Sunday, August 12, 2018

SIDA si HIV - Teroare sau eroare (cu intentie)

https://terapieinarmonie.blogspot.com/2018/08/sida-si-hiv-teroare-sau-eroare-cu.html
(postare initiala: 11 iunie 2013)

Salut… Ce iti vine in minte cand auzi cuvantul SIDA? Ce stii despre ea sau, mai bine zis, ce se vrea a se sti despre ea? Definitia acronimului SIDA ar fi “sindromul imuno deficientei dobandite” si se caracterizeaza prin faptul ca sistemul imunitar efectiv iti “cade”, ca si windows-ul 😉 , iar aceasta “cadere” se presupune ca se datoreaza uratului virus HIV care,
dupa o perioada de stagnare in organism, in stare latenta, se trezeste si face ravagii…Trebuie, deci, sa ai mare grija, sa traiesti tot timpul in frica, pentru ca il poti primi, ca multe alte boli, pe cale sexuala, prin ace, prin sange, prin contact cu obiecte contaminate, etc… Nu suna a cliseu?…

Tocmai imi aduc aminte de o poveste din timpul epidemiei de ciuma (si aia mortala), care se “transmitea” chiar si prin aer iar oamenii cadeau ca mustele, rapusi neputinciosi de ea… Ceea ce nu ni se spune insa este ca medicii si restul personalului care se invartea printre acesti bolnavi nu au luat niciunul niciodata ciuma, desi nu toti au fost vaccinati… De ce oare? Nu pentru ca aceasta “trasmisiune” este o simpla poveste ca si multe altele, scornita doar pentru a ne induce frica care sa ne faca supusi si dependenti de un sistem care ne vaccineaza cu tot felul de solutii despre care nu vom sti niciodata ce contin?… Poate suntem niste cobai pe care se incearca diverse lucruri fara intampinare de opozitie, ca doar noi vrem vaccinurile pentru a ne simti protejati in frica noastra… Da…

De fapt, cand apareau aceste epidemii de ciuma? Ele apareau dupa perioade indelungate de suferinta, de razboaie, de foamete, de crize economice care atingeau o masa mare de oameni, si tocmai de aia, in perioada imediat urmatoare, aparea ciuma, o boala cumplita de piele, ca si faza de vindecare a conflictelor de separare traite in perioadele de genul celor mai sus amintite… Iar oamenii mureau in aceasta faza tocmai pentru ca conflictele au fost intense si indelungate iar organismul nu mai putea suporta vindecarea… Ca si paranteza, majoritatea bolilor de piele au ca si cauza diverse conflicte de separare… Tu cum te-ai fi simtit in timpul razboiului sa stii ca, timp de 4 ani, in fiecare moment al zilei si al noptii ai putea sa primesti “cadou” o bomba in cap sau ar putea sa apara dusmanul sa te omoare? Nu ai fi avut o dorinta intensa, puternica sa te separi de asa o situatie, sa te intrebi tot timpul: “cand se va termina odata”?

Stateam si ma gandeam, inainte de a avea cunostinte de Noua Medicina Germanica, si ceva nu se lega in toata aceasta poveste a SIDA-ei. Intrebarea care ma framanta era: De ce aceasta SIDA loveste preponderent in populatia saraca a lumii (avis Africa) si in homosexuali? Raspunsul la aceasta intrebare, precum si la multe altele legate de ce inseamna aceasta boala, aveam sa il aflu, iar in cele ce urmeaza as dori sa iti povestesc si tie…

Testul HIV este, de fapt, un simplu test de alergie si iese pozitiv in cazul in care o anumita persoana face alergie la smegma, smegma fiind o solutie albicioasa, cu rol de lubrifiere, ce se formeaza in jurul organelor sexuale si care are un miros specific… Aceasta alergie apare in urma unui conflict care a avut o anumita legatura cu sexualitatea. Exemplu: sotul si-a facut un conflict in timpul actului sexual cu amanta, realizand ca este un lucru urat ca isi inseala nevasta… un alt exemplu ar fi adolescentii surprinsi in timpul actului sexual… ori in cazurile des intalnite cand esti supus(a) la unele “chestii” iar partenerul nu este igienizat corespunzator, persistand mirosul de smegma…

Virusul HIV (ca dealtfel oricare alt virus) nu a fost niciodata vazut la vreun microscop, nu a fost niciodata izolat (iar medicii stiu ce inseamna asta!!!), nu se poate demonstra existenta lui decat prin acest banal test de alergie iar, pe baza acestui test, milioane de oameni au fost ucisi si sant ucisi in continuare. Cei care mor de “SIDA”, mor de fapt de la fricile, conflictele pe care si le fac dupa aflarea diagnosticului (HIV=SIDA=moarte, HIV=homosexualitate/adulter, etc), de la otravirea cu AZT, care este un citostatic puternic (otrava celulara), administrarea acestui AZT fiind obligatorie prin lege in cazul rezultatului pozitiv al testului HIV si nu in ultimul rand se moare de la extenuarea organismului cauzata de acesti factori mai sus amintiti, combinati. Sant mii de cazuri de persoane care au reusit sa se sustraga administrarii de AZT si traiesc si in ziua de azi, la multi ani dupa depistare iar multi din cei care si-au refacut testul HIV, au obtinut rezultate de test negative! In Africa, de exemplu, pentru care exista un plan bine elaborat de exterminare rapida a populatiei in vederea acapararii bogatiilor acestui continent, marile epidemii de “SIDA” apar la cateva luni dupa ce anumite straturi sociale sant vaccinate antigripal cu vaccinuri ce contin secrete de stat (posibil sa contina si secrete de genul alergeni smegmatici?)… Sigur mai vrei sa iti faci testul HIV?

Ce ar trebui sa spun la final? In primul rand, cum de multe ori am mai spus-o, ar trebui sa ne debarasam de frica, dar totusi sa fim constienti de faptul ca, desi acest HIV nu face nimic rau in organism, el ne poate fi indus prin mai multe cai: seruri, vaccinuri, donari de sange, siringi infectate (care vin astfel de la fabrica, cu “dedicatie”), fiind apoi depistat accidental cu ocazia diverselor analize, iar din acel moment devenim o persoana lipsita de drepturi, obligata sa ia otrava AZT, in caz contrar, fiind dus la injectare de catre organele de politie… Ar fi bine sa evitam astfel, pe cat posibil, contactul cu cele amintite, ar fi bine sa se foloseasca in aceste conditii si prezervativul, pentru a nu avea, intr-un anumit moment al vietii cand ne asteptam cel mai putin, diverse surprize de acest gen… Aceasta “eschivare” ramane responsabilitatea fiecaruia dintre noi, in cele din urma…

Pentru detalii si lamuriri, iti recomand sa vizionezi filmul documentar de 4 ore aflat la sectiunea VIDEO a meniului blogului…

…..

P.S. Daca ceea ce ai citit ti-a starnit interesul si ai vrea sa afli cu mult mai multe lucruri in aceasta privinta, as dori sa iti aduc la cunostinta ca se va organiza un curs (workshop, atelier) de Noua Medicina Germanica, la sfarsitul lunii iunie 2013 in Arad… Deasemenea, la sfarsitul lui august 2013, se va organiza tabara de vara de 12 zile in Muntii Apuseni, unde au participat, doar anul trecut, peste 300 de persoane din toata tara, din care in jur de 50 erau medici de profesie, reusind sa treaca peste barierele impuse de EGO si devenind, inainte de medici, oameni… Aceasta tabara este ceva extraordinar… 🙂

Aceste ateliere interactive se încadrează în programul de promovare a sănătăţii şi de prevenire a bolilor psihosomatice, constientizandu-se importanţa pe care o deţin trăirile şi conflictele în viaţa cotidiană, prevenind suferinţele fizice şi psihice. Atelierele au la bază Ştiinţa Vindecării Germanice (Dr.Hamer), comunicarea nonviolenta a lui Marshall Rosenberg, precum şi descoperirile referitoare la schimbarea programelor biologice de supravieţuire specifice fiinţei umane, experimentate de Ghis pe propria sa persoană.

La ce fel de intrebari vei primi raspuns:
– cum functioneaza organismul nostru, aceasta minunata masinarie biologica?
– ce sunt, de fapt, bolile si care este relatia noastra cu ele?
– ce sunt bacteriile, virusii, celelalte microorganisme si care e rolul lor in organism?
– ce trebuie sa faci ca sa te vindeci de orice boala?
– care sunt cele 5 criterii care odata indeplinite te duc in boala si cum faci sa nu se indeplineasca?
– ce trebuie sa faci sa ramai sanatos?
– cum sa comunicam fara violenta pentru a aduce armonia in viata?
– ce inseamna a fi suveran si de ce ar trebui sa fim toti suverani?
– care este relatia noastra cu zeitatea?
– si multe altele…

Daca esti interesat(a), te rog sa imi trimiti un e-mail pe adresa costeapaulgeorge@gmail.com in care sa imi scrii numele, numarul de telefon si adresa de e-mail pentru a putea primi mai multe detalii… Un singur lucru pot sa iti spun: iti va schimba viata, intocmai ca si mie! 🙂



cu drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


9 comments:

Paul Costea said...

Paul says:
12/06/2013 at 1:16 AM

:)) .. scrieti pe Google –> US Patent 5676977 .. o sa ramaneti socati de cate nu stiti 🙂
Reply
anonima 🙂 says:
12/06/2013 at 12:50 PM

ff interesant articolul, este un punct de vedere ok, dar, mare atentie la scriere- se scrie sunt, nu sant 🙁
Reply

Costea Paul George says:
12/06/2013 at 12:53 PM

iti multumesc mult pt commnet! :)… stiu ca este “sunt”, dar nu ma pot obisnui, nici acuma nu imi vine sa spun “sunt”… schimbarea asta mi se pare o bazaconie… 🙂
Reply

dan says:
12/06/2013 at 3:17 PM

sunt de acord cu faptul ca industria farmaceutica exista pentru a face bani si nu pentru a vindeca,caci daca toti s-ar vindeca,cine ar mai cumpara medicamente;unele articole sunt foarte bune,dar virusul HIV este o realitate si el a venit printre oameni ca o consecinta a vietii promiscue pe care unii oameni o traiesc…eu cred ca acest virus e o pedeapsa de la Dumnezeu pentru cei mai multi-cei care traiesc in desfranari,curvii,homosexualii,prostituatele.
din pacate sunt si oameni nevinovati care au luat acest virus…
in ce priveste vindecarea unor boli,sunt 100% de acord sa se uzeze de produse vegetale,siropuri naturale,bogate in nutrienti,care pot bloca sau chiar vindeca boli grave…natura are logica!
Consider ca vindecarea unui om trebuie pusa in primul rand pe seama lui Dumnezeu in primul rand,apoi pe produsele naturiste de care orice om trebuie sa se foloseasca cat mai mult!
Reply
Geanina says:
12/06/2013 at 3:20 PM

Domnule Costea George Paul,

Pacat ca traiesti in Romania si postezi astfel de articole din care sincer nu inteleg ce ai de castigat. Unde erai domnule in anii 90 cand mii de copii ai fost infectati cu HIV si au murit fara tratament si fara macar sa stie ca erau infectati pentru ca parintii nu au avut sufletul sa le spuna ca fusesera trimisi acasa sa moara?
Unde erai domnule atunci cu tratamentele dumitale miraculoase sa ii salvezi?
Documenteaza-te stimate domn inainte de a spune aberatii pe care unii din lipsa de informare ajung sa le creada. Tratamentul ARV (nu AZT – AZT este doar un singur medicament din cele multe care alcatuiesc terapia ARV)in primul rand draga domn nu este obligatoriu, este optiunea fiecaruia daca il ia sau nu, el insa este asigurat in mod gratuit si continuu pentru persoanele care se inscriu in Programul National. Dar nu sta nimeni cu “toporul” la capul nimanui sa il oblige sa ia acest tratament, e o optiune personala.
Oamenilor ca dumneata care stiu sa faca doar rau fara macar a se informa corespunzator si a folosi argumente conforme cu realitatea ar trebui sa li se interzica sa posteze ceva.
Eu am avut ocazia sa cunosc copii care s-au infectat cu HIV in sistemul sanitar, in anii 90, care au trecut prin perioada cumplita in care nu exista tratament si care ajunsesera sa fie doar o mana de oase, carora totusi D-zeu le-a dat puterea sa lupte pana la aparitia tratamentului, iar acum sunt tineri voinici, care merg la facultate, pentru care tratamentul inseamna viata. E o onoare sa ii cunosti.
Informeaza-te domnule inainte de a posta baliverne, macar pune argumente justificate, conforme cu realitatea, nu tampenii care ajung sa omoare oameni!
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
12/06/2013 at 3:51 PM

draga geanina… iti multumesc pentru comentariu… s-a simtit din el ca esti in domeniul medical… in aceste conditii, nici nu ma asteptam sa fii de acord cu ceea ce am scris…

copiii de care zici tu nu au murit fara tratament, tocmai tratamentele i-au omorat si cei care mai traiesc traiesc pentru ca nu l-au luat… uite aici un articol scris de o colega de-a ta, care s-a trezit si s-a lepadat de sistem… eu imi scriu articolele la un nivel care sa fie inteles de toata lumea, nu folosesc prea multi termeni “stiitifici”, in acest articol insa ti se demonstreaza stiintific balivernele care ne-au fost induse despre sanatate si boli in general si despre SIDA in special…

http://autovindecarea.blogspot.ro/2011/08/hiv-nu-exista-sida-nu-exista-femei-si.html

sa ai o zi frumoasa… cu stima, paul
Reply

Lucia says:
13/06/2013 at 6:46 PM

Costea Paul George, articolul mi-a placut, precum si alte postari. Mi-a parut interesant cursul pe care il planifici in august. Asi vrea a particip, doar cu o mica precisare. Atunci cind mentionezi ca tematica “care este relatia noastra cu zeitatea”, la care zeitate te referi? Multumesc.
Reply

Paul Costea said...

Dana says:
14/06/2013 at 11:20 AM

Cred sincer ca articolele tale vin sa completeze tabloul celor care isi doresc sa inteleaga mai mult despre mintea, corpul si sufletul lor.Am sa subliniez insa expresia “isi doresc”. Mai mult decat dorinta cred ca ar putea fi curiozitatea si incercarea de a raspunde unor intrebari de genul ” Cine sunt eu de fapt?” si ” ce imi doresc de la viata asta? care e scopul existentei mele?”, intrebari care dincolo de nuanta lor aparent doar filozofica au un substrat cat se poate de pragmatic.
Daca la prima intrebare iti raspunzi cu aspecte de genul: sunt un om, sunt o persoana, sunt fiul sau fiica cuiva, sunt sotul sau sotia cuiva, sunt angajat sau angajator, sunt mama sau tata, sunt barbat sau femeie, dupa care continui cu descrieri ale personalitatii tale( personalitatea care este o consecinta a mediului cu care ai interectionat)atunci, de buna seama, ca fiind doar atat nu vei putea fi decat mai mult din ceea ce esti deja.
Daca la a doua intrebare raspunsul este: sa ma dezvolt in sensul de a invata mai mult din ceea ce imi ofera scoala, de a munci din greu pentru a face cat mai multi bani, de a-mi face o casa si mai mare si o masina si mai scumpa, un vapor sau un avion, sa ma casatoresc, sa fac copii, sa fiu bunic daca am noroc si sa mor, atunci vin si spun ca de buna seama nu vei face decat sa faci mai mult din ceea ce faci deja.
Oare nu suna a reciclare? In contextul in care tot ceea ce fac,gandesc si simt este deja setat de mintea sociala si resping tot ceea ce este nou, oare nu cumva ma autolimitez la a recicla si a fi reciclat?Ori de cate ori va aparea ceva nou, neocortexul tau care pana acum nu a facut decat sa inregistreze lucrurile pe care le-ai trait deja va intra pe sistem de avarie pentru ca nu cunoaste nici o cale prin care sa te scoata.Si atunci apare frica. Dar nu tot ceea ce este nou este si periculos. Mintea insa este o mare telenovelista si iti va face o sumedenie de scenarii, ca sa ramai in zona ta de confort in care stii deja cum se invart lucrurile.
Ei bine, poate ca e momentul sa ma intreb cine anume se uita la mintea mintea mea, de pot sa spun toate lucrurile alea despre cum gandesc.
Am sa inchei aici “micul” meu comentariu si am sa spun ca ma intereseaza cursul despre care ai vorbit si grozav ar fi sa se intample in Iasi intr-o zi.
Cu toata admiratia, pentru un o care indrazneste sa iasa din mintea sociala!
Dana
Reply

Costea Paul George says:
14/06/2013 at 11:44 AM

draga dana… m-a impresionat commentul tau… 🙂 in legatura cu un curs la iasi, trimite-mi, te rog, un email pe costeapaulgeorge@gmail.com si te voi tine la curent… dar iti zic o chestie interesanta: vine tabara de vara! merita un efort sa participi… eu voi fi acolo, ca si anul trecut… nu pot face sa o ratez, este ceva iesit din comun… 🙂

succes! 🙂
Reply

Paul Costea said...

Olga says:
15/06/2013 at 12:14 AM

Felicitări pentru articol! Tot ce spui aici e adevărat. Am citit zeci de articole și am vizionat zeci de documentare care atestă același lucru. Toate foarte bine documentate și cu afirmații făcute de oameni de știință onești. Înșiși „descoperitorii” așa-ziselor virusuri au cam dat înapoi… Să ne gândim numai la ce înseamnă SIDA: „sindromul imunodeficienței dobândit”. E un „sindrom”, adică o formă de manifestare, nu o boală în sine. Apoi „imunodeficiență” înseamnă că ți s-a slăbit sistemul imunitar. Păi asta ți se întâmplă de câte ori „dobândești” o boală, oricare ar fi ea, chiar și un guturai. Cauza oricărei boli este slăbirea sistemului imunitar. Toți am avut de câteva ori în viață sistemul imunitar slăbit și n-am murit. Organismul nostru a luptat și s-a vindecat singur, cu o minimă îngrijire din partea noastră. Bineînțeles că dacă ajungeam la spital și ni se făcea testul HIV, am fi fost trecuți pe medicația specifică, ce ne-ar fi făcut praf sistemul imunitar. Iar testul ăsta pentru HIV nu înseamnă că un aparat vede virusurile și le numără. Se determină doar procentul leucocitelor. Iar dacă acesta e prea mare sau prea mic, te ajută medicii alopați să ajungi mai repede în lumea celor drepți…
Reply
Vasile Viorel says:
18/06/2013 at 2:06 PM

Prietene…daca tu zici ca HIV este o alergie si ca te poti vindeca asa cum zici tu, iti propun sa vedem acest lucru si in practica, ca la opinii si propuneri suntem campioni. De ce nu te infectezi tu de buna voie cu acest virus si dupa aceea daca te vindeci prin metoda ta, eu iti promit ca ma aplec in fata ta si iti pup picioarele.
Reply

Costea Paul George says:
18/06/2013 at 2:15 PM

uite aici un articol mai complex scris de dr.crina veres, care s-a vindecat de 4 cancere, cand medicii au trimis-o acasa sa moara, pentru ca era in faza finala. ea spune acelasi lucru si e medic!… http://autovindecarea.blogspot.ro/2011/08/hiv-nu-exista-sida-nu-exista-femei-si.html

cu stima, paul
Reply
Vasile Viorel says:
18/06/2013 at 2:41 PM

Articole de genul se gasesc fara numar pe internet…vezi tu eu sunt un om mai practic, sa zic asa…cum am zis si mai devreme hai sa testam aceasta teorie, dar din cate vad te eschivezi si faci referire la niste articole care nici macar nu pot fi dovedite…Cum am zis, din gura putem sa dam toti…practica ne cam omoara
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
18/06/2013 at 2:47 PM

nu vreau sa incerc asa ceva, nu pt frica de hiv, care nu e mai periculos decat un herpes, ci pt ca, la niste analize pe care le voi face pt permis, de exemplu, mi se va depista “virusul”, voi fi trecut in baza de date si mi se va administra fortat azt, care ma va omori… dar astea le-am scris si in articol! sa ai succes! 🙂
Reply

Anonim says:
18/06/2013 at 2:27 PM

Domnule Costea Paul George,
Cu toata stima si respectul, ma vad nevoita sa reactionez la articolul Dvs. Viata m-a dus pe un drum in care am avut ocazia sa traiesc in mijlocul persoanelor seropozitive…mai exact in randul copiilor care au fost infectati intre 1988 – 1992, in spitalele din Romania, prin folosirea aceleiasi seringi la mai multi copii si microtransfuzii de sange, copii care au fost numiti la vremea respectiva drept „fenomenul romanesc”. Va rog frumos sa faceti un studiu de caz si sa mergeti sa vorbiti cu parintii acestor copii (ca sa puteti vorbi in cunostinta de cauza, direct de pe teren, nu din niste articole gasite pe net despre care nu stiti ce validitate au). Sa va explice ei cum au trait copiii lor fara tratament intre `90 si `95 si cum ii priveau nepuntinciosi cum se sting de la o zi la alta sub ochii lor. Sa va explice ei cat timp au trait copiii lor fara tratament si cum i-au dus la groapa. Din 1990 pana in 1996-1997 cand a aparut tratamentul in Romania si au inceput primii pacienti sa intre pe tratament, au murit aproximativ 3000 de copii infectati cu HIV. Explicati asta!
Plus ca informatiile pe care le contine articolul nu sunt corecte!
Tratament pentru HIV se numeste terapie ARV (antiretrovirala) si consta intr-o serie de scheme de tratament care contin o multitudine de medicamente. Se mai numeste terapie combinata (o combinatie de trei sau mai multe medicamente anti-HIV). Medicamentele actioneaza la nivel celular inhiband replicarea celulelor HIV, in niciun caz nu este citostatic!
AZT reprezinta un singur medicament dintre acestea multe, care se numeste Retrovir si care nu se foloseste singur, ci in combinatie cu cel putin alte doua medicamente, deci informatia pe care o prezentati Dvs. in articol este foarte veche si neactualizata, ca sa nu mai zic plina de erori (comparatia testului ELISA de detectare a anticorpilor specifici HIV cu un test de alergie este de-a dreptul hilara).
Tin sa precizez ca nu sunt medic, ci o persoana care s-a confruntat pe viu cu tot ceea ce inseamna infectia cu HIV si a vazut cu ochii ei ce inseamna lipsa tratamentului pentru copiii si tinerii infectati HIV (moarte sigura) si ce a reprezentat tratamentul pentru ei din momentul cand le-a fost accesibil – O SANSA LA VIATA!
Reply

Costea Paul George says:
18/06/2013 at 2:31 PM

uite aici un articol mai complex scris de dr.crina veres, care s-a vindecat de 4 cancere, cand medicii au trimis-o acasa sa moara, pentru ca era in faza finala. ea spune acelasi lucru si e medic!… http://autovindecarea.blogspot.ro/2011/08/hiv-nu-exista-sida-nu-exista-femei-si.html

cu stima, paul
Reply

Paul Costea said...

Catalin says:
29/12/2013 at 10:57 AM

Hai sa iti spun eu ceva, m-am nascut in 1988 in perioada de asa zisa infectare in masa… in 1999 am facut asa zisul test hiv si a iesit pozitiv… doctorii m-au pus repede pe tratament… si uite acum sunt in 2013 si in decursul a acestor 14 ani am avut probleme de sanatate destule, dureri de oase pe care nu le doresc la nimeni, toxoplasmoza, hipertriglicemie, etc si toate acestea sunt efectele adverse ale medicamentelor, am facut studii pt ca am fost si eu la fel ca restul, neinformat, m-am documentat si am renuntat la tratament, brusc au disparut durerile de oase, nivelul trigliceridelor a scazut, ma simt extraordinar, am 25 de ani si timp de 14 ani am trait cu frica si cu gandul ca am sa mor, va spun din propia experienta acest virus nu exista ! am fost la laboratoare de testare si am vb cu doctori si le-am cerut sa imi demonstreze cum se depisteaza acest virus… ei au zis ca testele depisteaza anticorpi care cred ca sunt pt virusul hiv, “cred” deci ei cred, nu dovada concreta si acesti anticorpi ii poti avea de la multe afectiuni cand le-ai avut cand ai fost copil mic, asa am fost si eu, sunt culturist de performanta, de 6 ani practic sportul, am 110 kg masa musculara sa demonstrez ca daca ai o viata sanatoasa si o alimentatie sanatoasa arati perfect si acest virus inexistent nu iti distruge sistemul imunitar si scazi in greutate, sunt aberatii, ganditiva ! din 1983 cand au aparut primele cazuri nu a reusit nici un doctor ! nici un doctor sa izoleze virusul in sange ? au trecut atatia zeci de ani si nici un ziua de azi nu sa izolat acest virus mortal in sange ? oare de ce? pt ca nu exista, pacat ca lumea nu e documentata in privinta asa si crede tot ce se spune la televizor ! mergeti oameni buni si intrebati simplu un biolog care face testele hiv sa va spuna daca a fost izolat vreodata virusul in sange, o sa va zica ca nu, aveti grija de sanatatea voastra si sper ca intr-un final sa se scoata la iveala toate minciunile astea… va arat acum documentare care spun tot adevarul : http://www.youtube.com/watch?v=BwgmzbnckII http://www.youtube.com/watch?v=0dVYJp5dHf8 si sunt multe documentare despre aceasta frauda ! Bafta tuturor !
Reply

Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
29/12/2013 at 6:26 PM

Bravo Cataline… ai facut lucrul cel mai bun cu putinta… Erai la 2 metri sub pamant daca nu te opreai din tratamente… este o fata in Arad care a fost si ea depistata acum 8 ani iar, de cand nu mai ia tratamentele, e perfect sanatoasa… macar daca ar fi mai multi oameni asa ca voi… succes in continuare…

cu mult drag, paul
Reply

Tudor says:
18/06/2013 at 3:04 PM

Si de ce credeti dvs. ca dr.crina veres este etalonul in medicina si detinatoarea adevarului absolut in materie de HIV-SIDA si Cancer?
Oare pe ce studii aprofundate stintific si probate de milioane de oameni se bazeaza afirmatiile sale?
Sunteti absolut siguri ca prin aceste postari nu faceti mai mult rau decat bine omenirii si pentru asta cineva acolo “sus” va avea grija de voi?
Eu va sfatuiesc sa studiati mai bine aceasta patologie si efectele tratamentelor sale inainte sa dezinformati, se poate intampla ca cineva sa aplice sfaturile dvs. si sa-si piarda viata, iar pe urma sa vezi urmari…
Mai ganditi-va!
Reply

Costea Paul George says:
18/06/2013 at 8:34 PM

draga tudor… crina veres a fost trimisa acasa sa moara pt ca avea 4 cancere de catre cei care au ca baza “studii aprofundate stintific si probate de milioane de oameni” (care au murit…)… vorbesti cumva de acea stiinta care se dezice la fiecare cativa ani? sau de cea care a investit mii de miliarde in eradicarea cancerului si totusi in prezent “trateaza” dupa aceleasi metode de acum 50 de ani? sau de acea stiinta care te invata prin toate mijloacele educationale, mass-media, etc, ca drumul corect in caz de imbolnavire este: la doctor (din cauza fricii implementate) = bani, analize de tot felul = bani, tratamente medicamentoase cu chimicale care fac mai mult rau decat bine otravind organismul = bani… dupa cum vedem, peste tot apare o constanta – bani… nu sare la nimeni in ochi ca e vorba doar de niste interese de miliarde iar in numele acestor interese se merge pe o manipulare la scara planetara unde omul devine atata de orb incat el chiar crede cu tarie ca acesta este drumul bun?… sa incerce cineva sa spuna altceva! cum are curajul acest sarlatan si nenorocit de Hamer sa conteste aceasta mare stiinta? nu vede cu cine se pune? cu doctori docenti, somitati, oameni de stiinta de ordin mondial… iar pentru curajul lui, ii este retrasa licenta, este persecutat, bagat la inchisoare, facut sarlatan cand el de fapt trebuia sa primeasca minim 100 de premii nobel pentru descoperirile facute! el doar a descoperit, nu a inventat… a descoperit cum functionam, intr-o armonie totala cu natura, cum ca bolile noastre sunt de fapt un lucru bun si nu unu rau (cum am fost invatati) create de catre organism in spiritul supravietuirii iar daca ajungem sa intelegem aceste legi naturale, devenim niste oameni constienti, in deplina conducere si responsabilitate a sanatatii proprii… cu cat a fost cineva mai indoctrinat de catre acest sistem al banilor si a mortii, cu atat va putea fi mai putin deschis la aceste descoperiri… sincer imi pare rau pentru acesti oameni…

iti multumesc draga tudor pentru comentariu, iti multumesc ca existi… esti o oglinda a mea care ma face sa imi deschid si mai bine ochii… iti multumesc! 🙂
Reply

Paul Costea said...

Tudor says:
19/06/2013 at 9:21 AM

Draga Paul…nu vreau sa crezi ca am ceva personal cu tine sau cu ceea ce postezi tu in general insa, m-am referit doar la problema HIV-SIDA in particular.Sunt de acord ca “sistemul lucreaza impotriva noastra” pentru ca “Hell is paved whit good intentions”, ca totul se invarte in jurul banilor, ca gandirea pozitiva si activitatea sportiva ajuta si transforma intr-un mod extraordinar si este stiut si probat…
Dar de la a sustine aceste lucruri pana la a le amesteca cu faptul ca maladia HIV/SIDA nu exista este o mare, mare diferenta.Mai mult sa susti ca testul HIV este un test alergenic si ca tratamentul te distruge si refuzul tratamentului te protejeaza si te vindeca este chiar un act de curaj si va confera o mare responsabilitate in plan social si cu atat mai mult in plan moral.Eu zic ca ar fi mai bine sa nu amestecati lucrurile si sa nu induceti oameni nevinovati si slab pregatiti in eroare ca este pacat.
Puteti continua cu promovarea gandirii pozitive si a tratamentelor naturiste care nu pot face decat bine insa de tratamentele traditionale, alopate lasati medicii sa se ocupe.
Iti multumesc ca mi-ai dat ocazia sa-ti raspund, iti multumesc ca m-ai ascultat si imi cer scuze daca ti-am tulburat armonia.
Sper sa o regasesti curand si sa fie de folos cat mai multor oameni.
Cu stima
Reply

Feli says:
12/07/2015 at 1:57 PM

Te invit sa citesti si aici:
http://piersicuta.blogspot.de/2015/05/minciunile-profitabile-ale-stiintei.html
Reply

Maria says:
20/06/2013 at 12:11 PM

Buna ziua!
Am citit parerile voastre…desigur,fiecare are adevarul lui in functie de experienta proprie de viata. Ca sa adopti o alta viziune decat cea batatorita este nevoie de multa munca cu tine insuti si desigur de o motivatie pe masura. Aceasta noua viziune asupra modului de a te ajuta singur, este revolutionara si doar un om cantonat cu incapatanare in vechiul tipar ar respinge ceea ce cu generozitate alti ofera. Unii cer demonstratii si dovezi exterioare lor,dar noua viziune te provoaca sa lucrezi cu tine insuti, sa te cunosti, sa te iei in primire si sa iti oferi ceea ce doresti. Incercati noul,nu ne costa nimic…doar aplecare spre propria noastra persoana.
Articolele tale Paul sunt foarte interasnte ca si initiativele pe care le-ai demarat.O tabara? Hmmmmmmmmmmmm, ce bine suna…as dori sa stiu mai multe detalii, multumesc!
Reply

Paul Costea said...

Tibor says:
05/07/2013 at 12:23 AM

Doresc sa aflu cat costa si unde se tin aceste cursuri ?
Va multumesc mult.
Reply

Costea Paul George says:
05/07/2013 at 8:17 AM

salut tibor… cursuri de NMG se tin de obicei, in mai multe orase din tara… de mare interes este acuma tabara care va incepe in 21 august si va tine 2 saptamani… cred ca mai sunt locuri dar nu multe… daca vrei informatii detaliate, trimite-mi, te rog, un email pe costeapaulgeorge@gmail.com…

cu stima, paul
Reply

sabrina says:
11/07/2013 at 11:47 PM

Buna seara.Am fost diagnosticata cu hiv,daca spuneti ca nu exista ce trebuie sa fac?va multtumesc
Reply

Costea Paul George says:
12/07/2013 at 2:55 PM

draga sabrina… scrie-mi pe costeapaulgeorge@gmail.com si iti voi da amanunte…
Reply

Nicoleta says:
03/02/2014 at 10:39 PM

Mi-ai schimbat complet teoria despre acest virus.Apreciez ca-ti expui opinia si spui ceea ce crezi.Multumesc pentru articol.
Reply

Costea Paul George says:
04/02/2014 at 11:36 AM

🙂