(postare initiala: 8 noiembrie 2013)
Stiati ca vaccinarea copiilor nu e obligatorie nici la noi nici in UE? Este doar o minciuna, un abuz, fara baza legala.
O marturie cutremuratoare a unui cercetator in vaccinuri care a lucrat mai bine de 10 ani in laboratoarele unor mari companii farmaceutice din SUA:
“Din punctul meu de vedere, toate vaccinurile sunt… periculoase. Din mai multe motive. Implica sistemul imunitar uman intr-un proces care tinde sa compromita imunitatea. Pot sa provoace boala pe care, teoretic, ar trebui sa o previna. Pot cauza alte boli in afara celor pe care trebuie sa le previna.” “Oamenii cred ca aceste laboratoare, locuri de fabricare sunt cele mai curate din lume. Si asta NU este adevarat. Contaminarea apare tot timpul. Obtii tot felul de chestii care ajung in vaccinuri. De altfel, multi oameni nu stiu ca unele vaccinuri contra poliomelitei, rubeolei, hepatitei A sau pojarului au fost facute din tesuturi de la fetusi umani… avortati.”
Iată întrebările la care nimeni nu vrea să vă răspundă:
• De ce sunt copiii cei care trebuie să primească cei dintâi un vaccin… experimental?
• Ce va face statul în cazul în care copiii şi femeile însărcinate vor fi lezate, vor avea de suferit?
• De ce în SUA şi in Comunitatea Europeană (deci şi în România) se acordă imunitate totală în faţa legii, împotriva oricăror plângeri în instanţă care ar putea rezulta în urma vaccinării? Adică de ce s-a decis că nimeni nu răspunde de efectele vaccinurilor?
• De ce se impune vaccinarea obligatorie când riscurile bolii sunt mici, iar riscurile vaccinării sunt enorme?
• Cum poate fi impusă vaccinarea obligatorie când etica medicală şi legile ţării prevăd pentru orice tratament medical, consimţământul informat al pacientului? Copiii nu pot merge la şcoală sau la liceu dacă nu au vaccinurile făcute!!! V-a informat cineva corect şi v-a cerut acordul să vă vaccinaţi copiii?
• De ce nu există nicio organizaţie care să controleze conţinutul vaccinurilor la firmele producătoare? De ce li s-a interzis oficial specialiştilor noştri de la Institutul Cantacuzino să vorbească cu presa?
Iată şi câteva minciuni cumplite care ascund efectele vaccinurilor:
Prima minciună: Epidemiile sunt eradicate prin vaccinare! Fals şi manipulare!!!
Din punct de vedere istoric, vaccinarea este una dintre cele mai mari erori ale medicinei! Statisticile secrete sau puţin mediatizate arată clar că eradicarea bolilor infecţioase nu a avut nicio legătură cu campaniile de vaccinare în masă a „prostimii” neinformată şi manipulată prin…presă !!!
A doua minciună: Vaccinurile ne protejează contra bolilor infecţioase!
Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a efectuat între 1968 şi 1971 un foarte mare studiu asupra vaccinului în India. În această ţară au fost vaccinaţi contra TBC-ului 364.000 de oameni. Rezultatul? În zona în care s-a efectuat campania de vaccinare, şi deci unde conform „logicii“ stupide a experţilor, TBC-ul ar fi trebuit să fie eradicat, au avut loc… mai multe îmbolnăviri şi decese decât în zonele Indiei în care populaţia nu a fost vaccinată…Şi asta lăsând complect la o parte efectele secundare şi afecţiunile provocate de către „minunea secolului“ săracilor indieni traşi în ţeapă. OMS a încheiat studiul cu concluzia că eficacitatea vaccinării a fost de 0 (zero) procente.
Cum? Nu ştiaţi nimic despre acest „măreţ“ studiu? Păi nici nu-i de mirare! Comisiei STIKO (care se ocupă cu coordonarea şi aprobarea vaccinărilor) de la Institutul Robert Koch din Berlin i-au trebuit 27 de ani pentru a face cunoscut rezultatul acestui studiu, şi deci pentru a ridica recomandarea de vaccinare contra TBC-ului. În Martie 2000 a fost suspendată vaccinarea contra TBC-ului în Austria! Iar în multe alte ţări se vaccinează încă!
Deci, se ştia că vaccinul contra TBC-ului nu face doi bani, ba mai mult, face chiar rău! Şi totuşi aceste lucruri au fost ţinute ascunse, şi s-a vaccinat contra TBC-ului într-o veselie. Ca la nuntă! În folosul cui? Ce credeţi despre medicii care au ştiut, ştiu şi azi adevărul şi totuşi…tac şi merg mai departe…
Mai vreţi un exemplu? Să luăm atunci Elveţia! Asta da ţară civilizată, curată, educată, popor harnic şi disciplinat, etc. În anul 2000 a existat o epidemie de oreion care a durat 5 luni. Oficiul naţional pentru sănătate din Elveţia a trebuit să recunoască faptul că 75% dintre cei care s-au îmbolnăvit…fuseseră vaccinaţi!.
Institutul Robert Koch din Germania (ca doar şi asta tot ţară civilizată este) a recunoscut de asemenea că 2/3 dintre bolnavii de tetanos fuseseră vaccinaţi regulamentar. Traşi în ţeapa conform directivelor. Doar că o afecţiune de genul acesta se vindecă fără urmări în 2-3 săptămâni. Pe când daunele aduse corpului de către vaccinurile inutile rămân toată viaţa!
Vă va fi greu să credeţi dar adevărul în cazul îmbolnăvirii copiilor vaccinaţi este acesta:
Afecţiunea: vaccinaţi: nevaccinaţi:
Astm 8-12% 0%
Neurodermită 10-20% 4%
Alergii 25% 2,9%
Hiperactivitate 10% 1,3%
A treia minciună: există foarte mici efecte secundare; avantajele sunt evidente în comparaţie cu dezavantajele!
Ia gândiţi-vă, când a fost recunoscută oficial o daună provocată de un vaccin? Ca şi părinte puteţi exact constata că ceva nu este în regulă cu copilul Dumneavoastră vaccinat, dar pentru ca acest lucru să fie şi oficial recunoscut, vă trebuie o grămadă de timp şi bani de pierdut prin tribunale, cu şanse minime de a vi se face dreptate.
A patra minciună: vaccinurile moderne sunt suportate bine!
Dacă nu ne uităm la conturile miliardarilor din industria farmaceutică, unde chiar sunt foarte bune vaccinurile moderne…cum oare pot fi suportate bine vaccinuri în care găsim:
-Formaldehyd, substanţă interzisă în industria mobilei deoarece se ştie că este carcinogenă!
-Phenolrot, care este interzis în industria alimentară, dar admis in vaccinuri!
-mercur (din grijă pentru sănătatea noastră, ca să ştim mereu exact câtă febră avem) şi aluminiu (tot din grijă pentru sănătatea noastră, căci aluminiul nu rugineşte)
-impurităţi provenind din mediile de cultură (rinichi de maimuţă, embrioni de găină, celule fetale umane, fermenţi modificaţi genetic, etc
-o grămadă de stabilizatori, neutralizatori, conservanţi, antibiotice, substanţe portante, coloranţi, etc.
A cincea minciună: în noile vaccinuri nu se mai găseşte Thiomersal!
Da, asta este adevărat! Nu se mai găseşte Thiomersal, ci Phenoxyethanol, substanţă care provoacă daune rinichilor şi sistemului nervos. Există deja… 32 de alte denumiri pentru ceea ce noi cunoaştem sub numele de mercur! Practic fiecare vaccin conţine mercur, într-o formă sau alta, chiar dacă se numeşte Thiomersal sau nu!
A şasea minciună: unele vaccinuri trebuiesc periodic repetate pentru a se menţine imunitatea!
Din capul locului trebuie spus: vaccinul nu protejează nici măcar un minut după ce a fost administrat. Pentru care motiv ar trebui deci împrospătat? Cine profită?
Vreţi o dovadă că este prosteală pe faţă, că suntem doar folosiţi şi nu îngrijiţi? Iată dovada: în Austria vaccinul contra căpuşelor (FSME) trebuie refăcut la fiecare 3 ani, în timp ce în Elveţia, acelaşi vaccin, produs de acelaşi producător, trebuie refăcut o dată la… 10 ani.
Stiati ca vaccinarea copiilor nu e obligatorie nici la noi nici in UE? Este doar o minciuna, un abuz, fara baza legala.
O marturie cutremuratoare a unui cercetator in vaccinuri care a lucrat mai bine de 10 ani in laboratoarele unor mari companii farmaceutice din SUA:
“Din punctul meu de vedere, toate vaccinurile sunt… periculoase. Din mai multe motive. Implica sistemul imunitar uman intr-un proces care tinde sa compromita imunitatea. Pot sa provoace boala pe care, teoretic, ar trebui sa o previna. Pot cauza alte boli in afara celor pe care trebuie sa le previna.” “Oamenii cred ca aceste laboratoare, locuri de fabricare sunt cele mai curate din lume. Si asta NU este adevarat. Contaminarea apare tot timpul. Obtii tot felul de chestii care ajung in vaccinuri. De altfel, multi oameni nu stiu ca unele vaccinuri contra poliomelitei, rubeolei, hepatitei A sau pojarului au fost facute din tesuturi de la fetusi umani… avortati.”
Iată întrebările la care nimeni nu vrea să vă răspundă:
• De ce sunt copiii cei care trebuie să primească cei dintâi un vaccin… experimental?
• Ce va face statul în cazul în care copiii şi femeile însărcinate vor fi lezate, vor avea de suferit?
• De ce în SUA şi in Comunitatea Europeană (deci şi în România) se acordă imunitate totală în faţa legii, împotriva oricăror plângeri în instanţă care ar putea rezulta în urma vaccinării? Adică de ce s-a decis că nimeni nu răspunde de efectele vaccinurilor?
• De ce se impune vaccinarea obligatorie când riscurile bolii sunt mici, iar riscurile vaccinării sunt enorme?
• Cum poate fi impusă vaccinarea obligatorie când etica medicală şi legile ţării prevăd pentru orice tratament medical, consimţământul informat al pacientului? Copiii nu pot merge la şcoală sau la liceu dacă nu au vaccinurile făcute!!! V-a informat cineva corect şi v-a cerut acordul să vă vaccinaţi copiii?
• De ce nu există nicio organizaţie care să controleze conţinutul vaccinurilor la firmele producătoare? De ce li s-a interzis oficial specialiştilor noştri de la Institutul Cantacuzino să vorbească cu presa?
Iată şi câteva minciuni cumplite care ascund efectele vaccinurilor:
Prima minciună: Epidemiile sunt eradicate prin vaccinare! Fals şi manipulare!!!
Din punct de vedere istoric, vaccinarea este una dintre cele mai mari erori ale medicinei! Statisticile secrete sau puţin mediatizate arată clar că eradicarea bolilor infecţioase nu a avut nicio legătură cu campaniile de vaccinare în masă a „prostimii” neinformată şi manipulată prin…presă !!!
A doua minciună: Vaccinurile ne protejează contra bolilor infecţioase!
Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a efectuat între 1968 şi 1971 un foarte mare studiu asupra vaccinului în India. În această ţară au fost vaccinaţi contra TBC-ului 364.000 de oameni. Rezultatul? În zona în care s-a efectuat campania de vaccinare, şi deci unde conform „logicii“ stupide a experţilor, TBC-ul ar fi trebuit să fie eradicat, au avut loc… mai multe îmbolnăviri şi decese decât în zonele Indiei în care populaţia nu a fost vaccinată…Şi asta lăsând complect la o parte efectele secundare şi afecţiunile provocate de către „minunea secolului“ săracilor indieni traşi în ţeapă. OMS a încheiat studiul cu concluzia că eficacitatea vaccinării a fost de 0 (zero) procente.
Cum? Nu ştiaţi nimic despre acest „măreţ“ studiu? Păi nici nu-i de mirare! Comisiei STIKO (care se ocupă cu coordonarea şi aprobarea vaccinărilor) de la Institutul Robert Koch din Berlin i-au trebuit 27 de ani pentru a face cunoscut rezultatul acestui studiu, şi deci pentru a ridica recomandarea de vaccinare contra TBC-ului. În Martie 2000 a fost suspendată vaccinarea contra TBC-ului în Austria! Iar în multe alte ţări se vaccinează încă!
Deci, se ştia că vaccinul contra TBC-ului nu face doi bani, ba mai mult, face chiar rău! Şi totuşi aceste lucruri au fost ţinute ascunse, şi s-a vaccinat contra TBC-ului într-o veselie. Ca la nuntă! În folosul cui? Ce credeţi despre medicii care au ştiut, ştiu şi azi adevărul şi totuşi…tac şi merg mai departe…
Mai vreţi un exemplu? Să luăm atunci Elveţia! Asta da ţară civilizată, curată, educată, popor harnic şi disciplinat, etc. În anul 2000 a existat o epidemie de oreion care a durat 5 luni. Oficiul naţional pentru sănătate din Elveţia a trebuit să recunoască faptul că 75% dintre cei care s-au îmbolnăvit…fuseseră vaccinaţi!.
Institutul Robert Koch din Germania (ca doar şi asta tot ţară civilizată este) a recunoscut de asemenea că 2/3 dintre bolnavii de tetanos fuseseră vaccinaţi regulamentar. Traşi în ţeapa conform directivelor. Doar că o afecţiune de genul acesta se vindecă fără urmări în 2-3 săptămâni. Pe când daunele aduse corpului de către vaccinurile inutile rămân toată viaţa!
Vă va fi greu să credeţi dar adevărul în cazul îmbolnăvirii copiilor vaccinaţi este acesta:
Afecţiunea: vaccinaţi: nevaccinaţi:
Astm 8-12% 0%
Neurodermită 10-20% 4%
Alergii 25% 2,9%
Hiperactivitate 10% 1,3%
A treia minciună: există foarte mici efecte secundare; avantajele sunt evidente în comparaţie cu dezavantajele!
Ia gândiţi-vă, când a fost recunoscută oficial o daună provocată de un vaccin? Ca şi părinte puteţi exact constata că ceva nu este în regulă cu copilul Dumneavoastră vaccinat, dar pentru ca acest lucru să fie şi oficial recunoscut, vă trebuie o grămadă de timp şi bani de pierdut prin tribunale, cu şanse minime de a vi se face dreptate.
A patra minciună: vaccinurile moderne sunt suportate bine!
Dacă nu ne uităm la conturile miliardarilor din industria farmaceutică, unde chiar sunt foarte bune vaccinurile moderne…cum oare pot fi suportate bine vaccinuri în care găsim:
-Formaldehyd, substanţă interzisă în industria mobilei deoarece se ştie că este carcinogenă!
-Phenolrot, care este interzis în industria alimentară, dar admis in vaccinuri!
-mercur (din grijă pentru sănătatea noastră, ca să ştim mereu exact câtă febră avem) şi aluminiu (tot din grijă pentru sănătatea noastră, căci aluminiul nu rugineşte)
-impurităţi provenind din mediile de cultură (rinichi de maimuţă, embrioni de găină, celule fetale umane, fermenţi modificaţi genetic, etc
-o grămadă de stabilizatori, neutralizatori, conservanţi, antibiotice, substanţe portante, coloranţi, etc.
A cincea minciună: în noile vaccinuri nu se mai găseşte Thiomersal!
Da, asta este adevărat! Nu se mai găseşte Thiomersal, ci Phenoxyethanol, substanţă care provoacă daune rinichilor şi sistemului nervos. Există deja… 32 de alte denumiri pentru ceea ce noi cunoaştem sub numele de mercur! Practic fiecare vaccin conţine mercur, într-o formă sau alta, chiar dacă se numeşte Thiomersal sau nu!
A şasea minciună: unele vaccinuri trebuiesc periodic repetate pentru a se menţine imunitatea!
Din capul locului trebuie spus: vaccinul nu protejează nici măcar un minut după ce a fost administrat. Pentru care motiv ar trebui deci împrospătat? Cine profită?
Vreţi o dovadă că este prosteală pe faţă, că suntem doar folosiţi şi nu îngrijiţi? Iată dovada: în Austria vaccinul contra căpuşelor (FSME) trebuie refăcut la fiecare 3 ani, în timp ce în Elveţia, acelaşi vaccin, produs de acelaşi producător, trebuie refăcut o dată la… 10 ani.
Ca o concluzie pentru azi:
Hârtiuţa cu contraindicaţii care însoţeşte un vaccin nu ajunge decât din întâmplare în mâna unui pacient. Ea este destinată doar medicului sau farmacistului. Adică doar unuia din… gaşcă. Ce ar putea citi „prostimea” dacă ar avea acces la informaţii corecte??? Iată câteva exemple: „HEXAVAC“. Printre efectele secundare găsim .. „ţipete lungi, de durată şi greu de liniştit“. Pe un vaccin elveţian contra tusei convulsive se poate citi printre altele: „ţipete stridente timp de 2 ore cu posibilul deces al copilului!“ În cazul vaccinului contra Hepatitei B se poate citi, printre alte consecinţe şi „scleroză multiplă“. În Noua Zeelandă spre exemplu frecvenţa apariţiei diabetului a crescut cu 60% la doar trei ani de la introducerea vaccinului contra hepatitei B. Din ce în ce mai desele cazuri de diabet la copii apar mai ales ca urmare a vaccinărilor contra oreionului.
Nu uitaţi: voi răspundeţi de sănătatea şi viaţa copiilor voştri!!!
Adevarul despre vaccinuri spus de profesor dr. Pavel Chirila
V-aţi întrebat de ce nu sunt primiţi la grădiniţă, la şcoală sau la liceu copiii din România dacă nu au multe, extrem de multe vaccinuri făcute??? V-a informat cineva corect şi complet asupra efectelor şi riscurilor la care sunt expuşi copiii în urma vaccinării??? V-a cerut cineva acordul pentru ca vaccinul să fie administrat copilului??? Şi-a asumat cineva răspunderea şi dacă da…cum???
Începem dezvăluirile de azi, pagini cumplite din „Dosarul Secret” al vaccinurilor, cu interviul luat de Cristela Georgescu reputatului Profesor Dr. Pavel Chirilă. Citiţi, înţelegeţi şi…povestiţi şi celor care nu ştiu!!!
1. Domnule doctor, care este schema de vaccinare pentru un copil în România?
Până la 3 ani, schema de vaccinare propusă de Ministerul Sănătăţii, cuprinde… 26 de vaccinuri (incluzând şi rapelurile); chiar dacă nu sunt 26 de înţepături se ajunge la aceasta cifră datorită polivaccinurilor ( ex: Infarix conţine 6 tulpini).2. Ce inseamna schema obligatorie si cate vaccinuri cuprinde ea? Dar cea optionala?
Noţiunea de obligatoriu şi opţional este… falsă. Nici o vaccinare în Europa nu este obligatorie. Zic medicii de familie că este obligatorie, dar legal nu este. Reglementarea românească prevede obligativitatea medicului de a vaccina copilul dacă părinţii cer lucrul acesta şi dacă nu există contraindicaţii.3. De cand si cum s-a ajuns la un numar atat de mare de vaccinuri?
În urmă cu 30-40 de ani exista o schemă minimală de vaccinuri. Pe măsură ce laboratoarele au preparat noi vaccinuri, medicii (la indicaţia Ministerului Sănătăţii) le-au prezentat populaţiei ca „benefice”, „necesare” şi „obligatorii”…
4. Cand, cine si cum au fost facute aceste scheme? Care sunt legile care le reglementeaza? Cum pot fi ele modificate?
Ministerul Sănătăţii şi organismele afiliate (epidemiologie, comisii superioare de vaccinologie, programe de prevenţie, etc.) sunt cei care prezintă şi recomandă vaccinurile medicilor de familie. Legea este bună: vaccinările nu sunt obligatorii (în baza Cartei drepturilor omului, în baza Cartei drepturilor pacientului, a dreptului la liberă decizie, etc).5. In Romania, fata de alte tari (de ex. Austria, unde planul de vaccinare are doar statut de recomandare) planul de vaccinare obligatorie este o conditie pentru a putea fi inscris la gradinita, scoala, activitati colective. De ce nu avem dreptul la optiune?
Decizia de a nu înscrie un copil la şcoală sau grădiniţă pentru că nu e vaccinat este un alt abuz, de data aceasta al directorilor de şcoală şi grădiniţă; în special ale celor de stat (pentru că salariaţii statului nu au libertatea de gândire şi decizie a celor privaţi). Nu există nicio reglementare a Ministerului Educaţiei sau a Ministerului Sănătaţii care să condiţioneze înscrierea la şcoală de vaccinările făcute. În realitate avem dreptul la opţiune. Dacă s-ar merge în justiţie părinţii ar câştiga întotdeauna.6. Care ar fi solutia ca totusi copilul sa urmeze un parcurs normal social, daca nu este vaccinat?
Societatea civilă are două soluţii:
-să reacţioneze şi să impună legea;
-să-şi înfiinţeze şcoli private care sunt dispuse să respecte legea copiilor.7. Ce risca medical un parinte care refuza sa urmeze schema de vaccinare?
Pentru a vă răspunde la această întrebare vă dau un singur exemplu: România este cea mai vaccinată ţară contra tuberculozei şi de ani de zile este prima din coada Europei la incidenţa şi prevalenţa tuberculozei. Ţările nordice nu şi-au vacciant niciodată şi nu işi vaccinează populaţia împotiva tubercuozei. Şi nu au nici un caz de tuberculoză sau au o incidenţă foarte mică.
8. Care este legislatia europeana in materie de vaccinare? Dati-ne va rugam exemple din alte tari membre UE?
Legislaţia europeană este identică cu a noastră: niciun vaccin nu este obligatoriu, este doar opţional (adică se face la cerere).9. Credeti ca vaccinarea a devenit de fapt „o afacere” bazata pe teama indusa si lipsa de informare?
Exact. Aţi anticipat răspunsul.10. Unde se pot informa parintii in mod complet si eficient despre tematica vaccinarii?
Pentru specialişti – în studiile de specialitate, pentru publicul larg – pe site-urile dedicate vaccinurilor. Este suficient să acceseze cuvântul cheie „vaccin” sau „vaccinare” sau „vaccinuri”.
Vă dezvăluim şi azi o parte din cumplitele „taine” ale acestei afaceri cu urmări benefice pentru unii şi dezastroase pentru alţii numită…vaccinare în masă!!! Citiţi şi spuneţi şi altora! Doar aşa vom ajunge să ştim când şi de ce ne vom duce să cerem efectuarea unui vaccin…pentru noi dar mai ales pentru copiii noştri !!!
La ora actuala, exista doua mari tipuri de celule folosite in productia vaccinurilor: celule de provenienta animala (rinichi de maimuta, embrion de pui, etc.) si celule de provenienta umana. Referitor la celulele de provenienta umana, se stie ca, in mod normal, acestea nu supravietuiesc in afara corpului omenesc. Celulele umane utilizate in productia de vaccinuri sunt asa-numitele celule “nemuritoare“. Acestea sunt, de fapt, celule… canceroase provenite din diferite tipuri de tumori umane sau celule fetale provenite din embrion uman avortat, singurele capabile sa supravietuiasca in vitro si sa se divida fara limita de timp si spatiu.
In prezent, se stie ca inductia cancerului este un fenomen care porneste de la o singura celula si cao singura unitate functionala de ADN strain in celula-gazda poate induce transformarea celulara maligna. Altfel spus…principiul de baza al vaccinarii poate induce…cancerul in organismul celui vaccinat!!! O confirmare a acestor adevaruri este descoperirea, in anul 1960, a virusului SV40 (Simian Virus 40) in vaccinul anti-polio oral “Sabin”, preparat cu virus viu. Ulterior, s-a descoperit ca si vaccinul anti-polio “Salk” (varianta administrata pe cale injectabila) este contaminat, deoarece virusul a supravietuit formaldehidei folosite pentru inactivare. Cercetatorii americani Sweet si Hilleman de la Merck Institut, care au facut descoperirea, afirma ca toate cele 3 tulpini de virus polio vaccinal au fost gasite infestate. Virusul SV 40 provine din rinichiul maimutei verde din Africa, pe care s-a cultivat, dintotdeauna, vaccinul anti-polio. Confirmarea rolului oncogen – adica cancerigen – al acestui virus a venit in momentul in care genomul viral SV40 a fost descoperit in tumori maligne diverse ale adultilor injectati cu vaccinul anti-polio in copilarie.
Dr.Vasile Astarastoaie (Presedintele Colegiului Medicilor din Romania) afirma pe intelesul tuturor, oricat de prost sau rau intentionat ai fi, neputand sa comentezi: “Organizatia Mondiala a Sanatatii introduce dictatura medicala! In ultimii 25 de ani, s-a transformat intr-o institutie care isi intretine birocratia proprie – ca si Uniunea Europeana, ce merge pe acelasi drum. Isi ia masuri de supravietuire. Toate decesele din lume datorate gripei porcine au fost la persoane care aveau deja imunodeficienta prin boli anterioare. O.M.S.-ul incearca sa introduca o dictatura medicala, ca si sanatatea publica ( DSP), care a inceput sa incalce drepturile naturale ale omului, pentru ca, vedeti: a introdus carantina, a interzis libera circulatie, a introdus vaccinarea obligatorie, s-a incalcat autonomia pacientului care nu poate refuza tratamentele obligatorii. Toate, pe acest principiu al sigurantei colectivitatii.
Mai grav este ceea ce urmeaza !!! Fiti atenti si povestiti mai departe !!!
Afirmatii cutrenuratoare ale Jurnalistei austriace Jane Burgermeister:” Inalti oficiali ai SUA, ONU si OMS fac parte dintr-un …“sindicat international al crimei”, controlat de bancherii care administreaza si rezerva Federala a StatelorUnite. Acest grup este pe cale sa comita …“cel mai mare genocid biologic” din lume, folosindu-se de vaccinul impotriva virusului AH1N1.
Acestea sunt cateva dintre acuzatiile pe care jurnalista austriaca le aduce unor oficiali ONU si OMS, intr-un dosar depus la FBI (informeaza site-ul de stiri javno.com. ). Mai mult, ea intentioneaza sa ceara interzicerea masurilor de vaccinare fortata a populatieidin SUA si alte tari afectate de gripa porcina. Potrivit reporterului, grupul a lansat un virus creat artificial, pentru a elimina o parte din populatie si pentru a obtine profituri din vanzarea vaccinului, prin companiile farmaceutice.In aprilie 2009 ea a adus dovezi referitoare la faptul ca laboratoarele Baxter au eliberat in mod intentionat 72 de kilograme de virus al gripei aviare activ. Se pare ca virusul ar fi fost livrat de catre OMS catre 16 laboratoare din patru tari !!!
Cât de adormit trebuie să fii să nu te opreşti măcar o secundă să vezi, să înţelegi, să devii activ în lupta pentru drepturile tale fundamentale şi ale copiilor tăi, unul dintre ele…cel mai important…fiind dreptul la viaţă şi un trai sănătos !!!
……..
observatie de final: acesta este un articol preluat in graba, deoarece a inceput perioada vaccinarii obligatorii si am simtit urgenta informarea oamenilor in legatura cu “beneficiile” vaccinarii… astfel, nu am avut timp de a modifica greselile din textul initial…
sursa
Mai multe despre vaccinuri aici:
http://hrana-vie.blogspot.ro/p/adevarul-despre-vaccinuri.html
...
cu mult drag, Costea Paul George___________________________________
Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________
Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂
Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂
10 comments:
Diana says:
08/11/2013 at 7:57 PM
Cat de “bine” este conceput totul! O prietena de-a mea a plecat in SUA si nu i-au facut actele pana nu a avut toate vaccinurile din lista primite. Efectiv nu iti lasa astia portite de scapare. Dumnezeu sa fie cu noi!… Citeam undeva ca vaccinurile contin tot felul de experimente si de arme biologice spre testare… E groaznic ce se intampla! Pana cand o sa lasam asa ceva?
Iti multumim pentru ceea ce faci pentru noi, ca incerci sa ne deschizi ochii…
cu multa admiratie, Diana
Reply
Costea Paul George says:
08/11/2013 at 8:01 PM
draga diana, sa stii ca ai citit bine ce ai citit… in africa, inclusiv virusi HIV se introduceau in vaccinuri, iar, la cateva luni, toata populatia era seropozitiva… iar aceasta situatie este asa pentru ca dormim un somn adanc…
cu mult drag, paul
Reply
adrian pop says:
14/11/2013 at 9:38 PM
Si atunci de ce a mai insistat prietena dvs. sa mai intre in SUA ?
Putea merge in Bangladesh, acolo nu e vaccinarea obligatorie, ba mai mult, nici nu au vaccinuri….
Reply
Costea Paul George says:
17/11/2013 at 1:24 PM
draga adrian… esti total… :))))) … ea nu a insistat, s-a maritat cu un american, cu un roman plecat demult in america…
paul
Reply
Bucur says:
08/11/2013 at 9:10 PM
Am scris si eu ceva … mai putin pe marginea subiectului… Este trist ceea ce se intampla. Multi scriem despre dar, nu ia nimeni actiune …
Si mergem ca oitele la vaccinat. Chiar auzeam si reclame care spuneau ca nu stiu ce MEDICAMENT este bun pentru copil ca il ajuta sa doarma linistit …
Suntem impinsi sa-i vaccinam, sa-i drogam, sa-i intoxicam pe cei mici si toata vina cade pe noi parintii … pentru ca statul isi ia mana (egalitate ?! )
Reply
Costea Paul George says:
08/11/2013 at 9:16 PM
eu stiu oameni care au actionat in aceasta privinta si… nu au patit nimic… i-au stresat o perioada, acum ii lasa in pace si sunt considerati nebuni pt ca risca sa ramana nevaccinati… din pacate asa o lume traim iar cel care are curajul sa vada dincolo, e considerat nebun, e persecutat…
cu mult drag, paul
Reply
Bucur says:
09/11/2013 at 10:58 PM
Oh, da … eu am facut si mai bine… am pus un pliculet de “ceai” si am aruncat vaccinul … avem vaccinurile facute pe hartie … fiecare cu metodele lui (nu va incurajez sa faceti si voi) insa eu am sarit peste cateva (multe).
Daca faci galagie, contra sistemului, fi linistit ca cineva poate (si spun doar ca e posibil…) sa puna o pata la dosar, un colt indoit ceva… nu cred ca vor uita cei din sistem ca tu de fapt esti gigi-contra …
Totusi … am vazut cu ochii mei copii zvelti care de la un “banal” ROR au fost imediat diagnosticati cu forme de autism… Copii care nu aveau nimic inainte, au fost transformati in cateva ore …
Am vazut si parinti care se plangeau ca ai lor copii sunt prea … energici (la 4 ani cand ei descopera tot) si aceiasi parinti s-au dus la doctor si acuma plang ca le-a facut doctorul o injectie si sunt prea linistiti acei copii…
Ne purtam cu ai nostrii copii ca si cand ar fi mobila, sau haine … parintii din ziua de azi au uitat copilaria lor si vor ca urmasii lor sa stea poza, sa fie sanatosi pentru ca asa ne garanteaza constitutia si avem incredere in statul asta care ne baga iod in toate cele pe gat …
Hai ca o dau din fanta in cola… cert este ca oricat de multi ar realiza pericolele intotdeauna vor fi cazuri de referinta. Cei care sunt pro vaccinuri arata cu degetul la cei care se imbolnavesc pentru ca nu au facut nu stiu ce vaccin si ceilalti invers. Asta pentru ca nu exista un QED. Nu ai nici o garantie nici asa si nici asa, indiferent cata mama medicinei citesti … tot afli in ultimele clipe ca mai exista un tendon (vezi ultimele stiri pe subiect)
Eu cand vad medicamente si mai ales reclame la medicamente ma gandesc la fazele acelea din filme care prezentau vracii cu ale lor carute…. aia de puneau diverse in diverse sticlute, strigau cat puteau ca ce e in sticluta face sa creasca si mama natura, si apoi fugeau pentru a nu-i prinde tepuitii…
Exact asta fac corporatistii … canta la guverne … guvernele pun botul pentru ca nu sunt organisme ci sunt organizatii, si daca se intampla ceva … toata lumea fuge … iar noi … ramanem cu ce am semanat…
Este unul dintre cele mai urate aspecte …
Reply
viorel says:
08/11/2013 at 11:46 PM
Paul ai scris un articol foarte complet si documentat cred ca ai consumat ceva din timpul tau…ce bine ca exista si oameni din astia ca tine..cum naiba o sa invingem corporatiile astea care ruleaza miliarde si ne sfideaza si ne cred turme…ei au in spate niste statistici simple ne sperie bine si 95 % dintre noi intindem repede bratul…
Reply
Costea Paul George says:
09/11/2013 at 6:48 PM
din pacate, singura solutie, in prima faza, nu e lupta, ci trezirea noastra, iar eu incerc sa particip din plin la acest proces…
cu mult drag, paul
Reply
popescu alina says:
09/11/2013 at 12:35 PM
Fetita mea la 3 ani si 3 luni a fost diagnosticata cu leucemie acuta limfoblastica.Nu stiu ce a declansat boala dar stiu sigur ca nu am voie sa mai vaccinez copilul de acum inainte.Pentru ca urmeaza sa ne stabilim in SUA,perioada de intretinere o va continua acolo(in prezent suntem in mijlocul protocolului de vindecare).Ce stiti,cum reactioneaza americanii vis-a-vis de optiunea de a nu face vaccinuri la gradinita,scoala?
Reply
Costea Paul George says:
09/11/2013 at 6:49 PM
americanii cum reactioneaza? groaznic, din pacate… la ei nu poti ocoli sistemul, ca la noi. am pe cineva plecat in america si efectiv nu i-au facut actele pana nu a venit cu toate vaccinurile facute… nu stiu altceva sa iti spun decat bafta…
cu mult drag, paul
Reply
Maria says:
09/11/2013 at 6:45 PM
Nu mi-am vaccinat deloc ultimii doi copii, unul dintre ei nu a fost niciodata bolnav(se adauga 3 ani alaptarea la sin) , este cel mai vizionar din cei 4 copii. Primii doi, , au fost tot timpul bolnavi dupa vaccinuri, intuitia materna mi-a deschis ochii, am cautat raspunsuri si am aflat.
Reply
Costea Paul George says:
09/11/2013 at 6:51 PM
bravo… macar daca ar merge dupa aceasta intuitie toate mamele si nu dupa sfaturile mele sau dupa manipularea lor…
cu mult drag, paul
Reply
Radu says:
09/11/2013 at 8:55 PM
Asta e articol din categoria “am auzit eu de la cineva…”. Cred ca tipul care a lucrat la companiile farma lucra de fapt ca femeie de serviciu!!
Sunteti paranoia. Ar trebui sa studiati medicina, nu conspirationism daca vreti sa stiti adevarul!
Reply
Costea Paul George says:
09/11/2013 at 9:05 PM
asa este, draga radu. ar trebui sa studiem medicina, sa ne indoctrinam la max, sa credem cu adevarat ce ne implementeaza cei ce nu au decat un singur scop: sa vanda cat mai multe (citostatice, vaccinuri, antibiotice, echipamente de testare, etc) si sa transforme fiecare om sanatos in client fidel (prin analize “gratuite” unde sigur iti vor gasi cate ceva)… astfel, chiar e real pt tine ce ai invatat si nu te judec pt asta…
toate cele bune, paul
Reply
angela popa says:
09/11/2013 at 9:47 PM
Pe de o parte ai dreptate in articol, pe de alta parte si tu vrei sa vinzi ceva… De ce nu faci totul gratis? Pentru ca si tu trebuie sa traiesti, nu? Si castigi de pe urma celor care cred ca tine si iti cumpara ceea ce ai de vanzare….Sa traim ca acum un secol si sa ne rugam sa fim sanatosi? Tu nu folosesti nimic din inventiile zilelor noastre? Mi se pare un pic, doar un pic de ipocrizie….
Reply
Costea Paul George says:
09/11/2013 at 9:51 PM
draga angela… esti tare… vreau sa vand ceva, intr-adevar, dar ce vand??? niste carti de pe urma carora omul are doar de castigat? iar procentul meu e asa de mic, incat, nici macar cheltuielile cu acest site nu imi ies… totusi, ai dreptate, incet, incet, ma voi imbogati… :))))
cu drag, paul
Reply
Mamica Neinfricata says:
10/02/2014 at 1:03 AM
Draga Angela, eu nu vand nimic. Am scris articolul contra vaccinurilor prin 2012. am pus la dispozitie legea tutror, si astazi sunt urmarita cu camere video in dependintele propriei locuinte. nu am putut sa le inlatur nici cu plangere la CE. asta daca tot o dai cu conspirationistii…
Reply
diana noaghi says:
10/11/2013 at 12:55 AM
Cel mai bun exemplu este vaccinul impotriva tusei convulsive. La primele nou-nascutul are imunitate de la mama, dar la urmatoarele face forme atipice de tuse convulsiva.
Sunt medici care nu le recomanda si aceia sunt medicii generalisti cu specialitate in homeopatie. Atunci cand a trebuit sa fac vaccinul pentru hepatita B, nu m-a lasat sa-l fac si mi-a spus ca o hepatita B se trateaza mult mai usor decat reactiile pe care le da acest vaccinn in timp. Am semnat ca refuz.
Reply
Claudiu Nistor says:
10/11/2013 at 3:39 PM
Salut. Eu am facut de doua ori vaccin impotriva hepatita B, la liceu. Trebuia de trei ori, dar corpul meu pur si simplu nu a mai vrut, parca stia ca e ceva rau. Am facut o raceala puternica, ma simteam slabit si le-am spus asistentelor ca nu pot sa continui. Pot sa spun ca nu m-am mai simtit la fel de bine dupa vaccinurile alea. Nici macar nu ne-au spus ce reactii adverse sunt…
Reply
Costea Paul George says:
10/11/2013 at 6:51 PM
nu numai ca nu ti-au spus ce reactii adverse au ci nici ce contin ele cu adevarat… foarte multe vaccinuri contin “secrete de stat”, adica arme biologice de testare… si tot felul de impuritati… ce sa mai spun de mercur, aluminiu si tot ce e mai bun pt noi…
cu drag, paul
Reply
gabi ailincai says:
10/11/2013 at 3:57 PM
chiar daca sunt de acord cu marea majoritate a celor scrise in articol, acesta a fost scris foarte prost, avand in vedere seriozitatea subiectului.
puncte de suspensie inainte de mentionarea unei chestii importante sau socante (cel putin pentru jurnalist), trei semne de intrebare sau de exclamare si “Fiti atenti si povestiti mai departe !!!” sunt chestii care ar trebui gasite in articole din Cancan sau Ciao!, nu in articole care se lauda cu incercarea de desteptare a natiunii in ce priveste un subiect atat de important.
de asemenea, a fost folosit de mai multe ori termenul de “formaldehida” sau “formaldehyda” si chiar daca nu este adevarat, ma face totusi sa cred ca nu stiti ca vorbiti despre formol. consider ca termenul romanesc ar fi fost mai clar pentru romanii in necunostinta de cauza pe care vreti sa ii desteptati.
singura chestie care consider ca e importanta cu care am iesit din facultate in urma proiectelor care le-am facut este ca in momentul in care spui ceva, trebuie citata o sursa care sa poata fi verificata, altfel poate fi considerata doar o parere de pe internet. acelasi lucru lipseste in marea majoritate a articolului si consider ca ar fi luat mult mai in serios daca ati fi mentionat respectivele surse. in aceeasi idee, ati mentionat studiul de acum 30-40 de ani referitor la eficacitatea vaccinului iar contra-argumentul meu este ca studiul a fost facut pe vaccinul de acum 30-40 de ani si am increderea ca intre timp medicina a mai evoluat si ca s-au facut modificari sa se elimine din defectele de odinioara si probabil ca un studiu facut in ultimii ani ar fi avut rezultate diferite si chiar daca nu s-ar constata neaparat ca sunt folositoare in totalitate, probabil ca riscurile s-ar fi diminuat.
din nou: nu sunt in cunostinta de cauza, dar am incredere in medici, ei fiind cei mai in masura sa dea o parere pro sau contra si daca ei considera ca nu sunt benefice, ma conformez. cu alte cuvinte, sunt de acord cu parerea dumneavoastra, sper doar ca reprosurile mele sa fie luate in mod constructiv si articolele viitoare sa fie scrise cu mai multa impartialitate si obiectivism si fara semne de punctuatie care ar trebui folosite pe pagina de facebook si nu in articole serioase (“…”, “???”, “!!!”, etc.).
Cu stima,
Gabi Ailincai
Reply
Costea Paul George says:
10/11/2013 at 6:58 PM
draga mea gabi… in primul rand, am mentionat ca acesta este un articol preluat iar, in al doilea rand, eu cred ca cel mai important este mesajul pe care vrea sa il transmita si nu cele cateva greseli facute pt ca a fost scris in graba… nu pot totusi sa nu iti dau dreptate in unele aspecte… iar, in ce priveste medicina si marii oameni de stiinta aflati in spatele ei, stiu un lucru: ei servesc niste interese si sigur nu pe ale cetateanului… ai stiut ca toate marile conferinte medicale in care se expun marile “cuceriri” ale stiintei sunt organizate de catre companiile farmaceutice? si nu doar atat: daca esti mare om de stiinta, speech-ul tau trebuie sa treaca de o comisie de aprobare iar, in caz ca nu serveste interesele organizatorilor, este refuzat… stiu cazuri concrete, sa stii…
toate cele bune, paul
Reply
tudor says:
10/11/2013 at 9:12 PM
un articol de nota 10! m mira naivitatea unor comentatori care au incredere in acesti ucigasi numiti medici!
Reply
Costea Paul George says:
10/11/2013 at 9:21 PM
nu ar trebui sa ii judecam pe medici exagerat, nu ei au cea mai mare vina ci sistemul care i-a programat asa… 🙂
Reply
andreea says:
11/11/2013 at 12:25 AM
Mama mea a facut chimioterapie jumatate de an timp in care nu se vedeau imbunatatiri.In final a realizat ca nu ii facea decat rau asa ca a inceput sa bea ceaiuri,sucuri din fructe si legume si sa consume tot mai putina carne. Medicamentele nu trateaza cauza doar efectul. Corpul uman are putere de autovindecare in conditiile in care ducem un stil de viata cat mai sanatos si nu indopandu-ne cu medicamente toxice si alte alimente fabricate de marile corporatii. Ganditi-va la oamenii de demult si urmariti niste statistici reale.Comparati cand este rata mortalitatii mai ridicata,cand nr bolnavilor de cancer,SIDA s.a este mai mare, cati oameni mor din cauza medicamentelor si cati tratandu-se folosind medicina alternativa si propria putere de vindecare. Cititi despre terapia holistica.Eu sunt in faza de documentare si pot sa spun ca sunt foarte incantata de ce aflu si cu pasi mici incerc sa ma trezesc si sa folosesc alte cai de a trece peste vreo raceala sau durere de cap.
Reply
Costea Paul George says:
11/11/2013 at 2:20 PM
un lucru esential pe care medicina “stiintifica” nu are cum sa il recunoasca este ca noi insine ne cream bolile si doar noi, si numai noi, ne putem vindeca din ele. nimic din ce vine din exterior nu va functiona, pentru ca acele lucruri incearca doar sa ascunda niste simptome. adevarata problema si solutia ei vin din noi…
cu mult drag, paul
Reply
Sebestyen Rozalia says:
20/12/2013 at 4:54 PM
Sunt de acord.Dar eu nu stiu cum sa elimin pastilele de tensiune?
Reply
Costea Paul George says:
22/12/2013 at 12:14 AM
am discutat deja acest subiect pe site… … tensiunea e rezultatul unui conflict legat de apa… aminteste-ti cand l-ai avut si constientizeaza-l… succes…
cu drag, paul
Reply
Reply
Nicole says:
11/11/2013 at 6:32 AM
Pe mine ma mira si mai tare naivitatea adultilor care nu fac efortul de a se gandi (macar) de ce ascendentii lor au trait mai mult, mai bine si mai sanatos. Macar asta sa fie argumentul pentru care sa iti asumi responsabilitatea de a nu-ti mai vaccina proprii copii si ar fi o lovitura sub centura impotriva celor care ne privesc ca pe niste saci de dolarei (ca in desenele animate)! Daca la asta am mai adauga intuitia, preocuparea de a te informa inainte si rezistenta la indoctrinare (a se citi manipulare), cred cu toata taria ca numarul parintilor preocupati cu adevarat de sanatatea proprie si a copiilor lor ar creste considerabil. Si ce ma mira cel mai tare este faptul ca indoiala pe care o manifesta unele persoane, nu este aplicata parerii unor specialisti, care in timp li s-a oferit sansa de a se juca cu vietile oamenilor in numele stiintei si de a se considera stapinii medicinei, ci impotriva unor oameni simpli care isi asculta instinctul, analizeaza faptele, isi pun intrebari pertinente, s-au saturat sa lase pe altii sa decida ce e mai bine pentru ei si, nu in ultimul rand, impotriva unor oameni macinati de tot felul de intrebari: “De ce suntem mai rai, mai nepasatori, mai distructivi, mai indiferenti, dar si mai obedienti si ne purtam ca niste fiinte lipsite de ratiune (a se citi -turma de oi-) intr-o lume in care este clar ca am evoluat tehnologic, insa spiritual am ramas repetenti (se pare)? De ce am ajuns sa respiram aer poluat, sa bem apa contaminata sa mancam chimicale, sa bem si sa mancam in cantitati industriale, sa producem mai mult decat consumam, sa cream milioane de tone de gunoaie (unele toxice), daca ne consideram mai evoluati decat cei acum 150 de ani? Ce fac acei asa-zisi cercetatori ca sa ne imbunatateasca viata? Nu cumva cauta remedii la ce au provocat tot ei? Unde gresim noi?”. In conditiile astea, cum Dumnezeu sa nu iti arunci privirea in trecutul nu prea indepartat (din pacate) si sa realizezi ca acolo e raspunsul, nu intr-un comunicat insipid si rece al unui cercetator obscur (a nu se intelege -incapabil-), pe care nu l-a intrebat nimeni daca si-ar aplica lui insusi si familiei sale “minunea” descoperita. Am uitat cum bunicii nostri ne tratau cu tot felul de “leacuri babesti” si cu multa dragoste si… functionau de fiecare data. Am uitat ca Dumnezeu nu doar ne-a creat, dar ne-a si oferit absolut tot ce aveam nevoie pentru a trai sanatos si a ne alina suferintele (daca ele apar). Am uitat ca nu suntem aici sa declaram razboi naturii si oamenilor cu care convietuim, ci sa evoluam spiritual si a intelege importanta echilibrului dintre spirit si materie. Nu sunt impotriva celor foarte pragmatici care au nevoie de dovezi palpabile pentru a crede, dar le-as recomanda sa respecte liberul arbitru la care toti avem dreptul prin nastere, sa nu inventeze (sau sa sustina, dupa caz) legi numai ca sa isi apere convingerile si sa vina EI cu argumente de ce vaccinurile (si nu numai) sunt mai bune decat intelepciunea stramosilor nostri care intelegeau si interpretau intuitiv marea taina a vietii, imbinand cele trei concepte (treimea): corp, minte si suflet (un tot unitar) si carora nici nu le-a trecut prin minte sa modifice genetic ce a creat atat de frumos Dumnezeu. Daca cei care si-au asumat roul de a avea grija de sanatatea noastra nu ar fi atat de aroganti (ma refer la marea lor majoritate), daca ar incerca macar sa imbine intelegerea lor despre corpul uman (si) cu cunostintele vaste ramase si transmise de generatiile anterioare, acum nu am mai fi purtat aceste discutii. De ce credeti ca in ultima vreme apar tot felul de articole unde se confirma ce medicina “naturista” stia de mii de ani? E oare doar o coincidenta? Spor la sanatate! Felicitari Paul!
Reply
Costea Paul George says:
11/11/2013 at 6:03 PM
no comment (prea mult adevar in el ca sa mai necesite adaugiri sau “corectari”)… multumesc pt acest comentariu…
Reply
Care au fost cele mai viralizate articole pe bloguri si site-uri de stiri [4-10.11.2013]? | refresh.ro says:
11/11/2013 at 8:00 AM
[…] Vaccinarea copiilor nu e obligatorie nici la noi nici in UE !!! – terapieinarmonie.ro2167 shares 263 comments 1072 likes […]
Reply
gabi says:
11/11/2013 at 9:51 AM
Draga Gabi,
Iti recomand sa citesti o carte scrisa de o dna.dr. despre vaccinuri….
Vaccinurile preventie sau boala-Christa Todea
Sunt curioasa cum percepi articolul dupa ce citesti cartea…
Lumina si iubire
Reply
Costea Paul George says:
11/11/2013 at 2:11 PM
draga gabi… iti multumesc inca o data pt ca ma completezi… 🙂
cu mult drag, paul
Reply
Țura Simona-Gabriela says:
11/11/2013 at 2:08 PM
Felicitari stimate domn,
Va citesc articolele de ceva vreme, rezonez cu ele (chiar cu mult timp inainte, cand simteam cat de anapoda e sistemul asta capcana), noua medicina germana e graitoare, iar dumneavostra faceti o treaba minunata. Tare mi-as dori ca acesta medicina sa se practice in clinice (insa ar anula-o pe cea clasica si interesele sunt altele) sau macar oamenii sa afle si sa se convinga pe propria piele de simplitatea si adevarul ei. De aceea, ma rog si sper din tot sufletul sa va faceti cat mai cunoscut, iar oamenii sa-si asculte mai bine intuitiile Numai bine si multa bafta! Meritati! Cu respect, Simona
Reply
Costea Paul George says:
11/11/2013 at 2:24 PM
draga simona… stii care e problema cea mai mare? ca nmg spune ca tu ti-ai creat boala si doar tu te poti vindeca pe tine si nimeni si nimic din exterior… iar asta nu suna bine unui sistem care face miliarde de miliarde din cei bolnavi. un client fidel e cel bolnav si ei vor sa tina popuatia la acest nivel. si stii cum fac ei clienti noi?: prin analize medicale periodice gratuite. sigur vei merge acasa cu un pumn de medicamente…
cu mult drag, paul
Reply
Alina Popescu says:
11/11/2013 at 2:38 PM
“Un cercetator din SUA” , “un doctor”….de ce nu li se da numele?!?!?! De ce nu se publica studiile care demonstreaza ca vaccinurile nu sunt bune?!?! Pentru ca nu exista! Pentru ca sunt oameni bolnavi la cap pe lumea asta care au pornit o campanie impotriva vaccinurilor. De ce? Ca sa promoveze homeopatia si “noua medicina germana”. Stati linistiti ca daca vaccinurile erau asa rele cum se spune nu mai era asa multa populatie pe planeta asta
Reply
Costea Paul George says:
11/11/2013 at 3:16 PM
nu vaccinurile au dus la reducerea mortalitatii infantile si la cresterea sperantei de viata ci imbunatatirea calitatii, conditiilor de viata… si nu au nici o legatura nici cu stoparea epidemiilor, ele fiind administrate populatiei cand deja epidemiile erau la final… dar teoria e buna si implementata atat de bine, de pervers, incat chiar a devenit reala in mintea noastra iar frica si panica astfel creata ne impinge sa cerem noi insine salvarea noastra, devenind in acest mod cobai voluntari ale diverselor experimente secrete… dar bineinteles, draga mea, ca tu vei avea o alta versiune mai plauziba realitatii tale… 🙂
cu mult drag, paul
Reply
Ana Caragea says:
11/11/2013 at 3:17 PM
Felicitari pentru articol!
Reply
Costea Paul George says:
11/11/2013 at 3:30 PM
🙂
Reply
Andreea says:
12/11/2013 at 9:34 AM
Si totusi, cine este acel cercetator in vaccinuri care a lucrat mai bine de 10 ani in laboratoarele unor mari companii farmaceutice din SUA? Desi ma intereseaza si pe mine subiectul si inclin spre ideea ca vacinurile pot face mai mult rau decat sa ajute, acest articol nu are credibilitate. De meserie sunt inginer si pe mine ma conving mai mult cifrele, graficele, evidentele, statisticile decat vorbele.
Reply
Costea Paul George says:
12/11/2013 at 12:38 PM
draga mea… in tot articolul te-ai impiedicat de acel nume… ti-ai pus problema ca omul ar putea pati ceva daca isi da numele? in al doilea rand, am preluat articolul, asa ca, du-te mai sus pe linie daca te nemultumeste ceva… nu stiu cum sunt altii, dar eu am obicei sa simt daca un lucru contine adevar sau nu… totusi, nu suntem toti la fel… si nu uita: cifrele, graficele, evidentele, statisticile sunt furnizate in majoritatea cazurilor cand vor sa fii convinsa (a se citi manipulata) de ceva… ei tot timpul vor avea asa ceva la indemana… si mai stiai ceva? oamenii de stiinta din medicina sunt platiti de companiile farmaceutice, conferintele cu noutati in domeniu la fel, organizate tot de ele iar un medic, daca vrea sa expuna o noutate revolutionara, dosarul va trebui sa treaca de o comisie iar daca nu este in spiritul intereselor lor, nu este aprobat… asa sta treaba si cu cuceririle si noutatile si cu tot ce e sursa oficiala… 🙂
asculta-ti inima si sufletul mai bine…
cu mult drag, paul…
Reply
fratila laurentiu says:
12/11/2013 at 8:37 PM
Un articol foarte bun.Felicitari! Pentru cei care cred in continuare ca vaccinurile sunt bune,cautati prospectele pe internet si apoi luati fiecare componenta si vedeti cum stau lucrurile…Sanatate
Reply
dan says:
13/11/2013 at 11:55 AM
Sursa este quibono.net, proprietarul a facut o munca titanica pe acel site-traducei si studii maiales din lb germana ,totul benevol.Macar precizati sursa corecta sa aratati un minim de respect pt munca altuia.
Reply
Costea Paul George says:
13/11/2013 at 11:59 AM
posibil… totusi, eu il am din sursa specificata de mine… cine intra acolo, va vedea, ma gandesc si sursa initiala… prin urmare, sa trec doua surse?
Reply
Adrian Pop says:
14/11/2013 at 12:25 PM
Un articol extremist, la fel ca cele pro-vaccinare.
Un om cu capul pe umeri trebuie sa gandeasca intre aceste extreme.
Daca va musca un caine turbat ce faceti ? (vaccin antirabic)
Daca va musca o vipera ce faceti ? (vaccin antiviperin)
Sau va tratati cu plante, acupunctura, homeopat ? Eu cred ca nu mai gasiti usa spitalului de graba de a va vaccina.
PS: Si totusi in anii nostri, cu toti doctorii si farmacistii sarlatani, speranta de viata a crescut fata de dtramosii nostri care traiau sanatosi.
Reply
Costea Paul George says:
14/11/2013 at 5:39 PM
cazurile de care vorbesti sunt accidente… si nu a te impunge din protectie! iar, in legatura cu speranta de viata, chiar crezi acele minciuni? istoria este falsificata pentru a servi intotdeauna niste interese…
Reply
adrian pop says:
14/11/2013 at 9:14 PM
Accidente, neaccidente, principiul este acelasi, sunt tot vaccinuri (din cele pe care le contestati cu atata vehementa). Iar cand argumentele contra parerilor dvs. nu va convin, fireste acestea sunt falsificate (cujm spuneti ca e falsificata istoria). De ce nu ar fi falsificat studiul de care se aminteste in articol ? (eu nu am nici un argument ca ar fi sau nu ar fi, in schimb dvs. decretati la scara globala ca istoria e falsificata).
PS: Cand cineva vi se adreseaza la persoana a doua plural, politicos este sa ii raspundeti la fel.
Reply
Costea Paul George says:
17/11/2013 at 1:23 PM
dragul meu adrian… lumea in care traim si o credem reala, este, de fapt, iluzorica… te rog sa privesti in tine: conform principiilor, convingerilor tale, e politicos sa iti raspund la persoana a II-a plural. de ce? ce nevoie nu ti se satisface? simti ca nu primesti respectul meu astfel? iti spun totusi un secret: aceasta “politete” creaza ierarhie si eu parca nu ma simt bine cu asta… revenind la idee, aceasta lume iluzorica ne este asa de bine manipulata incat chiar avem impresia ca e reala… pt tine e real sa primesti vaccinuri care sa te ajute in supravietuire… de ce ti-e frica, dragul meu? nu stii proverbul: “de ce ti-e frica nu scapi?” 🙂
cu mult drag, paul
Reply
turbo says:
20/11/2013 at 4:49 PM
sunt de parere ca vaccinul pe care este ‘obligatoriu’ sa-l faci si pe care noi l-am facut ca altfel nu ne primeau la scoala si ne lasau sa intram in examen sau bac este doar apa cioara. vaccinul nu ne protejeaza ci doar ne slabeste imunitatea. sunt de parere ca vor sa mai reduca din populatie suntem aproape 8 miliarde…iar hrana nu o sa ne mai ajunga in curand. o sa se faca legea junglei ‘cel mai puternic traieste’ 🙂
Reply
Costea Paul George says:
20/11/2013 at 7:42 PM
din pacate, nu stim ce o sa urmeze, dar bine nu o sa fie… 🙁
Reply
Jorjette says:
03/12/2013 at 11:34 PM
Asta e o veste buna, o informatie pe care o putem folosi atunci cand este cazul. Eu cred ca organismul nostru este capabil sa se descurce fara acele substante
Reply
Costea Paul George says:
03/12/2013 at 11:38 PM
asa este, draga mea… nu avem nevoie de nimic din afara… totul se afla in noi… 🙂
Reply
Jorjette says:
04/12/2013 at 12:00 AM
Vazand poza de la articol, mi-am amintit cat de frica ne era de vaccin. Ma indoiesc ca exista vreun copil care sa vrea sa-si faca vaccin de bunavoie.
Sunt multe lucruri care li se intampla copiilor impotriva vointei lor si ne intrebam de ce ajungem ceea ce ajungem. Acum parca oamenii au devenit mai constienti si au inceput sa evite lucrurile care le dauneaza.
Reply
Costea Paul George says:
04/12/2013 at 12:11 AM
draga mea… stii ce e cel mai interesant lucru? copiii simt ca vaccinurile nu sunt bune pt ei si de aia plang si se trag de la a fi impunsi… doar ca noi, parintii credem ca stim mai bine… defapt, noi avem frici si mai exista manipularea… e vai de noi… 🙁
Reply
Jorjette says:
04/12/2013 at 12:17 AM
Da, dar trauma la copii tot ramane. 🙁 Ar trebui poate sa facem mai multe pentru noi, pentru evolutia noastra pentru a nu mai fi asa de usor manipulati, insa asta e doar o utopie…cred.
Jorjette says:
04/12/2013 at 12:20 AM
Utopie la nivel de societate…
Reply
Post a Comment