(postare initiala: 20 octombrie 2013)
Traim o libertate iluzorica, ce consta in zbaterea intr-o cusca a supravietuirii care, pe zi ce trece, cu fiecare noua lege, devine tot mai mica iar globalizarea la care asistam va insemna un control total, in toate aspectele vietii. Acesta este telul final al Noii Ordini Mondiale: o dictatura militara de tip fascist, cu sclavi robotizati, incipuiti, fara niciun drept… iar noi stam pasivi si le jucam jocul, in inconstienta noastra.
Ei au planurile, dar noi le punem in aplicare, prin guvernantii nostri, prin politaii (cainii) nostri, prin organele noastre de control, prin aviatorii nostri, prin medicii nostri, etc, toti acestia fiind cei mai inconstienti, excitati de favorurile de moment de care beneficiaza… Dar pe ei (guvernanti, politai, medici, etc) nu ii afecteaza oare chemtrailurile (otravuri pulverizate din avioane), vaccinurile, alimentatia chimizata si modificata genetic, ingradirea drepturilor, saracia tot mai mare si multe altele? Copiii acestora in ce lume vor trai???… Prin urmare, Noua Ordine Mondiala nu poate fi creata decat in cazul in care populatia ramane adormita, ignoranta si inconstienta cu privire la tertipurile elitei. Este o intrecere intre ridicarea exponentiala a nivelului de constienta umana si metodele de manipulare ce permit mentinerea turmei adormite… Eu sper totusi sa nu ne trezim prea tarziu. Ar fi pacat de noi, ar fi pacat de aceasta minunata planeta… 🙁
CONTROLUL SANATATII
Industria agroalimentara si industria farmaceutica isi dau mana si impartasesc aceleasi interese. Astfel, Codex Alimentarius va pune in afara legii orice informatie alternativa de sanatate referitoare la vitamine, terapii naturale, suplimente alimentare si tot ceea ce constituie, mai mult sau mai putin, un potential concurent. Din acest motiv, industria farmaceutica distruge, de circa 50 de ani, orice inovatie stiintifica capabila sa aline marile boli de care sufera umanitatea (cancer, SIDA, boli cardiovasculare, diabet, etc). De decenii, suntem in masura sa tratam eficient toate aceste boli, insa procedeele puternice de dezinformare sunt la post pentru a interzice aceste descoperiri populatiei.
Industria farmaceutica nu serveste pentru a vindeca bolile, ci pentru a le perpetua. Cunoscand acum faptul ca scopul il reprezinta un democid mondial, citatul medicului german Matthias Rath prinde sens: “Adevarata natura a industriei farmaceutice este de a castiga bani cu bolile cronice, nu de a se ocupa de prevenirea sau de eradicarea bolii. Trusturile farmaceutice sunt responsabile de un genocid raspandit permanent, ucigand milioane de persoane.”. Elita face bani, omorandu-i pe cei mai slabi. Corpul uman devine un templu bombardat:
* Mijloacele mass-media si intreaga mafie medicala (medici, infirmiere, cercetatori) lauda utilizarea de medicamente cu efecte secundare devastatoare si rezolvarea problemelor psihosomatice cu solutii chimice.
Traim o libertate iluzorica, ce consta in zbaterea intr-o cusca a supravietuirii care, pe zi ce trece, cu fiecare noua lege, devine tot mai mica iar globalizarea la care asistam va insemna un control total, in toate aspectele vietii. Acesta este telul final al Noii Ordini Mondiale: o dictatura militara de tip fascist, cu sclavi robotizati, incipuiti, fara niciun drept… iar noi stam pasivi si le jucam jocul, in inconstienta noastra.
Ei au planurile, dar noi le punem in aplicare, prin guvernantii nostri, prin politaii (cainii) nostri, prin organele noastre de control, prin aviatorii nostri, prin medicii nostri, etc, toti acestia fiind cei mai inconstienti, excitati de favorurile de moment de care beneficiaza… Dar pe ei (guvernanti, politai, medici, etc) nu ii afecteaza oare chemtrailurile (otravuri pulverizate din avioane), vaccinurile, alimentatia chimizata si modificata genetic, ingradirea drepturilor, saracia tot mai mare si multe altele? Copiii acestora in ce lume vor trai???… Prin urmare, Noua Ordine Mondiala nu poate fi creata decat in cazul in care populatia ramane adormita, ignoranta si inconstienta cu privire la tertipurile elitei. Este o intrecere intre ridicarea exponentiala a nivelului de constienta umana si metodele de manipulare ce permit mentinerea turmei adormite… Eu sper totusi sa nu ne trezim prea tarziu. Ar fi pacat de noi, ar fi pacat de aceasta minunata planeta… 🙁
CONTROLUL SANATATII
Industria agroalimentara si industria farmaceutica isi dau mana si impartasesc aceleasi interese. Astfel, Codex Alimentarius va pune in afara legii orice informatie alternativa de sanatate referitoare la vitamine, terapii naturale, suplimente alimentare si tot ceea ce constituie, mai mult sau mai putin, un potential concurent. Din acest motiv, industria farmaceutica distruge, de circa 50 de ani, orice inovatie stiintifica capabila sa aline marile boli de care sufera umanitatea (cancer, SIDA, boli cardiovasculare, diabet, etc). De decenii, suntem in masura sa tratam eficient toate aceste boli, insa procedeele puternice de dezinformare sunt la post pentru a interzice aceste descoperiri populatiei.
Industria farmaceutica nu serveste pentru a vindeca bolile, ci pentru a le perpetua. Cunoscand acum faptul ca scopul il reprezinta un democid mondial, citatul medicului german Matthias Rath prinde sens: “Adevarata natura a industriei farmaceutice este de a castiga bani cu bolile cronice, nu de a se ocupa de prevenirea sau de eradicarea bolii. Trusturile farmaceutice sunt responsabile de un genocid raspandit permanent, ucigand milioane de persoane.”. Elita face bani, omorandu-i pe cei mai slabi. Corpul uman devine un templu bombardat:
* Mijloacele mass-media si intreaga mafie medicala (medici, infirmiere, cercetatori) lauda utilizarea de medicamente cu efecte secundare devastatoare si rezolvarea problemelor psihosomatice cu solutii chimice.
* Darele chimice (chemtrials) degaja in atmosfera produse toxice chimice (fibre chimice din polimeri, aluminiu, BCTP, dibrometan, bariu, toluen, stiren) si biologice (enzime ce influenteaza ADN-ul, globule rosii umane, bacterii, mucegaiuri).
* In laboratoare, se creaza microorganisme noi pe care organismul uman nu este pregatit sa le combata: virusul HIV, gripa aviara, gripa porcina, bacteria mancatoare de carne, virusul Ebola, meningita virala, encefalita virala, bacteria Clostridium difficile, virusul Nilului, boala vacii nebune, boala razboiului din Golf, stafilococul auriu, bacteria Morgellons, febra din valea Rift, insecte purtatoare de diverse boli etc.
* Se injecteaza vaccinuri toxice si ineficiente cu repetitie, de la nastere si pana la moarte. Aceste atacuri repetate cauzeaza probleme atat pe termen scurt (paralizie, convulsii, meningita, moarte), cat si pe termen lung (alergii, sistem slabit, autism). Pe langa produsele foarte toxice pe care le contin, anumite vaccinuri includ si microorganisme (HIV, gripa), permitand astfel genocidurile tinta. In acest mod se depopuleaza un continent intreg (Africa), o tara (Haiti) sau un grup de indivizi indezirabili (autohtoni, handicapati, homosexuali). Treptat, vaccinurile devin obligatorii in numeroase tari. In 2005, Bush a amenintat ca va apela la armata pentru a administra programul de vaccinare, iar pe disidenti ii va izola in lagarele de concentrare pana cand acesti vor accepta vaccinul impus. In cazul unei pandemii (gripa porcina), acest scenariu va putea fi aplicat, permitand autoritatilor sa injecteze boala odata cu vaccinul. Un democid usor si fara varsare de sange. (As mentiona ca in Ungaria, parintii care nu accepta vaccinarea copiilor risca amenzi usturatoare si inchisoare iar in Romania copilul nevaccinat nu este primit in gradinita si in scoala).
* Se mentine populatia la un nivel ridicat de stres (supravietuire economica mai dificila, mediu urban urat, dezumanizat, artificial si prost organizat, violenta urbana permanenta, poluare). Apoi este incurajata consumarea de calmante pentru a indobitoci si intoxica persoanele cele mai stresate.
* In laboratoare, se creaza microorganisme noi pe care organismul uman nu este pregatit sa le combata: virusul HIV, gripa aviara, gripa porcina, bacteria mancatoare de carne, virusul Ebola, meningita virala, encefalita virala, bacteria Clostridium difficile, virusul Nilului, boala vacii nebune, boala razboiului din Golf, stafilococul auriu, bacteria Morgellons, febra din valea Rift, insecte purtatoare de diverse boli etc.
* Se injecteaza vaccinuri toxice si ineficiente cu repetitie, de la nastere si pana la moarte. Aceste atacuri repetate cauzeaza probleme atat pe termen scurt (paralizie, convulsii, meningita, moarte), cat si pe termen lung (alergii, sistem slabit, autism). Pe langa produsele foarte toxice pe care le contin, anumite vaccinuri includ si microorganisme (HIV, gripa), permitand astfel genocidurile tinta. In acest mod se depopuleaza un continent intreg (Africa), o tara (Haiti) sau un grup de indivizi indezirabili (autohtoni, handicapati, homosexuali). Treptat, vaccinurile devin obligatorii in numeroase tari. In 2005, Bush a amenintat ca va apela la armata pentru a administra programul de vaccinare, iar pe disidenti ii va izola in lagarele de concentrare pana cand acesti vor accepta vaccinul impus. In cazul unei pandemii (gripa porcina), acest scenariu va putea fi aplicat, permitand autoritatilor sa injecteze boala odata cu vaccinul. Un democid usor si fara varsare de sange. (As mentiona ca in Ungaria, parintii care nu accepta vaccinarea copiilor risca amenzi usturatoare si inchisoare iar in Romania copilul nevaccinat nu este primit in gradinita si in scoala).
* Se mentine populatia la un nivel ridicat de stres (supravietuire economica mai dificila, mediu urban urat, dezumanizat, artificial si prost organizat, violenta urbana permanenta, poluare). Apoi este incurajata consumarea de calmante pentru a indobitoci si intoxica persoanele cele mai stresate.
* Se creaza noi organisme modificate genetic (OMG), care poseda caracteristici diferite de cele ale organismelor naturale. Aceste OMG pot tulbura echilibrul ecologic, pot cauza probleme de sanatate (la plante, animale si oameni) si pot perturba economia agricola. De decenii, laboratoarele secrete fabrica OMG, reusind sa creeze specii complet noi (microorganisme, Chupacabra).
* Multe orase mari ale lumii utilizeaza fluorul in scopul de a diminua cariile dentare. Acestea apeleaza la fluorura de sodiu, una dintre otravurile cele mai toxice, fiind utilizata in otravurile pentru sobolani. O intalnim, de asemenea, in medicamente antidepresive (Prozac, Paxil, Effexor). Utilizata de rusi in gulagurile sovietice, iar de germani in lagarele de concentrare, fluorura de sodiu este o neurotoxina ce cauzeaza hipoactivitate, neimpiedicand cariile dentare, in ciuda a ceea ce se spune.
* Aspartamul se afla in toate produsele alimentare fara zahar. Contine 10% metanol (otrava), 40% acid aspartic (otrava), 50% fenilalanina (otrava) si cauzeaza 92 de efecte secundare din care cateva sunt extrem de nocive. Mai mult, micsoreaza cifra normala de glicemie (nivelul de zahar din sange), creand astfel milioane de noi diabetici, consumatori de aspartam. Otrava ce produce profit!
* Gratie nanotehnologiei (1 nanometru = o miliardime dintr-un metru), s-au inventat molecule noi, modificandu-se proprietatile fizico-chimice ale moleculelor naturale. In felul acesta, au fost create noi cai de transformare a materiei: inginerie moleculara, nanobiologie, nanomedicina si nanoelectronica. Experientele efectuate in cadrul acestor stiinte noi permit o intreaga panoplie de efecte nanotoxicologice. Unii cercetatori cred cu adevarat ca s-a deschis cutia nano-Pandorei.
Cel mai rapid mod de a deveni bolnav este acela de a consulta un medic, acesta fiind format numai inscopul de a-si otravi pacientii si de a-i face sa creada ca acest lucru este pentru binele lor. Medicii se afla printre cele mai indoctrinate persoane din lume, deoarece sunt convinsi de legitimitatea drogurilor, tratamentelor si vaccinurilor pe care le recomanda.
CONTROLUL ALIMENTATIEI
Dupa cum am putut constata, unul dintre scopurile principale ale elitei mondiale il constituie eliminarea majoritatii populatiei umane. Printre cele mai eficace mijloace de infaptuire a unor exterminari masive se afla controlul calitatii si cantitatii alimentelor. Controland economia unei tari, elita poate forta guvernul sa cedeze imense suprafete de pamant, care vor servi apoi pentru productia de alimente de lux destinata consumatorilor occidentali. Cafeaua, bananele, ananasul, ceaiul, boabele de cacao iau locul cerealelor si legumelor care hraneau populatia locala altadata. In consecinta, aceasta este silita sa se mute in orase sau in lagare de refugiati, sfarsind adeseori prin a muri de foame sau de frig. In zilele noastre, numarul refugiatilor de mediu il depaseste pe cel al refugiatilor politici.
O alta tactica a elitei este aceea de a incuraja hibridarea granelor, manipularile genetice (OMG) si controlul international de pesticide, de erbicide si de seminte. Anumite societati internationale, cea mai cunoscuta dintre ele fiind Monsanto, ii cumpara pe toti marii producatori de seminte, impingandu-i pe cei mai mici spre faliment. Nu mai vand decat seminte hibridizate sau modificate genetic. In acest timp, agricultorii sunt nevoiti sa cumpere semintele oferite de acestea la preturi exorbitante, in loc sa produca propriile lor seminte, asa cum o faceau inainte, utilizand varietati rezistente si adaptate la climatul local. Noile seminte necesita imprastierea de numeroase pesticide si erbicide toxice si costisitoare.
* Multe orase mari ale lumii utilizeaza fluorul in scopul de a diminua cariile dentare. Acestea apeleaza la fluorura de sodiu, una dintre otravurile cele mai toxice, fiind utilizata in otravurile pentru sobolani. O intalnim, de asemenea, in medicamente antidepresive (Prozac, Paxil, Effexor). Utilizata de rusi in gulagurile sovietice, iar de germani in lagarele de concentrare, fluorura de sodiu este o neurotoxina ce cauzeaza hipoactivitate, neimpiedicand cariile dentare, in ciuda a ceea ce se spune.
* Aspartamul se afla in toate produsele alimentare fara zahar. Contine 10% metanol (otrava), 40% acid aspartic (otrava), 50% fenilalanina (otrava) si cauzeaza 92 de efecte secundare din care cateva sunt extrem de nocive. Mai mult, micsoreaza cifra normala de glicemie (nivelul de zahar din sange), creand astfel milioane de noi diabetici, consumatori de aspartam. Otrava ce produce profit!
* Gratie nanotehnologiei (1 nanometru = o miliardime dintr-un metru), s-au inventat molecule noi, modificandu-se proprietatile fizico-chimice ale moleculelor naturale. In felul acesta, au fost create noi cai de transformare a materiei: inginerie moleculara, nanobiologie, nanomedicina si nanoelectronica. Experientele efectuate in cadrul acestor stiinte noi permit o intreaga panoplie de efecte nanotoxicologice. Unii cercetatori cred cu adevarat ca s-a deschis cutia nano-Pandorei.
Cel mai rapid mod de a deveni bolnav este acela de a consulta un medic, acesta fiind format numai inscopul de a-si otravi pacientii si de a-i face sa creada ca acest lucru este pentru binele lor. Medicii se afla printre cele mai indoctrinate persoane din lume, deoarece sunt convinsi de legitimitatea drogurilor, tratamentelor si vaccinurilor pe care le recomanda.
CONTROLUL ALIMENTATIEI
Dupa cum am putut constata, unul dintre scopurile principale ale elitei mondiale il constituie eliminarea majoritatii populatiei umane. Printre cele mai eficace mijloace de infaptuire a unor exterminari masive se afla controlul calitatii si cantitatii alimentelor. Controland economia unei tari, elita poate forta guvernul sa cedeze imense suprafete de pamant, care vor servi apoi pentru productia de alimente de lux destinata consumatorilor occidentali. Cafeaua, bananele, ananasul, ceaiul, boabele de cacao iau locul cerealelor si legumelor care hraneau populatia locala altadata. In consecinta, aceasta este silita sa se mute in orase sau in lagare de refugiati, sfarsind adeseori prin a muri de foame sau de frig. In zilele noastre, numarul refugiatilor de mediu il depaseste pe cel al refugiatilor politici.
O alta tactica a elitei este aceea de a incuraja hibridarea granelor, manipularile genetice (OMG) si controlul international de pesticide, de erbicide si de seminte. Anumite societati internationale, cea mai cunoscuta dintre ele fiind Monsanto, ii cumpara pe toti marii producatori de seminte, impingandu-i pe cei mai mici spre faliment. Nu mai vand decat seminte hibridizate sau modificate genetic. In acest timp, agricultorii sunt nevoiti sa cumpere semintele oferite de acestea la preturi exorbitante, in loc sa produca propriile lor seminte, asa cum o faceau inainte, utilizand varietati rezistente si adaptate la climatul local. Noile seminte necesita imprastierea de numeroase pesticide si erbicide toxice si costisitoare.
De cateva decenii, elita pregateste un plan numit Codex Alimentarius, pe care intentioneaza sa-l introduca in vigoare, pretutindeni in lume, incepand cu data de 31 decembrie 2009 (in Romania deja e in functiune! Motivul pricipal invocat in introducerea Codex este ca populatia Pamantului este prea mare pentru a putea fi sustinuta natural, doar de agricultura, o aberatie copilareasca avand in vedere ca doar o singura tara ca Argentina poate sa produca pe suprafata sa hrana intregii populatii a lumii!). In Canada, proiectul de lege C-6 supravegheaza punerea sa in aplicare. Poate fi rezumat astfel: 1) disparitia tuturor suplimentelor alimentare naturale (aminoacizi, uleiuri, vitamine, minerale) si inlocuirea lor cu produse sintetice farmaceutice. Acestea din urma vor fi comercializate in doze mici si numai pe baza unei retete medicale; 2) interdictia medicinii alternative; 3) reglementarea agriculturii si alimentatiei animale si interzicerea agriculturii biodinamice; 4) iradierea cu cobalt a intregii alimentatii umane, precum si o multime de alte reglementari teribil de socante.
Dupa unii, aplicarea completa a codexului va cauza moartea a circa 3 miliarde de persoane: un miliard din cauza foametei si doua miliarde din cauza bolilor cauzate de subalimentatie. Daca adaugam conditiile climaterice nefavorabile (seceta, ploi abundente – a se vedea proiectul HAARP), penuria de hrana poate deveni catastrofala. Daca mai punem la socoteala apa potabila toxica (fluor, clor, mercur, pesticide), aditivi alimentari toxici (OMG, aspartam, coloranti), alcoolul, medicamentele si stresul constant din marile orase, putem obtine o imagine de ansamblu a situatiei…
Ghis – “Politica”
…
Dupa unii, aplicarea completa a codexului va cauza moartea a circa 3 miliarde de persoane: un miliard din cauza foametei si doua miliarde din cauza bolilor cauzate de subalimentatie. Daca adaugam conditiile climaterice nefavorabile (seceta, ploi abundente – a se vedea proiectul HAARP), penuria de hrana poate deveni catastrofala. Daca mai punem la socoteala apa potabila toxica (fluor, clor, mercur, pesticide), aditivi alimentari toxici (OMG, aspartam, coloranti), alcoolul, medicamentele si stresul constant din marile orase, putem obtine o imagine de ansamblu a situatiei…
Ghis – “Politica”
…
cu mult drag, Costea Paul George
___________________________________
Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________
Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂
Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂
13 comments:
26/05/2016 at 5:46 PM
Ioan Savu says:
21/10/2013 at 12:58 PM
Lucrurile astea trebuie spuse din nou și din nou, să ajungă a fi cunoscute de cât mai mulți!
Reply
Costea Paul George says:
21/10/2013 at 1:13 PM
adevarat… asta fac aici… dar vad ca nu e suficient… nu ajung aceste informatii la toata lumea…
Reply
Cristina Predescu says:
21/10/2013 at 9:26 PM
…cu alte cuvinte, scapa cine poate!
Lucrurile sunt de asa maniera organizate incat sa nu mai poata iesi teafar decat cine e indeajuns de norocos sau de inteligent ca sa evite toate aceste capcane…de altfel Kill Bill ( Bill Gates ) a spus-o foarte clar la un moment dat – in timp ce flutura zeflemitor un vaccin. Asta inseamna pentru cei asemenea lui ”selectia naturala” .Otravesc totul in jurul lor si urmaresc de la balcon cu placere diabolica cine scapa. E o cursa infernala pe care foarte putini o vor termina.
Industria alimentara si cea farmaceutica au strans de mult timp latul in jurul nostru ,asa ca omului de rand nu ii ramane decat o singura solutie – aceea de a alege raul cel mai mic. In niciun caz insa raul cel mai mic nu este acela de a-i administra copilului in jur de 20 de vaccinuri pana la varsta scolii , nici de a face chimioterapie cand esti diagnosticat cu cancer si esti deja foarte slabit ,prea slabit pentru terapii nimicitoare , nici de a te indopa cu preparatele atragatoare dar distrugatoare care se dau drept hrana cand poti sa gatesti acasa asa cum o faceau mamele noastre, bunicile noastre etc .
Ar trebui sa petrecem mai mult timp pe la piata cumparand fructe si legume si mai deloc in hipermarketuri luand de pe rafturi mezeluri si pateuri care nu au nimic in comun cu sanatatea pe care ne-o dorim. Ar trebui sa citim mai mult in loc sa urmarim filme care ne promoveaza ”retete de succes” si un stil de viata nefiresc,violent ,mincinos. Ar trebui sa avem mai mult curaj sa actionam in loc sa comentam revoltati din fotoliu . Ar trebui sa avem macar curaj sa recunoastem mizeriile astea care se intampla in jurul nostru si care sunt atat de evidente ca ne lovesc peste ochi. Cred ca abia atunci cand nu le mai negi iti acorzi o sansa reala la viata.
Reply
Costea Paul George says:
21/10/2013 at 10:36 PM
asa este, draga mea… mult adevar in cele spuse de tine… din pacate…
ma gandeam si la piata asta… nu mai gasesti acolo taranii care sa isi vanda produsele ci engrosistii care comercializeaza aceleasi fructe si legume de la marii importatori… si problema incepe de la cei de acest gen care, pt bani, trec peste orice: comercianti de produse infecte, medici care profita de pe urma medicamentelor si vaccinurilor, piloti care primesc bani pentru a arunca otrava din aer, guvernanti care ne vand tara, politai care ne tin in frica, servicii care ne urmaresc fiecare pas… si lista ar putea continua la nesfarsit… ideea este ca, pentru niste foloase de moment, noi le facem jocul… fara sa ne uitam la repercursiunile actiunilor noastre… copiii celor amintiti anterior nu tot aici vor trai??? 🙁
Reply
gabi says:
22/10/2013 at 6:04 AM
F bine punctat…va felicit pe toti…
Din pacate sunt multi care le explicam si parca dorm…nu vor deloc sa inteleaga….dar sunt si batrani care la 80 de ani inteleg.O prietena are o pacienta care a fost diagnosticata cu tumora de cap de pancreas si i-a spus ca nu vrea sa se opereza si nici gand de citostatice….A folosit decat o reteta de un sirop luata de pe internet cu lamaie si bicarbonat de sodiu.Dupa 2 saptamani la CT surpriza nici urma de tumora….dnl.dr. a zis ca sigur a fost eraoare de diagnostic…..ma face sa rad…
Femeia a constientizat,a acceptat si a facut ceva sanatos in privinta asta….bravo ei…
O zi minunata tuturor….
Lumina si iubire
Reply
Costea Paul George says:
22/10/2013 at 7:50 AM
asa este, draga gabi… acceptarea si schimbarea perceptiilor despre care vorbesc eu aici… si nu minuni… pentru ei sunt minuni pt ca nu stiu sa si le explice… am si eu un prieten care tot asa a patit-o… si-a rezolvat problema iar, cand a plecat la medic, i-au zis: eroare de diagnostic, scuze… si pt o eroare de diagnostic, daca nu ar fi amanat interventiile, ar fi fost azi mort!
Reply
gabi says:
22/10/2013 at 6:12 AM
Paul ,pe seara iti trimit mail sa-mi dai un sfat…
Am niste migrene…de nu-ti zic ce nasol e….nu iau nimic decat de la plafat si homeopat…si tot nu-mi trec…
Incerc sa constientizez conflictul si nu -mi dau seama de unde Dumnezeu vine ca sa ezolv situatia…
Vreau ajutorul tau…
Lumina si iubire….
Reply
Costea Paul George says:
22/10/2013 at 7:51 AM
cu cea mai mare placere incerc sa iti dau niste sfaturi…
Reply
lucia says:
22/10/2013 at 6:55 AM
Singurul lucru care ne mai ramane este sa dam slava lui Dumnezeu cata vreme mai suntem lasati sa putem comunica in acest fel………
Caci, asa cum merg lucrurile , nefiind pesimista , ci numai realista , este dificil de crezut ca nu vom fi impiedicati sa spunem pe nume celor ce se intampla…………
Atentie marita !
Suntem cu totii responsabili ! Fiecare la nivelul sau !
O zi buna , L
Reply
Un medic says:
22/10/2013 at 11:43 AM
Nu sunt conspiratii pe naiba… sunteti nebuni de legat sa proferati asemenea dezinformari crase. Dar deh, omul simplu si ignorant a vrut dintotdeauna sa gaseasca vinovati, tapi ispasitori si sa se creada mai interesant decat e de fapt… Sunteti dobitoci cu diploma, ar trebui sa va inchida CNA-ul ca sa nu mai speriati degeaba oamenii slabi de inger care se nimeres sa intre pe site-ul asta. Cand va imbolnaviti tot la medici mergeti, fire-ati ai dracului, dar sa postati cacaturi pe net stiti! Dupa ce ca suntem platiti ca vai de mama noastra se mai gaseste si cate un cretin sa spuna ca industria medicala vrea sa va imbolnaveasca… mai cretinilor, medicii va trateaza si va salveaza viata, daca aveti chef sa va sinucideti cu tot felul de porcarii conspirationiste sinucideti-va singuri, dar nu-i mai tarati si pe altii! Mars de-aici!
Reply
Costea Paul George says:
22/10/2013 at 12:00 PM
dragul meu… sa stii ca nu m-a socat deloc comentariul tau… era de asteptat… nu pot fi toti de acceasi parere… nu cu medicii e preoblema, repet… si ei sunt, in general, oameni, ca si noi… problema este indoctrinarea de care au parte in anii de “educatie”, care te fac sa vorbesti in acest fel si sa crezi ca ai devenit un zeu atotstiutor… iar de salarii mici sa nu vorbim, sunt mici doar pentru medicii adevarati si nu pt marea parte care te lasa efectiv sa mori daca nu le umpli buzunarele. stiu cazuri concrete in acest sens. o matusa de-a mea efectiv a asteptat doua zile sa fie operata pt ca nu avea banii care i s-au cerut… se vorbeste de sute de euro pt o operatie si asta toata lumea o stie dar tace si da banul in continuare pt a fi “salvati”… despre ce vorbim atunci? sa nu mai adaug faptul ca, de multe ori, dai banul si omul tot o pateste. in caz de cancer, omul da bani sa i se bage otrava celulara care il baga in mormant…
totusi, acest site doar da o informatie si e nevoie de discernamantul fiecaruia pt a o vedea de buna sau nu…
toate cele bune, paul
p.s. conspiratii??? aditivii din alimente, darele chemtrails, OMG-urile, chimizarea, vaccinuri care paralizeaza si chiar omoara, astea nu sunt fapte, sunt conspiratii??? faptul ca se trateaza cancerul dupa aceleasi metode ca acum 50 de ani (care omoara peste 90% din bolnavi) desi s-au bagat zeci de miliarde in lupta impotriva sa, tot conspiratie este???
Reply
lucia says:
22/10/2013 at 4:48 PM
NIMENI NU SALVEAZA PE NIMENI , VINDECAREA APARTINAND LUI DUMNEZEU PE CARE O DARUIESTE OMULUI CARE ESTE LA RANDUL LUI CONTINATOR DE DOCTOR INTERIOR !
NU VA MAI IMPAUNATI , SMERENIA FACE BINE CHIAR SI MEDICILOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UN MIC ROL DE INDRUMATOR , AR FI ROLUL JUST AL MEDICULUI ,CU O CONDITIE : INTR-ADEVAR SA CUNOASCA!
Reply
In drum spre inrobirea totala: Controlul sanatatii si al alimentatiei… says:
22/10/2013 at 4:00 PM
[…] Sursa: Terapie in armonie […]
Reply
Daniel says:
22/10/2013 at 4:43 PM
Medicii sunt deja agenti de vanzari bine platiti pentru companiile multinationale. Si daca maine s-ar descoperi medicamentul anti-cancer, medicii ar fi ultimii care ar avea dreptul sa il prescrie! Sistemul industriei farmaceutice nu e conspiratie, ci e pur si simplu O AFACERE. Cat despre accentul pe tratarea SIMPTOMELOR si CRONICIZAREA bolilor prin medicatie, orice medic competent o poate confirma (doar ca nu va recunoaste asta online!).
Acum in tarile civilizate pe pune accent pe medicina PERSONALIZATA, se trateaza persoane, nu boli. La noi, din 100 de bolnavi, lise da acelasi tratament, desi au caracteristici complet diferite (varsta, conditie fizica, toleranta la substante, viteza de eliminare etc)
Cat despre treaba cu CNA-ul… miroase a cenzura, deci tradeaza profesia pretinsului “medic” care comenteaza mai sus.
Reply
Cosmin says:
22/10/2013 at 7:41 PM
Foarte adevarat, stiam si eu de aceste lucruri dar nu credeam ca sunt implementate si in Romania.Ma gandeam ca traim intr-o tara care nu e foarte evoluata deci nu are rost sa ne ”gazeze” si pe noi.
Citind mi-am mai dat seama de un alt lucru care acum mi se pare destul de evident.De aceea exista numai cateva firme mari care domina tot si altele mai mici care deabea supravietuiesc, pentru ca cele mari au la baza niste oameni foarte bogati care sunt legati unul de altul.Zicand asta, mi-am adus aminte de o poza care am vazut-o pe un alt site de genul, dar american:
http://stopsyjonizmowi.files.wordpress.com/2012/03/bilderberg.jpg
Eu cred ca poza asta zice tot…voi ce credeti ?
Mai am o intrebare, as vrea sa aud si alte pareri decat cele ale medicilor.
La varsta de 17 ani(soon 18) am fost diagnosticat cu hypertensiune grad l , doctorita mi-a zis ca e genetic.Mi-a facut o gramada de teste la spital, analize, si nu am nimic iesit din comun.Mi-a prescris medicamente care zice ea ca probabil va trebui sa le iau toata viata.De cand le iau ma simt si putin ciudat, parca am dureri de cap mai dese(cand nu le luam nu aveam mai deloc) si ma simt mai ciudat.Inainte sa fiu diagnosticat nu aveam nimic, tin sa mentinez ca fac si sport(la sala si alerg aproape zilnic. practic de 2 ani+).Am observat ca medicamentele pe care le iau sunt si destul de ieftine, nu stiu daca asta poate avea legatura cu ceva…eu momentan iau nebivolol teva si noliprel Arg forte.Ma gandesc sa opresc medicamentatia pentru o saptamana sau doua sa vad ce se intampla cu tensiunea si starea mea de spirit.
PS: si tatal meu ia medicamente de tensiune si are aceleasi simtome, zice ca de cand ia medicamentele parca ii provoaca dureri de cap.
Cu astea fiind zise, vreau sa ii multumesc celui care a scris acest post..
Inca ceva, am observat ca tot mai multa lume vorbeste despre aceste lucruri.La inceput aud de Illuminati si din curiozitate incep sa caute, ulterior afland adevarata fatada a acestei lumi.
Reply
Costea Paul George says:
23/10/2013 at 7:56 AM
da, dragul meu… tot mai multa lume vorbeste, tot mai multa lume se trezeste… iar in legatura cu tensiunea, nu e transmisibila decat prostia… bolile nu se transmit decat tiparele comportamentale si de interpretare a vietii. de aia fac copiii aceleasi boli ca parintii pentru ca vad la fel lumea!
Hipertensiunea arteriala este rezultatul unui conflict de devalorizare în legătură cu apa sau alte lichide (cu excepţia sângelui). De exemplu: o experienţă legată de înec. S-a spart conducta de apă şi întregul apartament este inundat. Conflict de devalorizare legat de infuzie/injecţie, urinare, lichiditate (bani). Conflict de devalorizare în legătură cu avalanşa/zăpada. Intelegi? Poate era sa te ineci cand ai fost mic? In faza activa a “bolii” se formeaza una sau a mai multe necroze de parenchim, bine delimitate, asociate cu hipertensiune arterială compensatorie pentru a asigura producţia de urină. in acest caz urina este închisă la culoare şi în cantitate scăzută, conţinând sânge şi proteine. Rezolvarea ta nu consta in ascunderea simptomelor cu medicamente (in acest caz vei fi dependent de ele toata viata, cu efectele adverse ce le si simti) ci in gasirea conflictului de apa care te-a adus in aceasta situatie… Ar mai fi si alte metode de rezolvare, bazate pe constiinta, dar alea necesita mai multa munca cu tine, ridicare a nivelului de constienta… se poate… succes! 🙂
Reply
Cosmin says:
23/10/2013 at 12:16 PM
Doua evenimente imi vin in minte de cand eram mic ce au legatura cu apa.Unu a fost cand am fost la strand si un alt copil m-a impins cu capul sub apa pe neasteptate, dar nu m-am speriat foarte tare atunci, altul a fost cand s-a spart caloriferul, in acel moment stiu ca am fugit pe scari in jos la bunicii mei, atunci stiu sigur ca m-am speriat.
Daca asta ar fi problema, ce as putea face eu personal acasa ?
SI nu mi-ai spus ce parere ai despre poza aceea? are sens ?
Reply
Costea Paul George says:
23/10/2013 at 8:54 PM
pai pasul 1 ar fi sa retraiesti acele momente, sa vorbesti cuiva despre ce ai trait tu atunci, ce sentimente, ce emotii ai avut, pentru ca sunt sanse sa fie unul dintre ele conflictul care ti-a provocat hipertensiunea… nu trebuie sa te sperii tare pentru a face un conflict biologic (punctul de pornire al bolii), ajunge sa fie brusc, pe neasteptate si sa fie trait in solitudine, adica sa nu vorbesti despre el… noi vorbim despre evenimentele din viata noastra dar nu la nivel de emotii, de trairi ci fapte… iar in acest mod, reactia de supravietuire (boala) determinata de conflict ramane activa…
pasul 2 ar fi sa scapi de sine… despre sine si cum sa scapi de ele, poti citi in articolul http://terapieinarmonie.ro/?p=579
succes…
p.s. am vazut poza… bineinteles ca are sens… cine a creat-o a fost bine documentat…
Reply
tinica Mariana says:
23/10/2013 at 2:07 PM
Daca ai hipertensiune ai lipsa de calciu Calciu joaca un rol fff.important in structura membranei celulare.Noi pierdem fff.mult calciu si producem calciu daca facem mult sport.Este adevarat ca se recomanda de catre medici reducerea sarii din alimente,fapt cu totul si cu totul eronat.Organismul nostru este f.inteligent si daca ii lipseste ceva el isi face rezerve,dar nu ptr. mult timp.
Sunt f. multe de discutat si de aceia iti recomand sa cauti si pe “You Toube ” informatii
Reply
Costea Paul George says:
23/10/2013 at 8:57 PM
draga mea mariana… nu stiu de unde ai luat teoria asta a calciului, nu am cunostinta de cauza despre asa ceva… si nu inteleg legatura intre lipsa de calciu si hipertensiune conform acestei teorii… te rog sa imi explici mai pe larg, as dori sa o inteleg…
iti multumesc mult, paul
Reply
Reply
Cristina Predescu says:
22/10/2013 at 10:46 PM
Medicina e nobila prin definitie . Scopul ei ca si a exponentilor sai e acela de a cauta solutii, de a vindeca oameni,de a ocroti si iubi viata. Ma rog, asa e pentru un foarte mic procent – pentru cei care o fac cu convingere si din pasiune cum e exemplul domnului Raed Arafat sau al dlui doctor Pesamosca. Nu spune nimeni ca medicii sunt niste speculanti ai suferintelor sau mai stiu eu ce… cei care respecta viata si o ocrotesc nu sunt asa deloc- acestia sunt medici cu adevarat si merita apreciati si iubiti pentru munca pe care o fac ! Ca nimeresc in acest sistem o multime de oameni care isi inchipuie ca or sa se capatuiasca ,e deja o alta problema. Nu ”ignorantii” – asa cum se exprima ”domnul doctor” de mai-sus – le dau salarii de mizerie medicilor,ci aceiasi care ne ridica probleme si noua, tinerilor fara un viitor, pensionarilor carora li se ciuntesc pensiile deja prea mici , somerilor care bat disperati din poarta in poarta , persoanelor cu handicap pentru care nu se mai gasesc bani … . In fine, problema adusa in discutie nu o reprezinta MEDICINA si cei care o practica cu adevarat in scopul vindecarii, ci unii care pretind ca ar avea ceva in comun cu aceasta profesie onorabila.
Subscriu la cele spuse de Daniel. Cazurile de malpraxis nu sunt o legenda urbana si din pacate multi medici accepta momelile marilor colosi ai industriei farmaceutice . Ne vand pe noi – ”ignorantii ” care ,apropo, avem si noi loc sub soare ,nu? – unor companii care acumuleaza averi colosale din suferintele pe care le exploateaza . E o realitate faptul ca multi medici ,care acum sunt doar cu numele, au schimbat tabara . Dr.Gerson si altii ca el au fost discreditati si indepartati de cei pentru care nu a salva vieti este o prioritate , ci a-i transforma pe nefericitii care le calca pragul in ABONATI . Doctorii nostri sunt adunati cu sutele la intruniri ce se desfasoara in localuri selecte unde sunt convinsi de agentii farmaceutici sa prescrie la greu anumite medicamente pentru care sunt bonificati pe masura.
– ”Domnule doctor ” , permiteti-mi sa ma indoiesc ca sunteti medic! Ca medic nu ati putea vorbi asa cum deja ati facut-o, doar sunteti un om cizelat, un om cu studii … . Ca medic ar trebui sa aveti un pic de respect si pentru formele inferioare de viata , adica pentru noi ,”cretinii” astia care suntem totusi sursa dvs de venit .
…Un mic amanunt ! exista in Pitesti o ”doamna doctor” , celebra ,de altfel, care are deja 6 cazuri de malpraxis pentru ca a transformat in rebuturi niste oameni care au avut incredere in medicul din ea .Nu va mai spun ca dansa profeseaza in continuare desi a depasit si varsta pensionarii .Aceeasi doamna doctor care a inrautatit cu mult starea de sanatate a oamenilor continua sa prescrie aceleasi medicamente costisitoare si altor naivi.Nu am nimic impotriva dansei .Sa-i dea D-zeu sanatate si cainta daca ce a facut a fost din dorinta de a se inavuti. Daca a fost din ignoranta sa o lumineze sa se retraga pur si simplu . Am invatat sa iert ( nu cred ca pot sa si uit) chiar daca la un moment dat si fratele meu ii incapuse pe maini .Ne-a trezit Dumnezeu la timp si am iesit din scenariul dansei. Acum el este sanatos,dar categoric nu datorita ei. Probabil ca pe la inceputurile carierei dumneaei a fost bine-intentionata ,cert e ca acum are doua clinici care nu au fost finantate din salariul modest de medic ,ci din abonari in masa.
aaa , sa nu uit … multi sfinti tot de niste ”medici ” au fost ”sapati” . sunt celebre deja cazurile sfintilor Pantelimon, Damian ,Cozma …
Semnat ,
un ”ignorant”
P.S. mi se pare totusi ca vad ceva mai limpede in ultima vreme…s-au mai destramat cateva iluzii.
Reply
Costea Paul George says:
23/10/2013 at 8:12 AM
draga mea… ti-am citit comentariul… trist dar adevarat ce ai scris… mi-as dori ca medicii sa cieasca asa ceva, poate s-ar mai trezi cativa din ei… si totusi, nu ei poarta cea mai mare vina ci sistemul care i-a facut sa fie asa, sa se sonsidere niste zei atotstiutori (de fapt nestiutori indoctrinati care sa nu fie capabili sa vada dincolo de ce au fost invatati, majoritatea)…
iar, in legatura cu vederea ta care s-a mai limpezit… poate ti-ai rezolvat conflictul ca nu vroiai sa vezi ceva in viata ta, mizeria si minciuna ce te inconjoara…
cu mult drag, paul
Reply
Petra-Amba Popescu says:
23/10/2013 at 1:08 AM
Hi Paul George
Foarte adevarat ce ai scris.imi plac articolele scrise de tine,contin foarte mult adevar si asa cum a scris cineva mai inainte este bine sa se repete aceste cunostinte pentru a putea fi ascultate si de cei care si-au pus dopuri in urechi.Bineinteles,medicii nu vor sa recunoasca adevarul ei sint bine platiti si in interiorul lor cred ca stiu ca ACESTA ESTE ADEVARUL dar,este mai bine sa traiesti fara griji pe spinarea altora care cred in tine..Deaceea este bine daca avem posibilitatea si cind este vorba de sanatatea noastra TREBUIEsa avem,sa fim constienti de ce mincam,mai bine mai putin dar,calitativ.
As vrea sa te intreb daca nu este cu suparare ,parearea ta in legatura cu cei care incep sa uite dupa ce trec de 60 ani ,care ar fi motivul sau motivele ?
Multumesc,sa aveti toti o noapte buna.
Reply
Costea Paul George says:
23/10/2013 at 8:03 AM
draga mea… crezi ca “a uita” este o problema a celor de peste 60 de ani? :)))) … eu sunt departe de acea varsta si totusi, de multe ori, nu stiu ce am mancat cu o zi inainte… :)))) … daca uita persoana lucruri, inseamna ca acele lucruri nu au avut pntru ea relevanta… iar, dupa o varsta, parca nu iti mai pasa de nimic, totul a devenit plictisitor, deci, e normal sa uite tot mai multe lucruri…
cu mult drag, paul
Reply
Cristina Predescu says:
23/10/2013 at 3:03 PM
@gabi ,
esti obosit si stresat, poate nici nu te hidratezi suficient. incearca sa consumi mai multe lichide ( elimina prostiile din comert cu indulcitori si zahar , pepsi,cola etc – aduc multe neajunsuri sanatatii) . si un program de somn haotic ar putea sa iti creeze problema asta (incearca sa dormi minim 8 ore / noapte si sa te pui in pat cam la aceeasi ora seara ,ideal ar fi inainte de 12 noaptea). am avut si eu migrene , dar nu am luat pastilute ,ci am facut un pic de disciplina cu mine insami . de asemenea,sucul de portocale facut acasa m-a ajutat foarte mult . am remarcat ca migrenele se declansau exact de la cele enumerate de mine mai sus. analizeaza-ti obiceiurile si fa schimbari sanatoase.
pentru COSMIN,
daca ai probleme cu hipertensiunea fa-ti un obicei foarte sanatos de a consuma 2-3 catei de usturoi / zi fara sa ii mesteci,nici nu ii inghiti intregi. ii tai bucatele si ii inghiti cu apa,bine ar fi dimineata pe stomacul gol. asa nu o sa te doara nici stomacul , nu o sa iti miroase nici gura. metoda asta o folosesc si eu cu succes. in plus , usturoiul are si alte proprietati miraculoase de-a dreptul . cauta pe net si o sa te minunezi. Dumnezeu ne-a pus la dispozitie toate leacurile…si sunt din plin in jurul nostru . poate este o problema pur emotionala , dar incepe si iei usturoi si renunta la pastilele acelea , mai ales ca spui ca iti fac rau . ai grija totusi, unele medicamente , intrerupte brusc pot crea sevraj . e ,cred, mai precaut sa scazi treptat ”doza” ca sa obisnuiesti corpul cu lipsa substantei respective .pastiluta o fragmentezi – azi iei cu un sfert mai putin, asa si maine, poimaine mai putin si tot asa si scazi , scazi pana o scoti definitiv .poate nu e un medicament care creeaza dependente , dar e bine sa nu risti . unele medicamente sunt de-a dreptul pacatoase.
… incearca sa privesti si sa primesti toate lucrurile cu seninatate, oricat de socante si revoltatoare sau de absurde iti par unele ( ma refer la ce ai spus chiar tu ). nu rezolvi nimic agitandu-te ,dimpotriva ,dai nastere la emotii negative care iti dau peste cap sanatatea. e grozav ca stii , ca vezi …asa o sa eviti ! nu o sa schimbi lumea , dar marcar o sa iti fie tie mai bine. tot e un mare castig.
pentru dna Petra,
poate asa cum spunea Paul , creierul nostru refuza sa mai asimileze lucrurile neimportante … face niste selectii . sunt de acord cu asta,nu toate lucrurile sunt importante ,totusi… avand in vedere mediul tot mai toxic , alimentatia nesanatoasa , grijile, stresul si D-zeu mai stie ce, s-ar putea sa fie vorba de o proasta oxigenare sau sa fie ceva de natura inflamatorie. Alzheimerul , Parkinsonul, ”pierderile de memorie” accentuate pot fi declansate de inflamarea tesutului din creier. eu v-as sugera vitamina B12, magneziu … . bine ar fi daca le-ati lua din alimentatie. consumati polen ,spirulina, omega3, iaurturi, ficat, paine grau intreg ( nu mai mancati paine alba care nu are pic de magneziu sau b-uri – painea ar trebui sa ne hraneasca , nu sa ne umple stomacul si-atat si sa accentueze carentele) . beti ceai de afin .
http://prodieta.ro/vitamina-b12-prevenirea-anemiei-lista-alimente-care-contin-vitamina-b12/
Va sarut si va doresc multa sanatate!
Reply
Costea Paul George says:
23/10/2013 at 9:01 PM
iti multumesc in numele tuturor pt comentariu… 🙂
Reply
Cosmin says:
23/10/2013 at 9:38 PM
Multumesc de raspuns, nu iau de mult medicamentele, nu cred ca a trecut nici o luna…astazi e prima zi in care am incetat sa le iau si cred ca ma simt mai bine.
In legatura cu usturoiul, da il folosesc, dar eu de obicei il iau inainte sa ma duc la sala, o sa incep sa il iau mai des, mai ales seara cand am observat ca am tensiunea cea mai mare.
Mi-am dat si eu seama nu de mult cat de importante sunt emotiile si gandurile pe care le avem in viata de zi cu zi si cum ne pot afecta.
Cum se spune, negativity breeds negativity.Acum am inceput sa ma gandesc la lucrurile ce mi se intampla din alta perspectiva, una mai calma si calculata.
Multumesc mult.
Reply
Costea Paul George says:
23/10/2013 at 11:26 PM
dragul meu… fa cum ti-am spus si o sa vezi rezultatul pe pielea ta… 🙂 succes… 🙂
Reply
Adi says:
24/10/2013 at 7:52 PM
Mie imi place situl asta. Am citit toate articolele si am admirat informatiile si perspectivele continute.
Totusi acest articol nu imi mai place. In primul rand pt ca nu mai este despre sanatate… adevarata medicina, ci este despre scandal si speculatie.
Este vadit ca se intampla multe din faptele descrise, dar a atribui totul conspiratiilor care mai de care… pur si simplu e inutil si daunator. Pentru ca arunca discutii serioase in deradere.
Tot omului simplu i-ar placea sa creada ca exista cineva un diavol subversiv in spatele evenimentelor lumii, care urmareste sa ii fure sufletul… contra caruia eventual el sa lupte cu vitejie.
Dar asta e mentalitate puerila… care nu face decat rau.
Pt ca lupta reala trebuie purtata cu intelepciune.
Reply
Costea Paul George says:
24/10/2013 at 9:35 PM
draga adi… in primul rand, iti multumesc pt sinceritate… 🙂 … din pacate, am si scris in articol, ca acestea nu sunt speculatii sau conspiratii ci aspecte ale vietii pe care le putem experimenta in viata de zi cu zi… acest articol se doreste a fi un indemn de trezire la realitatea ce ne inconjoara, o sinteza a vietii pe care o traim in somn si astfel ea este organizata de altii pt noi… din pacate, mai vreau sa scriu partea a doua a articolului, apoi revin cu lucrurile care iti plac… imi pare bine ca iti place situl meu… iti multumesc inca o data
cu drag, paul
Reply
Adi says:
25/10/2013 at 11:30 AM
Nu sunt de acord ca putem experimenta in viata de zi cu zi existenta unor elite cu agende de genul celor speculate!
Ca o paranteza fiind spus, injumatatirea populatiei planetei ar fi mai degraba o binecuvantare… pentru jumatatea de populatie ramasa 🙂
Si daca ar fi pace si prosperitate, oamenii s-au ocupat toata istoria cu a se omori unii pe altii… si o vor face in continuare.
Macar un gen de `elita` relativ iluminata ar avea `decenta` sa o faca cat de cat uman, prin metodele descrise… si nu prin razboaie si genocide, cum au facut-o pana acum.
Oamenii isi traiesc vietile in somn, pt ca prefera povestile spuse de altii… decat sa gandeasca singuri.
Ma tem ca `demascarile` astea spectaculoase sunt la randul lor tot povesti. care contribuie la somnul ratiunii.
Reply
Costea Paul George says:
25/10/2013 at 12:01 PM
si totusi, lucrurile acestea exista in viata noastra, doar ca nu le privim cu atentie…
Reply
Adi says:
25/10/2013 at 12:20 PM
Dar spune-mi si mie UNDE sunt …ca sa le vad si eu!
Costea Paul George says:
27/10/2013 at 11:54 AM
dragul meu adi. nu vezi in jurul tau? OMG, chemtrails, chimicale, vaccinuri, modul de tratare a cancerelor de care nu ar trebui sa murim, acestea nu sunt realitatii ale vietii de zi cu zi??? sau poate doar mi se par mie reale? cine stie…
cu drag, paul
Petra-Amba Popescu says:
25/10/2013 at 6:27 PM
Hi
Multumesc pt sfaturi,asa am gindit si eu.Nu este vorba despre mine,multumesc lui D-zeu si felului in care traiesc si gindesc,este vorba despre o persoana draga mie dar,care nu vrea sau nu este timpul sa asculte ce ii spun.
Multumesc inca o data.
Reply
Costea Paul George says:
25/10/2013 at 6:35 PM
🙂
Reply
Petra-Amba Popescu says:
26/10/2013 at 1:18 AM
hi Paul
As vrea sa te intreb in legatura cu aceasta boala a pieli,Pitiriazis,cred ca am scris corect.Apare de culoare rosiatica si da mincarimi ale pieli acolo unde este localizata(fata si spate,pe partea de sus a corpului)
Am mare incredere in ceea ce citesc si tare as vrea sa stiu ce se intimpla.Persoana respectiva are de mult aceasta “boala “dar,in ultimul timp a devenit deranjanta.Chiar daca corpul se bronzeaza frumos acolo unde este instalata ramin pete de culoare deschisa.
Iti multumesc,pt timpul tau si pentru sfaturi.Petra-Amba.
Reply
Costea Paul George says:
27/10/2013 at 11:44 AM
draga mea petra-amba… bolile de piele sunt rezultatul unor conflicte de separare. trebuie, in primul rand, sa isi aduca aminte in ce zona a corpului a aparut prima oara boala, pentru a putea spune mai multe. culoarea rosie inseamna faza activa a bolii iar cea alba faza de vindecare… nu se vindeca ci se extinde din cauza ca omul se afla pe sina, adica intr-o faza de vindecare suspendata… poate sa ii devina sina chiar petele in sine, de care vreau sa ma separ… si atunci, se intampla chiar contrariul, din pacate…
cu drag, paul
Reply
Petra-Amba Popescu says:
27/10/2013 at 6:17 PM
Hi Paul
Multumesc,dar,nu am inteles ce este SINA.
Multumesc,Petra-Amba
Reply
Reply
Costea Paul George says:
27/10/2013 at 8:47 PM
iti raspund printr-un exemplu: mergi linistita pe strada. la un moment dat, un caine latra in stanga si te sperie. in acel moment, in scopul supravietuirii, subconstientul tau face o fotografie a situatiei cu toate simturile. va “fotografia” astfel cainele, culoarea rosie (a gardului), polenul din aer, praful din aer, soarele puternic… toate astea, pentru a te feri pe tine de o situatie similara pe viitor… de acum inainte, de cate ori apare in viata ta unul din elementele “fotografiate”, vei fi nelinistita, organismul tau va intra in aceeasi reactie ca atunci cand te-ai speriat de caine… si asa facem alergiile… sau sinele…
daca nu te descurci, scrie-mi un email pe costeapaulgeorge@gmail.com si vorbim… 🙂
mult succes…
Reply
Care au fost cele mai viralizate articole pe bloguri si site-uri de stiri in 21-27.10? | refresh.ro – terapieinarmonie.ro – locul 9 in top says:
28/10/2013 at 9:13 AM
[…] In drum spre inrobirea totala: Controlul sanatatii si al alimentatiei… – terapieinarmonie.ro1299 shares 28 comments 306 likes 1 blog trackback […]
Reply
FoodNews says:
04/11/2013 at 12:35 AM
Felicitari pentru articol. Din pacate este tot adevarat.
Un alt articol util tot pe aceasta tema il gasesti aici: http://foodnews.ro/organismele-modificate-genetic-sunt-periculoase/
Reply
Costea Paul George says:
04/11/2013 at 12:39 AM
iti multumesc mult pt comment si pt link… 🙂
Reply
Tata Ben says:
05/12/2013 at 7:32 AM
Pe data de 6 iunie 2011 mi-a decedat fiica în vârstă de 39 de ani, cu diagnosticul de leucemie. Convingerea mea este că fiica mea a murit din cauza unui șir de erori umane, din care redau:
– primul transplant medular a fost prevalat de sa sora ei, mai mare cu doi ani, dar care, datorită unui regim sever de slăbire pentru siluetă, boala a recidivat;
– al doilea transplant s-a făcut de la mama ei, cu altă grupă de sânge și cu o compatibilitate de doar 50%;
– Din cauza folosirii medicației în exces cu pastile și a unei toxiinfecții alimentare, s-a produs o enterocolită rebelă;
– Galopul spre moarte i l-a provocat soțul care a dus-o în Brazilia, la bioenergeticianul autointitulat: Johnofgod.
Toate astea le-am scris în cartea : MEUU, dedicată fiicei mele din cer, pe care o pot expedia cititorilor prin poștă, cu ramburs, la prețul de 25 de lei. Pot fi contactat la tel. 0736980623.
Reply
Costea Paul George says:
05/12/2013 at 3:40 PM
imi pare rau pt fetita ta, mai ales pt ca medicina nu stie ca leucemia este doar o anemie mai severa si este faza de vindecare a unui conflict de autodevalorizare… daca iti rupi mana si iti faci analize de sange, o sa ai acelasi verdict: leucemie… si totusi, nu se intampla in ambele cazuri altceva decat ca organismul incearca sa refaca oasele… 🙁
cu drag, paul
Reply
Reply
Post a Comment