Sunday, August 12, 2018

De ce si in ce mod este diabetul vindecabil?

https://terapieinarmonie.blogspot.com/2018/08/de-ce-si-in-ce-mod-este-diabetul.html

(postare initiala: 16 august 2013)

Acum multi ani, bunicul meu vitreg a murit in urma complicatiilor pe care i le-a cauzat diabetul sau cel putin asa stiam eu la vremea aceea. Dupa ani si ani de impunsaturi, prin care isi administra insulina salvatoare, au inceput sa i se atrofieze picioarele. Desi a incercat mai multe metode prin care sa stopeze acest demers, la un moment dat a ajuns in stare grava la spital unde medicii au spus ca, daca vrea sa supravietuiasca, va fi nevoit sa ramana fara un picior. Si a ramas…

Apoi s-a simtit putin mai bine o perioada, dupa care a ajuns iar la spital. Urma sa pateasca acelasi lucru cu al doilea picior. A fost dus in operatie dar organismul lui a cedat si astfel, s-a inregistrat inca un caz “rapus” de diabet. Au trebuit sa treaca ani si ani ca sa reusesc in cele din urma sa revad scenariile respective cu alti ochi si sa realizez de ce s-au intamplat acele lucruri…

Imi amintesc ca bunicul meu, in suferinta sa de ani si ani, isi punea tot timpul intrebarea de ce a facut diabet, deoarece nu intrunea nici una din conditiile medicinii academice (stres, consum excesiv de zahar, lipsa miscare, transmisiune ereditara, etc)… Ajunsese sa creada ca boala sa e o pedeapsa de la Dumnezeu, caci altfel nu si-o putea explica… si nici medicii…



Diabetul este din ce in ce mai raspandit in zilele noastre si cred ca ai observat si tu acest lucru. Aproape ca nu exista om pe pamant care sa nu aiba din cand in cand nivelul de zahar peste limitele “stabilite” sau sub aceste limite. Desi medicina academica reuseste foarte bine sa tina in frau, prin administrarea de glucanon sau insulina, aceste oscilatii ale nivelului de zahar, ele (oscilatiile “zaharului”) sunt totusi doar niste simple simptome, adevaratele cauze ramanand pana in prezent un mister, desi se vine cu o gramada de presupuneri in acest sens…

Zaharul din sange este “combustibilul” care da energie organismului, muschilor, pentru a putea face fata eforturilor fizice. Nivelul prea ridicat de zahar din sange este determinat in realitate de un conflict emotional de tipul protest, rezistenta, impotrivire, atunci cand cineva tot timpul vrea sa isi impuna vointa asupra mea, cand nu mi se permite sa fac ce mi-as dori, in situatii la care as dori sa ma impotrivesc (exemplu: divortul parintilor) iar in acest caz mi se va ridica nivelul de zahar.

Dar care este sensul biologic al faptului de a avea mai mult zahar in sange in cazul conflictelor de acest gen? Se intampla urmatorul lucru: in faza activa a conflictului (pana nu este el rezolvat) va scadea nivelul de insulina iar, prin urmare, muschii nu vor putea extrage zaharul din sange, tocmai pentru ca acesta sa ramana ca si energie pentru creier, care nu are nevoie de insulina pentru a-l putea prelucra.

Sensul de baza al acestei “manevre” este de a aproviziona cu zahar (energie) creierul, pentru ca acesta sa poata in mod eficace, cat mai rapid sa gaseasca cu succes o solutie la problema, o rezolvare pentru conflictul nostru. Odata rezolvata problema, nivelul de zahar se va regla prin productia de insulina, iar, prin urmare, muschii vor primi brusc o mare cantitate de energie… Simplu!

Al doilea conflict emotional care duce la modificari ale nivelului de zahar din sange este cel de dezgust, greata, sila… Daca cineva este dezgustat de un lucru, o situatie, de un eveniment de familie, de o alta persoana iar intre timp are si o frica intensa, acestea vor duce la scaderea nivelului de zahar.

Zaharul este extras din intestine si din ficat si este introdus in circuitul sanguin cu ajutorul glucagonului iar, in cazul existentei acestui conflict, va scadea nivelul de glucagon, ce va duce inevitabil la o insuficienta de zahar in sange, efectul fiziologic constand intr-o foame “de lup” ce reprezinta dealfel simptomul cel mai vizibil al nivelului scazut de zahar.

Dar care este sensul biologic al acestor masuri luate de organism? (sper ca nu mai trebuie sa amintesc faptul ca toate bolile sunt simple reactii de supravietuire ale organismului la evenimentele vietii, etc… )… Cand ai o sila, greata, dezgust pt ceva, efectiv nu poti sa mananci iar organismul nestiind ca nu e vorba concret de hrana, va interpreta in acest mod emotiile tale iar cum a nu manca, din punct de vedere fiziologic, bilogic si al supravietuirii reprezinta un pericol, mama natura va incerca prin aceste reactii-raspuns sa te dezobisnuiasca sa mai ai dezgust, sila, greata, ajutandu-te astfel sa iti rezolvi aceste genuri de conflicte. Daca trebuie, daca esti obligat sa mananci, in cele din urma iti vor trece si sentimentele de greata.

Acestea sunt niste mecanisme foarte simple dar, datorita faptului ca nu le stiam, nu stiam unde se afla butonul declansator si nici ce duce la un nivel marit ori deopotriva scazut de zahar, nu reuseam decat sa le “controlam”. Acum treaba sta altfel, diabetul este vindecabil, iar, intelegand aceste mecanisme, putem evita efectiv a mai face aceasta “boala”. Prin rezolvarea rapida a conflictelor (anularea emotiilor respective, a fricilor), nivelul de zahar se va normaliza de la sine, fara alte interventii…

In mod normal, nu este recomandat sa o intindem prea mult cu aceste conflicte emotionale deoarece ele au fost “inventate” de catre natura sa dureze perioade scurte. Din punct de vedere biologic, nu este normal ca aceste conflicte sa dureze luni sau ani intregi. Ele dureaza totusi, in multe cazuri, deoarece conflictele emotionale ce au dus la reactiile de supravietuire dureaza mult fara a fi rezolvate. Trebuie doar rezolvate, repet, conflictele si fricile care au dus la oscilatiile nivelului de zahar iar acesta se normalizeaza, astfel, diabetul nu isi mai are sensul. Orice alta metoda de normalizare este artificiala si nu va duce niciodata la vindecare.

Oamenii care au diabet sunt inspaimantati ca, dupa o perioada, e normal sa aiba diverse probleme, complicatii “asociate” cu diabetul: orbire, atrofiere de membre, boli de rinichi, paralizii, etc, lucruri care nu au nicio baza reala. Se implementeaza totusi in mintea oamenilor o numita engrava cvasi-post-hipnotica, o programare inconstienta a creierului, predispunandu-l astfel pe om la acele lucruri, desi, in mod normal ele nu au nicio legatura cu conflictul initial.

Daca, de exemplu, persoana in cauza, verificandu-si glicemia, vede ca, de luni de zile, nu ii coboara nicicum, pe langa conflictul initial, va face, din cauza fricii si ajutat de ce i s-a spus, un al doilea conflict, de vedere (ca doar bineinteles ca nu vrea sa mai vada ce i se intampla, nu?), care va duce la inrautatirea vederii. Dar fara sa isi faca acest al doilea conflict, nu va avea probleme cu ochii! Exact asta e situatia si in restul cazurilor…

Contrar celor stiute, diabetul nu se transmite ereditar, precum nicio alta boala! Este demonstrat si sustinut stiintific in lucrarile mai multor oameni de stiinta (desi nerecunoscute… de ce oare???). Pentru a face diabet, persoana trebuie sa sufere unul din conflictele emotionale mai sus amintite! Ceea ce se transmite insa de la parinti sunt tiparele comportamentale care te predispun la aceleasi boli, adica, in situatiile de viata asemanatoare cu cele vazute, invatate acasa, copilul va reactiona in acelasi mod, va raspunde cu aceleasi emotii, care ii vor provoca aceleasi boli. Simplu!



Deci, ai retinut: Trebuie doar rezolvate conflictele si fricile care au dus la oscilatiile nivelului de zahar iar acesta se normalizeaza, diabetul nu isi mai are sensul. Orice alta metoda de normalizare este artificiala si nu va duce niciodata la vindecare. Va trebui insa sa tii cont de un lucru: pentru ca vindecarea sa fie definitiva, tu va trebui sa iti schimbi tiparele comportamentale (de furie, protest, rezistenta, impotrivire, frica, dezgust, greata, sila), caci ele te vor readuce altfel in conflict, nelasandu-te sa iesi din acest cerc vicios… Hai, treci la treaba, nu mai sta pe ganduri… Succes in transformarea ta! 🙂



cu drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


3 comments:

Paul Costea said...

Mioara says:
16/08/2013 at 10:33 PM

Felicitari Paul pentru initiativa ta si pentru toate articolele tale! Continua cu ce faci! Multumim!
Reply
dan paraschiv says:
17/08/2013 at 8:48 AM

Da, suna foarte logic principiul descris in articol si totul pare simplu si frumos , insa ma intreb daca exista proceduri pentru identificarea exacta a conflictelor si pentru vindecare . Spun asta pentru ca majoritatea oamenilor bolnavi , nu sunt capabili sa identifice conflictul , si deasemenea copii mici cu diabet pentru care este foarte greu sa identifici , din afara, conflictul si cauza . este aceasta “medicina” doar introspectiva si autoreglatoare ?Poti sa-i spui unui pacient …aha, este simplu , uite , dumneata ai conflictul cutare , du-te si rezolva-l , i-ati patul si umbla ?!? Nu cred ca simpla constientizare a fricii duce la disparitia acesteia…
Reply

claudia says:
13/08/2014 at 9:36 PM

Exista psihoterapie si chiar psihoterapie de familie. Asta ajuta la identificarea conflictelor, la schimbarea patternurilor comportamentale si la diminuarea efectelor acestor “mosterniri”. Pana la urma, rezolvandu-ti conflictele, sa le zicem, adica acele lucruri care – ti fac rau, care nu te lasa sa treci mai usor peste frustrari, vei reusi pana la urma sa te comporti si sa reactionezi intr- un mod adaptativ, in concordanta cu ceea ce traiesti, adica in armonie cu tine. Orice schimbare in sistemul psihic produce schimbari somatice, deci si corpului tau ii va fi mai usor. Deci daca ai aflat o posibila cale sa ti fie mai bine, nu inseamna ca ai rezolvat problema, dar inseamna ca ai o sansa in plus si ca exista oameni care te pot ajuta sa duci aceasta lupta si sa o castigi
Reply

Ana Caragea says:
17/08/2013 at 9:11 AM

Felicitari pentru articol! are Share din partea mea!
Reply
Javra says:
17/08/2013 at 7:58 PM

Cine vindecă diabetul ia premiul Nobel!
Deocamdată, nu l-a luat nimeni şi diabetul îşi face de cap în continuare.
Reply

Costea Paul George says:
17/08/2013 at 9:18 PM

sunt foarte multi oameni vindecati de diabet dar, din cauza ca nu prin protocoalele medicale, nu sunt recunoscute de sistem…
Reply

bolchis valentin says:
17/08/2013 at 10:18 PM

scuzama eu am facut diabet cam cum zici si tu mai sus dar daca chiar vrei sa ajuti si tu pe cineva
cum zici nu -i vinzi o carte i-o dai pe gratis si dupa acea asteptm sa ne inbogatim de pe urma unora care chiar sufera.

ceau si scuze
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
17/08/2013 at 11:11 PM

draga valentin… ai inteles gresit… eu nu iti vand carti ci iti recomand sa citesti si tu cartile care mie mi-au schimbat viata. si eu am dat bani pe ele. procentul de 2% pe care il primesc din vanzarea cartilor, nu ma va imbogati ci ma va sustine in cheltuielile cu situl, pentru ca, oameni ca tine sa poata beneficia de aceste informatii…
Reply
bolchis valentin says:
20/08/2013 at 8:46 PM

ok scuze dar sunt uni oameni disperati ce nu au bani nici de mincare daramite de o carte

sper sa poti sa ajuti citi ami multi oameni suferinzi
Reply
Costea Paul George says:
21/08/2013 at 10:21 AM

Eu tocmai asta fac aici… incerc sa ajut cat mai multi oameni… sa ii fac sa inteleaga ce se intampla de fapt cu ei, de ce fac bolile… dar nu ii pot eu vindeca… acest lucru o pot face doar ei… eu le dau metode…
Reply

Nell says:
19/08/2013 at 8:52 AM

De fapt, toate religiile spun acest lucru, e stiut de mii de ani: pace, armonie in casa sufletului si sanatatea vine pe tava. Problema e cum sa reusesti sa stai in iad si sa nu deznaduiesti, asa cum zice Sf Siluan. E aceea si lupta veche de cand lumea, lupta cu proprii demoni, cu programele parintilor, cu mostenirea informational-energetica pe care o duce fiecare om, pana ce alchimistul interior transforma ” bube, mucegaiuri ÅŸi noroi/Iscat-am frumuseÅ£i ÅŸi preÅ£uri noi” cum zice Arghezi. Instrumente avem, dar tot ne imbolnavim, pentru ca degeaba stim, daca nu si facem, nu suntem lasati sa facem.
Deci, nimic nou sub soare, aceleasi mesaje si concepte, cu alte cuvinte.
Reply

Oda says:
24/08/2013 at 3:20 PM

Imi place cum vezi si gandesti !Felicitari !
Reply
Diana says:
02/01/2014 at 1:53 PM

Da, asa e…trebuie sa aplicam… si e greu.
Reply

Mihai says:
19/08/2013 at 10:27 AM

Buna ziua,

In articolul dvs. va referiti la diabetul de tip 1 sau diabetul de tip 2?

Mihai
Reply

Costea Paul George says:
19/08/2013 at 12:16 PM

la ambele tipuri ma refer…
Reply

Armonia says:
19/08/2013 at 6:54 PM

Multumim muuuuult Paul ! RECUNOSTINTA MAXIMA PT CEEA CE FACI !
Cartile recomandate sunt excelente !
Reply
ana says:
20/08/2013 at 10:46 PM

http://wakeup-world.com/2013/08/19/turmeric-extract-100-effective-at-preventing-type-2-diabetes-ada-journal-study-finds/
Reply
ana says:
20/08/2013 at 10:47 PM

http://www.wakingtimes.com/2013/08/07/why-medicine-wont-allow-cancer-to-be-cured/
Reply

Paul Costea said...

Diana says:
02/01/2014 at 1:49 PM

Reply

Gabi says:
21/08/2013 at 11:00 AM

salut George , un articolo foarte interesant , cu permisiunea ta il voi posta pe blogul meu ,care are ca tema diabetul . http://myiulia.blogspot.ro/
Reply
Petra-Amba Popescu says:
29/08/2013 at 12:08 AM

Hi Paul,Imi place foarte mult ceeace faci,munca ta este minunata,articolele tale interesante.Recomand linkul tau tuturor celor de aici din Canada care cred ca viitorul nostru este tratarea si intelegerea a tot ce se petrece in corpul nostru ,in mod natural.Inca o data iti multumesc pt munca ta.Cu lumina si iubire ,Petra-Amba,Reiki master,Bioenergy therapist.
Reply
Georgeta says:
10/09/2013 at 8:27 PM

Un articol despre cauzele spirituale ale candidozei vaginale, vă rog, dacă se poate.
Reply

Diana says:
02/01/2014 at 1:52 PM

Stiam ca e datorita sistemului imunitar scazut. De lace ar scadea? Ori alimentatie proasta, ori stres.
Reply

rebeca says:
21/10/2013 at 10:09 PM

Nu inteleg de ce e asa greu pentru unii sa se cunoasca pe ei si reactiile lor.Chiar trebuie explicat asa mura in gura?
Reply

Costea Paul George says:
21/10/2013 at 10:25 PM

draga mea… nivelul fiecaruia de percepere a realitatii este diferit… eu mas adresez unei mase mari a populatiei si nu doar celor cu cunostinte in domeniu… 🙂
Reply
Aurora says:
22/10/2014 at 9:01 AM

Buna,
Ma numesc Aurora Oros.
Poate e cam tarziu dar abia acum am dat peste articolele pe are l-ai postat, am diabet de la 40 de ani si nu pot sa controlez in nici un fel glicemia, nu prea stiu cum sa rezolv conflictele de care vb, de fapt nu prea sunt constienta de ele, am rams orfana la 10 ani de ambii parinti dar nu am constientizat acest fapt , viata mea este una obisnuita, am familie frumoasa un job stabil si acceptabil , stres ca orice om, nu mananc exagerat dar nu pot sa stabilizez glicemia in nici un fel, daca ma poti ajuta in vreun fel te rog sa o faci ,daca nu e bine si asa, am incercat o alta cale .Iti multumesc pontru timpul acordat si multa sanatate. A. Oros
Reply
Diana says:
02/01/2014 at 1:51 PM

Multi oameni nici nu realizeaza ca au un psihic, cred doar ca au corpul fizic.
Reply
Iosif says:
27/01/2014 at 5:48 PM

Lucrul asta incepe sa se schimba. Din cate observ eu, numarul persoanelor are deschid ochii este intr-o serioasa crestere.
Reply
Costea Paul George says:
27/01/2014 at 8:56 PM

asa simt si eu… lumea este in schimbare… totusi… acest lucru ar putea duce la evenimente neplacute provocate din disperarea celor care nu vor sa ne trezim…

cu drag, paul
Reply