Sunday, August 12, 2018

SISTEMUL IMUNITAR – un mit, sursa inepuizabila de venit !!! (partea I)

(postare initiala: 21 noiembrie 2013)

Sistemul imunitar incoace, sistemul imunitar incolo, peste tot auzi de sistemul imunitar. Mare vedeta a ajuns si totusi, acest sistem imunitar nu e ceva concret, contrar celor “explicate”. Medicina “stiintific academica” se pricepe la presupuneri (ale originii unei boli) si la folosirea de termeni si notiuni abstracte care sa dea un “sens” pieselor de puzzle,
cand, de fapt, metaforic vorbind, ar trebui doar sa intoarca pe cealalta parte acele piese (de puzzle) pentru a se face lumina si pentru a le putea aranja intr-un mod armonios la locul lor. Indoctrinarea si “legile de baza” (dictate de companiile farmaceutice) sunt sfinte, acestea nu permit cu niciun chip sa tragi cu ochiul la reversul pieselor. Iar miza acestui joc murdar al banilor e sanatatea si viata noastra…

In ce priveste aceasta notiune abstracta, sistemul imunitar, i s-a dat un nume, i s-au contabilizat rolul si functiile, s-au inventat o gramada de povesti ale functionalitatii sale, si totusi, unde este exact acesta? Raspunsul normal la aceasta intrebare este, de fapt: intregul organism se comporta ca un sistem imunitar, fara sa existe in interiorul sau ceva specializat in acest sens. Toate celulele organismului conlucreaza pentru mentinerea structuriii intregului (si nu doar o parte din ele, specializate in acest sens), printr-un sistem de minim 150 de canale de comunicatie electrico-chimica, cai, iar un ajutor de nadejde sunt microorganismele, pompierii nostri.

Ce se stie despre sistemul imunitar? Ca acesta s-ar prezenta ca o armata buna, defensiva, reprezentata oficial de sistemul limfatic, de fiecare a zecea celula din organism si de multe alte inventii (o fi armata rosie? 😉 ), care lupta din rasputeri cu armata rea (a capitalismului, ca pe vremuri 😉 ), reprezentata de virusi, bacterii, infectii, care vor sa ne manance de vii, sa ne puna viata in pericol, sa ne omoare… iar aceasta lupta este considerata rolul sistemului imunitar…

Noua Medicina Germanica a intors piesele de puzzle si astfel a reusit sa le monteze la locul lor, vazand adevarata imagine a intregului iar, folosindu-se de aceasta imagine, a demonstrat clar ca nu slabirea sistemului imunitar duce la crearea de boli si nici macar una(!) nu depinde de starea acestuia! Ni s-a implementat totusi povestea ca sistemul imunitar cade din cand in cand (or fi fost in organism multe razboaie de genul celor amintite anterior? 😉 ori nu ai mancat destule mere?? ) iar atunci are loc slabirea organismului si invadarea lui de catre uratele boli… Si astfel, s-a deschis terenul pentru vanzarea de tot felul de minerale, suplimente alimentare, vitamine, scumpe, dar “eficiente”, toate acestea pentru simplul “fapt” ca tu ai fost atat de zapacit sa nu te ingrijesti de sistemul tau imunitar… Iar ei nu fac altceva decat sa te ajute pe tine, biata victima, sa iti reintaresti sistemul imunitar (fara sa aiba alt interes, dragii de ei) pentru a putea continua la nivel optim lupta neincetata contra bolilor. (In alta ordine de idei, vitaminele si mineralele achizitionate din farmacii sunt realizate prin procese chimice, prin urmare, ele nu vor putea fi niciodata acceptate, asimilate de catre organism).

Si totusi, aceste metode de “recuperare” nu au succes real, nici in trecut, nici in prezent si nici in viitor, pentru ca nu asa functioneaza organismul. Sistemul imunitar este, de fapt, un vast sistem de comunicatie electrica si chimica cu “comanda” din creier, ce implica toate celulele organismului, inclusiv totalitatea microorganismelor ale caror gazda suntem (neexistand bune sau rele) si nu doar fiecare a zecea celula “specializata in lupta”, precum se “stie”.

Aceasta comunicare armonioasa, inteligenta, ce exista in organism, intre toate celulele, va porni, in cazul patrunderii in organism a impuritatilor din exterior, un proces de curatare. Daca, de exemplu, iti intra in talpa un cui ruginit, dupa extragerea lui, in locul ranei vor ramane mizerii, impuritati care vor intra in “jurisdictia” asa-zisului sistem imunitar. Creierul va primi informatii in legatura cu situatia din zona iar acesta va dispune trimiterea la fata locului a limfocitelor, celulelor macrofage, leucocitelor care vor curata, matura, separa mizeria, reziduurile, gunoiul provenit din exterior si le vor trimite spre eliminare in sistemul limfatic ori le vor arunca in exterior direct prin rana.

Prin urmare, trebuie sa se faca distinctia dintre aceasta functie, rol al “sistemului imunitar”, de curatare si cazul in care apare o anumita imbolnavire (care, de obicei, se pune pe seama lui) deoarece aceste imbolnaviri nu se datoreaza functionarii deficitare, imperfectuoase, defectuoase, slabirii sistemului imunitar ci mai degraba faptului ca am suferit un soc, conflict emotional (care, la indeplinirea anumitor conditii, se transforma in conflict biologic) iar acea boala este, de fapt reactia de raspuns subconstienta a organismului (in spiritul supravietuirii) la acel soc (biologic – pentru ca, doar in cazul sau se va intampla acea reactie). Acea modificare la nivel celular (boala), pornita de catre creier, a devenit necesara, din punct de vedere biologic, de milioane de ani incoace, si este cea mai adaptata, perfecta solutie a organismului, pentru rezolvarea conflictelor biologice. Fara aceste reactii, ar fi de neconceput supravietuirea. Ramane la latitudinea noastra a deveni constienti de fiecare clipa a vietii noastre, pentru a nu face aceste conflicte biologice si a obliga astfel organismul sa reactioneze…
Sistemul imunitar este un sistem de comunicatie! Dr. Hamer spune esentialul afirmand ca sistemul imunitar nu face altceva decat ca, in momentul potrivit si in locul potrivit in organism, deschide poarta in fata microorganismelor si o inchide la loc, ceea ce inseamna ca, prin Noua Medicina Germanica, el a dovedit 100% de netagaduit ca bacteriile, ciupercile, virusurile, toate microorganismele, apar si se pun la lucru (ajutand la descompunere de tesuturi, ori la refacere de tesuturi, dupa caz, provocand infectiile, ca parte a procesului natural de recuperare) intotdeauna dupa rezolvarea conflictului, in faza de vindecare, tot acest proces fiind tinut sub control de catre creier. Ciupercile au rolul de a descompune tumorile (cancer de ficat, cancer de plamani, cancer de colon, cancer de prostata, etc) iar bacteriile si virusurile ajuta la refacerea de tesuturi (cancer de col uterin, cancer ductal de san sau cancer de bronhii, etc). Tipul de modificare suferita (pe parcursul procesului numit boala) depinde de foita embrionara din care face parte organul respectiv (endoderm, mezoderm, ectoderm), lucruri pe care medicina stiintific-academica nu le cunoaste si nici nu are cum, ea avand la baza evaluarea simptomelor si nu cauzele reale ale bolilor.

Odata inteles acest proces, faptul ca ciupercile, bacteriile, virusurile nu sunt acolo ca sa ne manance, cum ne-a fost implementat (pentru a ne spori frica si a crea astfel un necesar de protectie falsa), ci, din contra, ele sunt acolo ca sa ne ajute, ele sunt nanochirurgii nostri, salahorii nostri moleculari semi-automatizati, si ne ajuta in regenerarea, recuperarea organelor ce au suferit modificari de structura in urma conflictelor pe care ni le-am creat inconstient. Faptul bine “cunoscut” ca se lupta sistemul imunitar, armata buna, cu microorganismele, armata rea, este o gluma proasta creata in scop de manipulare, de implementare a fricii si de tragere de foloase.

In ce priveste sistemul imunitar, iar acum voi fi distrugator de iluzii pentru multi, acesta nu are nevoie sa fie intarit sau stabilizat! El functioneaza intotdeauna perfect deoarece el consta in conlucrarea armonioasa si perfect pusa la punct de catre natura a tuturor celulelor din organism printr-o vasta retea de comunicatie electro-chimica iar defectarea lui ar insemna disparitia vietii! Prin urmare, el nu se poate strica, defecta, rolul lui fiind de a informa diversele organe, parti ale corpului despre dreptul, accesul, ingaduirea microorganismelor de a se pune la “lucru” in zona respectiva. Odata cu terminarea misiunii, microorganismele efectiv dispar, se evapora de la sine, fara niciun fel de “ajutor” din exterior, si fara razboi. Ele nu mai au accesul acolo, odata cu ajungerea la final al programului biologic care le-a activat, tot acest proces fiind tinut sub comanda si sub control de catre creier.

Intelegand aceste lucruri, rolul si functia sistemului imunitar capata o alta insemnatate, o alta valoare iar, in ce priveste preventia, nu este nevoie de nimic altceva decat de o atentie sporita din partea individului de a nu-si crea conflicte biologice precum si in rezolvarea celor existente, ele fiind motivul aparitiei majoritatii bolilor. Prin urmare, daca nu esti atent la conflictele tale, faptul ca te indopi cu vitamine, minerale, suplimente alimentare de zeci de mii de lei, nu te va ajuta la nimic, acestea dandu-ti un sentiment fals de protectie si preventie, prin povestile bine puse la punct de catre cei ce vor sa ti le vanda…



La final de articol, o sa iti dau o informatie (legata de conflicte si cum se ajunge din acestea la boli), poate cea mai importanta din tot blogul! Sa ramai doar cu aceasta informatie din tot si a meritat ca te-ai ratacit in acest loc, iti va salva viata! 🙂 :
Deci! Toate bolile sunt declansate de un soc emotional care trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele 5 criterii, aceste criterii odata indeplinite, transformandu-l in conflict biologic:
– 1 – este trait in mod dramatic (stresant, intens, perturbator, coplesitor);
– 2 – apare pe neasteptate, surprinde individul total nepregatit (precum un fulger din cerul senin);
– 3 – are un continut conflictual, mentine individul captiv, intr-o stare continua de stres, care il domina in totalitate;
– 4 – este trait in solitudine, individul fiind incapabil de a-si impartasi lui insusi sau altora sentimentele traite in momentul socului;
– 5 – nu are rezolvare imediata.

Singurul punct la care se poate lucra cu succes, in majoritatea cazurilor, este punctul 4. Vorbeste deci, despre emotiile, trairile tale. In orice imprejurare, eveniment marcant, situatie de viata, nu povesti fapte ci trairile, emotiile tale atasate evenimentului si astfel, aceste emotii vor fi spulberate, se vor pierde in neant. In aceste conditii, nu se vor mai indeplini simultan toate cele 5 criterii amintite iar, prin urmare, nu va porni procesul, reactia organismului numita boala. Ca si exemplu extrem, in cazul mortii cuiva drag, bineinteles ca suferim dar, vorbind despre trairile noastre, evenimentul va ramane doar ca un conflict psihic, emotional (care se va estompa cu timpul), si nu se va transforma intr-unul biologic, care sa ne duca 100% inspre boala. Iti dau in scris, iti promit ca, respectand, fiind tot timpul atent la ce ai citit acum, aici, nu te vei mai imbolnavi niciodata! Eu folosesc cu succes, de cativa ani incoace, aceasta metoda (printre altele), si nu mai stiu ce este boala! Nici macar racit nu am mai fost de 7 ani. E ceva, nu? Merita pentru tine? 🙂



P.S. Te rog sa ramai aproape si sa fii pe faza! Urmeaza partea a doua a articolului care dezvaluie secretele ascunse ale “sistemului imunitar”! (printre altele, voi vorbi despre legatura dintre alimentatie si “sistemul imunitar”, precum si despre motivele care ne fac sa credem ca avem “sistemul imunitar” slabit)… Aboneaza-te cu e-mailul daca nu vrei sa il pierzi… 😉

...

cu mult drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


24 comments:

Paul Costea said...

gabi says:
21/11/2013 at 7:27 AM

Asa cum ne-ai obisnuit….un articol bun din care avem ce sa invatam…sa ne trezim din somn..
O zi minunata Paul..

Lumina si iubire.
O viata plina de miracole.
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 9:10 AM

iti multumesc pt comentariu. are o deosebita valoare pt mine, nu doar acesta, ci toate comentariile tale! 🙂 … desi nu ne cunoastem personal, la cat esti de activa aici, eu cred ca ne cunoastem destul de bine deja… 🙂

cu mult drag, paul
Reply
Romica says:
21/11/2013 at 6:34 PM

Te felicit pentru munca pe care o faci ! Fara sa stiu de nmg, de un an am renuntat la orice fel de medicament si luam destule, pentru :colesterol, hipertensiune, steatoza hepatica, diabet tip 2, etc, dar am inceput sa-mi fac ordine in interior. Dupa o perioada am facut analizele si dr. de familie nu-si putea explica ce sa intamplat. Apoi am descoperit acest site care mi-a intarit convingerea ca sunt pe drumul cel bun. Dumnezeu sa te binecuvanteze !
Reply
Costea Paul George says:
21/11/2013 at 6:51 PM

draga romica… cum ai avut curajul sa faci acest pas? nu imi vine sa cred ca inca mai esti in viata… :))))

toate cele bune… esti pe drumul cel bun…

cu drag, paul
Reply
Dana Sorana Urs says:
26/12/2013 at 12:15 PM

Incaq nu inteleg care este mecanismul.La mine este pus diagnostic de leucemie limfocitara cronica. Ce trebuie sa fac?In decurs de 2 ani am slabit de la 56kg la 45 kg. si arat ca un schelet la inaltimea mea de 1,69m.Am refuzat chimioterapia inca de la inceput (2008) dar de un an ajung la 5 hemoglobina si mi se fac transfuzii de concentrat eritrocitar. Ajung astfel la hemoglobina 10 dar dupa o luna jumatate iar cobor la 5 si iar ma internez. Nu pot s-o tin tot asa ca fierul creste in corp si se depune unde nu trebuie , cu consecinte rele. Sant emotiva si am frici de saracie, de perderi materiale .Am avut socuri puternica acum30 ani ( am 65 ani) legate de infidelitatea sotului si acum 10 ani stress puternic legat de responsabilitati grele la servici si implicare in intrigi care mi-au dat agresivitate si frica.
Reply
Costea Paul George says:
27/12/2013 at 12:58 AM

leucemia este faza de vindecare a autodevalorizarii de sine. daca nu te vindeci, aceasta este din doua motive: in primul rand, conditiile de viata care te tin in acele emotii, aruncandu-te cand in faza activa cand in faza de vindecare iar al doilea motiv este interventia din exterior. noi trebuie sa ne incadram in niste norme dictate de aparate iar daca nu e asa, aceste simptome trebuiesc corectate. dar organismul are un motiv pt care te tine la acei parametri iar daca se intervine din exterior, se da peste cap echilibrul intern si nu mai stie ce sa faca, cat sa produca, in ce stadiu este… solutia? un curs cu specialistii in noua medicina germanica, unde ai putea primi solutii reale pt vindecare…

mult succes, paul
Reply

Paul Costea said...

Abey Witecka says:
21/11/2013 at 11:45 AM

Da si nu. Sunt de acord ca este multa exploatare a notiunii. Multe vitamine inutile si scumpe. Dar, pe de alta parte, totul care este sistemul uman/imunitar este echivalentul hardware, iar mintea/emotiile = software. Impreuna creeaza echilibrul. Nu cred ca doar mintea, emotiile creeaza absolut tot si rezolva absolut orice. Evident ca este sursa principala, dar o dereglare emotionala creeaza exact dereglarea fizica, a echilibrului de functionare a sistemului (uman, mai degraba), de unde si deficientele / bolile si crizele de tot felul.
Eu am experimentat des pe mine si practic simt cind sistemul este “out of balance”. Cu ce ajut? Pe linga gindurile pozitive, odihna, rezolvarea sau cel putin diminuarea conflictelor, iau si turmeric, ginger, vegetale fermentate (de mine, in casa), saruri epson (detox), sauna infrared, diverse alte minuni pe care le descopar exact cind trebuie, daca ma concentrez si eventual mai si caut un pic pe internet 🙂 Oricum, multumesc pentru articolele interesante! Abey
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 12:02 PM

draga mea abey… ceea ce imi relatezi tu aici va fi exact tema partii a doua a articolului 🙂 . l-am impartit in doua, pentru a nu deveni plictisitor pentru cititori…

toate cele bune, paul 🙂
Reply

Me says:
21/11/2013 at 11:54 AM

Adevarat. V am mai intrebat o data ceva si nu am primit răspuns la întrebare. Ce sfat imi puteți da pentru cearcane, sunt mai vanata, deși am o viata echilibrata. De mult Ma preocupa partea aceea:). Va multumesc!
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 2:50 PM

draga mea… sa stii ca nu imi aduc aminte despre o intrebare de acest gen. posibil sa o fi primit intr-o perioada in care am fost asaltat de o gramada de cititori… din pacate, despre cearcane nu vreau acum sa ma pronunt, pentru ca nu am studiat aceasta problema si nu imi place sa vorbesc prostii. o sa te rog sa imi amintesti prin 30 noiembrie printr-un email, pentru ca atunci voi fi la un seminar de nmg, unde voi intreba pentru tine despre cearcane… iti multumesc pentru intelegere!

cu mult drag, paul
Reply

Julia says:
21/11/2013 at 11:58 AM

Buna Paul,

Cred ca nu te-am intalnit intamplator.De abia astept sa termin si eu cursul.
Astept cu nerabdare articole noi.Imi spui si de ce apare tensiunea arteriala?
Am citit despre cele 5 legi biologige ale doctorului Hammer. Cred ca cel mai greu este sa-ti rezolvi conflictele. Poate sunt unele vechi si este mai greu
O zi frumoasa iti doresc
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 2:54 PM

draga mea julia… este foarte complexa aceasta stiinta, dar, odata inteleleasa in profunzimea ei, devine extrem de usoara, crede-ma… 🙂 … tensiunea arteriala este, conntrar celor presupuse de medicina stiintific academica, rezultatul unor necroze de la nivelul rinichilor. avand nevoie sa filtreze aceeasi cantitate de sange cu o parte din rinichi necrozat, va fi nevoie de o tensiune arteriala mai mare pentru a se reusi filtrarea… conflictul ce determina aceasta necrozare este unul legat de apa. candva, ai trait conflictual o inundatie, un inec…

cu mult drag, paul
Reply
pascu dumitra says:
24/11/2013 at 7:41 PM

Extraordinar ceea ce spuneti in legatura cu tensiunea arteriala ridicata ! Am citit comentariul de mai sus si imediat am sunat la mama mea care are hipertensiune si probleme de ritm cardiac ea avand 75 de ani . Am intrebat-o daca a avut ceva conflictual in legatura cu apa si intr-adevar mi-a spus ca in copilarie a cazut de pe cal in timp ce traversa o balta, direct in apa si s-a speriat foarte tare!
Cum as putea sa o ajut in acest caz ca sa revina la normal si sa nu mai inghita atatea pastile zilnic ?
Multumesc !
Toate cele bune.
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
25/11/2013 at 5:18 PM

o chestie interesanta, care ar putea-o scoate din aceasta problema, ar fi sa isi aduca aminte de toate conflictele legate de apa, sa vorbeasca despre ele, sa vorbeasca despre emotiile si trairile sale, sa isi aduca aminte deasemenea, ce persoane au fost prezente, pentru ca ele functioneaza pt ea ca sine (un fel de alergii), care ii aduc aminte organismului de conflict… nu este usor, dar e posibil… ar trebui in continuare constientizat ca apa are rolul de a sustine viata, nu a o lua… este in ea adanc aceasta frica, care o tine deasemenea in aceasta situatie… trebuie lucrat, lucrat, nu merge treaba cu pastile, ele doar ascund simptomele… daca ar putea veni la un curs de nmg, ar intelege cu mult mai bine ce are de facut, sunt multe cazuri vindecate de tensiune… eu va urez succes amandurora si sper sa reusiti sa treceti peste… multi oameni care mi-au urmat sfaturile au iesit din probleme pe care le aveau de ani de zile…

cu mult drag, paul
Reply

maria says:
21/11/2013 at 12:31 PM

Va astept cat mai curand si la Constanta.
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 2:55 PM

daca ramai prezenta pe site, sigur vei afla cand vor fi cursuri la constanta…. 🙂

cu mult drag, paul
Reply

Roman Silvia says:
21/11/2013 at 1:42 PM

si cu copii ce se intampla…si ei au conflicte biologice???
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 2:58 PM

draga mea silvia… am dezbatut deja problema copiilor in alte articole… suntem manipulati sa credem ca un copil nu isi poate face conflicte biologice pt simplul motiv ca nu ne poate comunica trairile si emotiile sale. tu cum simti? are un copil trairi si emotii sau e un robot? iar aceste trairi il duc la fel de bine in boala ca pe un adult… pe langa asta, in functie de varsta, copilul preia conflictele parintilor, din pacate…

cu mult drag, paul
Reply

Roman Silvia says:
21/11/2013 at 1:47 PM

mi se pare f interesant acest articol si merita sa incercam fiecare dintre noi sa sfidam boala! insa mai am o intrebare, totusi daca ne imbolnavim tratamentele prescrise sunt bune de ceva sau nu?
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 3:00 PM

din pacate, vindecarea nu poate veni decat din interior. tratamentele medicamentoase nu fac decat sa ascunda niste simptome si nu vindeca cu adevarat. de multe ori e si mai grav, ele opresc procesul natural de autovindecare iar, in acest mod, ne trezim cu boli cronice… totusi, isi au si ele locul in unele situatii grave sau de urgenta…

cu mult drag, paul
Reply

Ciprian Zaharia says:
21/11/2013 at 2:26 PM

De acord cu cele scrise de tine Paul…dar totusi conteaza ce bei si ce mananci 🙂
Chiar weekendul acesta merg la Iasi sa o reintalnesc pe dr. Crina Veres…desi nu sunt 100% de acord cu tot ceea ce prezinta noua medicina germanica.
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 3:02 PM

dragul meu… articolul nu e gata, ai citit doar jumatate… in cea de-a doua parte, voi dezbate problema alimentatiei si motivele care ne fac sa credem ca avem un sistem imunitar slabit… nu poti sa fii 100% de acord cu nmg pana nu ai inteles-o cu adevarat. dupa aia, te asigur ca nu o sa mai fie asa…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Roman Silvia says:
21/11/2013 at 3:22 PM

multumesc pt raspunsuri…sunt noua aici…si descopar incet
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 3:54 PM

esti pe drumul cel bun, crede-ma… 🙂
Reply

Luciano says:
21/11/2013 at 3:56 PM

Buna Paul,
citesc cu interes articolele tale si le vad interesante si folositoare pentru multi. Din pacate eu nu pot veni la nici unul din cursurile ce le dai in tara pentru ca nu traiesc in Romania de peste 16 ani. Ar exista posibilitatea sa le primesc via e-mail?
Multumesc si succes
Luciano
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 4:19 PM

draga luciano… am in gand sa fac asa ceva si o sa fie minunat pentru toti cei ce se afla in situatia ta… inscrie-te pe site, ramai aproape si vei avea doar de castigat… 🙂

cu mult drag, paul
Reply

Paul Melinte says:
21/11/2013 at 6:36 PM

Paul, poate ai auzit ( sau chiar ai citit ) de “Studiul China”. Daca nu ai auzit, iti spun ca in aceasta carte sunt suficiente dovezi ( din punctul meu de vedere ) despre legatura dintre cancer ( si alte boli ) si alimentatie.
Eu sunt deschis sa accept aceaste teorii pe care am inteles ca le studiezi, deoarce sunt covins de puterea extraordinara pe care mintea o are asupra corpului, dar sunt curios cum explici ceea ce scrie acolo si mai ales cum iti explici corelatia dintre cancer si alimentatie la cobaii folositi. Si la ei a fost tot un conflict?
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 6:55 PM

nu pot decat sa iti raspund cu o intrebare: chiar crezi ca un copil sau un animal, prin simplul motiv ca nu poate sa iti comunice, nu isi poate face conflicte biologice? eu nu inteleg de unde este inradacinata aceasta idee… sigur de la medicina academic stiitifica vine, pentru ca toata lumea asa crede… e banal sa crezi asa ceva… in studiul china nu stiu ce o fi fost, dar conditiile de laborator le pot provoca cancer, bineinteles…

cu stima, paul
Reply
Paul Melinte says:
21/11/2013 at 7:19 PM

Nu stiu exact ce intelege n.m.g. prin “conflict biologic”, dar sunt de acord ca atat animalele cat si copii au anumite trairi care le pot face rau. Ce te-am intrebat eu este: cum iti explici ca 2 grupuri de cobai carora le-a fost determinata aparitia cancerului cu ajutorul unor substante carcinogene, tinute in aceleasi conditii din laborator si care semanau din toate punctele de vedere au avut rezulatate complet diferite. Ba mai mult, atunci cand alimentatia celor doua grupuri a fost inversata, evolutia celuleor canceroase a fost stopata la cei care consumasera inainte proteine de origine animala ( aceste proteine provoaca de fapt cancerul conform acestui studiu ), iar la cel de-al doile grup au inceput sa se inmulteasca aceste celule. Acelasi lucru a fost constat studiind obiceiurile alimenatare din diverse districte chineze pe o perioada de cateva zeci de ani. Eu cred ca problema este mult mai complexa. De radiatiile nucleare ce zici? Provoaca sau nu cancer?
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 7:39 PM

dragul meu… eu nu doresc sa imi exprim niciun fel de opinie legat de acest studiu, las la latitudinea ta sa intelegi ce au vrut ei sa intelegi. atat. 🙂 … ce pot eu sa iti spun este ca hrana nu e provocatoare de cancer, orice test sau studiu s-ar fi facut. tot ce ingerezi si organismul nu recunoaste (omg, chimicale, e-uri, diverse otravuri in cantitati suportabile) se elimina, se arde ori se depune in tesutul adipos… iar, in legatura cu radiatiile nucleare, in caz ca te referi la cele provenite de la soare, ele nu au fost si nu vor fi nocive pentru noi si nici cauzatoare de cancere, ele sustinand viata si nefiind impotriva ei… ceea ce iti provoaca cancerul de piele este conflictul pe care ti-l faci din cauza ca te-a ars soarele… daca te referi la radiatiile sintetizate de om, bineinteles ca sunt nocive de la o anumita cantitate in sus…

cu stima, paul
Reply
Paul Melinte says:
21/11/2013 at 7:50 PM

Ok. Este punctul tau de vedere si ti-l respect, dar mi-ar fi placut sa fie argumenatat cu date si fapte. Eu vorbeam despre radiatiile provocate de de bombe nucleare sau materiale nucleare de la centrale. Cele care zic unii ( si eu ii cred 🙂 ) ar provoca cancer. Pun toate aceste intrebari pt. ca orice om normal la cap este interesat de sanatatea lui. Cred deasemenea ca orice om normal este dispus sa analizeze diferite variante, fara sa faca dintr-o teorie sau alta, o religie.
Costea Paul George says:
21/11/2013 at 8:10 PM

ti-am scris si despre bombe si centrale: “daca te referi la radiatiile sintetizate de om, bineinteles ca sunt nocive de la o anumita cantitate in sus…”… iar, in legatura cu asteptarea ta privind argumentarile cu date si fapte, nu e locul si momentul potrivit… eu le-am primit, dar nu in comentarii de blog ci la cursuri, seminarii, tabere, in carti…
Reply

Paul Costea said...

Cerasela says:
21/11/2013 at 10:24 PM

Si “e-urile,chimicalele,diverse otravuri din alimente” sunt nocive de la o anumita cantitate in sus.Unele se elimina,dar sunt si substante care se acumuleaza in organism,producand intoxicatii destul de grave.Am citit cartea doctorului Hamer de la care a pornit nmg si nu as spune ca nu are dreptate,dar nu vom putea controla totul doar mental atata timp cat ne indopam cu produse pe care organismul nostru nu le recunoaste ca hrana adevarata si trei sferturi din timp vom trai in stres si frustrare.
Costea Paul George says:
23/11/2013 at 10:35 AM

draga mea cerasela… ai perfecta dreptate iar problema alimentatiei o dezbat in partea a doua a articolului… iti multumesc oricum pt comentariu…

cu mult drag, paul

Paul Costea said...

Ionescu Mihaela says:
22/11/2013 at 1:50 PM

Domnule Paul Melinte, îţi spun părerea mea, pe care mi-am format-o în urma citirii mai multor idei, din mai multe cărţi diferite. Gândeşte-te la următorul lucru: nu se susţine nicăieri că un efect de un anumit tip poate fi produs doar de o singură cauză, care să îi corespundă (cum îmi place mie să fac analogii şi mă bazez pe ideea că legile universului la un nivel se reflectă şi la toate celelalte nivele, am dedus chiar şi din matematică, în încercările mele de a o face utilă, ideea că două funcţii f(x) diferite între ele pot obţine aceeaşi valoare numerică). Două procese diferite pot obţine acelaşi rezultat, iar existenţa unuia nu îl anulează pe celălalt. Astfel că sănătatea poate fi adusă atât de minte, cât şi de alimentaţie. Ar fi mai multe situaţii astfel: un om care mănâncă nesănătos şi gândeşte nesănătos sigur va avea boli, un om care gândeşte sănătos şi mănâncă sănătos, nu va avea boli. Mai sunt două situaţii: un om mănâncă ce trebuie, însă are gânduri ucigătoare şi un om mănâncă prost, dar are o gândire foarte sănătoasă. Rezultatul ultimelor două va fi dat de raportul dintre mâncare şi gând, aşa mi se pare logic. Dacă mănânci nesănătos, dar ai totuşi un mental suficient de puternic, astfel încât să gândeşti că tot ceea ce mănânci te vindecă, atunci rezultatele vor fi pozitive, deşi poate nu atât de bune cum ar fi dacă ai mânca bine şi ai gândi bine. Dar depinde, o minte extrem de puternică poate transforma şi otrava în miere pentru organism. Iar în cazul în care mănânci foarte sănătos, încă ai totuşi “conflict biologic” atunci s-ar putea ca sănătatea pe care o ai să nu fie totală. Ţin să precizez că am observat că experimentul este făcut pe şobolani, pe animale. Iar animalele nu au puterea pe care o are un om, puterea minţii. Animalul nu are puterea de a vizualiza, de a influenţa cu mintea sa propriul organism. Astfel că în acel experiment s-a ţinut cont, practic, doar de latura fizică, din cele 2, care sunt importante. Experimentele ar fi trebuit făcute cu oameni, ca să se includă ambii factori. Eu am experimentat pe propria persoană această idee, în următorul exemplu: am aflat brusc toată informaţia despre alimentaţia total nesănătoasă pe care o aveam… în acel moment nu aveam probleme de sănătate serioase, decât poate o stare generală care ar fi putut fi mai bună. Odată ce am aflat că acele alimente îmi fac rău, am renunţat la ele, timp de câteva săptămâni, datorită unui impuls puternic pe care l-am avut. Rezultatul? Rezultatul a fost unul pozitiv, organsimul meu înflorise foarte mult, mă simţeam foarte bine! Însă nu pot spune dacă mă simţeam bine chiar din cauza alimentelor sau şi din cauza noilor mele convingeri că acele alimente îmi vor reface sănătatea. Însă impulsul a trecu şi nu am mai avut puterea să ţin noua dietă, astfel că am revenit exact la cea dinainte, ba chiar fără să mai consum carnea din ea, însă care a fost rezultatul? Unul surprinzător: la aceiaşi factori biologici, atunci când mâncam practic aceeaşi mâncare nesănătoasă, organismul meu s-a comportat complet diferit: aveam greaţă, aveam nişte sentimente de plinătate pe care nu le aveam înainte şi, cel mai rău, multe probleme cu burta! Diferenţa a fost doar convingerea mea despre acelaşi tip de mâncare care s-a schimbat. Acest “experiment” pe propria persoană mi-a dovedit că un un corp poate merge putând fi împins de doi oameni buni, dar diferiţi. Să nu uit de importanţa gândului, dar nici de alimentaţie! Căci înainte de a afla ce otrăvuri consumam, organismul meu nu era total fericit. Am spus mai sus că, deşi credeam că este bine ceea ce mănânc, deşi niciodată nu mă concentrasem pe ideea asta, totuşi organismul meu nu se simţea bine. Sper că am oferit un exemplu bun. O zi frumoasă!
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
23/11/2013 at 11:04 AM

draga mea, nu pot decat sa iti dau dreptate. ai scris un comentariu frumos, demn de un articol… 🙂 … am surprins un adevar mare in ce ai scris si anume: convingerile noastre, gandirea noastra poate transforma otrava in miere… tocmai de aia, raportul efectului asupra sanatatii dintre gandire si alimentatie nu este 50-50. astfel, cel ce mananca sanatos si gandeste nesanatos are sanse de imbolnavire cu mult mai mari decat cel ce mananca nesanatos si gandeste sanatos. o stiu si pe proprie piele. pot sa afirm ca mancarea pe care o consum nu e chiar cea mai sanatoasa, pentru ca nu am tot timpul conditiile de a manca natural, ca la mama acasa (mananc aproape zilnic ba un hamburgher, ba o shaorma, beau cola) si totusi, sunt intr-o stare de sanatate perfecta, nu am mai fost nici macar racit de mai bine de 7 ani…

cu mult drag, paul
Georgeta says:
27/12/2013 at 2:43 AM

Uitati ! ce am constatat eu.Cand am pe aragaz un ibric ferbinte,daca inainte de a pune mana pe coada lui ca sa-l iau,ma gandesc la faptul ca este ferbinte,pot sa-l iau fara probleme.Daca insa pun mana fara sa ma gandesc,ma frige si imi provoaca arsura. Deci m-am gandit de multe ori ca puterea gandului anuleaza actiunea negativa.
Ce parere aveti de asta ?
Costea Paul George says:
27/12/2013 at 9:00 AM

exact acest lucru il fac cei ce umbla pe jar, se pregatesc psihic inainte… 🙂

toate cele bune, paul
Lazar Marian Tudorel says:
06/01/2014 at 1:06 PM

Mintea este un organ minunat, care actioneaza atat in interior, cat si in exteriorul corpului, prin emiterea de unde. O posibila explicatie a ceea ce se petrece in “Studiul China” este ca cercetatorii au influentat experimentele prin asteptarile lor.
O alta posibila explicatie este ca pur si simplu cobailor nu le-a placut gustul proteinelor de origine animala (si cine a avut vreodata cobai si i-a hranit cu carne?!), fapt pentru care acest timp de alimentatie le-a provocat un stres si un conflict psihologic ce le-a indus cancerul. Altminteri, daca in loc de cobai se foloseau caini sau pisici, foarte posibil ca procesul ar fi fost invers si lumea academica ne-ar fi demonstrat ca proteinele de origine vegetala produc cancerul.
Parerea mea: ori savantii respectivi sunt prosti, ori sunt foarte destepti, dar ne cred pe noi foarte prosti.
Sa fii iubit!
Reply
Lazar Marian Tudorel says:
06/01/2014 at 1:12 PM

Draga Paul Melinte, vad ca esti foarte interesat sa stii daca radiatiile provoaca sau nu cancer. Pai, daca toti cei iradiati la Hiroshima, Nagasaki sau Cernobil au facut cancer, atunci radiatiile provoaca cancer. Dar daca fie si o singura persoana nu a facut acest cancer, atunci nu radiatiile au provocat acele boli si cancere ci, exact cum spune Hamer, atitudinea fiecarui om asupra intamplarii la care a fost expus.
Reply

Me says:
21/11/2013 at 7:20 PM

Multumesc. O sa revin cu aducerea aminte:). As fi tare bucuroasa sa imi rezolv problema asta cu cearcanele:).. Cred ca multe femei v ar multumi:). Cred ca va fi cu efect pentru ca cred tot ce citesc:). O seara minunata va doresc!
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 7:30 PM

🙂
Reply

Paul Costea said...

ioanam says:
21/11/2013 at 8:02 PM

Buna Paul,
ma bucur ca am primit acest e-mail de la tine, de-abia recent am auzit de nmg si sincera sa fiu sunt interesara sa aflu mai multe, la Bucuresti nu organizezi cursuri?Cred ca sunt aproape 3 ani de cand am inceput sa lupt cu anumite ,,stari” ca sa spun asa, dar, cum imi rezolv o ,,stare”, apare o alta….anul acesta mai nou nu stiu de unde si cum, am inceput sa am probleme cu candida, infectii urinare si acum mai nou dupa o serie de analize…cu helicobacter pylori….deci… m-am saturat de medicamente, sunt nedumerita, lucrez foarte mult cu mine insami si totusi nu stiu, poate gresesc undeva….
Multumesc,
Iubire si lumina!..
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 8:23 PM

ceea ce imi relatezi, pare a fi rezultatul conflictelor teritoriale… draga ioana… nu iti gasesti locul?… iti recomand sa te uiti la clipurile cu bruce lipton (se afla la mine pe site, in meniul video)… te va ajuta mult in evolutia ta pe acest drum… perceptiile, credintele, convingerile noastre, odata schimbate, iti schimba soarta… … succes! 🙂

cu mult drag, paul
Reply

lidia vaida bronescu says:
21/11/2013 at 8:03 PM

iar eu as intreba despre pungile de sub ochi …astea ma “dor” cel mai rau ….mi s-au “instalat” de vreo 5 ani si nu mai vor sa plece ….offffffff
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 8:16 PM

despre aceasta problema o sa ma interesez in curand… nu pot sa dau aici informatii daca nu sunt sigur de cele spuse…

cu drag, paul
Reply

Maria says:
21/11/2013 at 8:32 PM

Ma preocupa foarte mult nmg.Am citit despre ea si ma straduiesc sa-mi imbogatesc cunostintele.Am si eu niste intrebari,la care tare m-as bucura daca as primi raspuns.De ce apare un Sindrom Down?Se poate vindeca de aceasta boala?NMG are rezultate pe aceasta linie?Multumesc mult pentru informatiile valoroase.O seara minunata!
Reply

Costea Paul George says:
23/11/2013 at 10:34 AM

sindromul down nu este o boala genetica, precum afirma alte stiinte, ci este rezultatul unui conflict facut de copilas in pantecele mamei sale, in urma caruia se opreste dezvoltarea lui emotionala… acea modificare la nivel cromozomial este produsa tot de acel conflict si nu se preia de la parinti…

pentru a sti mai multe despre aceasta stiinta a vindecarii germane, ar bi bine sa participi la un curs. dupa acel curs, se intelege la alt nivel informatia din acest blog iar asta pot sa o confirme zecile de cititori…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

DORINA-MIHAELA says:
21/11/2013 at 10:51 PM

Boala mai apare si din trairea permanente a fricii,spaimei.Pe mine m-a impresionat f. mult o marturie a unei femei care a intrat in coma in urma unu cancer terminal.Sa zicem ca pe “lumea cealalta”. a ajuns sa vada totul dintr-o alta perspectiva S-a vindecat si a revenit la viata dupa ce doctorii nu-i mai dadeau nici o sansa.Va recomand cu caldura acest material.Eu am citit-o in spaniola dar am vazut ca s-a tradus si in limba romana.Anita Moorjani “Am murit si m-am descoperit pe mine insami”
Reply

Costea Paul George says:
23/11/2013 at 10:38 AM

iti multumesc foarte mult pentru comantariu… intr-adevar, cazurile de acest gen sunt foarte multe! credinta vindeca spontan, o spune si bruce lipton in “biologia credintei”… doar ca medicina nu le recunoaste…

cu mult drag, paul
Reply

Eliza says:
22/11/2013 at 10:58 AM

Buna Paul,

Am o nelamurire, daca in cazulin care te intepi cu un cui ruginit.. trebuie doar sa lasi organismul sa isi faca treaba? Cate cazuri de decese nu au fost din cauza ca nu si-au facut antitetanus? Pur si simplu fara vaccin in astfel de cazuri? Sau daca un sarpe te musca, sau un caine turbat? Ce faci in astfel de cazuri? De acord cu tine ca totul porneste din interior.. eu spre exemplu nu ma indop imediat cu pastile la o banala raceala.. incerc cat se poate de natural.. dar daca nu au efecte si situatia se inrautateste? Ce faci atunci?

Cam multe intrebari dar incerc sa inteleg mai multe.. sunt f interesata de astfel de subiecte dar ma si intereseaza cat de safe sunt.. stiu ca suntem ceea ce mancam.. drept urmare daca ai un stil de viata sanatosa( o dieta echilibrata, un program regulat de exercitii, stress cat mai putin) normal ca vom fii si mai sanatosi.. si totusi nu traim intr-o lume perfecta.. si tot ne imbolnavim..

Salutari,
Eliza S.
Reply

Costea Paul George says:
23/11/2013 at 10:47 AM

ai dreptate, draga eliza… corpul nostru are o capacitate de autovindecare extraordinara… la lucrurile ce vin din exterior… otravirii ce vine din exterior ii poate face fata pana la o anumita limita… astfel, daca problema e grava, va avea nevoie bineinteles de un ajutor. la o rana mica cu un cui ruginit, sigur nu o sa fie probleme si o stiu pe proprie piele, dar la venin de sarpe… eu m-am taiat de multe ori si nu am pus nici macar spirt, dupa barbierire nu folosesc deasemenea dezinfectanti… deci, totul cu limite, in ce priveste accidentele si otravirile din exterior… dar, privind bolile noastre, cancerele, nu e nevoie de chiar nimic, organismul isi revine 100%… singura problema apare atunci cand boala, cancerul este vechi (nerezolvat conflictul) si s-a dezvoltat peste masura, creand blocaje. in cazul asta trebuie intervenit, bineinteles, dar fara citostatice sau raze…

cu mult drag, paul

Paul Costea said...

Reply
Lazar Marian Tudorel says:
06/01/2014 at 1:29 PM

Draga Eliza, din cate stiu eu, s-au facut experimente in care unui om legat la ochi i s-a pus pe mana o moneda despre care i s-a spus ca este fierbinte, desi ea nu era deloc. Cu toate acestea, in zona respectiva a aparut roseata specifica arsurii. Ceea ce inseamna ca al nostru corp reactioneaza asa cum se asteapta mintea noastra sa reactioneze. Deci, nu ar fi de mirare ca toti cei muscati de serpi sa aiba mai mult o reactie alergica psihologica decat una strict alergica. Drept este insa ca nu te poti juca deloc cu asa ceva, adica sa te muste sarpele si tu sa stai sa vezi ce se intampla, doar-doar nu s-o intampla nimic. De aceea ar trebui sa se nasca o persoana care sa duca mai departe ceea ce a descoperit doctorul Hamer si care sa ne scape chiar si de frica muscaturilor de serpi veninosi, ba poate chiar de frica accidentelor grave. Sau poate s-a nascut deja, cine stie…
Reply

Luiza says:
22/11/2013 at 8:37 PM

Buna, Paul, ai scris cumva si despre cauzele bolilor care se manifesta prin dureri si inflamatii articulare, de genul spondilitei anchilozante? tare mult as vrea sa stiu ce are de zis N.M.G. despre subiectul asta, caci eu, una, ma tot chinui sa aflu cauzele. Ma poti indruma intr-o directie? Ti-as ramane etern indatorata. 🙂

Multumesc anticipat.
Reply
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
23/11/2013 at 11:12 AM

draga mea luiza… nu am scris inca despre acest subiect dar urmeaza. am planificate deja temele pentru articole pentru cateva luni… nu fac fata pentru ca trebuie sa lucrez si altceva ca sa traiesc… daca as avea resurse financiare suficiente incat sa am timp doar de asta, ar fi cu mult mai bine pentru toata lumea. doecamdata insa, nu pot merge decat intr-un ritm mai lent…

in legatura cu problemele articulare, asa, foarte pe scurt, iti spun ca esti intr-o faza de vindecare suspendata a autodevalorizarii de sine… incearca sa te vezi intr-o alta lumina si situatia se va schimba. citeste bruce lipton “biologia credintei”, o ai pe situl meu… si… mult succes…

cu mult drag, paul
Reply

nicol says:
23/11/2013 at 12:03 AM

buna,mi-a placut mult articolu d-voastra,si eu sunt de parere ca totul depinde in viata dor de gandurile si faptele noastre.Am gasit pe net de ceva vreme un pshioterapeut rus S N Lazarev,mi-a schimbat felul de-a gandi la 180 de grade,daca stiti ceva despre el as vrea sa va cunosc parerea,multumesc
Reply

Costea Paul George says:
23/11/2013 at 11:07 AM

draga mea… nu stiu multe despre el dar stiu ca are rezultate extraordinare in ceea ce face… esti pe drumul cel bun… iti recomand sa citesti bruce lipton, noua medicina germanica si ghislaine lanctot… de fapt, daca o citesti si o intelegi pe ghislaine, nu mai ai nevoie de nimic, ea spune totul atat de simplu incat efectiv doare… mult succes in drumul tau…

cu mult drag, paul
Reply

Georgeta says:
23/11/2013 at 10:52 AM

Foarte interesant tot ce scrieţi. Definiţi foarte bine şi pe înţelesul tuturor “şocurile emoţionale”. În momentul de faţă nu am probleme legate de vreun şoc.
Totuşi există viaţa mea, de mult timp, “conflicte”, dacă le pot numi aşa: probleme financiare serioase, lipsa unui partener de viaţă, nesiguranţa locului de muncă. Toate acestea sunt deosebit de stresante, copleşitoare şi-mi acaparează mintea permanent, deoarece nu le găsesc rezolvare.
Ce e de făcut ?
Reply

Costea Paul George says:
23/11/2013 at 2:47 PM

precum ti-am scris in articol, nu suntem scutiti de evenimentele vietii, de socuri emotionale, psihice, stres. totusi, putem sa fim atenti sa nu le transformam in socuri biologice. doar aceste socuri biologice ne imbolnavesc, daca se indeplinesc cele 5 conditii… vorbeste deci cu cineva despre problemele tale, despre trairile si emotiile tale legate de aceste probleme si astfel vei evita sa se intample reactiile subconstiente ale organismului numite “boala”… mult succes…

cu mult drag, paul
Reply

Alexandra says:
23/11/2013 at 12:09 PM

Buna ziua! Sunt noua pe aici,am “aterizat” din intamplare si sunt avida de informatii.Nu sunt in masura sa emit pareri pro sau contra,dar sunt deschisa la a acumula informatii si opinii cat mai diverse.Cartile pe care le prezentati pe blog mi se par foarte interesante,despre o parte din ele am mai auzit,mi le-as dori pe toate,doar ca exista o mica problema: eu nu locuiesc in tara!Aveti vre-o idee,vre-o solutie la problema mea?
Reply

Costea Paul George says:
23/11/2013 at 2:42 PM

draga mea alexandra… fiecare problema are o infinitate de solutii bune si minim una perfecta… 🙂 … sa stii ca esti pe drumul cel bun… ce pot eu sa iti recomand? in primul rand, bineinteles, sa te abonezi la situl meu si sa citesti articolele existente… in meniul video ai o gramada de filme documentare extraordinare… iar, in privinta cartilor, gasesti multe carti interesante pe net in format pdf… iti urez succes in drumul tau…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Ramona says:
23/11/2013 at 9:00 PM

Paul, îmi plac articolele tale! Le-am recomandat la multi alții sa le citească. Salutare!
Reply

Costea Paul George says:
25/11/2013 at 4:54 PM

draga ramona… iti multumesc mult pt gest… e bine sa afle cat mai multa lume despre acest gen de informatie, chiar daca nu in mod special din acest site…

cu mult drag, paul
Reply

vedere says:
24/11/2013 at 10:33 AM

As vrea sa stiu si eu ce studii aveti dumneavoastra si pe ce va bazati cand emiteti asemenea ipoteze, in contradictie cu medicina clasica. Totusi medicii invata ani de zile mecanismele bolilor si au contact cu multa patologie. Pe ce fel de studii se bazeaza aceasta medicina germanica? Multumesc
Reply

Costea Paul George says:
25/11/2013 at 5:08 PM

sunt om de serviciu la un institut de cercetare oncologic si am vazut toata mizeria ce exista acolo… si astfel, am facut un blog… :))

iti spun aceste lucruri pentru ca orice ti-as fi spus altceva, tot nu te multumeam… daca nu am studiile medicinii “academic-stiintifice”, valoarea in ochii tai e zero…

dar uite, ca sa poti ataca in continuare, iti voi da detalii despre studiile mele: am studii superioare de contabilitate, informatica, limbi straine. in plus, de cativa ani incoace, am fost la toate cursurile posibile de NMG, zeci de seminarii, tabere, am citit o gramada de carti in domeniu, am studiat si medicina generala (pt a-mi face o idee despre pozitia medicinii in cazul bolilor)… te satisdface?

NMG nu isi ia informatia din burta, se bazeaza pe ani de cercetari, totul este dovedit 100% dar nerecunoscut de sistem. se putea altfel?

cu mult drag, paul
Reply
Lazar Marian Tudorel says:
06/01/2014 at 1:37 PM

De fapt medicii papagalicesc de ani de zile mecanismele bolilor dar, daca pui sa iti explice, niciunul nu poate spune ce si cum se intampla. Si chiar daca vreunul explica ceva, mai devreme sau mai tarziu tot iti va servi un argument care trebuie crezut fara a fi cercetat. Naspa, nu?
Reply

Care au fost cele mai viralizate articole pe bloguri si site-uri de stiri (18-24.11.2013)? | refresh.ro says:
25/11/2013 at 10:09 AM

[…] SISTEMUL IMUNITAR – un mit, sursa inepuizabila de venit !!! – terapieinarmonie.ro1544 shares 114 comments 772 likes […]
Reply
Angela says:
25/11/2013 at 3:52 PM

Imi place ca iti scrii singur comentarii la ideile tale minciunoase din tot ce scrii se vede ca ai mult de invatat, toate aceste persoane care iti comenteaza ,,,,,, nu au ata cunostinte sa faca o poza? Invatati, invatati, invatati!!!
Reply

Costea Paul George says:
25/11/2013 at 4:05 PM

draga mea angela… la cat de mult te deranjeaza acest articol, stiu sigur ca vinzi “lucruri” pentru intarirea sistemului imunitar… nu te speria, nu ajunge toata lumea pe situl meu incat sa ajungi sa mori de foame… mult succes in afacerea ta…

iar ideile astea mincinoase, despre care vorbesti, nu sunt ale mele ci ale noii medicini germanice, care e dovedita 100% in toate afirmatiile sale… nu mai fi suparata, nu am dat nimanui in cap cu aceste idei, ele nu trebuiesc nici asimilate si nici sa fii de acord cu ele, sunt doar o informatie… 🙂
Reply

gabi says:
26/11/2013 at 7:33 AM

Angela dar conteaza f mult pt tine cum aratam in poze sau cum gandim…iti dau un sfat…nu judeca lumea dupa cum arata ca s-ar putea sa te inseli amarnic….
Am intalnit la un curs de dezvoltare si era o doamna acolo de 67 de ani ceea ce m-a surprins in mod placut sa aud cum gandeste si ce carti citise….
Asa ca ….
Reply

Paul Costea said...

on says:
26/11/2013 at 5:55 PM

Salut Paul, o intrebare : HIV-ul sau SIDA, ce conflicte sau trairi emotionale au dus la aceste boli si cum se pot vindeca?
merci anticipat de raspuns.
Reply

Costea Paul George says:
27/11/2013 at 8:52 AM

Hiv-ul se poate face pe doua cai: ori un conflict legat de smegma, ori primit prin ace, sange, etc… in legatura cu vindecarea, fiind vorba de anticorpi, ei nu dauneaza organismului ci doar tratamentul… se pot elimina prin rezolvarea conflictului legat de smegma…

cu stima, paul
Reply

Livia says:
27/11/2013 at 7:45 PM

Draga Paul,
foarte interesant articolul. Chiar m-a facut sa ma despart de anumite idei si conceptii.
Astept cu nerabdare continuarea.
Eu ma aflu in tabara celor care sustin ca secretul unei vieti lungi, implinite si sanatoase consta in combinatia dintre modul de viata sanatos – aici includ alimentatia pe cat posibil naturala si neprocesata – si modul de gandire pozitiv, respectiv capacitatea fiecaruia de a-si face curatenie in minte, creier si de a-si convinge ego-ul la cooperare. In opinia mea cele doua sisteme functioneaza in ambele directii. Alimentatia sanatoasa duce la ganduri pozitive, si gandurile pozitive atrag alimente care automat sunt mai naturale, mai ecologice (inteleg aici mai putin daunatoare pentru natura in ceea ce priveste productia si procesarea).
In cele ce urmeaza niste idei – care dupa mine merita sa le luam in vedere la aceeasi tema:
“O dieta vegetariana sanatoasa poate sa fie un ajutor puternic in procesul vostru de dezvoltare si vindecare. Legumele isi aduc aportul de energie si lumina pe care le absorb si le depoziteaza prin fotosinteza. Cerealele, legumele, nucile si semintele aduc in corpul vostru lumina, energia si forta vitala capabile sa creeze o noua planta. Acest tip de alimentatie creaza o experienta cu totul noua si va face sa va simtiti mai bine si, de ce nu, mai usori. Energia alimentelor naturale schimba vibratia sistemului vostru nervos in asa fel incat forteaza vibratia de joasa natura, gandurile si energia negativa sa paraseasca sistemul corporal. Gandurile negative devin incompatibile cu vibratiile mai inalte care incep, astfel, sa va umple intreg corpul. In acest fel, energiile care sunt folosite in diverse sisteme de vindecare alternative pot incepe sa lucreze de o maniera sinergica impreuna cu o dieta sanatoasa de tip vegetarian, pentru a sustine in mod real procesul vostru de dezvoltare si de vindecare.”
Sursa: Noulpamant.ro
Reply

Lazar Marian Tudorel says:
06/01/2014 at 1:48 PM

Draga Livia, candva am cazut si eu in ideea vegetariana. Pentru ca a fost intradevar o cadere. Singura alimentatie “sanatoasa” este cea in care corpul tau iti spune ce ii place si nu, ce ii prieste si ce nu. Si atunci nu conteaza ca mananci carne, fructe, legume sau… nisip. Cat priveste totusi efectele alimentatiei vegetariene, nimeni nu trece la o astfel de alimentatie decat in momentul cand isi da seama ca ceva este gresit in corpul lui si trebuie corectat. Si atunci foarte probabil ca nu schimbarea alimentatiei face schimbarile in bine din organism ci schimbarea modului de a gandi. Pe de alta parte, de regula o alimentatie strict vegetariana inseamna o senzatie permanenta de foame, ceea ce duce la un post permanent. Iar omul infometat si postitor nu mai are energie de consumat pe ganduri “negative”, aiurea si nefolositoare. Iar cine nu mai gandeste negativ, iara isi rezolva din problemele de sanatate.
Deci, daca tot vrei sa vezi adevarul, macar priveste orice vezi din toate unghiurile. Altminteri ajungi sa-ti bati pisica pentru ca ti-a mancat papagalul din simplul motiv ca este neagra si tu ai vazut o pisica neagra mancand un papagal…
Reply
Costea Paul George says:
07/01/2014 at 10:23 AM

imi place cum ai pus problema… si eu sunt de aceeasi parere… 🙂
Reply

Paul Costea said...

Mitica Ionita says:
30/11/2013 at 12:46 PM

Salutam cu respect,
Doresc sa confirm,cu bucurie, invitatia la cursurille Noua Medicina Germanica (Stiinta Vindecarii Germane): in 17 ianuarie 2014 la Sibiu.Marea mea rugaminte ar fi,daca poti,ca partea a-II-a,a acestui minunat articol,sa mi-o transmit in e-mail(mi-ar parea rau sa o pierd).
Multumesc Anticipat!
Reply

Costea Paul George says:
30/11/2013 at 9:33 PM

te rog sa imi trimiti un email pe costeapaulgeorge@gmail.com pt confirmare… sa stii ca e cea mai buna decizie din viata ta. fa-ti o poza acum! nu vei mai fi acelasi, nu vei mai putea fi acelasi… 🙂

cu mult drag, paul
Reply

Georgeta says:
30/11/2013 at 7:34 PM

Mulţumim pentru articolele dvs. 🙂
Reply

Costea Paul George says:
30/11/2013 at 9:31 PM

🙂
Reply

Zamfir Florentina says:
15/12/2013 at 12:42 PM

Buna ziua,ziua de azi,va deveni una memorabila,pentru mine,in sensul ca v-am descoperit.Incerc,cat mai sintetizat,sa va descriu,povestea mea. Am 52 de ani,pe exterior si 25 in interior.La 16 ani am fost victima unui viol,cu 3 participanti.Proveneam dintr-o familie,in care atmosfera si relatiile,erau destul de rigide.De frica,ca voi fii gasita tot eu vinovata,a trebuit sa-mi reprim cumva trauma suferita.Am trait un an plin de cosmaruri,o teama acuta de a nu fii descoperita tragedia mea,de parinti,cat si teroarea psihica,a violatorilor,de a nu ajunge ,pe mana legiuitorilor.In anul 2004,mi se aduce la cunostiinta,ca sotul meu are o relatie,din care va rezulta un copil.Am fost naucita,deoarece aveam o casnicie,bazata pe comunicare si mult respect.Desi mi s-a confirmat,in timp,ca nu dragostea,a stat la baza adulterului(noi avand foarte multi bani,la vremea aceea),,iar pozitia sotului meu,vis a vis de mine si copilul nostru,a ramas neschimbata:: totusi trauma mea psihica,a luat nastere,din atitudinea ,mai mult decat samariteana,fata de noul venit pe lume.Ca sa nu-l maniem pe Dumnezeu,am fost de acord,sa-si asume raspunderea,fata de copil.Nestiind,sa-mi gestionez temerile,frustrarile si frica de abandon,provocam dese certuri,in care eu,im exersam oratoria,iar sotul foarte calm,ma inebunea cu tacerea lui..Dupa 2 ani,m-am adunat psihic si am realizat,ca daca nu imi rezolv eu singura problema mea,cu mine,imi voi pierde sotul.Dupa ce m-am linistit,am debutat cu niste probleme ginecologice (sangerari inexplicabile)Facand mult sport,nu am fost bolnava nici copil fiind.. In 2008 mi se confirma cancer de col uterin stadiul 1 ,in perioada mea de stres,imi aduc aminte,ca i-am spus unei,prietene- ca eu daca e,sa fac cancer,sigur va fii,genital.Prima reactie,am intrat in panica,m-am operat de urgenta,cu tot protocolul,Am facut 25 sedinte raze si 2 sedinte de cito-. Savarea mea mentala,mi-a venit,de pe internet,de unde ,m-am informat.Am 6 ani de la operatie,sunt constienta,ca vindecarea mea,a venit prin acceptarea realitatii.Imi cer scuze ,ca v-am rapit din timp.Pentru mine,cancerul a fost,atunci,acum sunt sanatoasa.Recunosc ,ca de frica mortii,am facut luat tot felul de imunostimulatoare.Acum iau catina,seleniu.armurariu. Pot sa afirm,ca tot timpul,m-a dominat frica cancerului,in ideea ca a fost ,nelipsit in famililiile bunicilor mei. .Va multumesc,ca existati,Dumnezeu,sa va ajute,in tot ce intreprindeti!
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
16/12/2013 at 10:12 AM

draga mea Florentina… incepand sa citesc ce ai scris, deja stiam, fara sa ajung la ce ai scris despre boala ta, ca despre acel tip de cancer este vorba… daca cauti pe site, o sa si gasesti un articol despre cancerul de col uterin, sa vezi ca te potrivesti perfect in peisaj, din pacate… de vindecata, esti vindecata, poti sa stai linistita, oricum acel cancer era deja o faza de vindecare al unui conflict legat de partener…

iti urez toate cele bune

cu mult drag, paul
Reply
Reply

Paul Costea said...

kokintoiu says:
16/12/2013 at 12:50 PM

ma bucur nespus cand fara sa vreau descopar oameni ca voi….in zilele noastre cand desfraul este prezent peste tot.pentru mine unul,desi sunt tanar…inseamna mult sa stiu ca existati…mi-ar place sa aud si sa vad ca efortul vostru a fost rasplatit pe masura…ma refer strict la faptul ca ar trebui ca fiecare om sa aprecieze ceea ce faceti voi.paul…imi amintesti de un prieten care a fost plecat multi ani in izrael…
Reply

Costea Paul George says:
19/12/2013 at 11:40 AM

🙂
Reply

Claudia says:
17/12/2013 at 5:16 PM

Buna ziua din nou,
sunt in dilema pt ca nu stiu ce cale sa urmez. problema:fetita mea de 4 ani a fost diagnosticata cu streptococ in gat in urma unui test rapid. prezinta ganglioni mariti, secretii nazale. tratamentul e de amoxicilina- 10 zile. eu una m-am speriat doar gandindu-ma la cate zile sunt. acum citesc pareri mii si chiar nu stiu cum sa fac BINE: sa dau antibiotic pt ca altfel nu trece, da in complicatii, etc/ sa astept, sa o las in pace odata ce nu are febra, puroi….
Reply

Costea Paul George says:
19/12/2013 at 11:40 AM

draga mea claudia… in mod normal, fetita ta este intr-o faza de vindecare care o sa fie perturbata de antibiotice… ele nu fac altceva “bun” decat sa ascunda niste simptome si mai mult rau omorand acele microorganisme venite la fata locului tocmai pt a ajuta la vindecare. dar medicina nu stie acest lucru si crede ca ele sunt cauzatoarele… aceasta “boala” a fost cauzata de anumite conditii. adu-ti aminte ce evenimente pe care nu a putut fetita sa le inghita s-au intamplat inainte de simtome si incearca sa eviti reaparitia lor… asta ar fi fost solutia cea mai buna…

cu mult drag, paul
Reply

Elinorela says:
29/12/2013 at 9:23 AM

Mi-a placut articolul, felicitari! L-am impartasit si cititorilor mei, sa se bucure. Asa cum voi face si cu partea a doua. Tine-o tot asa!
SARBATORI FERICITE!
Reply

Costea Paul George says:
29/12/2013 at 10:19 AM

mersi mult, la fel iti doresc.. plus… sanatate multa… 🙂

toate cele bune, paul
Reply

Dana Sorana Urs says:
29/12/2013 at 1:58 PM

Extrem e utile aceste confesiuni ale pacientilor si raspunsuri ale dv.am citit niste materiale despre Noua Medicina Germana si am o intrebare si o alarma. Avand leucemie cronica limfocitara gasita in 2008, ce pastile sa iau? Acum iau vitamine si minerale precum C,E,Ca,D, Cu, Mangan, Magneziu,complex B, antioxidant, alga Afa. Ceva nu e in ordine ,nu-i asa?
Apoi, la mine o fi fost epicriza, ca nu am avut edeme creier,convulsii, panica,astm? Mi s-a spus la o scanare ca as fi avut un atac de cord dar nu-mi amintesc vreun simptom. Stranut dar nu des iar colici nu stiu ce inseamna. Sant cumva carcei? Am carcei frecvent la gambe. Din pacate, nu aveti nici un workshop in 2014 in Bucuresti. Sa mai astept inca un an pentru sansa de a participa la curs este foarte mult. Trebuie sa scap mai repede de dependenta de transfuzii care aduce un surplus de fier periculos pantru corp.
In final consider ca un sistem de donatii catre dv. este de bun simt pentruca dedicati un timp enorm in folosul oamenilor cu probleme de sanatate care , pur si simplu, nu au unde sa se duca pentru o solutionare reala a bolii. Va multumesc foarte mult si va doresc un AN NOU cu succese si impliniri!!!
Dana Sorana Urs
Reply

Costea Paul George says:
29/12/2013 at 6:30 PM

draga mea dana… ai noroc… va fi un curs la sfarsitul lui ianuarie la bucuresti… nu e tinut de tipul a carui cursuri le promovez ci de colega sa, o tipa medic din timisoara… e buna tipa si iti recomand sa mergi… http://www.healing.ro/curs-noua-medicina-germanica-hamer/ … ia legatura cu tipa…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Dana Sorana Urs says:
30/12/2013 at 1:25 PM

Am sarit in sus de bucurie afland de atelierul organizat in ultimul weekend din ianuarie 2014. Eu sant pacienta cu leucemie cronica limfocitara si in sfarsit mi-a cazut fisa legata de ultimul dv. raspuns la cauzele acestei boli. Ati pomenit in primul rand de revenirea periodica la conflict cauzata de conditiile de viata si in al doilea rand de interventia din exterior. Spuneati ca noi , ca pacienti ai doctorilor alopati, trebuie sa ne incadram in anumite norme dictate de aparate ( adica, hemoglobina la mine sa fie cel putin 10). Daca nu este asa, aceste simptome ( adica anemia cu starile ei de sfarseala, paliditate, discomfort respirator etc.) trebuie corectate prin solutia alopata a transfuziei periodice. Dar organismul are o strategie a lui si motive pentru a ma tine in anemie. Suferind interventia exterioara a transfuziilor, se da peste cap echilibrul, si asa precar, al organismului. Acest lucru poate avea consecinte devastatoare prin necroza splinei si chiar moartea. Chestia asta chiar m-a alarmat. Ma intreb ce voi face cand iar voi fi slabita, cu vajaieli in urechi, transpiratii intense nocturne etc. Sper sa-mi lamuresc aceste intrebari la atelierul din Ian. 2014. Va multumesc din inima pentru aceasta sansa!!!! LA MULTI ANI intregii echipe!!!!!!

Dana Sorana Urs
Reply

Costea Paul George says:
30/12/2013 at 6:16 PM

draga dana… m-ai uimit prin acest raspuns al tau… ai inteles extraordinar de bine ce ti-am explicat! te felicit! ca sa participi la cursul de la oradea, te rog sa imi tirmiti un email cu numele complet si numarul de telefon si te voi pune in legatura cu organizatorii… esti fenomenala… succes in continuare…

cu mult drag, paul

p.s. nu uita un lucru! biologicul niciodata nu o sa lucreze impotriva ta, cum, de exemplu povestesc astia de bolile autoimune. nu exista asa ceva! organismul iti da niste simptome pe care noi, din cauza fricii, a faptului ca ne-am indepartat de natura si ne-am artificializat si din cauza intereselor financiare enorme de a fi tinuti in intuneric si frica, nu le intelegem (simptomele, de le vorbeam ) … stii ce avem? o masinarie biologica perfect pusa la punct in milioane de ani de perfectionare si adaptare iar bolile sunt pt supravietuire si nu pt a ne omori, pentru a ne spune ca ceva nu e ok in viata noastra, ca exista separare intre suflet si corp, doar ca noi nu le intelegem semnificatia…
Reply

Dana Sorana Urs says:
31/12/2013 at 2:39 PM

Eu ma refeream la atelierul organizat in ultimul weekend din ianuariea ( 30 ian,1,2 februarie 2014) Bucuresti, la Scoala Ferdinand I, str.Gara Obor nr 16. Voi veni acolo chiar si in patru labe!!!!
Multe multumiri si din nou, LA MULTI ANI pentru voi toti, prietenii mei salvatori!!!!!!!!
Dana Sorana Urs
Reply

Costea Paul George says:
31/12/2013 at 9:59 PM

aaaa, da… si acolo este curs in 30… dar nu e tinut de aceeasi persoana si tine doar un weekend… cred ca vorbesti despre cursul tinut de adriana, o buna prietena de-a mea… sa stii e o profesionista in domeniu, merita sa mergi… 🙂 … salut-o din partea mea… 🙂

toate cele bune, paul
Reply

Dana Sorana Urs says:
01/01/2014 at 7:20 PM

Ati auzit de ASEA, un preparat din USA care consta dintr-un concentrat de molecule REDOX . Aflate si in mod natural in corpul uman , ele au rolul de a distruge celulele bolnave , reziduurile toxice etc.prin care se impiedica vindecarea. Este util tuturor oamenilor indiferent de starea de sanatate. Este un lichid cu o oarecare consistenta, fara miros, are un gust caracteristic si se pare ca are efecte imediate cu cat esti mai sanatos. La bolile grave are efect abia dupa 5,6 luni. Eu l-am luat si, in cazul meu de leucemie limfocitara, dupa vreo saptamana au aparut niste reactii ale corpului de care am fost prevenita si care difera dupa individ. Mi s-a umflat antebratul stang cu dureri mari si febra mare , care m-au tinut aproape 2 saptamani. Dupa care efectele negative au disparut. Il iau in continuare sa vad ce sa intampla. Am deja 4 luni de ASEA. Ce parere aveti?
Dana Sorana Urs
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
02/01/2014 at 11:07 AM

draga mea Dana… de ce crezi ca am denumit acest articol “sursa inepuizabila de venit”? orice este bun daca crezi suficient. ai auzit de efectul placebo? tu cum crezi in acest ASEA? asa-i ca ai sentimente putenice ca iti va face bine acest tratament? aici e secretul: credinta vindeca. poate sa fie si zahar, daca ai in el aceeasi incredere. dar zaharului nu i se face aceeasi reclama legata de vindecare… si nu costa atata, ca sigur ai dat o groaza de bani pe ASEA… huu… intre timp am cautat pe net: 200 lei portia pt 10 zile iar ei iti recomanda 6 luni… 100% te vindeci! de bani… nu ti-ai pus problema? la omul sanatos efectul e imediat, iar la cel bolnav, de 6 luni? :))), adica tocmai cat iei tratamentul. pura coincidenta… stii cum se procedeaza? se inventeaza o solutie minune in jurul careia se tese o poveste foarte credibila unde se bazeaza pe sentimentele oamenilor si pe frica. apoi i se face mare reclama la tv si in presa, unde se face referire la medici de renume (care vor fi platiti pt asta) si se dau cateva exemple de vindecare (posibil vedete foarte entuziasmate de produs) iar omul a inghitit galusca! este clasica aceasta metoda…

asta e parerea mea, dar tu nu trebuie sa o iei de buna… eu zic totusi sa te bazezi pe cursul NMG, o sa vezi de ce o spun…

toate cele bune, paul

p.s. uite aici este: http://www.asea-redox.ro/
Reply

Dana Sorana Urs says:
03/01/2014 at 12:00 PM

Am inteles ca a continua tratamentul cu ASEA este pagubitor si cu foloase discutabile. Nu-mi explic de ce, dupa aprox. o saptamana de inceperea curei, mi s-a umflat antebratul stang ca un butuc si cu dureri insuportabile si febra de peste 39 grade, calvar care a durat vreo 2 saptamani. Fusesem prevenita ca vor apare reactii dar nu credeam sa fie atat de violente.
Dar intrebarea mea este alta: fiind, cred in perioada de vagotonie la leucemie, pot sa mananc Ciocolata cu alune?
Dana Urs
Reply

Costea Paul George says:
03/01/2014 at 12:42 PM

in legatura cu reactiile adverse, gandeste-te ca ai dat peste cap echilibrul natural al organismului. cine stie ce componente are acea solutie…

in legatura cu ciocolata, nu stiu daca ai voie. eu stiu un lucru: asculta-ti organismul. el intotdeauna iti va spune de ce are nevoie, dupa poftele pe care ti le creaza. daca ai pofta pe ceva, este pentru ca organismul tau are nevoie de componentele din acel ceva…

la curs o sa afli tot ce te intereseaza, doar intreaba si iti vor raspunde… 🙂

mult succes, paul
Reply

Paul Costea said...

Dana Sorana Urs says:
06/01/2014 at 3:14 AM

Mai am o intrebare: care este conflictul emotional care determina problemele de colon iritabil. Ele se manifesta prin diaree. Si eu nu am nevoie de diaree mai ales acum cand am ajuns la 45 kg de la 56 kg. Nici inainte nu eram vreo grasa dar acum ma si sperii daca ma uit in oglinda.
Dana Urs
Reply

Costea Paul George says:
06/01/2014 at 11:25 AM

ceea ce numesc ei colon iritabil, daca se manifesta prin diaree, este faza de vindecare al unui conflict de suparare imbucatura de genul, nu ma pot scapa de rahatul asta din viata mea… nu se mai termina procesul din doua posibile motive: ai sina langa tine (poate fi orice persoana, lucru, care este asociata cu conflictul initial) ori privesti lumea in acelasi mod, nu incerci sa schimbi tipul de perceptii, convingeri, obiceiuri ce te-au dus acolo… intelege-ti, iubeste-ti boala si ea isi va pierde sensul de mai fi… suna ridicol, dar cei care au reusit acest lucru, au iesit din cele mai grave cancere. bolile au un sens: sa ne faca sa intelegem ca ceva nu e ok in viata noastra, in gandirea noastra, in perceptiile noastre…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Dana Sorana Urs says:
07/01/2014 at 1:50 PM

Stimate domnule Paul,

Am citit recent pe Google niste materiale in engleza unde se insirau cazuri rebut ale Noii Medicine Germane, pacienti care in final au decedat in ciuda respectarii tratamentului prescris. Atacurile erau virulente si cred ca multi cautatori de remedii si solutii sau chiar pacienti ai tehnicii mentionate s-au simtit descumpaniti, tradati si pierduti. M-am intrebat si eu care este motivul pentruca, era clar ca datele nu erau masluite.
M-am gandit ca aceasta noua viziune medicala care va marca evident evolutia medicinii viitorului a venit acum, si bine a facut, pe un teren informational si educational inca nepregatit. Marea masa a oamenilor si deci a pacientilor Noii Medicine Germ. au din viata si sistemul de instructie o pregatire si o viziune strict materialista. Ei, din pacate, nu au auzit cvasi- niciodata nimic despre planurile subtile ale fiintei, despre importanta psihicului, a emotionalului ca sa nu mai pomenesc de rolul Sinelui interior adica al esentei personalitatii noastre. Termeni ca “spirit, introspectie, observarea reactiilor, conflict emotional,etc” suna cam chineza pentru majoritatea oamenilor. Si apoi, sa zicem ca pacientul este destul de intuitiv ca sa priceapa cum sta treaba si abandoneaza medicamente sau terapii alopate pornind cu incredere pe un drum absolut nou. Dar este suficient? In primul rand viata il fura cu vortexul ei si, supravegherea mintii si a inimii este doar sporadica si fara profunzime vindecatoare. Apoi, mai intervin si descurajarile manipulate de desteptii din jur care strecoara scepticism si starea de a fi pierdut. Poate nici legatura cu terapeutul nu este mentinuta ” cu dintii”. Asa ca, la un moment dat apare o complicatie pe care pacientul nu o poate stapani, renunta la terapia NMG sau fuge la spitalul alopat unde nu se mai poate face mare lucru si rezultatul este…Rebut. Acestea se imputa tehnicii de care vorbim dar, de fapt, nu tehnica este de vina ci zestrea cu care pacientul vine aici, perseverenta si increderea si, mai ales, disponibiitatea catre o asemenea terapie.
Asta ar fi explicatia mea. In viitor, lumea va trebui pregatita de scoala, familie etc. sa priveasca altfel propria fiinta, organism. Eu, personal, inca nu am training-ul de baza pantru a-mi aborda boala (leucemie). Astept atelierul din Bucuresti de la sf. lui Ianuarie 2014. Intrebarea pe care mi-e teama s-o pun este: Voi fi eu in stare sa parcurg cu succes etapele vindecarii? Asta, mai ales ca ma stiu shimbatoare, fricoasa si cu complexe. Ma gandesc ca poate am vreo posesie, un spirit mort care a intrat in canalul meu subtil stang,…Problema mea este acuta si de urgenta. Voi avea taria de a crede in mine? Ma gandesc la acei pacienti rebut de care se folosesc altii pentru a face o propaganda negativa. Imi pare rau pentru ei, oameni care poarta vina sistemului “stiintific materialist” si a propriilor limite. La limitele astea personale ma gandesc in primul rand.
Reply
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
07/01/2014 at 2:46 PM

draga mea… nu te descuraja… toata puterea sta in tine, mai ales ca tu esti intr-o faza de vindecare… nu reusesti sa treci de ea din mai multe motive, p e care o sa le intelegi la curs: sinele, tratamentele luate, neincrederea totala, etc… cei care au ajuns “rebut”, nu au ajuns pentru ca aceasta medicina nu ar fi exacta ori eficienta ci din cauze proprii fiecarei persoane: ori nu au avut suficienta incredere, ori au ajuns chiar prea tarziu, ori nu au reusit sa faca schimbarea din diverse motive, printre care filtrele si conditionarile fiecaruia, si multe alte motive… iar implementarea NMG la scara larga va fi f greu realizata, pentru ca se fac miliarde din stiinta medicala actuala, din fricile noastre, din nestiinta noastra…

iti urez succes si… o sa vezi tu dupa curs… 🙂 … dar, te rog sa imi tirmiti pe emailul costeapaulgeorge@gmail.com numele si numarul de telefon ca sa il pot trimite organizatorilor…

toate cele bune, paul
Reply

Livia says:
13/01/2014 at 6:11 PM

Draga Lazar Marian Tudorel,
multumesc pentru comentariu si completari.
Da,iti dau dreptate, am putea manca chiar si nisip …
Si eu am scris din propria experienta, am constatat pe propria piele (la propriu si la figurat ;o))beneficiile unei diete 80-90% vegetariene. Punctul meu de plecare a fost intr-adevar o stare de “nebine”. Aici ai din nou dreptate – dar te intreb – de ce am ajuns eu la aceasta? Poate totusi si din cauza alimentatiei ?
Cu siguranta a intervenit si la mine mentalul prin dorinta de a schimba ceva in mai bine – si aici sunt de acort cu tine. Si cu siguranta ar fi gresit sa generalizam, suntem de acord ca fiecare individ poate experimenta ceea ce ii face bine – nu suntem croiti din aceeasi stofa (vezi direritele clasificari din ayurveda si alte teorii – dupa care exista diferite tipuri de oameni cu necesitati diferite). Totusi as dori sa pledez pentru ce am scris inainte – cu o completare – dieta preponderent vegetariana fiind in opinia mea nu numai benefica mie, ci si naturii si mediului.
Cu mult drag
Livia
p.s. sper sa ne mai auzim ;o)
Reply

Costea Paul George says:
14/01/2014 at 7:30 PM

draga livia… imi permit sa ma bag si eu in discutie… 🙂 “dieta preponderent vegetariana fiind in opinia mea nu numai benefica mie, ci si naturii si mediului.”… aceasta afirmatie este realitatea ta si ceea ce crezi tu… fiecare om are propria viata, propria realitate… iar noi nu am ajuns inca la nivelul la care sa intelegem perfect natura, desi asa credem, in pofida faptului ca ne indepartam tot mai mult de ea… si totusi, ea functioneaza atat de simplu…

a consuma carne ramane o realitate pentru majoritatea oamenilor, omenirea a evoluat avand carnea ca principal aliment intr-o lunga perioada dar noi, acum, credem ca ea ne face rau… in multe cazuri, totusi, ca de exemplu, in cazul refacerii anumitor tesuturi, organismul are nevoie de proteine animale, pe care nu le poate sintetiza din lumea vegetala, oricata soia ai manca, ori orice altceva… gandirea noastra ne face sa credem multe lucruri, datorita conditionarilor mintii. cei ce au devenit vegetarieni au avut un anumit parcurs in viata, anumite experiente, carti citite, informatii primite, etc care le-au determinat mintea sa refuze carnea… bineinteles ca, in aceste conditii “simti” ca carnea nu iti face bine, chiar iti provoaca senzatii neplacute, dar e o conditionare a mintii, nu esti tu… si tocmai de aia spuneam ca acea afirmatie face parte din realitatea ta… totusi, nu e o problema sa fie asa pt tine, important sa te simti bine in ceea ce faci, experimentezi ori crezi…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Larisa says:
04/02/2014 at 2:34 AM

Citesc si eu recent de pe acest blog pentru a imi face o idee despre medicina germana. Am si eu o problema de sanatate ce tine de foarte mult timp si nu se mai remediaza.Problema e urmatoarea, in timp ce inteleg despre ce este vorba, in acelasi timp nu inteleg, ce pot face sa imi stopez problema? cauze care au dus la asta pot fi multe, nu imi dau seama care. Sa nu ai emotii negative, spaime, e imposibil, suntem oameni, suntem perfecti, avem dorinte, neimplinirea lor duce la dezamagiri, caderi… sa nu ai dorinte pentru a evita astfel caderea in urma neimplinirii lor, nu e chiar posibil, ar insemna sa te fortezi sa numai ai un tel, o perceptie, sa iti formezi o realitate dupa cum nu simti, chiar daca astfel ai evita sa intri si in emotii negative, conflicte. In alta idee, daca detectezi socurile, spaimele prin care ai trecut, ce poti sa le mai faci acum?dupa ce ele deja au declansat “buba” la organul respectiv afectat. Sa eviti o situatie de genu in care ai mai fost si care a declansat buba? este fuga raspunsul?trebuie sa traiesti o viata fugind, evitand doar ca sa nu te mai imbolnavesti? asta din nou devine o problema. Unele situatii nu pot evitate, nu poti sa fugi de ele.Poti sa incerci sa te resemnezi oarecum intro situatie anume, cu persoane anume, nu poti fugi de ele toata viata si nici nu poti sa iti fortezi robotic sa iti schimbi emotia fata de acele chestiuni, intamplari pe care treci, daca este opusul la ce iti doresti…doar ca daca nu faci asta, din nou, apar inevitabilele conflicte care produc boli. Inteleg ca, in ziua de azi medicina clasica e suficient de slaba si neinteresata incat nu scormoneste adanc pana la resursa problemei, inclusiv din punct de vedere fiziologic al persoanei…de altfel se si explica, ca dupa o mica discutie despre simptome pac antibioticul asta, dupa nerezultate, pac altele….ceva nu merge bine totusi, numai stiu ce sa zic…dar cu emotionalul, care e totusi rezolvarea? repet, desi inteleg, in acelasi timp nu inteleg cum pot rezolva problema, neintelegerile si opiniile firesti fiind cele care le-am scris mai sus. Deci tinand cont de astea, cum ma poti ajuta sa inteleg mai pe babeste? fara sa intram in anumiti termeni, nu pt ca nu i-as intelege, ci pt ca as intra in multele detalii ale acestor termeni, si ar produce exact neintelegerile scrise mai sus. Multumesc
Reply

Costea Paul George says:
04/02/2014 at 11:45 AM

si totusi, nu am inteles care e problema ta de sanatate… 🙂

suntem oameni, da… avem emotii, trairi, bineinteles, ca doar nu suntem roboti… iar aici nu este vorba de resemnare ci mai degraba de acceptare… trebuie sa accepti ceea ce se intampla, pt ca este deja un fapt intamplat si nu mai ai ce face in aceasta privinta si trebuie sa o accepti ca atare… iar apoi, cu constiinta limpede poti sa treci la actiune si sa remediezi problema, fara a te mai pune in postura de victima…. intelegi diferenta? nu este vorbs de resemnare…. revenind la emotii si trairi, nu trebuie sa fugi de ele, simte-le mai degraba… emotiile, trairile legate de situatiile de viata antagoniste cu nevoile si asteptarile tale iti provoaca reactii ale organismului in mod subconstient doar daca acele emotii raman in tine, neexprimate… scoate-le la suprafata si nu te vei mai imbolnavi… in toate situatiile, vorbeste despre emotiile si trairile tale iar energia lor se va pierde in univers… mult succes! 🙂

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Larisa says:
04/02/2014 at 11:58 AM

Am o problema cu vezica, care nu imi mai trece, simt mereu ca imi vine la baie, numai stiu cum sa procedez ca sa imi treaca. De medicina clasica, da imi este intradevar teama, pt ca o recunosc ca fiind destul de slaba si superficiala. Dar in schimb ce sa fac acum sa rezolv problema care o am?Cauze pot fi multe, poate nu imi pot da seama exact de la ce a pornit tot. Pe langa asta, repet, inafara de faptul ca oricum acum inteleg altfel situatiile prin care am trecut in trecut, adica numai sunt atat de “socante pt mine” , raman doar neplacute, dar “buba” creata ramane in continuare, dupa cum se vede. Ce mai pot sa ii fac. Cel mai mare stres al meu in momentu de fata este ca de 2-3 ani continua aceasta problema si nu imi mai trece.Stresata ca nu imi dau seama de metoda de rezolvare, nu sunt sigura ca mai poate sa imi treaca, tinanad cont de cat timp persista problema.
Reply
Costea Paul George says:
04/02/2014 at 12:19 PM

DRAGA LARISA… care e rolul vezicii urinare? intotdeauna o emotie, o traire identica cu functionarea organului va produce o modificare la nivelul acelui organ, daca lasi acolo emotia… cand vorbesti (asta e valabil pe viitor), nu povesti fapte ci cum te-ai simtit tu in urma faptelor, evenimentelor… deci, la ce foloseste animalul urina? sa isi marcheze teritoriul… si noi suntem animalici, reactionam la fel, doar ca am uitat acest lucru… tu ai o problema teritoriala, nu mai poti sa iti marchezi teritoriul… stii care sunt teritoriile tale?: sotul tau, copilul tau, casa ta, bucataria ta, etc… mai babeste, cineva isi baga nasul in oala ta… iar totul a inceput acum 3 ani… si de atunci, ori e persoana langa tine, ori te intalnesti f des cu ea si ea te mentine in conflictul activ… exista asa ceva in viata ta? eu stiu sigur ca da… trebuie doar sa fii sincera cu tine… 🙂

cu mult drag, paul

p.s. daca nu te descurci, lasa-mi un nr de tel si te sun, asa vei intelege cu mult mai bine… 🙂
Reply
Reply