-am luat eu, poate mai ajut pe cineva, ca pe mine nu m-a ajutat nimeni. Va doresc numai sanatate.

http://mhlnk.com/58F72256
Reply

Costea Paul George says:
01/07/2013 at 5:29 PM

iti multumesc mult… 🙂
Reply

mihaela says:
02/07/2013 at 8:38 PM

Buna ,ma numesc Mihaela,as dori sa stiu daca va avea loc de curand un seminar despre Noua Medicina Germanica in nordul Italiei.Multumesc!
Reply

Costea Paul George says:
02/07/2013 at 10:41 PM

draga mea mihaela… ma tem ca nu pot sa iti raspund la o asemenea intrebare… va trebui sa te interesezi pe plan local… pana atinci, iti recomand sa citesti cartea “medicina cu susul in jos” (o gasesti si pe net) precum si sa vizionezi videoclipurile pe pe pagina mea care iti vor da o idee despre ce inseamna aceasta medicina… 🙂 succes! http://terapieinarmonie.ro/?page_id=5
Reply

gabin says:
30/12/2013 at 12:08 PM

Sefu’ Paulica Georgica,
simpatia pentru tine este fara margini.
NMG pe mine m-a convins de la “prima vedere”.
Doar o neclaritate am: exista un diagnostic undeva pe un organ, dar nu stim exact care este conflictul care a produs “boala”. Exista o metoda care “sa acopere tot” si sa refaca ordinea in corp?
Ma gandesc la ceva gen spovedanie sau constientizarea tuturor problemelor emotionale din trecut si cerut iertare pt ele….
Care este varianta NMG?
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
30/12/2013 at 6:09 PM

draga gabin… NMG are o metoda principala de rezolvare a conflictelor, in care, in urma unei conversatii cu individul si stiind diagnosticul, poti sa il duci pe drumul unei confesiuni emotionale, care ii va rezolva conflictul si il va trimite in faza de vindecare. totusi, aceasta metoda nu se poate aplica tot timpul. exista boli vechi, la care individul nici macar nu mai reuseste sa gaseasca evenimentul care a dus la conflictul biologic iar atunci se trece la alte metode. plus ca, trebuie avuta mare grija, pentru ca, in cazul conflictelor teritoriale care isi au originea in cortex, unde avem simptome in tesuturi ectodermale, o rezolvare a conflictului dupa 9 luni de la aparitie, duce inevital la o moarte prin infarct ori embolie pulmonara, dupa caz (depinzand de faptul ca esti stangaci ori dreptaci, barbat ori femeie). de acolo sunt infarcturile alea multe in randul sportivilor, pentru ca ei si-au rezolvat conflicte de acest gen dupa cele 9 luni pe care i le pune la dispozitie natura… natura nu are nevoie de perdanti iar daca ai pierdut un teritoriu si nu l-ai recuperat in 9 luni, cat ii trebuie pentru a aduce pe lume un alt specimen, te va elimina fara drept de apel. stiu ca suna dur, dar asa functioneaza natura: simplu si eficient! … iti dau un exemplu concret: iti aduci aminte fotbalistul care a facut infarct si a murit in timpul meciului? el pierduse un teritoriu, adica fusese pus rezerva, in favoarea unui coleg nou, fapt care a durat peste noua luni, iar, la 6 saptamani dupa ce fusese repus titular (asta e termenul dupa rezolvarea conflictului), a fost eliminat de catre natura… frumos, asa-i?

nu vreau sa ma mai intind, o sa scriu un articol despre metode, solutii universale pentru toate bolile…

cu mult drag, paul
Reply

gabin says:
30/12/2013 at 12:16 PM

…ca sa explic mai bine: am citit de o tanti care facuse ceva complicatii la pancreas pt ca se suparase pe sot ca nu a putut cumpara o rochie. A aflat prin hipnoza care este motivul si a putut remedia. Ce putem face cand nu exista hipnoza la indemana? Sa inventariem toate problemele, supararile, of-urile, grijile, necazurile,…. legate de parinti, sot/sotie, copii, soarta etc?
Astept parerea ta.
Un an nou binecuvantat si fie ca NMG sa rareasca pacientii in spitale (ca oricum merg acolo doar la suferinta).
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
30/12/2013 at 6:13 PM

draga gabin… da, exista metode, solutii universale pentru toate bolile… le voi enumera, sintetiza intr-un articol special… desi, daca citesti pe site, majoritatea le gasesti ori in articole, ori in comentariile mele date cititorilor… si da, hiphoza este f buna pt asa ceva, cu conditia ca cel ce o face sa stie pe ce drum sa il duca pe individ…

toate cele bune, paul
Reply
gabin says:
30/12/2013 at 9:59 PM

Multumesc mult pt raspunsuri.
Asteptam noi articole despre modul in care abordam “boala”, sau pasii pt identificarea conflictelor. Am gasit ceva schematizat despre legatura dintre emotie si organe.
Un AN nou plin de realizari, multa sanatate si Iubire in suflet.
Toate cele bune.
Reply
Costea Paul George says:
30/12/2013 at 11:19 PM

🙂

Reply

Paul Costea said...

Lidia says:
CANCERUL
S-ar putea sa va surprinda sa aflati ca toti avem celule canceroase in corp. Cancerul apare atunci cand celulele incep sa se comporte anormal – cresc ,se multiplica si se raspandesc .E ca un fel de revolutie in corp ,cand un grup de celule inceteaza sa mai functioneze in armonie cu intregul organism si incep sa se manifeste necontrolat . Cu toii producem celule canceroase ,prin urmare celula stranie si rebela este un fapt obisnuit. Sistemul imunitar al unei persoane sanatoase pur si simplu ii izoleaza si ii distrug pe acesti contravenienti ,inainte de a se dezvolta si a da nastere unei mase canceroase numite tumora. Cu toate acestea ,in cazurile de cancer ,sistemul imunitar este invins si cancerul se raspandeste.A intelege cum si de ce se intampla acest lucru reprezinta cheia prevenirii cancerului. CANCERUL PRIMAR SI CEL SECUNDAR Cancerul “primar” este foarte putin probabil sa fie fatal.Totusi ,la un moment dat ,se poate dezvolta o celula canceroasa ‘’metastatica “ mai mobila .Aceste celule metastatice pot parasi masa canceroasa initiala si se pot raspandi in corp ,prin sange sau prin vasele limfatice .Apoi se pot stabili in diferite parti ale corpului ,unde vor incepe sa se multiplice ,dand nastere unor asa – zise “ tumori secundare “. Acestea din urma sunt mai insidioase si mult mai greu de tratat ,deoarece tind sa se raspandeasca si sa se dezvolte mai rapid . In consecinta ,sansa medie de supravietuire ,odata ce apar aceste tumori secundare ,este mult mai sczuta . CARE ESTE SCOPUL TRATAMENTULUI CONVENTIONAL ? Principala tinta a tratamentului conventional al cancerului o reprezinta depistarea lui din timp si apoi anihilarea tumorilor .Cu cat un anumit tip de cancer este depistat mai devreme ,cu atat exista mai multe sanse de a elimina tumora primara inainte de metastaza ( sau de raspandire ) si de a produce tumori secundare. Totusi ,depistarea din timp pune si anumite probleme .Mamografiile ,folosite in depistarea tumorilor de san ,sunt capabile sa detecteze microcalcefieri ( mici depozite de calciu ) in sani ,care nu puteau fi simtite pana atunci . Aceste microcalcefieri pot sa nu fie cancer ,asa dupa cum se stie: dar daca trebuie tratate sau nu este discutabil. Mamografiile expun femeile la radiatii ,care sporesc riscul de cancer .Unii oameni de stiinta considera ca mamografiile de rutina in cazul femeilor sub 50 de ani ,care nu prezinta nici un simptom ,nu sunt indicate .

Paul Costea said...

Lidia says:
De fapt ,un studiu recent a indicat faptul ca unul din trei cancere la san depistate cu ajutorul mamografiei este inofensiv .Cercetatorii de la Nordic Cochrane Centre din Danemarca au analizat o serie de statistici din perioada 1971 -1999 ,din cinci tari care implementeaza programe de screening ,printre care si Marea Britanie. Rezultatele au aratat ca anumite femei urmasera tratamente impotriva unor tipuri de cancer in cazul carora era improbabil ca rezultatul sa fie decesul sau metastaza. Odata ce cancerul a fost inlaturat printr-o interventie chirurgicala ,tratamentul ulterior cel mai obisnuit pentru cancerul de san e cel cu Tamoxifen ,insa multi oameni care nu iau aceste medicament se simt la fel de bine ca si aceia care il iau. Per total ,scade rata mortalitatii cu mai putin de 10%. OPTIUNILE Exista trei modalitati de a anihila o tumora : printr-o interventie chirurgicala , prin radiatii sau prin chimioterapie . Unele forme de cancer nu se preteaza la interventii chirurgicale ( de exemplu ,cancerul la ficat ,la creier ,la sange sic el osos ),iar in aceste cazuri ,este folosita chimioterapia – utilizarea de medicamente toxice pentru celulele canceroase. Desi aceste tratamente pot si chiar salveaza vieti ,problema e ca pretul este adesea foarte mare : fiecare tratament este traumatizant si daunator pentru corp. Progresele recente ale acestor forme de terapie au incercat sa minimizeze efectele secundare ; de exemplu ,prin producerea unor medicamente chimioterapeutice care sa vizeze numai celulele canceroase si sa nu le afecteze pe cele sanatoase . Nutrientii fac acelasi lucru ,si cerectarile efectuate spun ca suportul nutritional este vital pe durata acestor tratamente – poate reduce efectele secundare si grabi refacerea . Totusi ,terapiile conventionale pentru cancer pun foarte putin accentul pe eliminarea factorilor care cauzeaza in primul rand cancerul sau pe intarirea sistemelor natural de aparare ale corpului ,care combat celulele canceroase si redau locul celor sanatoase. SPRIJIN NUTRITIONAL PENTRU CHIMIOTERAPIE SI RADIOTERAPIE Daca urmezi un tratament cu chimioterapie sau radioterapie ,este bine sa stii ca numeroase studii clinice au demonstrat ca schimbarea dietei si a stilului de viata contribuie la imbunatatirea starii generale de sanatate ,creste speranta de viata si reduce efectele secundare ale terapiilor .Ideal ar fi sa incepi un program de intarire a imunitatii cu o luna inainte de tratament , apoi sa urmezi un program de detoxificare dupa tratament ,pentru a ajuta organismul sa scape de toxine .Un nutritionist te poate ajuta sa faci acest lucru . Printre factorii implicati in intarirea imunitatii se numara reducerea cantitatii de grasimi ,consumul unei cantitati mai mari de legume si fructe ,luarea de suplimente alimentare cu vitamine si minerale si reducerea cat mai mult posibil a expunerii la poluare .

Paul Costea said...

SPRIJINUL VITAMINELOR SI MINERALELOR Desi unele persoane recomanda sa nu iei suplimente cu vitamin sau minerale in timpul chimioterapiei sau al radioterapiei , numeroase studii au demonstrat ca antioxidantii nu doar ca protejeaza impotriva toxicitatii medicamentelor si a radiatiilor ,ci si sporesc efectele anticancerigene ale acestora .Asa ca sfaturile specialistilor spun desigur ,sa iei suplimente inainte si dupa tratament ,cu atentionarea sa alegi suplimente cele mai bune care contin nutrientii extrasi numai din Alimente Integrale,atent selectionate si care au la baza studii clinice facute de oameni de stiinta ,acestia confirmand puritatea si bieninteles beneficiile lor. NEOLIFE are cele mai bune produse ,corespund recomandarilor oamenilor de stiinta ,programul se da personalizat fiecarei persoane in parte .Eu personal am luat programul de la NEOLIFE si mi-a adus rezultate la care o spun cu toata sinceritatea ,nu m-am asteptat nici eu si nici dr.Bogdan Cupceancu ,cel care mi l-a recomandat pentru problema la san. Tre –en- en,Programul Phytodefense,Salmon Oil Plus asociate cu alti integratori,va ajuta sa preveniti si sa combateti cancerul .Nutritia Celulara sta la baza sanatatii noastre!

Reply

Paul Costea said...

Costea paul says:
Draga Lidia… Abordarea ta strict alopata ma face sa cred ca ai incredere deplina in acest sistem… Este adevarul tau si atata timp cat crezi in el, va da rezultate pentru tine… Dar, la multi oameni, nu functioneaza. Ei vor trebui sa gaseasca o alta cale pentru a supravietui cancerului ori, in cel mai bun caz, a se vindeca… In sprijinul acestor oameni as dori sa vin prin informatia pe care le-o pun la dispozitie…
Iti multumesc pentru comentariu…

Reply