Saturday, August 11, 2018

Migrenele si hemoragiile cerebrale... STOP!

https://terapieinarmonie.blogspot.com/2018/08/migrenele-si-hemoragiile-cerebrale-stop.html
(postare initiala: 31 martie 2013)

Cine nu a avut niciodata dureri de cap sau migrene sa ridice doua degete! ๐Ÿ™‚ … Dar stiu ca nimeni nu va ridica niciun deget, pentru ca e unul dintre cele mai frecvente motive de indispozitie iar cel care ar avea curajul sa se laude cu asa ceva s-ar putea sa nu fie “human”, ci din alta specie, posibil extraterestra ๐Ÿ™‚ …

Am avut si eu cateva in viata mea si mai tot timpul aud in jurul meu pe cineva cu dureri de cap, uneori chiar insuportabile, determind astfel persoana ca, pentru a curma aceasta suferinta, sa apeleze la diverse calmante. Tu cum te simti cand te doare capul de nu mai poti? Nu iti vine sa te urci pe pereti?… Si totusi, ce sunt, de fapt, durerile de cap si migrenele si de ce apar?

Orice conflict (emotional) din viata, care indeplineste cele 5 conditii demonstrate clar de Noua Medicina Germanica, provoaca in creier in releul organului legat de respectiva emotie o leziune numita focar Hamer, care se prezinta ca o sfera formata din cercuri concentrice in forma de tinta de tir, vizibile pe un CT fara substanta de constrast… In consecinta, organul aferent va suferi un anumit tip de schimbare, in functie de foita embrionara din care face el parte, dar aceasta problema o sa o dezbat intr-un alt articol.

Acest focar Hamer va mai creste in cazul intensificarii emotiilor legate de respectiva situatie dar, odata cu rezolvarea situatiei (conflictului), leziunea respectiva va intra intr-o faza de reparare (vindecare), formandu-se in acel loc din creier un edem de vindecare care, din cauza ca se va umfla, umplandu-se de ser, acesta va fi responsabil de durerile noastre de cap, de migrenele noastre. Intensitatea migrenelor nu va depinde atat de dimensiunea edemei de vindecare cat de intensitatea emotiilor avute in timpul conflictului. In cazul unui control medical, din pacate, aceste edeme vor fi diagnosticate ca si tumoare maligna, desi ele sunt doar niste edeme in faza de vindecare!!!

Un lucru foarte important este a se avea grija ca respectiva persoana sa nu se simta in aceasta perioada parasita, abandonata, singura, expusa, acest lucru ducand la o retentie de apa si, prin urmare, la un edem mai mare si la dureri mai mari…

Migrenele frecvente se datoreaza recaderilor successive in faza activa a conflictelor si, din pacate, ele vor reaparea, cu toate calmantele luate. Calmantele vor atenua doar simptomele, nu vor rezolva problema. Solutia este rezolvarea conflictelor care duc la aceste dureri de cap (tema unui nou articol ๐Ÿ™‚ ). Cafeaua, intre timp, este binevenita in locul calmantelor… ๐Ÿ™‚

Problema cea mai grava cu aceste recaderi este ca, dupa mai multe leziuni-vindecari in aceeasi zona, tesutul respectiv al creierului isi pierde elasticitatea si astfel creste riscul de hemoragie cerebrala…

Astfel, pentru a scapa de dureri de cap, de migrene si chiar de o eventuala hemoragie cerebrala, uite ce ai de facut: fii tot timpul constient de evenimentele din viata ta, iar atunci cand simti o emotie care nu este in armonie cu tine, opreste-te din tot ce faci si analizeaza-ti emotia, simte-o, constientizeaz-o, realizeaza motivul aparitiei ei, simte-ti bataile inimii si respiratia, vorbeste chiar si cu tine (daca esti singur in acel moment) despre trairile tale si o sa vezi minunea! Incearca si o sa iti dai seama despre ce vorbesc! ๐Ÿ™‚
…..

cu drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… ๐Ÿ™‚

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… ๐Ÿ™‚ ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... ๐Ÿ™‚

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”

Adresa de email: *


5 comments:

Paul Costea said...

Elena says:
01/04/2013 at 12:37 AM

deci, dragul meu, probabil ca ai tu dreptate, intr-o oarecare masura, prin ceea ce zici. Sper ca ma cunosti destul de bine, si stii ca eu trec peste toate problemele si chiar stau cu mine la vorba (doar pentru ca nu am cu altcineva), deci simt emotia, o constientizez si stiu motivul, dar dureri de cap tot am. Cafea, da, poate ar fi o solutie, dar cine e sensibil la cofeina ce face?
Oricum, vreau sa te felicit pentru articolele scrise si postate aici pe pagina. Se vede ca iti place ceea ce faci si ma bucur pentru tine. Tine-o tot asa. Deci, mult succes in tot ceea ce vei face.

Felicitari!

Cu mult drag……
Reply

admin says:
01/04/2013 at 12:43 AM

va trebui sa vorbim in particular, draga mea, ca sa iti dau o solutie la problemele tale… cu mult drag, Paul…
Reply

Elena says:
01/04/2013 at 1:20 AM

Apropo, Paul, imi place foarte mult cum scrii. Cu fiecare articol ma uimesti tot mai mult. Sunt mandra de tine, adica foarte mandra :)!
Vreau sa stii ca mi-a placut fiecare articol pe care l-am citit, chiar toate!

Te felicit inca o data pentru articolele scrie, pentru site si pentru cum gandesti!

Cu drag….
Reply

admin says:
01/04/2013 at 1:28 AM

mersi mult pt comment… ๐Ÿ™‚
Reply

Monica says:
01/04/2013 at 7:07 AM

Un articol pentru mine.

Cu ce sa incep eu?! Am migrene de vreo 3 ani, si le cunosc foarte bine puterea. Am ajuns sa am 1-2 pe luna, si sa nu mai cedeze cu antiiflamatorii. Acum iau sumatriptan in crize si urmez un tratament naturist.

Si cu toate astea, ele fac inca parte din viata mea!
Reply

Paul Costea said...

admin says:
01/04/2013 at 9:16 AM

am scris in articol de ce ar pute sa tina atat de mult durerile de cap! trebuie sa iti rezolvi conflictul care te readuce in faza activa!
Reply
admin says:
01/04/2013 at 10:00 AM

aaa… si una dintre problemele grave ale antiinflamatoriilor, care bineinteles ca nu ni se aduce la cunostinta, este ca stopeaza procesul natural biologic de autovindecare a organismului… nu e de mirare ca se tot recade in aceleasi boli…
Reply

Mihaela says:
06/06/2013 at 3:02 PM

Am citit multe din articolele scrise, si multe sunt probate in viata de zi cu zi, in jurul meu.
Legat de acest articol. Chiar in acest moment am o durere de cap, mai precis in zona tamplei stangi. Nu este pe cale emotionala, eu cu aceste dureri ma trezesc dimineata, nu foarte des, dar sunt destul de rele. Am facut RMN,, dar nici macar sinuzita nu am. Posibil sa fie si din cauza presiunii atmosferice?
Reply

Costea Paul George says:
06/06/2013 at 5:22 PM

te-as ajuta cu cea mai mare placere, draga mea… dar in noua medicina germanica nu se pot da diagnostice pe baza unor simptome, pentru ca situatia e alta de la caz la caz… te sfatuiesc sa participi la un curs… iti deschide minte si iti da rezolvarea problemelor tale…
Reply

gabi says:
06/07/2013 at 6:36 AM

Eu te felicit din tot sufletul pt ceea ce faci!BRAVO!
Eu am migrene de vr-o 3ani care apar in timpul ciclului menstrual.Incerc sa-mi dau seama care este conflictul ce m-a adus aici dar nu reusesc.Si Da,nu-mi trece decat cu homeopatie si uneori de la sine.Alte medicamente alopate degeaba le iau,nu ma ajuta cu nimic.Ce pot face ,ce intrebari sa-mi pun ,cum sa fac? sa-mi dau seama de conflict?

O zi minunata.Gabi
Reply

Costea Paul George says:
06/07/2013 at 6:57 AM

Salut, gabi… Candva, in trecut, in timpul ciclului, ai avut un anume conflict care ti-a provocat migrene iar ciclul iti readuce conflictul in prezent. functioneaza asemanator alergiilor iar in noua medicina germanica se numeste sina… citeste articolul despre alergii si cauta o solutie asemanatoare… Daca nu te descurci, scrie-mi pe costeapaulgeorge@gmail.com… succes… ๐Ÿ™‚
Reply

gabi says:
06/07/2013 at 10:45 PM

Ti multumesc mult pentru raspunsul asa de prompt din partea ta.
Asa o sa fac .Daca nu reusesc iti scriu.
Mai astept sa invat mai multe din postarile tale.
Este extraordinar ce faci tu aici.Cu siguranta va venii si ziua cand vei avea foarte multe multumiri din partea oamenilor,pt ca lumea incepe sa caute si metode noi de vindecare spirituala.
Felicitari!
Reply

Paul Costea said...

mirela onetiu says:
07/07/2013 at 6:19 PM

Buna seara!Sunt impresionata de artucolele dvs.Citindu-le am impresia ca e usor sa treci peste suferintele somatice,si nu numai.De 17 ani sufar de migrene,au inceput la 2 luni de la nasterea fiului meu,nu am gasit nici un tratament care sa-mi amelioreze ,macar,durerile insotite de voma,deshidratare,scadere ponderala si inca multe alte probleme,in2010 am suferit o histerectomie totala,urmata de o gramade de tratamente,raze,perfuzii.Mi-e foarte greu sa-mi imaginez cum ar trebui sa-mi gestionez emotiile(sunt asistenta de profesie,pensionara de boala in prezent si studenta la Psihologie).Nu ma sperie nici o boala,insa migrenele m-au facut sa pierd lucruri importante din viata mea si sa provoc ingrijorare familiei(lucrul cel mai apasator pentru mine).Aveti vreun sfat pentru mine?
Reply

Costea Paul George says:
07/07/2013 at 9:24 PM

sfat? da, am, draga mea… hai la tabara de vara… incepe in 21 august… nici nu iti imaginezi prin ce vei trece acolo… ๐Ÿ™‚ … sanatate si succes! ๐Ÿ™‚
Reply

Lazar Marian Tudorel says:
05/01/2014 at 4:55 PM

Si eu am suferit ani de zile de migrene. Dupa ce am aflat despre Noua Medicina Germanica, ultima migrena am tratat-o cu calm, rabdare si odihna. Stiam deja ca este doar un edem care tocmai se resoarbe si parte a procesului de vindecare. Ca urmare, mi-a trecut mult mai repede si mai bine, doar am baut putina cafea, ca sa atenuez simptomele. Si ceva imi spune ca nu va mai reveni, pentru ca am invatat sa nu ma mai tem de ele si sa-mi rezolv conflictele dinainte de a apuca sa se manifeste in planul fizic.
Reply
Antoaneta M. says:
23/01/2014 at 2:52 PM

As dori sa povestesc aici cum am scapat de migrene. Obisnuiam sa am migrene odata pe luna, timp de aproximativ o saptamana, timp in care nu reuseam sa ma dau jos din cap, ma durea tampla stanga , durere pulsatila, nu suportam lumina etc. AM fost la neurolog, mi-am facut tomograf, mi-a recomandat Imicran care nu a avut absolut niciun efect. AM intrat un pic in tainele nutritiei si a grupelor sanguine. Concluzia este urmatoarea, am renuntat la carne si lactate, beau multa apa, ceai de lavanda, am renuntat sa mai vorbesc cu orele la telefon cu prietenele mele, am facut 3 cure cu sare Epsom, m-am impacat cu soarta mea si toate aceste lucruri cumulate mi-au atenuat migrenele in timp pana la disparitia lor complet. Abia acum sunt fericita cu adevarat fiindca nu mai am dureri de cap decat ocazional, de scurta durata si intensitate care trec cu un nurofen. Doresc tuturor femeilor sa scape de acest infern al migrenelor.
Reply

Costea Paul George says:
23/01/2014 at 6:38 PM

draga mea antoaneta… hai sa iti spun o chestie interesanta! ๐Ÿ™‚ stii care lucru a avut cel mai mare aport la rezolvarea migrenelor tale? ๐Ÿ™‚ “m-am impacat cu soarta mea”, adica ti-ai schimbat felul de a vedea lumea, care a dus la rezolvarea subconstienta a problemelor tale care iti cauzau migrenele… ๐Ÿ™‚ … celelalte lucruri au doar efect ameliorator… ๐Ÿ™‚

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Antoaneta M says:
03/02/2014 at 1:58 PM

Draga Paul, nu neg ca este posibil sa fie asa , insa procesul de resemnare a inceput mult dupa ce eu am eliminat produsele enuntate in mesajul anterior, cand migrenele mele se diminuasera in proportie de 80%. Deci resemnarea pentru mine si-a adus un aport de doar 20% in exterminarea completa a migrenelor. Mentionez ca durata in care am eliminat factorii excitanti a fost de 6-8 luni de zile, timp in care am observat scaderea graduala in intensitate a migrenelor mele. Mai poate fi adevarat si faptul ca am iertat persoanele care m-au ranit, zambesc mai mult, incerc sa fac lucruri frumoase pentru cei din jur si sa ma bucur alaturi de ei, ca atare toate aceste lucruri ma distrag foarte mult si am inlocuit amintirea acelor dureri cu iubire, satisfactie, multumire… In concluzie nu as da vina doar pe resemnare pentru eliminarea migrenelor din viata mea, mi-am ascultat inima, instinctul si corpul. Toate lucrurile la un loc au facut sa se intample acest miracol, sa spun adio MIGRENEI. Cu drag, Antoaneta.
Reply
Costea Paul George says:
03/02/2014 at 2:13 PM

si crezi ca as putea sa te contrazic? totusi, trebuie facuta diferenta intre resemnare si acceptare…

cu drag, paul
Reply

pamblica alecsenia says:
06/02/2014 at 10:38 AM

Am migrene ,de mic copil ,imi aduc aminte ca am cazut in cap de pe o bara la varsta de 8,ani ,si de atunci ma chinuie aceste dureri cumplite de cap,acum am 46 ani,acum doi ani am facut un tomograf in Spania si mi s-a spus ca nu am nimic tumoral ,totul poate fi pe sistem nervos……o zi minunata cu multa Lumina in suflet turor
Reply

Costea Paul George says:
06/02/2014 at 10:58 AM

din pacate, in urma diverselor accidente, pot sa apara in biologic “anomalii” cu simptome inexplicabile, care nu au nicio legatura cu programele biologice (numite boli)…
Reply

Georgescu Alexandra says:
13/02/2014 at 10:24 AM

Buna dimineata! Nu stiu cum am reusit sa dau peste blogul dvs, dar simt ca ma va ajuta foarte mult in problemele mele. As vrea sa vin la un curs, prin Bucuresti nu se organizeaza nimic?
Vreau foarte mult sa-mi rezolv ipohondria de care sunt constienta ca nu-mi face bine. Si legat de asta, ati putea sa-mi spuneti atacurile cerebrale de ce se fac? Am o mare teama legata de ele si incerc cumva sa ma conving ca nu voi pati asa ceva.
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
13/02/2014 at 11:41 AM

pt a intelege hemoragiile cerebrale, citeste articolul: http://terapieinarmonie.ro/?p=242

in legatura cu ipohondria, una dintre cauze ar fi faptul ca suntem tinuti in frica si nestiinta in mod voit, pentru a deveni clienti fideli… totusi, nu trebuie sa te temi de boli, ele sunt o reactie naturala la emotiile noastre si de aceea tocmai fricile tale ti le vor provoca… cand esti in armonie cu tot ce exista, nu mai poti face boli…

astept un email de la tine pe costeapaulgeorge@gmail.com … ca sa te ajut sa iesi din ipohondrie…

cu mult drag, paul