(postare initiala: 18 martie 2013)
In articolul “Noua Medicina Germanica – adevar sau minciuna?” am promis ca voi povesti mai pe larg despre “aventurile” prietenului meu si despre cum aceasta medicina i-a salvat viata… prin urmare, iata povestea lui:
La inceputul lui 2012 acest om era intr-o stare de sanatate deplorabila: slabise peste 15kg, se simtea tot timpul rau, nu putea nici macar sa iasa din casa din cauza scaunelor instantanee insotite de hemoragie severa.
Era sub tratamente de mai bine de un an, iar problemele i se agravau, in loc sa se amelioreze. Stia, conform diagnosticului dat de medici, ca are o inflamatie la colon numita rectocolita ulcero-hemoragica care ar putea degenera intr-un frumusel cancer de colon iar tratamentele luate, in loc sa il ajute, ii provocau o gramada de efecte adverse. Pronosticul era sumbru… Era terminat, atat fizic cat si psihic… Frica se instalase…
Si astfel, nevazand o solutie, o rezolvare in aceasta cale, a inceput sa caute… iar solutia i-a si venit in scurt timp, prin faptul ca a aflat de la o prietena ca urmeaza sa se tina in localitate un seminar de Noua Medicina Germanica. Nu stia nimic despre aceata medicina dar nici nu il interesa altceva decat sa afle informatia, mai ales ca era incurajat ca e vorba de ceva revolutionar care ar putea sa il salveze… iar, prin intermediul acestei informatii, a realizat ca treburile in ce priveste medicina si sanatatea stau exact pe dos decat stia el pana atunci. Avea sa afle ca el isi cauzase boala iar acea boala era, de fapt, doar o reactie de supravietuire a organismului la neconcordanta dintre “realitate” si felul lui de a interpreta aceasta asa-zis “realitate”.
Nu ii venea sa creada ceea ce auzea. Cum s-a reusit a se tine o intreaga planeta in nestiinta, in frica, in dependenta de medici, analize, medicamente, moarte in urma bolilor asa-zis incurabile care, de fapt, nici nu sunt chiar atat de incurabile (multe dintre ele), a caror adevarata vindecare poate veni doar din noi? Cum de nu a reusit medicina sa ii dea un raspuns de ce i-a aparut boala si care e sursa ei, ci a dat doar cu presupusul? De ce solutiile lor constau in special in tratarea simptomelor mai degraba decat in vindecare? De ce sunt si in prezent aceleasi tratamente pentru cancer ca si acum 50 de ani desi s-au investit de atunci incoace miliarde de dolari in gasirea de tratamente viabile? Dar a aflat acolo si raspunsurile: totul se rezuma la bani si putere iar aceste interese mobilizeaza o elita care are tot felul de arme si procedee pentru a ne mentine frica, nestiinta si increderea oarba in solutiile date de ei… (referinta: Ghislaine Lanctot – “Mafia Medicala“).
La acel seminar a aflat ca “boala” lui este rezultatul faptului ca a interpretat situatii de viata ca pe un rahat de care nu poate sa scape iar creierul (supercalculatorul nostru biologic), nestiind ca nu este vorba de ceva concret, real, l-a ajutat (in spiritul supravietuirii) prin proliferare de polipi (cu rol de producere de substante de lubrifiere) sa elimine mai bine rahatul de care nu putea sa scape. Odata cu rezolvarea conflictului care l-a adus in acea situatie, organismul lui a inceput sa intre intr-un proces de vindecare prin descompunerea de catre “nesuferitele” de bacterii a acelor polipi de care nu mai era nevoie, faza care se manifesta prin diareele hemoragice… A realizat pe parcursul seminarului ca el era, de fapt, intr-o faza de vindecare suspendata si a reusit sa constientizeze care era cauza recaderilor succesive, ceea ce a dus la incheierea simptomaticii in nici doua saptamani, precum si la o vindecare completa la cateva luni dupa aceasta… Acum este un om perfect sanatos, increzator, plin de viata, fara frica de boli pentru ca stie exact ce inseamna acestea si care e rolul lor in viata noastra…
M-a induiosat mult povestea lui si nu am putut face sa nu scap cateva lacrimi. In acel moment eram perfect convins despre puterea corpului nostru, de cat de adaptabil este el si realizasem cu adevarat ca acest om, dr.Hamer, prin ceea ce a descoperit el si anume ca noi ne cream bolile si doar noi singuri ne putem vindeca cu adevarat pe noi insine (fara sa trebuiasca sa apelam, din frica, in exterior la solutii salvatoare si costisitoare), este un pericol real pentru interesele celor care castiga miliarde de pe urma “sanatatii” noastre. Cu toate astea, el nu a facut decat sa aiba acea intuitie dumnezeiasca despre cum functioneaza aceasta adevarata masinarie biologica, noi nefiind un simplu pacient cu boli venite din senin sau pasate de la parinti, bunici ci un ansamblu corp-minte-suflet, care trebuie tratat ca atare, suntem oameni plini de sentimente, de emotii, de trairi, pe care, din pacate, organismul le materializeaza constient sau inconstient in fizic…
Pentru a nu cadea in aceasta boala, datorita interpretarii tale constiente sau inconstiente a situatiilor de viata neplacute drept niste rahaturi de care nu te poti scapa, ar fi bine sa vorbesti tot timpul despre emotiile, trairile tale mai degraba decat despre faptele in sine si vei avea astfel o sansa in plus sa arunci in eter acele energii care altfel vor ramane in tine si se vor localiza in organele interne, provocandu-ti discomfort, boala si chiar…
P.S. Medicii nu au nicio vina pentru ca medicina are forma actuala. Ei au invatat ce li s-a predat in facultati, nepunandu-si majoritatea intrebari despre sensul celor invatate. Multi dintre ei sunt oameni de suflet, care isi fac meseria cu dragoste de semeni. Stima acelora!… Problema este ca sistemul este bazat pe interese financiare colosale ale big pharma, ale producatorilor de aparatura, testere, etc… Sa nu uitam ca OMS a fost infiintata de Rockefeller. M-as mira sa ne vrea ei binele… (citeste Ghislaine Lanctot – “Mafia Medicala“)…
……
cu drag, Costea Paul George
In articolul “Noua Medicina Germanica – adevar sau minciuna?” am promis ca voi povesti mai pe larg despre “aventurile” prietenului meu si despre cum aceasta medicina i-a salvat viata… prin urmare, iata povestea lui:
La inceputul lui 2012 acest om era intr-o stare de sanatate deplorabila: slabise peste 15kg, se simtea tot timpul rau, nu putea nici macar sa iasa din casa din cauza scaunelor instantanee insotite de hemoragie severa.
Era sub tratamente de mai bine de un an, iar problemele i se agravau, in loc sa se amelioreze. Stia, conform diagnosticului dat de medici, ca are o inflamatie la colon numita rectocolita ulcero-hemoragica care ar putea degenera intr-un frumusel cancer de colon iar tratamentele luate, in loc sa il ajute, ii provocau o gramada de efecte adverse. Pronosticul era sumbru… Era terminat, atat fizic cat si psihic… Frica se instalase…
Si astfel, nevazand o solutie, o rezolvare in aceasta cale, a inceput sa caute… iar solutia i-a si venit in scurt timp, prin faptul ca a aflat de la o prietena ca urmeaza sa se tina in localitate un seminar de Noua Medicina Germanica. Nu stia nimic despre aceata medicina dar nici nu il interesa altceva decat sa afle informatia, mai ales ca era incurajat ca e vorba de ceva revolutionar care ar putea sa il salveze… iar, prin intermediul acestei informatii, a realizat ca treburile in ce priveste medicina si sanatatea stau exact pe dos decat stia el pana atunci. Avea sa afle ca el isi cauzase boala iar acea boala era, de fapt, doar o reactie de supravietuire a organismului la neconcordanta dintre “realitate” si felul lui de a interpreta aceasta asa-zis “realitate”.
Nu ii venea sa creada ceea ce auzea. Cum s-a reusit a se tine o intreaga planeta in nestiinta, in frica, in dependenta de medici, analize, medicamente, moarte in urma bolilor asa-zis incurabile care, de fapt, nici nu sunt chiar atat de incurabile (multe dintre ele), a caror adevarata vindecare poate veni doar din noi? Cum de nu a reusit medicina sa ii dea un raspuns de ce i-a aparut boala si care e sursa ei, ci a dat doar cu presupusul? De ce solutiile lor constau in special in tratarea simptomelor mai degraba decat in vindecare? De ce sunt si in prezent aceleasi tratamente pentru cancer ca si acum 50 de ani desi s-au investit de atunci incoace miliarde de dolari in gasirea de tratamente viabile? Dar a aflat acolo si raspunsurile: totul se rezuma la bani si putere iar aceste interese mobilizeaza o elita care are tot felul de arme si procedee pentru a ne mentine frica, nestiinta si increderea oarba in solutiile date de ei… (referinta: Ghislaine Lanctot – “Mafia Medicala“).
La acel seminar a aflat ca “boala” lui este rezultatul faptului ca a interpretat situatii de viata ca pe un rahat de care nu poate sa scape iar creierul (supercalculatorul nostru biologic), nestiind ca nu este vorba de ceva concret, real, l-a ajutat (in spiritul supravietuirii) prin proliferare de polipi (cu rol de producere de substante de lubrifiere) sa elimine mai bine rahatul de care nu putea sa scape. Odata cu rezolvarea conflictului care l-a adus in acea situatie, organismul lui a inceput sa intre intr-un proces de vindecare prin descompunerea de catre “nesuferitele” de bacterii a acelor polipi de care nu mai era nevoie, faza care se manifesta prin diareele hemoragice… A realizat pe parcursul seminarului ca el era, de fapt, intr-o faza de vindecare suspendata si a reusit sa constientizeze care era cauza recaderilor succesive, ceea ce a dus la incheierea simptomaticii in nici doua saptamani, precum si la o vindecare completa la cateva luni dupa aceasta… Acum este un om perfect sanatos, increzator, plin de viata, fara frica de boli pentru ca stie exact ce inseamna acestea si care e rolul lor in viata noastra…
M-a induiosat mult povestea lui si nu am putut face sa nu scap cateva lacrimi. In acel moment eram perfect convins despre puterea corpului nostru, de cat de adaptabil este el si realizasem cu adevarat ca acest om, dr.Hamer, prin ceea ce a descoperit el si anume ca noi ne cream bolile si doar noi singuri ne putem vindeca cu adevarat pe noi insine (fara sa trebuiasca sa apelam, din frica, in exterior la solutii salvatoare si costisitoare), este un pericol real pentru interesele celor care castiga miliarde de pe urma “sanatatii” noastre. Cu toate astea, el nu a facut decat sa aiba acea intuitie dumnezeiasca despre cum functioneaza aceasta adevarata masinarie biologica, noi nefiind un simplu pacient cu boli venite din senin sau pasate de la parinti, bunici ci un ansamblu corp-minte-suflet, care trebuie tratat ca atare, suntem oameni plini de sentimente, de emotii, de trairi, pe care, din pacate, organismul le materializeaza constient sau inconstient in fizic…
Pentru a nu cadea in aceasta boala, datorita interpretarii tale constiente sau inconstiente a situatiilor de viata neplacute drept niste rahaturi de care nu te poti scapa, ar fi bine sa vorbesti tot timpul despre emotiile, trairile tale mai degraba decat despre faptele in sine si vei avea astfel o sansa in plus sa arunci in eter acele energii care altfel vor ramane in tine si se vor localiza in organele interne, provocandu-ti discomfort, boala si chiar…
P.S. Medicii nu au nicio vina pentru ca medicina are forma actuala. Ei au invatat ce li s-a predat in facultati, nepunandu-si majoritatea intrebari despre sensul celor invatate. Multi dintre ei sunt oameni de suflet, care isi fac meseria cu dragoste de semeni. Stima acelora!… Problema este ca sistemul este bazat pe interese financiare colosale ale big pharma, ale producatorilor de aparatura, testere, etc… Sa nu uitam ca OMS a fost infiintata de Rockefeller. M-as mira sa ne vrea ei binele… (citeste Ghislaine Lanctot – “Mafia Medicala“)…
……
cu drag, Costea Paul George
___________________________________
Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂
Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂
Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”
20 comments:
Catalin says:
18/03/2013 at 11:28 PM
Cum si-a dat el seama care e cauza cancerului?prin sedinte de …psihoterapie, hipnoza, try-and-error….cum anume?
Trebuie mentionat , totusi , ca aceasta medicina occidentala, blamata in acest articol e “responsabila” de salvarea a mii , daca nu milioane de vieti prin descoperirea penicilinei, a banalului antibiotic.Inainte se murea dintr-o apendicita, dintr-o inflamatie a dintilor, vaccinurile au eradicat variola si poliomelita, responsabille pt milioane de morti si malformatii…nici nu mai are rost sa enumar toate beneficiile; orice om le cunoaste.
In plus:situatie reala un baietel de 1 an jumate a facut febra,la 38 de grade parintii au continuat cu ceaiuri, la 39 de grade:ceaiuri si ticturi naturiste, la 40 de grade copilul a inceput sa faca frisoane si imediat dupa a intrat in stop cerebral(nu cunosc exact termenul), adica creierul i s-a oprit pt 4 minute din cauza temperaturii.ghici?:s-au dus la spital sa ceara ajutorul mult blamatilor medici ?Desculti si in pijamale s-au dus!!copilul e in viata, dar nu multumita increderii lor oarbe in tratamente naturiste sau religioase.
Toata gargara asta e ok cand esti sanatos dar cand faci o…banala apendicita nu stai sa analizezi cazul 2 saptamani pentru ca te-ai curatat de septicemie !
Reply
admin says:
18/03/2013 at 11:44 PM
da… este frumos ce ai scris… doar ca, insasi bazele pe care sunt construite cele doua, sunt diferite… si eu am trait, la fel ca si tine, aceleasi iluzii, crede-ma… pana nu m-am documentat mai bine… ne sunt impuse lucruri prin toate mijloacele iar noi credem tot ce auzim… aceste lucruri le-am experimentat pe proprie piele si, deasemenea, au fost experimentate de prieteni si cunostinte, nu sunt fabulatii, sunt reproductibile… nu este atunci aceasta o stiinta? daca privesti putin lucrurile direct, fara a folosi filtrul cunostintelor, oare, bacteriile nu traiau in simbioza cu noi inca de la inceputurile vietii? de ce vrem atunci sa scapam de ele? ele sunt in noi! toate! avem peste 2kg de microorganisme in noi si de 10 ori mai multe decat avem celule proprii… citeste, te rog, primele mele articole. Deasemenea, iti recomand cartea “Medicina cu susul in jos”…
Reply
admin says:
18/03/2013 at 11:51 PM
nu vreau sa denigrez medicina clasica, are si ea meritele ei… problema cea mai mare a ei este ca nu tine cont de faptul ca suntem o unitate corp-minte-suflet… iar, in majoritatea situatiilor, se ocupa doar de simptome, nu de cauzele reale ale bolilor… din pacate… si de aceea, un om care face cancer, este, din start condamnat la moarte… Stii care e procentul celor care scapa de cancer? f mic, fii sigur… 🙁
Reply
Catalin says:
21/03/2013 at 12:06 AM
Rata de supravietuire in cazul cancerului difera in functie de mai multe conditii:tipul de cancer,localizarea lui, stadiul, etc.Pentru anumite cancere, depistate in stare incipienta, rata de supravietuire e destul de mare, pentru altele f mica.Depinde, inca stiinta nu a ajuns sa aiba raspuns la toate intrebarile .Ideea e ca trebuie sa vb folosind argumente(pentru mine , ce zic “oamenii” in general nu e suficient)date statistice, procente, rata de succes,etc.Daca se sustine ca aceasta medicina e o stiinta, atunci ea trebuie sa se bazeze pe lucruri exacte, sustinute de experiente anterioare, de esantioane specifice, de statistica, de 1.000.000 de alte lucruri in afara de “am un prieten care mi-a zis ca asa e”.
Pentru doamna din Galati: cred ca un real ajutor ar fi o vizita la un alergolog,psiholog, duhovnic, etc.-cineva care lucreaza cu sufletul, nu cu pastilele. Medicamentele nu sunt, intr-adevar , o solutie la toate problemele.(Antibiotice pentru o raceala?Ce doctor prescrie antibiotice pentru raceala?din cauza unor medici de genul asta se ajunge ca oamenii sa refuze tratamentele medicale cand au cu adevar nevoie de ele)
Reply
admin says:
21/03/2013 at 11:22 AM
draga catalin… observ ca ai devenit un cititor fidel al blogului meu, desi nu esti de acord cu cele scrise de mine… stiu cum e, si eu am trait exact aceasi neacceptare ca si tine. iti recomand sa citesti articolul “Noua Medicina Germanica – adevar sau minciuna” iar, daca ai o sclipire in tine, vei simti ce am trait eu atunci, pentru ca a fost scris din suflet… nu stiu daca esti doctor, dar vezi lucrurile din acel unghi din care l-am vazut si eu inainte. vorbesti de stiinta, ca nu are raspunsuri la toate. uite ca dr.hamer are. aceasta noua medicina germanica este o stiinta exacta, reproductibila, care a salvat milioane de vieti. lui hamer i s-a intentat proces pt ca a avut curajul sa vindece bolnavi de cancer dupa alte metode decat cele date de protocoalele medicale, desi, la 5 ani, din 6000 de bolnavi de cancer 5500 erau in viata. cum iti explici ca la medicina clasica situatia este exact invers?…
nu te judec pt ca gandesti asa si nu accepti aceste lucruri, egoul nostru este foarte puternic si nu lasa sa treaca informatia prin filtrele cunoasterii, invataturilor noastre. doar atata te rog: fii mai deschis, accepta informatia si vei realiza cat este de adevarata. macar ai citit articolul amintit de mine? saptamana viitoare va fi un curs de medicina germanica. te invit sa vii sa primesti informatia si sa decizi apoi daca crezi sau nu. nu poti sa te pronunti vazand lucrurile doar dintr-un unghi ingust, tre sa iti largesti orizontul… cu stima, paul
Reply
admin says:
19/03/2013 at 12:05 AM
draga Catalin… m-ai determinat sa imi recitesc articolul si nu vad nicaieri sa fi blamat medicii. am spus doar ca medicina nu stie cauza multor boli si asta deoarece ea e preocupata de simptome. Iar medicii nu sunt de vina pentru ceea ce stiu si fac. Sunt multi care au inima si vor sa ajute oamenii, doar ca au fost invatati VOIT intr-o directie gresita! Nu ai observat chiar la pacienti vorbe de genul: doctorul asta nu e bun ca uite, mi-a prescris doar un singur fel de tablete???
Reply
Gabryelle’s Blog says:
19/03/2013 at 10:08 AM
Eu sustin ceea ce ai scris. Ca sa vin si eu cu argumente.. Acum 3 ani, in urma unei tratament intens cu antibiotice prescris de catre doctor in urma unei banale raceli, am inceput sa am dureri groazice de cap. Dupa doua luni traite cu aceste dureri si vizite la tot felul de medici, s-a instalat frica si panica de cancer, tumori, infart. Intr-o noapte am facut primul atac de panica violent, urmat de spitalul de urgenta. Dupa o noapte de internare, a venit o doctorita si mi-a spus asa rastit si fara explicatii, TU PLEACA ACASA CA NU AM CE SA-TI MAI FAC! Am plecat pe jumate lesinata acasa.
Au urmat alte saptamani de chin, nopti pierdute, remuscari, frica, si atacuri de panica. Tot cautand pe net posibilul meu diagnostic, am observat ca toti vorbeau despre acupunctura. Mi-am spus ca asta este ultima mea sansa..si am plecat la acupunctura cu gandul ca sigur o sa ma fac bine (auto sugestia). 100% nu mi-am revenit, insa pana acum 3 luni am dus pe picioare cu brio aceste simptome.
Acum este alta poveste! 🙂
Reply
admin says:
19/03/2013 at 5:33 PM
de unde esti, gabriela? este un curs de medicina germanica la noi in localitate in weekend, eu cred ca ti-ar prinde bine… 🙂
Reply
Gabryelle’s Blog says:
19/03/2013 at 5:48 PM
Sunt din Galati, insa as fi venit chiar si asa daca starea de sanatatea mi-ar piermite.
Reply
admin says:
19/03/2013 at 6:23 PM
cam departe… dar va fi si in zona candva…
Reply
Cezara says:
25/03/2013 at 7:04 PM
Citesc cu mare drag articolele tale, am vazut si cateva emisiuni legate de Noua Medicina Germana la TVR Cluj, cu realizator Cristian Muresanu si Dr. Crina Veres.Am urmarit si un film documentar de vreo doua ore despre acelasi subiect. As dori foarte mult sa fac si eu asemenea cursuri. Cu aproape sapte ani in urma mi-am pierdut fiica de 22 de ani, in urma unei forme de cancer limfatic. Cat mi-as fi dorit sa stiu toate aceste lucrusi atunci. SUnt convinsa ca as fi putut-o salva. Pentru cei dragi mie si pentru mine, mi-as dori sa cunosc mai multe. Unde si cum se pot face asemenea cursuri? Se tin si in Iasi? M-ar interesa foarte mult sa urmez si eu un asemenea curs.
Reply
admin says:
26/03/2013 at 1:08 AM
draga cezara… imi pare foarte rau pentru pierderea ta! atata pot sa iti spun ca nu se moare de cancer ci de frica, epuizare si tratamente… din pacate, fiica ta ar fi fost salvata daca ati fi avut notiuni de noua medicina germanica… 🙁 … retine un lucru: bolile sunt ca sa ne ajute, nu ca sa ne omoare, doar ca noi nu intelegem de ce apar ele, care e rostul lor si ca ele ar trebui sa fie un semnal de alarma ca ceva nu e ok in viata noastra. bolile sunt de fapt reactii de supravietuire a organismului la discordanta dintre nevoile, asteptarile noastre si realitate… cand ramai de ex fara loc de munca, s-ar putea sa interpretezi asta ca nu o sa ai ce manca si o sa mori de foame, desi nu e asa in realitate, dar creierul tau nu stie asta si porneste in mod inconstient de constientul tau un proces in organism prin care comanda o proliferare de celule specializate de ficat care sunt de 10 ori mai capabile sa retina hrana pe care o mananci si de care va avea organismul nevoie in zilele “grele” care vor urma, tocmai pentru ca tu i-ai explicat ca nu o sa mai ai ce manca iar aceste celule, fiind mai mari si mai diforme, sunt interpretate de medicina clasica drept celule canceroase maligne. ele prolifereaza doar atata timp cat tine conflictul tau in mod concret sau in mod imaginar. daca ti-ai gasit un loc de munca sau ai rezolvat problema asta la nivel psihic, “cancerul” se opreste din proliferare si intra intr-o regresie pana la disparitie… dar, din pacate, nu asa se intampla ci nu rezolvam problema care bineinteles ca duce la agravarea situatiei (simptomelor) si in caz ca depistam acest cancer, incepem sa luptam impotriva lui cu toate metodele posibile: citostacice si raze, care sunt otrava celulara sau extirpare… si bineinteles ca apare frica, ca doar nu o sa sari in sus de bucurie daca afli ca ai cancer iar aceasta frica duce la noi conflicte ce vor produce alte simptome, diagnosticate ca si metastaze prin care nebunul de cancer a prins radacini, saracul de el. de ex, daca te panichezi si te cuprinde o frica groaznica de moarte, o sa rezulte un cancer la plamani, daca nu mai poti face fata situatiei si simti ca totul te depaseste si te devalorizezi profund pt asta vei face un cancer la oase, etc…
cam asta e noua madicina germanica si celui care e deschis sa vada aceste lucruri ii da o alta calitate vietii, in care nu mai iti este frica de boli, ele fiind prietenii si nu dusmanii nostri… dar problema este ca majoritatea, conditionati de ego, nu pot sa lase sa treaca informatia prin filtrele cunoasterii, ideilor preconcepute, a conditionarii de toate felurile… ma bucur pentru tine ca esti deschisa…
cu stima, paul
Reply
Maria says:
05/06/2013 at 6:52 AM
Paul are dreptate, cine a avut macar curiozitatea sa deschida o carte a lui Lazarev a aflat ca boala incepe totdeauna cu o cauza (sau mai multe) de ordin spiritual. Am fost cumplit de nefericita ani de zile pentru ca mama mea nu a inteles nevoia mea de a studia viata lui Iisus si de a incerca sa pun in practica invataturile Lui. Inmagazinand toata aceasta lacrima uriasa in mine si simtind ca orice incerc sa creez este daramat in mod brutal de dansa, m-am ales cu un cancer uterin. Doctorii au facut tot ce au putut pentru ca era deja la stadiul IIIB. Ceea ce m-a salvat cu adevarat a fost eliberarea de cauza, redefinirea relatiei mele cu Dumnezeu. De la cauza spirituala pleaca si marii nostri invatati practicanti de medicina isihasta (vezi pr. Ghelasie Gheorghe). Daca o cauza nu este eliminata, boala recidiveaza sau se muta. Toate medicamentele si tot ceea ce face medicina alopata este bun, dar insuficient. Ca sa nu mai vorbim de doctorii care ridica din umeri si spun “cum o vrea Dumnezeu, eu am facut tot ce am putut”. Paul, te rog gandeste-te la niste cursuri on-line si la faptul ca sunt persoane (ca mine) care nu si-ar permite sa plateasca workshop-uri oricat de mult si-ar dori. In dar ai luat, in dar sa dai…sau o lata simbolica pentru karma, dar poate incercam impreuna sa creem un cerc cat mai mare de oameni care sa beneficieze de aceste cursuri. Cu draga inima te ajut pentru ca este ceea ce fac de multi ani la randul meu (reiki gratuit pana la grad de maestru, etc).
Reply
Costea Paul George says:
05/06/2013 at 9:47 AM
iti multumesc pentru coment… in legatura cu cursurile online, ceea ce scriu eu pe pagina mea e ca un fel de curs online… daca imi citesti toate articolele, ajungi sa intelegi multe lucruri… si saptamanal vei primi in continuare cursurile (articolele) daa te inscrii cu adresa de email… 🙂
totusi, nu se poate compara un site cu valoarea unui workshop, care include aplicatii practice… iar pretul unui workshop nu e mai mare decat tigarile pe luna a unui fumator…
Reply
claudia elena says:
28/06/2013 at 10:54 PM
Buna Maria!
Imi doresc f. multsa stiu cat mai multe despre Reiki si despre teoria germanica,sunt o persoana sensibila,am trecut prin multe socuri in viata,inca n-am reusit sa le rezolv si am nevoie de ajutor!Sunt o persoana credincioasa,imi doresc sa ajut si eu la randul meu alti oameni si as dori f. mult sa luam legatura! E-mailul meu e aromena33@yahoo.co.uk Multumesc anticipat!Cu prietenie,Claudia Elena
Reply
claudia says:
11/06/2013 at 9:09 AM
Buna Admin…vreau sa ştiu daca aceste ‘ıntalniri’ vor exista şi ın DEVA… sunt interesata pt mama mea care sufera de o boala rara SCLERODERMİE SİSTEMİCA DİFUZA …mentionez ca de ani de zile a ıncercat tot felu de tratamente dar,fara rezultat.
Reply
Reply
Adelaide says:
18/06/2013 at 2:48 PM
Știam de medicina germanica,de doct.Hammer încă de acum doi ani. Am toate publicatiile acestuia.Locuiesc in Italia.Am un magazin de îmbrăcăminte si ani la rând aveam o clienta,se numește Tiziana. Încă de la început s-a infiripat o prietenie extraordinara. In anul 2008 ma anunța soțul ca Tiziana este in spital cu doua cancere. La sân si la pancreas. Știam din sursa sigura ca pancreasul nu se reface ,ca nici Pavarotti cu toți banii lui nu a reușit sa învingă astfel de cancer.
Pe scurt,intra in spital si începe calvarul tratamentului cu chemioterapie,bineinteles dupa operatii varie etc. Intamplarea sau Destinul face ca o verisoara a dansei din Firente,o suna si ii spune daca îl cunoaște pe Dt Hamer. Bineinteles ca nu,asa ca o invita sa caute in Internet despre acest doctor. Nu prea reuseste deoarece trattatele dansului nu prea sunt publicate datorită persecutiilor continuie din partea caselor farmaceutice. Soțul,susceptibil începe cautarile impreuna cu verisoara si reușesc sa obțină o vizita,poate una dintre ultimile ținute in Italia,la Ulla(aproape de Trieste),deci se decide sa semneze in spital ca dorește sa iasă pe propria responsabilitate si cu amenintarile de rigoare din partea conducerii spitalului. Pleacă la Ulla si acolo preluată urgent de Dt Hamer intra in terapie de regasire a problemelor emotive si sufletesti.In hipnoza,fiind,își amintește socurile suferite in urma unor amenintari aduse sotului si familiei sale,de aici declasandu-se cancerul la sanul stâng.,iar spre stupoarea sa,afla motivul declansarii cancerului la pancreas,când intr-un magazin,soțul a refuzat sa ii cumpere o rochita ce costa 2 mărci ,pe motiv ca era târziu si pierd trenul. Supararea a fost atât de mare ca in timp pancreasul si-a format acest mod de apărare ori de câte ori suferea un refuz ce coincidea cu acel fapt petrecut cu mult timp impreuna. S-a întors acasă dupa numai doua luni,sănătoasă si plină de împlinire si rugaciune,ca a acceptat ,in ultimul ceas,sa fie deschisă la minte si la suflet,sa le încerce pe toate chiar si medicina Dt Hamer. Oricum nu avea șanse sa se salveze si si-a spus”-In fond ce ma costa”?Drumul pana acolo?Cei 1000€ ceruti pentru cazarea si mâncarea pe termenul sederii in aceasta Clinica?In ziua de astăzi,este persecutata si acum de către conducerea Spitalului fiindcă nu a dus pana la capăt terapie începută la ei. A susținut un proces pe care l-a si câștigat. Tiziana este o persoana simpla,curată o catolica convinsa,in aceea vreme,acum intelegand ca Religia si Credință sunt doua lucruri distincte si ca de fapt corpul nostru este un miracol. Multumesc.
Reply
Costea Paul George says:
18/06/2013 at 3:38 PM
draga mea adelaide… unde mi-ai fost pana acum??? daca ai sti peste cate lucruri trebuie sa trecdoar pentru a face lumina in intuneric… si cu cat e mai multa scoala si educatia, cu atata se face mai greu lumina… iti multumesc din suflet ca existi! mie doar rau poate sa imi para de cei care nu sunt deschisi spre cele le le “urlu” eu aici… nici eu nu am crezut, dar fiecare eveniment din viata mea de dupa primul curs de nmg nu face decat sa imi confirme cat este de adevarata… 🙂
Reply
claudia elena says:
28/06/2013 at 10:59 PM
Buna Adelaide!
Mi-ar face placere sa stam de vorba despre aceste subiecte,sunt interesata sa stiu cat mai multe despre teoria germanica si despre vindecarea prin metode naturale,e-mailul meu e aromena33@yahoo.co.uk Pupici,Claudia Elena
Reply
MIRELA says:
23/09/2013 at 7:15 AM
Am inteles bine? Prietena dvs. a fost tratata de dl. dr. Hamer? Stiti cumva acum cum se poate ajunge ls dansul? Va rog sa-mi raspundeti!
Reply
Costea Paul George says:
23/09/2013 at 9:03 AM
draga mea… nu trebuie sa ajungi pana la dr.hamer pt a scapa de o situatie anume… iar, in al doilea rand, hamer nu vindeca pe nimeni, oamenii insisi se vindeca, el doar ii ajuta in a constientiza pe ce directie sa o ia… daca ai probleme, cea mai buna solutie ar fi sa participi la un curs. acolo, poti sa vb in pauza cu tipul ce tine cursul, este un expert si iti va spune tot ce trebuie sa stii ca sa iti poti rezolva problemele… succes…
Reply
MIRELA says:
24/09/2013 at 7:34 AM
Nu am participat pana acum la nici un curs, dar am citit mult despre medicina germanica (si pe internet si carti). De asemenea am o prietena care a participat la o tabara de medicina germanica. Asa cum ai spus si tu “acolo, poti sa vb in pauza cu tipul ce tine cursul ……”, dar dna. Adelaide scrie “Dt Hamer intra in terapie de regasire a problemelor emotive si sufletesti.In hipnoza, ………”. Imi poti recomanda in Romania terapie, nu cursuri? La dna. Crina Veres cunosc pe cineva care a fost (in particular) si nu i-a facut nici un fel de terapie. Au discutat tot doar despre medicina germanica in general. Se zvoneste ca mai este un domn Andrei, doar ca dansul nu locuieste in Romania (din zvonuri).
De aceea as fi dorit sa ajung la dl. dr. Hamer.
Multumesc !
Reply
Costea Paul George says:
24/09/2013 at 7:38 AM
acest andrei face foarte rar terapii, el tine mai mult cursuri si tabere… in data de 1 si 2 oct va fi la oradea special in acest scop… daca vrei sa mergi la terapie, iti trimit prin email numarul doamnei cu care trebuie sa iei legatura… paul costeapaulgeorge@gmail.com (scrie-mi aici in acest sens)
Adelaide says:
18/06/2013 at 4:08 PM
Stimata persoana,Paul-George,consider munca ta o capodopera Ceea ce faci,aici,înseamnă iubire fata de semeni. Fac același lucru,aici in Italia insa intr-un mod mai…..singular,original. VORBESC,VORBESC!!!!Am acest privilegiu de a lucra cu oamenii,fiind in comerț. Oamenii ma indragesc si ma respecta foarte mult. Ei știu ca nu vorbesc,fără sa ma aflu in treaba. Așadar ori de câte ori aflu despre cineva ,ma duc la spital,ma duc la el acasă. Cu scuza unei simple vizite….eu vorbesc. Am mare credință in mine si sunt foarte educata si la locul meu,deci nu intru cu tancul la om in casa ci foarte delicat si umil. La toată lumea spun”-Cautati,intrebati,informativa!!!!!!”A sosit timpul sa fim innovativi si deschisi si pentru noi,nu numai pentru acest amarat de Sistem ce ne guverneaza de mii de ani. Am aceasta onoare de a o avea pe Tiziana ca si exemplu viu si sănătos sa pot arată celor susceptibili ca exista si alte cai de vindecare. Vindecarea sufletului.
Un lucru îți pot spune. Din cei 700-800 persoane ce vad intr-o săptămâna de lucru,eu am speranța ca măcar 30% sa aibă urechi si minte deschisă si ochi sa privească nu sa se uite!!!!Cu multă stima.
Reply
Costea Paul George says:
18/06/2013 at 4:28 PM
din pacate, nici macar 30% nu au urechi si ochi, sunt prea orbiti de sistem prin educatie, mass media, stiinta, etc… stiinta care, la fiecare cativa ani isi dezice vechile teorii… ma lua unul azi ca dr.crina veres, care s-a vindecat de 4 cancere, nu este o notorietate in domeniu si nu poate prezenta incredere prin ceea ce spune. trebuie sa ai o diploma si sa inaintezi in sistem lingand c**uri si atunci ai credibilitate… degeaba, nu putem sa mergem in alta directie decat turma pentru ca ala e drumul bun… draga mea, sa ai succes in tot ceea ce intreprinzi si sa reusesti sa trezesti cat mai multi oameni, asta incerc si eu sa fac aici…
cu stima, paul
Reply
carmela says:
24/07/2013 at 1:50 PM
eu cred ca nu este vorba de ochi de vazut sau urechi de auzit sau orbire fata de sistem sau educatie, ci este vorba de a accepta ca tu esti vinovatul pentru boala pe care o ai si deci nu poti da vina pe altii si nici sa-ti plangi de mila. cine are puterea de a-si accepta vinovatia bolii, se poate si vindeca.
Reply
Dorina says:
21/06/2013 at 1:56 PM
Dragii mei, am descoperit Noua Medicina Germanica inca de acum cativa ani printr-un articol despre dr.Hammer ce m-a impresionat atunci si am incercat sa-l fac cunoscut si prietenilor, la vremea aceea afectati de cancer. Din pacate, toti cinci au murit cu zile, in urma tratamentelor de diferite tipuri(chemo, iradiere, etc.). La inceput s-au simtit ceva mai bine, ca mai apoi sa inceapa totalul declin, continuind ucigasele tratamente, la indicatiile categorice ale medicilor. Exista filme in Internet facute cu medici (sub acoperire) care declara ca fie sunt siliti de catre Concernele Farma sa prescrie ferm anumite medicamente, fie primesc o anumita cota din pretul acestora, fiind astfel imbolditi sa le prescrie la cat mai multi pacienti. Un astfel de film a fost difuzat (din pacate nu tocmai la o ora de varf)chiar aici unde locuiesc in strainatate…sotul meu, pensionar acum, a lucrat in domeniul farmaceutic, chiar la prepararea medicamentelor si a ramas debusolat afland despre practicile acestea oneroase. Un cancer “netratat” poate fi dus ani in sir, cum e cazul tatalui meu, care a trait cu cancer la ficat 7 ani si ar mai fi trait, daca nu ar fi fost indrumat sa ia anumite medicamente (nemtesti)scoase apoi de pe piata internatioanala de Crucea Rosie, dovedite fiind ca foarte toxice si periculoase in urma miilor de decese. Pe atunci (anii 70) inca se mai lua pozitie la astfel de lucruri. Omenirea evolueaza cu pasi repezi, dar si perfidia mafiei Chemo-Farma. Cu cat sunt mai bogati, cu atat vor mai mult si inclin sa cred in teoriile conspirationiste ce circula pe Internet, cum ca au in plan sa ne imputineze masiv.
Se spune “gandeste pozitiv”, dar foarte putini inteleg acest lucru si ceea ce se ascunde in spatele lui. Si nici nu suntem ajutati sa o facem, ba dimpotriva tot stresul, problemele si sentimentele de tot felul ne imping in angoasa, suferinta, ura, toate alimentate din belsug de mass-media. Se mentine astfel un control perfid asupra capacitatilor umane.
Nu-mi permite timpul sa continui, dar va doresc sa fiti puternici atat fizic cat si psihic.
Sanatate!
Sa fiti sanatosi!
Reply
elena says:
28/06/2013 at 10:06 PM
Ma bucur ca a fost abordata si aceasta tematica, pentru ca ma regasesc si eu printre pacientii afectati de sindromul colon iritabil. Am umblat la doctori si mi s-au cerut analize din care au rezultat ca nu este nevoie de colonoscopie, insa mi s-au prescrie medicamente. Recunosc ca am inceput si o sesiune de sedinte de psihoterapie si stiu ca acest dezechilibru vine din anxietatea mea ridicata. Am stiut ca trebuie sa iau masuri pentru ca pe langa disconfortul produs incet incet poti ajunge la izolare sociala si instalarea depresiei sau dependenta de antidiareice.
Astfel citind in ultima vreme despre medicina germanica am devenit mai interesata de acest subiect si mi-as dori sa pot gasi echilibrul in rezolvarea cauzei acestui dezechilibru si sa particip la astfel de seminarii cu tematica aceasta.
Astfel as fi interesata sa fie abordat acest subiect mai des si sa aflu cat mai multe informatii despre acesta.
Multumesc!
Reply
Costea Paul George says:
28/06/2013 at 10:12 PM
te-ar ajuta foarte mult si un curs… pe mine m-a schimbat in totalitate acum 2 ani… succes! 🙂
Reply
Reply
Bobby says:
28/06/2013 at 11:22 PM
Stimabile Costea Paul George, ma tot lovesc de materialele tale in cele mai variate locuri. Si tin sa te felicit pt superba munca de promovare pe care o faci; esti un adevarat brand-manager si PR.
Dar permite-mi sa te intreb cateva lucruri:
– de ce dai impresia ca esti un alt “pastor” care propovaduieste cai verzi pe pereti in vederea obtinerii de castiguri? Doar un altul care le convinge pe bietele “oi” ca lupul de fapt e baiat bun, si doar le ajuta la slabit…
Si te implor sa nu ma iei cu “eu nu vand nimic pe site-ul meu” sau alte asemenea, ca nu m-am nascut ieri.
Sa ajungi sa afirmi lucruri ca
“din pacate, fiica ta ar fi fost salvata daca ati fi avut notiuni de noua medicina germanica…”
se numeste “santaj emotional” de cea mai joasa speta.
Si inca o data, nu-mi insulta inteligenta explicandu-mi intr-o maniera filosofica “binele” pe care l-ai fi facut, sau pe care l-ai facut de altfel pentru respectiva mama.
– cum iti permiti sa umpli capul oamenilor cu asemenea enormitati?
Sunt de acord cu conceptele de “alimentatie sanatoasa” si “gandire pozitiva”; chiar le aplic!
Dar sa ma gandesc ca boala de fapt vrea sa ma ajute, chiar vine la propria-mi “chemare inconstienta” in momente de slabiciune, ar insemna sa ma gandesc si la alte elucubratii de genul “pamanatul ar putea fi plat” sau “sunetul clopotelor impreuna cu rugaciunea de rusalii vindeca tuberculoza”.
Cand am ajuns la partea cu
“bolile sunt ca sa ne ajute, nu ca sa ne omoare, doar ca noi nu intelegem de ce apar ele, care e rostul lor si ca ele ar trebui sa fie un semnal de alarma ca ceva nu e ok in viata noastra.”
…am realizat ca esti cel putin la fel de periculos ca si credinta-ntr-un dumnezeu care ne fute-n gura daca indraznim sa gandim liber.
Bobby says:
– cine esti tu si pe ce anume iti bazezi afirmatii ca
“din pacate, nici macar 30% nu au urechi si ochi, sunt prea orbiti de sistem prin educatie, mass media, stiinta, etc… stiinta care, la fiecare cativa ani isi dezice vechile teorii…” ?!?!?!?
Pe cateva exemple la fel de probabile precum baiatul tamplarului care-a mers pe apa si-a transformat apa in vin?
Stimabile propagandist, hai sa vorbim un pic de “educatia, stiinta si mass media cele tampitoare de oameni”.
“EDUCATIA” aia te-a invatat pe tine sa scrii si sa citesti; din pacate nu a ajuns sa te faca sa gandesti obiectiv folosindu-ti cat mai mult din materia cenusie. Sau poate totusi o faci dar in scopuri pur personale.
“STIINTA” aia i-a dus pe unii sa dea nastere unor aberatii precum roata, curentul alternativ si cel continuu, becul si telefonul, telescopul, microscopul, calculatorul, avionul, motorul cu reactie si alte asemenea enormitati.
Stiinta aia a facut posibile transplanturile de organe si membre (stim, nu e nevoie de ele daca ai o gandire pozitiva; cresc altele), tot ea este de vina pt otravurile care au s-au ocupat de “indispozitii” precum poliomielita, tuberculoza, astmul, hepatita sau diabetul. Sa-ti mai zic ca tot stiinta l-a dus pe om in spatiu? Sau imi spui ca de fapt era vorba de o forta nevazuta?..
Iar “MASS MEDIA” este ceea ce tu ai reusit sa folosesti cu brio pt a profita de naivitatea oamenilor.
In momente d-astea zic MERCI ca pe vremea lui Joesph Goebbels nu exista internet si doar cativa aveau TV si radio.
Din nou: nu-mi veni cu “argumente” fantasmagorice, ca nu tine.
Domnule propovaduitor al vietii fara de boala si al puterii gandurilor, trebuie sa recunosc insa un lucru: cele citite pe blogul dvs, impreuna cu cele regasite pe unul din site-urile carora le faceti mega reclama M-AU CONVINS!!!
I AM A BELIEVER!!!
Am toata convingerea ca esti doar un altul pus pe facut bani “in/cu scopuri nobile”.
Si ca sa nu se zica ca afirm ceva fara probe, enjoy:
Seminar Autovindecare prin Noua Medicina Germanica 21-23 iunie
Investitie Seminar + Conferinta:
– 350 lei
– pentru rezervare loc se plateste 100 lei/pers
Grila reduceri:
– pentru cupluri reducere 200 lei
– pentru cei cu venituri sub 1000 lei/luna reducere 100 lei (dovada: cupon pensie sau fluturas salariu)
– pentru cei cu venituri sub 700 ron reducere 150 lei (dovada: cupon pensie sau fluturas salariu)
– recomandarea cursului rezulta intr-o reducere de 50 lei/persoana?
P.S.
Imi cer scuze in cazul in care anumite persoane s-au simtit jignite/atacate de cele de mai sus. Nu am intentionat acest lucru.
NU imi cer scuze pt faptul ca sunt ceea ce sunt si imi permit sa traiesc si sa gandesc LIBER.
Reply
Costea Paul George says:
28/06/2013 at 11:41 PM
da… frumos… m-ai urmarit bine, cred ca mi-ai citit toate articolele… imi place si iti multumesc… esti perspicace… dar, te intreb: ce interes as avea eu in seminariile crina veres? nici macar nu ne cunoastem… textul cu preturile seminarului sunt de pe situl ei… eu studiez de 2 ani nmg si mi se pare fantastica, de aia vreau sa afle despre ea cat mai multa lume… bineinteles ca fac greseli, ca doar sunt om (gen santaj emotional, cum ai zis), dar tu, fiind oglinda mea, esti aici sa ma aduci pe drumul bun… iti multumesc!
Reply
Viola says:
29/06/2013 at 12:22 AM
Si cat de adevarat este ca boala este ca sa ne vindece…Doar ca noi confundam boala cu simptomele…
Reply
dan paraschiv says:
30/06/2013 at 2:35 PM
Mai, hobby ( nu ai curajul sa-ti scrii numele), char tu esti o dovada de slabiciune a stiintei : nu te-a facut prea destept !Enumeri “realizarile” stiintei , fara sa arati si nerealizarile infinite. Esti un atotstiutor plin de sine si un ironic de doi bani ! Daca la asta ar duce stiinta, m-as lipsi bucuros !Iata ce spun ni9ste adevarati oameni de stiinta :Fizicianul W. Heisenberg (1901-1976), întemeietor al mecanicii cuantice, cel care a formulat “relaţiile de incertitudine”, laureat al premiului Nobel, spunea: ”Prima înghiţitură din paharul ştiinţelor naturii te face ateu; la fundul paharului, însă, te aşteaptă Dumnezeu”. Cu mult înaintea lui, filozoful şi naturalistul Roger Bacon (1214-1292) spunea aproape acelaşi lucru: “Puţină ştiinţă duce la ateism; dar multă ştiinţă duce mintea la cunoaşterea lui Dumnezeu”. Din pacate, trebuie sa-ti mai dau o veste proasta : sistemul de sanatate , asa cum este el azi, in toata lumea, este doar o mare afacere , din care scapa cine poate !Sa fii sanatos , sa nu ajungi sa-ti cauti sanatatea si sa-ti dea Dumnezeu minte, ca ai nevoie !
Reply
Costea Paul George says:
01/07/2013 at 1:44 PM
dane, iti multumesc mult pt comment… eu am ajuns sa nu mai lupt cu asemenea fiinte… si nu spun mai multe, nu mai vreau sa judec, sa etichetez… de aia suntem in asa o situatie, pentru ca inconstientii conduc lumea…
Reply
Lazar Marian Tudorel says:
05/01/2014 at 9:17 PM
Noua medicina germanica nu s-a nascut de ieri si, de cand s-a nascut, creste, creste si creste. Si nu datorita “credintei”, ci datorita rezultatelor.
Cu parere de rau pentru domnia ta, dar inoti impotriva curentului. Curentului adevarului…
Reply
miky says:
28/06/2013 at 11:28 PM
oamenii nu -s pregatiti pentru aceasta medicina noua, au ramas tributari vechiului, cu greu se va schimba mentalitatea , dar poate ca incet incet se va face ceva ca omu sainteleaga ca toate bolile au o cauza diferita complet de fizicul nostru si ca este o cauza mentala care tine de psihic, pana nu de mult si mie mi a fost greu sa inteleg, imi place tot ceea ce apare nou in legatura cu descoperirea cauzelor bolilor, prin trtament nu facem decat pen o scurta perioada sa inlaturam efectele, la cauze trebuie lucrat f f mult
Reply
Adriana says:
29/06/2013 at 1:38 AM
Paul acesta este un raspuns pentru BOBBY. Ai dreptate si tu Bobby in TOT ce ai scris sus pentru ca ceea ce crezi TU este realitatea TA. Din afara eu vad ca mai ai de lucrat la a NU JUDECA PE NIMENI pentru ca daca judeci pe cineva te judeci de fapt pe tine. Lucrul bun este ca, dupa felul in care scrii esti un om inteligent si cu mintea deschisa. Fatul ca ai intrat pe siteul lui Paul arata ca esti curios si iti pui intrebari. Asta doar oamenii inteligenti o fac. Cred ca greseala in aceasta situatie este sa crezi ca tu detii adevarul iar Paul minte. Eu am invatat ca nimeni nu detine un adevar absolut, fiecare are adevarul lui.
Cu respect daca imi permiti o recomandare: daca cineva scrie ceva si tu nu esti de acord , nu critica. E ca la piata, vezi pe taraba si mere sclipitoare fara cusur si mere cu viermi. Poate mie cele cu viermi mi se par super iar tu poate le vrei pe cele fara cusur. As putea sa specullez/divaghez/ etc pe subiectul asta.
Concluzia e simpla: Nu citi daca nu-ti place si nu critica. Nu e problema ta daca cineva scrie ceva si altii cred. Nu trebuie sa creada toti.
Concluzia 2: Da, si eu cred ca si Paul ca bolile sunt atrase de noi si ne fac bine. Creatorul acestui univers nu le-ar provoca daca noi n-am avea nevoie de o “trezire”. Si eu am fost socata la inceput de aceeasta idee pe care n-am vrut sa o accept apoi mi s-a parut ca are sens. Repet, aceste sunt pareri personale si nu trebuie sa fii de acord cu ele. Bobby, salutari cu iubire!
Paul scuza-mi indrazneala de a raspunde pentru Bobby. Asa am simtit. Felicitari in tot ce faci.
Reply
Alexandru says:
29/06/2013 at 8:05 AM
Domnule Costea Paul George , si eu sufar de rectocolita ulcero-hemoragica de mult timp si nu ma pot vindeca cu medicamente obisnuite . As vrea sa stiu ce exact trebuie sa fac .. boala o am de mult timp si nu stiu ce emotie sau eveniment ar fi putut provocat-o . Orice ajutor e binevenit !
Reply
Costea Paul George says:
29/06/2013 at 9:40 AM
draga alexandru… te ajut cu cea mai mare placere… scrie-mi pe costeapaulgeorge@gmsil.com si o sa iti dau acolo detalii plus numarul de telefon al prietenului meu… sigur o sa iesi din ea! 🙂
Reply
Daniel says:
29/06/2013 at 9:16 AM
Nu stiu cand a aparut aceasta NMG , ma voi doCumenta. Insa nu ar strica sa va interesati de cel ce a fost marele spirit Valeriu Popa si ce ne – a lasat el drept mostenire. ” Cauzele spirituale ale bolilor” si “Vindecarea prin gandire” cu siguranta ca va vor aduce suficient de multa lumina pentru a intelege mai bine “functionarea” noastra trinitara?
Reply
Lidia says:
29/06/2013 at 10:06 AM
Multumesc pentru toate aceste informatii. Mi se pare deosebit de important sa avem acces la aceste informatii , sa putem lua in ceea ce priveste sanatatea noastra , decizia corecta. Noi ne-am introdus boala in corpul nostru , mi se pare corect sa ne ajutam corpul sa-si recapete echilibrul distrus. Avem toti inteligenta necesara sa analizam toate aceste informatii . Daca ele nu presupun nimic toxic , nimic ce poate face rau , nu vad de ce sa nu actionam in consecinta si mi se pare deosebit de important sa nu asteptam pana totul este distrus , sa actionam cat inca avem energie suficienta.
Multumesc mult pentru tot efortul dumneavoastra de a face ca informatia sa ajunga la toti oamenii ce au nevoie de aceste cunostinte. Cu deosebita stima si admiratie ….
Reply
Gabriela G says:
29/06/2013 at 10:14 AM
Buna! Si eu am rectocolita, ca domnul din articol, iar pana acum am o forma usoara. Mi-am dat de mult timp seama ca eu mi-am provocat boala (acum 3 ani), se potrivea ca un raspuns perfect aproape tuturor aspectelor negative din viata mea. Intr-un fel ciudat, toata aceasta experienta mi-a schimbat viata in bine: am mai multa grija de mine, nu ma mai stresez la fel, nu mai stau peste program la serviciu, sunt mai optimista, am mai multa increde in mine, am inceput sa merg la acupunctura, sa practic qigong si sa merg la un psiholog.
Cum sa fac acum ca sa dispara aceasta boala pentru totdeauna, pentru ca nu mai am nevoie de ea? Domnul din articol s-a vindecat complet de aceasta boala autoimuna sau a intrat in remisie?(este posibil sa fii si cativa ani in remisie, de asta sunt curioasa care sunt semnele care l-au facut sa stie sigur ca s-a vindecat) Mai ia vreun tratament de intretinere pentru aceasta boala? Mai tine vreun regim alimentar? A mai facut colonoscopie dupa curs? Este bine chiar si acum, dupa un an si ceva (daca am inteles bine perioada de timp)? Sunt tare curioasa si sper ca se simte bine si acum, pentru ca rectocolita e o boala cronica ce-i face pe multi sa fie captivi in propria casa, viata lor sa se deruleze intre dormitor si toaleta, sau intre patul de spital si toaleta 🙁
Reply
Costea Paul George says:
29/06/2013 at 10:43 AM
draga gabriela… prietenul meu este perfect sanatos si nu va intra in remisie cu siguranta. a intrerupt orice tratament imediat dupa seminar si nici nu tine vreu regim anume… trimite-mi un email pe costeapaulgeorge@gmail.com unde iti voi mai da detalii, precum si numarul lui sa vorbesti personal cu el… succes 🙂
Reply
Delia Popa says:
29/06/2013 at 12:45 PM
Teoria e buna si acceptabila pana la un punct.Sunt ferm convinsa ca bolile sunt niste semnale, ca se nasc dupa ani buni in care tu nu ti-ai rezolvat conflictele si problemele. Faptul ca iau forma unui cancer sau a unui diabet sau a unei hepatite etc etc – este mai putin relevant. Acest fapt depinde de mediul intern al organismului. Bolile au la baza incalcarea repetata a legilor universale.
Dar din acest moment, teoria este aberanta.Nu este suficient sa lucram cu psihicul. O boala, pentru a fi vindecata, trebuie scoasa din toate planurile fiintei umane. Asta inseamna si tratament (e adevarat – sustin si eu terapiile naturiste) pentru corpul fizic, tratament energetic, tratament psihologic etc Asta inseamna o abordare holistica. Si abia atunci poti vorbi despre vindecare adevarata.Nu putem sa ne asteptam sa identificam conflictul si in rest sa ne vedem mai departe de treaba. Doctorul Hammer nu a descoperit roata. Faptul ca bolile apar ca urmare a unor dezechilibre pe planurile superioare ale fiintei umane se stia demult. Uite, daca vrei mai multe informatii despre cauza bolilor, am scris un articol aici : http://www.hranatate.ro/cauza-bolilor/
Reply
SASHAVASILE says:
29/06/2013 at 4:41 PM
SUNTETI MEDIC?ADICA ATI URMAT FACULTATEA DE MEDICINA?
Reply
Costea Paul George says:
29/06/2013 at 10:27 PM
trebuie sa fii medic ca sa stii despre sanatate si boli? nu sunt medic. am urmat cursurile noii medicini germanice, de doi ani doar asta fac: multe cursuri, seminarii, tabere plus zeci de carti citite… nu am crezut la inceput, sa stiti… dar tot ce s-a intamplat in jurul meu dupa ce am invata nmg, nu a facut decat sa imi dovedeasca cat e de adevarata…
Reply
Reply
ogdan Rusu aka Bobby says:
01/07/2013 at 3:12 PM
Sper ca acum fanii teoriei conspiratiei in medicina sa aprecieze: m-am deconspirat.:)))
Stimate domn Dan Paraschiv, hai sa nu ne apucam sa ne etichetam gratuit. Pana una-alta, eu-ateul nu am atacat DECAT un concept care sa da drept “salvator”, si am incercat sa deschid niste ochi CU ARGUMENTE! Nu am facut apel la IQ-ul personal sau alte asemenea.
Sunt curios sa-mi dai si mie cateva exemple de “nerealizari”, daca tot spui ca sunt infinite…
Aa, ca vorbesti aici de niste provocari care la nivelul tehnologic actual nu si-au gasit rezolvarea 100%, e altceva. Pana una-alta, stiinta asta te-a ajutat pe tine (si pe altii) sa afle mai multe, sa se tine informati, sa va usurati vietile si sa profitati de ceea ce nu va da credinta.
Nu sunt si nici nu am pretins c-as fi un atoatestiutor. Sunt doar un om care crede in ratiune, un om care crede in propriile puteri si in oamenii de langa el.
Stiinta cu teismul nu au nimic in comun. Una o contrazice pe cealalta, cat timp a doua o neaga total pe prima.
Si daca tot o dai in citate, uite inca 1-2:
Richard Feynman – fizician american, câştigător al Premiului Nobel în 1965
„Dumnezeu a fost inventat ca să explice misterul. Dumnezeu este întotdeauna inventat pentru a explica acele lucruri pe care nu le înţelegi.”
Sir Arthur C.Clarke – inventator şi scriitor britanic
„Ştiinţa poate distruge religia la fel de bine ignorând-o, precum ar face-o contrazicându-i principiile. Nimeni nu a demonstrat vreodată, din câte ştiu eu, inexistenţa lui Zeus sau a lui Thor – dar au puţini adepţi acum.”
Charles Darwin- biolog, geolog, scriitor britanic, fondatorul teoriei evoluţioniste
„Imposibilitatea de a concepe cu propriile noastre lucidităţi că acest univers mare şi minunat a apărut la întâmplare, mi se pare argumentul principal pentru existenţa lui Dumnezeu. Dar nu am putut să decid niciodată dacă acest argument are o valoare reală.”
Albert Eisntein
“Stiinta fara credinta e schioapa, credinta fara stiinta e oarba”
sau
“Religiile l-au închipuit pe Dumnezeu. Ştiinţa trebuie să-l descopere.”
Chiar daca sunt ateu, cred intr-o inteligenta superioara. Daca unii prefera sa-i spuna intr-un fel sau altul, este o decizie care le apartine.
Eu poate le zic extraterestri sau fiinte din alte sisteme solare.
Si totusi, crezul in acest “ceva” superior ma face sa fiu mai deschis lumii, vietii si oamenilor decat te face pe tine o carte “sfanta” sau un crez in cineva care fie te tine de-a dreapta, fie te va trimite la tratamente de smoala fierbinte (in functie de niste reguli pre-stabilite asupra carora tu nu ai avut vreo putere de decizie; cam ca-n politica romaneasca).
Culmea stii care e? Dovezile care atesta existenta unor astfel de inteligente superioare sunt infinit mai mari decat dovezile existentei unui “zeu”.
Si crede-ma, nu mi-ai dat nici o veste proasta! Se stie ca cele mai valabile afaceri pe planeta in acest moment sunt pe baza de: armament, medicamente, prostitutie si trafic de carne vie.
Cat despre mintea pe care n-as avea-o sau de care as avea nevoie, repet: hai sa nu ne etichetam/atacam gratuit.
Sanatate am, iar in momentul in care se va subrezi din varii motive SIGUR nu voi ajunge sa caut s-o repar prin intermediul unor practici cvazi-samaniste.
Reply
Costea Paul George says:
01/07/2013 at 3:50 PM
bogdanel… esti mai frustrat decat am crezut la inceput… altfel nu ai fi toata ziua pe situl meu daca nu rezoneaza cu tine… si vad ca pe tine te supara toti cei ce nu impartasesc parerile tale… imi pare rau dar trebuie sa intelegi si tu ca nu putem fi toti la fel… tu nu vrei sa recunosti decat adevarul tau, dar acela e doar al tau, precum am si eu adevarul meu… iar adevarul meu vad ca este impartasit de mii si mii de oameni (care imi dau like) care toti sunt in ochii tai naivi, prosti, sarlatani… putem sa traim si paralel, draga bogdanel, nu trebuie sa ne intersectam, daca avem viziuni total diferite…
stii de ce ii este frica omului de cancer? pentru ca aproape toti in jurul lui au murit… si de ce au murit? Frica, epuizare, tratamente, acesta este cercul vicios din care nu mai scapi odata intrat acolo… si stii cum au aparut citostaticele, de exemplu? hai ca iti spun: prin experinte pe prizonieri. era gazul de mustar in primul razboi mondial care a fost injectat in prizonieri. s-a constatat ca omora celulele “cancerigene”. cineva care a vazut in asta o oportunitate a rezolvat sa fie acceptat ca si tratament pentru cancer la nivel mondial… si primim si in ziua de azi acelasi tratament, cu mici modificari, dar care costa sume fabuloase… in ultimii 50 de ani s-au alocat pentru a se gasi un tratament eficace mii de miliarde de dolari si totusi unde sunt acei bani atata timp cat tratamentul este acelasi???
dragul meu. iti aduc la cunostinta ca ceea ce faci tu este o lupta fara sens si nu isi are locul pe situl meu… aici oamenii incearca sa gaseasca o alternativa iar eu, daca nu as crede in ea, as sta cuminte… dar, atata timp cat vad ca se vindeca prin aceste metode o gramada de oameni in jurul meu, ma simt responsabil pentru viata sa fac asta… iti doresc doar un lucru: sa traiesti doar din banii pe care ii fac eu din asta! (pt ca ma faci sarlatan care castiga din naivitatea celor disperati)…
iti multumesc mult pt comentarii… sa ai o zi frumoasa!
Reply
Bogdan Rusu aka Bobby says:
01/07/2013 at 5:02 PM
“Bogdanel”?.. Te pomeni ca vrei sa ma si mangai parinteste pe cap! :)))
Sufletzel, trebuie sa te mai documentezi cu privire la definitia frustrarii.
Pe de alta parte, sa incepi sa-ncerci sa intelegi motivul postarilor mele.
Oricum, sa stii ca in ceva tot it dau dreptate: frica omului de cancer este, intr-adevar, cauzata de chinurile si finalul bolii. Moartea in schimb nu survine in urma fricii sau a tratamentelor.
Ti-o spune un om care a privit moartea in fata nu o data: frica salveaza, PANICA omoara.
Iar cei care sunt atat de naivi incat sa creada in nmg nu sunt altceva decat oameni panicati, debusolati, care apeleaza la ORICE doar ca sa se impace cu prezentul.
Da-n fond si la urma urmei, fiecare pasare pe limba ei piere.
Si ca sa fiu ceea ce sunt pana la capat:
selectia naturala si exemplele de tip nmg coexista de minune; una o presupune pe cealalta.
Iar cei care au rabdare sa se informeze cu adevarat, sa caute detalii/explicatii/argumente vor avea de castigat in fata celor care se arunca cu capul inainte; exemplul acestora din urma va fi mai mult decat graitor.
Continua-ti munca cea neproducatoare de bani (ma intreb de ce esti activ in zeci de grupuri pe baza de marketing/publicitate/frumusete/medicina/etc – probabil pt ca vrei sa le arati celorlalti cat de non-profit e toata treaba), si te asigur ca traiesc cu mult mai putin decat faci tu din aburit oameni.
Fara pic de respect, pastreaza-ti multumirile si aprecierile, sa ai niste zile la fel de frumoase ca ale celor de care profiti.
Reply
Costea Paul George says:
01/07/2013 at 5:46 PM
iti multumesc mult ca te-ai mai temperat… poate o sa fim si prieteni candva… 🙂 …. iti inteleg indoielile. cel ce nici macar nu a incercat sa inteleaga nmg bineinteles ca o sa o considere o porcarie si o sarlatanie, asa ca si tine… iti spun sincer, eu la fel am crezut… cand am mers la primul curs, mi-a venit sa il scot in suturi in fund afara pe tip… nici dupa primul curs nu am fost convins, nu aveam dovezi clare, desi tipul a dat exemple o gramada de cazuri vindecate…. totusi, pt mine nu erau palpabile… abia dupa ce am vazut vindecari reale in jurul meu iar eu m-am vindecat de toate alergiile la polen, praf, par de animale am fost convins de exactitatea celor invatate. iar de doi ani incoace am facut o adevarata pasiune din ea… crede-ma, daca incerci sa fii deschis doar putin, o sa intelegi si tu… este o minune ce a descoperit acest om si bineinteles ca este persecutat de sistem, de cei ce au interese colosale sa nu fie el luat in serios… dar iti trebuie un click, ca si mie, sa intelegi asta…
succes si iti multumesc inca o data…
Reply
Adelaida says:
01/07/2013 at 7:08 PM
Buna,sunt Adelaide.Citesc cu admiratie anumite opinii ,iar unele cu stupoare ,insa citesc. Un pic din curiozitate ,un pic din dorința de a sti,a ma documenta…aceasta dorința de a sti cât mai multe despre mine,despre originea mea ca uman etc.Aveam 10-12 anisori si tot îmi spuneam”Si de un prost de ascul,tot am ceva de învățat. Învăț ceea ce nu trebuie sa fac”!
Nu înțeleg oamenii ce critica,judeca si arunca cu flăcări sustinandu-si teoriile sus si tare!!!!Aici este un site de medicina,o medicina mai puțin ortodoxa,spun unii,nu este un site de politica sau schimburi culturale,iar când este vorba de medicina……mai altfel,tac,ascult,citesc….si apoi compar sau pot chiar experimenta……de ce nu?????De aceasta medicina ,am auzit acum doi ani,in Italia:Tara meterialismullui,Tara Catolica,Religia ce a”înghițit “celelalte religii,Tara lui Toma cel Necredincios….si totuși am întâlnit un caz,aproape in familie,al unei doamne de 50 ani care prinsă in menghina cancerului..pancreas si cei doi sâni …..a crezut,a încercat…iar acum radem fericite. Radem,deci existam, se spune,nu????
Sunt multe de discutat si mi-ar trebui un site personal.Un lucru știu si constient mi-l repet in fiecare zi. Când esti bolnav,te rogi din toată inima sa te insanatosesti,căci boala este încercare mare pentru noi umanii si știu ca prin intermediul metodelor clasice de chemio etc doar 5% se salvează. Sunt statistici ale Ministerului Sănătății Mondialr.Deci daca 96% din cei ce urmează sa facă chemio…..mor si numai 5% scapă ,doar fiindcă au crezut in ei ce ma costa sa încerc măcar????La speranza è l’ultima a morire”! ,spun italienii.Deci ce ne costa,măcar sa auzim,sa citim,sa ne documentam!????Cat ne costa????O jumătate de ora din viața noastră????Renuntam la ceva filme???Pierdem ceva????Aici este greșeală noastră a umanilor. Suntem prea siguri de noi,insa este știut ca nimic nu este sigur ,totul este relativ. Va multumesc. Este opinia mea ,pur personală si nimic mai mult. Va rog nu ma criticati.Multumesc
Reply
Costea Paul George says:
01/07/2013 at 7:21 PM
iti multumesc mult… am citit cu multa curiozitate commentul tau… ai grait frumos iar cei ce doar ma critica, fara macar sa inteleaga ce scriu, fara macar sa imi citeasca pana la capat un articol nefiind setat dinainte pe critica si lupta, ar trebui sa le dea de gandit cele scrise de tine… numai bine!
Reply
daniela says:
14/07/2013 at 8:52 PM
Eu cred in principiile NMG! Dar, ma intreb, de ce costurile pe care le implica participarea la aceste cursuri sunt atat de mari? De aceste cursuri nu sunt gratuite si facute PENTRU OAMENI de cei care cunosc principiile NMG si cum functioneaza ea. Oare si aici au acces toti cei bogati? Fondurile s-ar aduna oricum, mai ales dupa ce ar exista convingerea ca aceasta NMG functioneaza! Pentru ca ea chiar functioneaza… Cu respect,
Reply
Costea Paul George says:
14/07/2013 at 9:11 PM
da daniela, functioneaza! si o stiu pe proprie piele!
in legatura cu costurile unui curs, eu zic ca nu sunt mari in comparatie cu valoarea lui inestimabila. pentru costul tigarilor lunare ale unui fumator, participi la un curs de 6 zile, de dimineata pana seara, curs care iti transforma viata! daca intelegi ce inveti acolo, efectiv nu mai poti fi bolnav niciodata. in aceste conditii, e scump? cunosc familii care dau o gramada de bani pe medicamente, cu mult mai mult decat costa un asemenea curs.
iar cei care sustin aceste cursuri, folosesc banii stransi in scopuri caritabile. poate nu ai stiut, dar iti spun acuma, ca se construieste un sanatoriu in inima muntilor, care va costa milioane de euro. vezi unde se duc banii? ai fi dispusa sa dai acea suma pentru a servi acelor scopuri marete? eu zic ca da. si eu!
iti multumesc pt comment.. .sa ai o viata frumoasa! 🙂
Reply
daniela says:
15/07/2013 at 8:14 PM
M-ai putea anunta cand si unde va avea loc un asemenea curs? Ma intereseaza. Sper totusi sa nu fie foarte departe de Brasov. De ce nu chiar unul la Brasov? La urma urmei este situat chiar in inima tarii. Ce zici?
Reply
Costea Paul George says:
15/07/2013 at 9:19 PM
din pacate, nu este programat curs la brasov anul asta… in schimb este la bucuresti si mai este tabara la sfarsitul lui august… daca mai vrei detalii, scrie-mi pe email…
cu stima, paul
Reply
Georgeta says:
31/10/2013 at 10:51 PM
In Bucuresti , cand se tine cursul; as dori si eu sa particip. Am un nodul la sanul stang, are legatura cu tristetea adanca care m-a cuprins in legatura cu fiul meu. Am aflat de NMG abia de cateva zile, am deja programare pt. operatie pe 5 noiembrie.
Va rog mult sa-mi scrieti cand pot participa la curs sau sedinta, in Bucuresti.
Cu prietenie,
Georgeta
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 11:09 PM
draga mea georgeta… am scris pe site: Cursuri Noua Medicina Germanica: in 08 noiembrie 2013 la Arad si la Galati, in 17 ianuarie 2014 la Sibiu, in 31 ianuarie 2014 la Oradea… daca consideri ca te-as putea ajuta, te rog sa imi scrii pe costeapaulgeorge@gmail.com
te rog sa citesti aceste articole: http://terapieinarmonie.ro/?p=469 …si… http://terapieinarmonie.ro/?p=395
precum si filmele cu bruce lipton: http://terapieinarmonie.ro/?page_id=17
cu mult drag, paul
Adelaide says:
14/07/2013 at 10:36 PM
A fost frumos odată pe acest pământ ,când omul trăia in perfecta sintonie cu Natura,Pământul si Dumnezeu. Evoluția omului a distrus totul in jur ,chiar si pe El…..Insasi Omul. Totul are un preț. Este bine știu. Dezvoltarea acestei societăți a fost creată in scopuri ascunse. De la ulcioare de lut la cuptorul cu microonde ,de la tam-tam-ul cu fum la iPhone sunt cele mai stupide exemple,insa ele exista ca realitate,si sunt create ca fiind comoditati pentru omenire dar care ucid omenirea,mersul natural al sănătății noastre.
Spre fericirea multora dintre noi,exista persoane ce au o deschidere extraordinara in a înțelege si analiza functionarea corecta a organismului nostru.Contrar celor care ne guverneaza,de acolo de-sus si țin numai pentru ei secretele Universului pentru a le folosi la imbogatirea fără limite,exista si acele persoane care doresc din toată inima sa impartaseasca ceea ce știu sau ceea ce au învățat ,cu alte persoane.
Din păcate ,trăim in acest sistem Piramidal ….numit societatea noastră care este bazată in exclusivitate pe moneta financiară. Fără de aceasta nu putem actiona,nu putem trai(deocamdată).Si de aceea este necesar ca aceste cursuri sa fie catalogate drept,servicii,adică contra-cost. Fără acest mecanism ,din păcate ,nu putem beneficia de o sala de curs,de un profesor-maestru care își ia din orele sale de viața de zi cu zi ,poate chiar renunța la munca sa cotidiana ,pentru a salva cât mai multe persoane.
Cu stima tuturor cititorilor.O seara plăcută
Reply
Reply
Julia says:
18/10/2013 at 10:27 AM
Buna Catalin,
Imi pare bine ca am intalnit blogul tau.
In ianuarie va fi la Oradea curs de Noua Medicina Germana. Cred ca im va fi de mare ajutor.
As avea o intrebare. Am citit mult despre cancer, diferite boli incurabile dar nu pot sa-mi dau seama de unde apare cancerul la copii.
Eu nu sunt adepta medicamentelor si cand ma gandesc ca bietii copii cat sunt de chinuiti cu chimioterapia ma ingrozesc.
Reply
Costea Paul George says:
18/10/2013 at 12:37 PM
cancerul la copii apare prin doua cai:
1. isi fac si ei conflicte, desi nu ni le pot comunica iar medicina crede ca din aceasta cauza ei nu se pot imbolnavi
2. preiau conflictele parintilor, asta pana la o anumita varsta…
cu drag, paul
Reply
Marlucia says:
23/12/2013 at 10:23 PM
Draga admin,
De acord cu aceste cursuri sustinute (probabil) de doctora Crina Veres , insa partea nenorocoasa a lucrurilor este ca foarte multi dintre noi stam slabut cu partea financiara. Din cate imi amintesc nici doamna doctor nu prea avea bani cand a trecut prin cele doua episoade triste oarecum privindu-le atunci, fericite vazandu-le acum. Doamne-Doamne insa a incuviintat sa se vindece prin natura sa divina, fara a pretinde bani.
Intrebare: daca eu is sarac, sunt condamnat la moarte, pentru ca nu imi permit sa particip la cursuri contra cost ? Trista aceasta perspectiva ! Da stiu, vei spune ca daca as adopta noua ideologie ezoterica (multumeste anticipand) voi obtine si bani ! Nopti si dimineti fac acest lucru. Uneori imi reuseste, alteori nu si totusi inca nu a dat norocul peste mine !
M-am vindecat de cancer singura ajutandu-ma de tratamentul lui nenea OMU’ – marele Valeriu Popa, dar nu m-a costat nici un ban vizitele in parcul 23 August din Bucuresti (evident doar transportul ! :))
Cred in medicina germanica ca si in terapia lui Gerson, tratamentele doctorei Hulda Clark, cred in uleiul de canepa, avem acum prin gratie divina mai multe mijloace de a vindeca cancerul.
Mi-e draga Crina, i-am urmarit toate filmuletele de pe youtube, dar partea vindecarii nu a fost expusa. Poate imi trimiti pe mail cand au loc cursuri in Bucuresti si ce pret au acestea.
Multumesc frumos !
Reply
Costea Paul George says:
24/12/2013 at 12:07 AM
draga Marlucia… cursurile trecute pe situl meu nu sunt sustinute de crina veres, nici macar nu ne stim personal, desi si eu stiu de ea si ea de mine…
din pacate, aceste cursuri nu sunt gratuite dar sunt mult mai ieftine decat cele sustinute de crina, sunt la o suma pe care orice om din Romania ar trebui sa si-o poata permite… sa fim sinceri, aruncam o gramada de bani pe prostii dar un curs care ne schimba efectiv viata am vrea sa fie gratis. eu stiu familii care nu au ce manca dar au TV plasma in rate… sa nu spun ce inghesuiala este la aceasta ora in supermarketuri, parca dupa craciun nu o sa mai mancam nimic iar acum tre sa facem plinul… si mai e si cealalta latura a problemei. nu putem astepta ca acel om, care nu face altceva decat munceste in interesul celorlalti, sa o faca gratis. stiu dupa mine. munca mea cu ce fac aici imi ia minim 4 ore pe zi dar sunt nevoit sa fac si altceva in viata pt a ma intretine si a-mi plati cheltuielile. daca as face bani din site, as putea sa muncesc in folosul celorlalti oameni 10 ore pe zi si ar fi altceva, s-ar simti cu mult mai multa energie. din pacate, tre sa ma rezum la atat…. iar acel om isi foloseste toti banii pe care ii face la construirea unui sanatoriu tot pentru ceilalti…
este trist dar adevarat ca numai eu sunt de vina atat pt saracia in care sunt cat si pt bolile mele, dar am fost invatati sa cautam tot timpul vinovati in exterior. si un om sarac are multe posibilitati, totusi, si nu e condamnat la moarte. sunt multe materiale free pe internet, doar trebuie cautate. eu am o gramada iar, daca ar veni cineva sa imi ceara, i-as da cu placere. dar astea toate cer timp, chiar daca le ai, ar trebui citite. sanatatea cere timp si efort, nu poti sa ai pretentia sa fii sanatos cu obiceiurile, credintele, legiferarile, interpretarile vechi ale vietii…
despre terapiile expuse de tine nu prea stiu, dar despre cea a lui gerson am citit si nu am nimic bun sa spun despre ea. si nici nu vreau sa comentez pentru ca citisem de mult si nu imi mai aduc aminte. stiu doar ca am ramas cu o impresie proasta…
apropo. ziceai ca crina nu da solutii. citeste toate articolele mele! in fiecare dau solutii. am cateva de o valoare inestimabila! trebuiesc doar intelese…
iti doresc succes in continuare si sarbatori fericite
cu mult drag, paul
Reply
Georgeta says:
03/02/2014 at 2:15 PM
Spuneti ca cel cu probleme trebui sa-si exteriorizeze trairile, simtirile, emotiile; pentru cel ce asculta ce solutii are sa nu fie afectat; eu am avut aceasta problema cu sora mea care zi de zi im telefona si povestea ce simte, cativa ani buni; ma afecta serios cand imi spunea ca nu e fericita, ca e trista, pana cand dupa vreo 15-20 de ani am constata ca am cancer la san, si in acest moment a incetat si a inceput ea sa fie ingrijorata de starea mea. Acum mi s-au extirpat sanul, 18 ganglioni cu metastaze-sange si limfa si sunt in trarament. Cauza e alta, nu pentru ca am participat la suferintele ei zilnice, dar vreau sa va spun ca pentru cei care asculta si participa la aceste discutii este cumplit pentru ca se implica in suferinta celuilalt. Eu nu simt nevoia sa povestesc cuiva si nici nu sunt suparata pe boala mea.Traiesc ca si cum nu o am , binenteles incercand cu putinele cunostinte pe care le am despre NMG sa evit ce-mi face rau. La curs as fi venit dar cheltuielile de spitalizare si tratament sunt mari si nu s-a putut. Poate urmatorul curs la Bucuresti.
Cu toata consideratia,
Georgeta Ruiu
Reply
Costea Paul George says:
03/02/2014 at 2:36 PM
draga georgeta… solutia pentru a nu fi afectat ca si ascultator este sa nu te identifici cu problemele celuilalt… sunt ale lui, nu ale tale… cancerul de san, mai exact, de glande mamare, este rezultatul conflictului de ingrijorare si depinde de lateralitatea ta biologica care san va fi cel afectat… iar metastazele nu exista, sunt o inventie a medicinii din cauza incapacitatii de a explica cauzele bolilor… medicina se bazeaza pe min 5000 de presupuneri, din pacate…
daca citesti NMG, ar trebui sa stii ca e o mare greseala sa nu povestesti trairile tale. Povestindu-le, opresti boala, pt ca emotiile legate de evenimentele vietii provoaca reactia organelor… si nu e bine sa traiesti ca si cum nu ai avea bolile, pozitivismul nu ajuta spunand ca nu esti bolnav, ci trebuie sa iti constientizezi problemele, sa le rezolvi emotional… e simplu…
cu mult drag, paul
Reply
Copaci Nicolae Ion says:
13/04/2014 at 3:58 PM
Draga George, exista o invatatura straveche ce spune : ” Atunci cand discipolul este pregatit, MAESTRUL apare ” ! Asadar, doar cei ce sunt pregatiti ( si cauta sincer si cu toata fiinta lor adevarul ),vor gasi aceste informatii ale tale ( care esti un releu divin).
Tu cauta sa fii in permanenta prezent in ceea ce faci si de ajutor acelora care vor cere ! Fii martor tacut si detasat la toate care se petrec in Creatia Lui DUMNEZEU, ea este Perfecta.
Iti doresc mult spor si succes in tot si in toate.
Reply
Reply
Post a Comment