Sunday, August 12, 2018

Cancerul la glandele mamare - Motivele aparitiei sale...

https://terapieinarmonie.blogspot.com/2018/08/cancerul-la-glandele-mamare-motivele.html
(postare initiala: 7 iunie 2013)

In articolul “Cancerul de san – cum poti face sa scapi de bisturiu…” am discutat despre primul tip de cancer al sanilor si anume cel al ductelor mamare, care este cel mai des intalnit…

Al doilea tip de cancer la san este cancerul glandelor mamare. Aceste glande, dupa cum bine stim cu totii,
au functia, rolul biologic de a furniza laptele necesar noului nascut, acelei fiinte care are nevoie de ingrijire, de grija din partea mamei, careia trebuie sa i se asigure supravietuirea… Prin urmare, conflictul care porneste proliferarea de celule ale glandelor mamare este unul de acest tip, cu continut emotional de ingrijorare pentru copil, parinti sau partener, dar si pentru alte persoane apropiate, precum si conflictul de cearta in acest sens al ingrijorarii…

Exemple ar fi cazurile in care persoanei i se imbolnaveste copilul sau are un accident, ori are probleme existentiale, daca persoana respectiva traieste conflictual ingrijorarea pentru soarta sau bunastarea schipatanda a respectivului copil, parinte, partener… In aceste cazuri, organismul intra intr-o reactie prin care incearca asigurarea supravietuirii prin furnizarea laptelui necesar fiintei pentru care ne facem griji. Cu cat sunt mai intense trairile de ingrijorare, cu atata va fi proliferarea de celule ale glandelor mamare mai accentuata, mai rapida, pentru a asigura cat mai rapid laptele necesar celui care are nevoie de el…

In cazul certurilor dintre parteneri, continutul emotional care produce aceasta proliferare este dorinta de a avea grija de partener ca sa fie bine, de a-l calma, a-l linisti, a-l face sa taca, sa nu mai “planga” precum copilasul…

In faza activa, porneste deci aceasta proliferare de celule (pentru asigurarea laptelui necesar celuia pentru care ne facem griji, care “are nevoie” de el) care va apare si va fi diagnosticat ca un carcinom adenoid solid in forma, aspect conopidal. Odata conflictul rezolvat, nu va mai fi necesara proliferarea de celule, astfel aceasta se va stopa si din acel moment va porni procesul de vindecare prin descompunerea tumorii de catre ciuperci (fiind un tesut mezodermal). In cazul in care persoana a luat inainte antibiotice care i-au distrus din organism aceste ciuperci cu rol in descompunerea tumorii, tumoarea se va inchista iar in aceste conditii va fi diagnosticata, odata descoperita, drept un cancer benign…

Lateralitatea biologica are o foarte mare importanta in Noua Medicina Germanica. Daca vorbim de o persoana dreptace, ingrijorarea in legatura cu partenerul (in aceasta categorie intrand toata lumea in afara de mama sau copil si anume: tata, unchi, frate, sora, vecin, postas, coleg, etc…) se va manifesta in sanul drept iar ingrijorarea in legatura cu mama sau copilul (aici poate sa intre si un animal de casa pentru care ai emotii ca si pentru copilul tau) in sanul stang. Mama si copilul constituie o categorie aparte tocmai pentru ca, pentru un copil, singurul lucru fix din viata lui este mama (si asta ar fi bine sa o stie si barbatii 😉 ) iar acest lucru e valabil si invers (barbatii pot sa vina si mearga dar copilul unei femei tot copilul ei ramane! )… In cazul unui stangaci, lucrurile stau exact invers: conflictul de ingrijorare in legatura cu partenerul se va manifesta in sanul stang iar cel mama-copil in sanul drept… Parca natura a separat aceste lucruri (legate de lateralitate) tocmai ca sa ne dam seama mai bine de natura conflictelor si ca sa nu se produca in ambele parti ale organismului aceste modificari, reactii, care ar periclita supravietuirea speciei umane… 🙂 … In paranteza as adauga ca aceste lucruri, legate de lateralitatea biologica, nu sunt cunoscute (voit sau nu) de catre medicina clasica…

Nici nu ne dam seama cat de des facem un mic “cancer” de san! O femeie la 20 de ani poate sa fi trecut, pana la acea varsta, de 10-20 de mici “cancere”… De cate ori nu ne-am ingrijorat in viata si am trait-o conflictual? Ba ne ingrijoram pentru catelul nostru, ba pentru bunica bolnava, ba ne-a lipsit tatal plecat la lucru in strainatate, ba ne-am ingrijorat ca nu mai suntem iubiti de partener… Problema apare in cazul descoperirii accidentale sau la analizele de preintampinare, ori cand ingrijorarea a fost traita la un nivel la care a produs o proliferare exagerata, simtita, vizibila, devenita incomoda, stanjenitoare… Si nu vreau sa continui cu ce se intampla apoi, in aceasta directie, o stiti toti, din pacate… 🙁

DECI! Creierul nostru este un computer superperformant care preia informatia bruta si ia masurile necesare pentru asigurarea supravietuirii in orice situatie, creand bolile care de fiecare data au un rol si un rost si nu sunt niciodata fara sens… Tocmai de aia sunt ridicole interpretarile de genul: “am primit boala asta de la mama sau de la tata” sau “de ce Doamne mi-ai dat tocmai mie aceasta boala?”, etc… Singurul care este constient de prezent, trecut sau viitor, de realitate, care stie daca suntem intr-un vis sau nu, ori ne amintim anumite lucruri ori chiar suntem acolo este CONSTIENTUL nostru si el e singurul care poate sa schimbe acest curs al vietii, al bolii. Daca nu suntem constienti, creierul isi face doar datoria, de a ne tine in viata, de aia porneste aceste reactii, el nestiind, in cazul de fata, ca partenerul nostru nu are in mod real nevoie de lapte, percepand doar ingrijorarea noastra legata de el… In schimb, constientizand aceasta ingrijorare, vorbind despre emotiile noastre, rezolvandu-ne problemele acolo unde se poate, nu vom ingadui constient pornirea acestui proces…

Prin urmare, te rog, fa un lucru important pentru tine, pentru sanatatea ta! De fiecare data cand nu te simti bine, in armonie cu viata, cand lucrurile nu sunt in ordine, nu sunt cum ai vrea tu sa fie, vorbeste despre emotiile tale, trairile tale, nu doar povesti fapte iar prin acest lucru, te detasezi emotional de situatia care a creat emotia (emotiile) respectiva si nu va mai porni procesul de imbolnavire, programul biologic de supravietuire (in termenii Noii Medicini Germanice)… Modul incorect de a povesti un eveniment, prin care o sa pornesti un program biologic de supravietuire (o boala), ar suna cam asa: “Uite ce mi-a facut idiotul asta”, in timp ce modul corect ar suna cam asa: “ma simt asa si asa si asa etc din cauza a ce mi-a facut acest om (el tot idiot poate sa ramana 🙂 )”…



cu drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


2 comments:

Paul Costea said...

Brunner Aliz says:
07/06/2013 at 7:35 PM

Da, asa este, un asemenea workshop, iti va schimba viata … te va ” intoarce pe dos” in sensul bun al cuvantului, iti va schimba “softverul” din cap :)))) si vei deveni un ALT OM, un om care nu se mai teme de boli…din contra , ii vina sa rada cand constientizeaza ca de fapt acele simptome care apar sunt doar semne de alarma pornita de catre suflet care nu mai poate indura faptul ca nu este luat in seama …si reflecta suferinta direct pe corpul nostru fizic, cu ajutorul creierului…tocmai pentru a ne SALVA.

Da, suntem un biocalculator , iar dupa ce, la un asemenea workshop, intelegem cum functioneaza organismul uman, vom deveni un om CONSTIENT care nu mai poate fi infricosat de massmedia, de minciunile sistemului, care, la randul lui, nu face altceva decat ne manipuleaza dupa bunul lor plac.

Sa nu va fie frica sa va asumati raspunderea !!! VOI SUNTETI CREATORII !!!
TOTUL ESTE PERFECT !
Reply

Costea Paul George says:
07/06/2013 at 9:19 PM

multumesc ca suntem tot mai multi care vad realitatea… 🙂
Reply

octavian tiganus says:
08/06/2013 at 6:51 AM

Ma bucur ca ai ales sa faci tot ceea ce faci. E normal sa nu7 fi inteles de toti, dar te asigur ca ai sustinere, din partea tuturor constiintelor constiente. Te voi urmari cu interes si recomanda cu caldura, cu simpatie, octav
Reply
Delia Popa says:
08/06/2013 at 7:57 AM

Eu nu inteleg ce intelegi tu prin ducte si glande mamare ? Glanda mamara este formata din ducte si lobuli ! Un carcinom de san poate fi lobular sau ductal, invaziv sau in situ.
Pe undeva, are dreptate dr.Hammer cu teoria lui si anume ca boala are o cauza emotionala. Asa este…insa nu este aceasta singura cauza. Boala trebuie scoasa de peste tot : fizic, mental, emotional, energetic si mai ales, spiritual.
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
08/06/2013 at 8:48 AM

ductele sunt canalele prin care iese laptele din san iar glandele mamare sunt glandele care produc laptele…. 🙂 … babaste, sa inteleaga toata lumea… situl acesta scris in termeni si stil pentru a fi inteles de toata lumea…
Reply

Ioana Suceava says:
08/06/2013 at 10:47 AM

Foarte interesant,ma intereseaza mult mai mult
Reply

Costea Paul George says:
08/06/2013 at 10:55 AM

imi pare bine ca sunt multi oameni deschisi in lumea asta… te rog sa imi scrii pe costeapaulgeorge@gmail.com ce ai vrea sa afli mai exact si te voi indruma… in caz ca ma depaseste, am solutii si in acel caz…
Reply

erika says:
09/06/2013 at 1:22 AM

Sint lucruri foarte interesante, anumite lucruri mai sus citite par tocmai puncte din viata…
Reply
GABRIELA says:
09/06/2013 at 2:53 PM

DA, f bun articolul, Ma bucur nespus Paul ca se transmite mai departe informatia REALA! Constat cu surprindere ca tot mai multi oameni incep TREZIREA! Felicitari tuturor! Va anunt si ru ca u seminar de acest gen se va tine si in Resita jud CARAS-Severin.

Doritorii sa participe ma pot contacta pe tel 0744633595 sau pe adresa de mail gabriela_giuliana@yahoo.com.
Va invit sa vizitati si pagina http://gabi.terapieinarmonie.ro/
\toate cele bune !!!
MULTUMESC CA EXISTATI !!! <3
Reply

irina says:
24/03/2014 at 6:14 PM

buna Gabriela! eu abia azi am descoperita aceasta lume total noua ptr mine!! as fi interesata sa stiu mai multe detalii si daca se va mai tine un nou seminar la resita pe anul acesta!!! astept detalii!!!multumesc
Reply

Liliana says:
09/06/2013 at 3:24 PM

Felicitari! Pe cand in Bucuresti?
Reply

Costea Paul George says:
09/06/2013 at 3:52 PM

te rog sa imi tirmiti un mail pe costeapaulgeorge@gmail.com si te voi tine la curent… 🙂
Reply

mirela says:
24/06/2013 at 7:44 PM

Un articol interesant . Ma regasesc oarecum intr-o situatie asemanatoare . Am mastoza fibrochistica proliferativa, operata la snaul drept si culmea…..fiul meu ( 22 ani)sufera de depresie majora , iar eu sunt distrusa pt ca vad atata suferinta in viata lui . Chiar am nevoie de sprijin,ma bucur ca sunteti aici si m ati acceptat.
Reply
Maria Teodora says:
29/06/2013 at 10:13 PM

Subscriu si acestui articol 99.9 %
Din experienta proprie iarasi , conflict rezolvat.. problema rezolvata ! Prea tare…. Dar pana nu ti se intampla , cred ca greu vine unora sa accepte si sa inteleaga aceste lucruri !!!!
Reply
constantin rodica says:
02/07/2013 at 9:14 AM

Astept mai multe informatii.Multumesc frumos.
Reply

Costea Paul George says:
02/07/2013 at 11:23 AM

draga rodica… daca te abonezi pe situl meu, o sa primesti saptamanal articole… gratis… 🙂
Reply

Georgeta says:
10/07/2013 at 12:52 PM

Foarte interesant. Un articol despre candidoză ? Am citit multe articole, scrise de alţi autori, în care se face legătura între cancer şi candida. Această ciupercă există în organismul unui om sănătos ?
Reply

Costea Paul George says:
10/07/2013 at 1:06 PM

da, draga georgeta… exista si in organismul sanatos, de la inceputurile vietii… nu ne-am putut separa de microorganisme si am invatat sa traim impreuna in simbioza… ele ne ajuta in supravietuire… se face legatura intre cancer si candida pt ca aceste candida vor fi intr-un numar mare in jurul tumorii dar ele sunt acolo pentru alt motiv decat am fost noi invatati si anume sunt acolo pt a descompune tumora cand organismul nu va mai avea nevoie de ea… si cand nu va mai avea nevoie de ea? cand ne-am rezolvat situatia de viata care a dus la proliferarea tumorii… si atunci tumora va fi descompusa de catre candida…
Reply

Reply