(postare initiala: 12 octombrie 2013)
Scriam in articolul precedent despre frica. Cei care ne conduc stiu despre repercursiunile fricii asupra sanatatii noastre, asupra deciziilor noastre de zi cu zi si tocmai de aceea au interesul sa ne tina in aceasta cusca emotionala a fricii. In acest mod, ramanem oi docile, buni consumatori (de orice, din frica). Dar frica, nelinistea, ingrijorarea nu ajuta la nimic. Din contra…
Odata ce se iveste o problema, orice problema de viata, ai o situatie cu doua optiuni: 1. accepti ceea ce este, asa cum este si treci la actiune sa rezolvi situatia, problema, iar in acest caz, ai de partea ta armonia universului, dragostea sa nelimitata… sau 2. intri in reactie (frica, panica, atac, aparare), si astfel iti vin in ajutor boala si suferinta urmate ciclic de alte probleme si mai mari ca si rezultat al reactiei tale… tu ce alegi, odata ce devii constient de aceste lucruri?: sa actionezi din dragoste sau sa reactionezi din frica? Gandeste-te bine…. 😉
Cu siguranta ai patit in viata ta sa treci prin momente de disconfort, voma, diaree iar acestea au fost tot timpul motive de panica, ingrijorare, frica, pentru ca ai fost invatat ca ele sunt un lucru rau si, prin urmare, trebuiau alungate rapid, pe cale artificiala, prin diverse pilule, injectii, etc., care, de fapt fac mai mult rau decat bine pentru ca intervin in procesul natural de autovindecare a organismului intrerupandu-l si cronicizand problema… Iti voi explica in acest articol cum ca, dimpotriva, aceste simptome de disconfort, voma, diaree sunt un motiv sa desfaci o sampanie… 🙂
Pentru a intelege mai bine ce vreau sa iti explic, iti voi spune cateva lucruri generale despre boala. “Boala” este, de fapt, precum am mai spus-o, reactia biologica de supravietuire (!) la discordanta dintre asa zisa realitate (suma convingerilor, credintelor, perceptiilor noastre asupra realitatii) si nevoile, asteptarile noastre. Deci, de cate ori se intampla in viata sa apara aceasta discordanta (la ordinea zilei), din cauza ca constientul nostru este adormit la volanul masinii (corpul nostru), subconstientul preia conducerea si va comanda producerea acestor reactii de supravietuire, avand la baza nimic altceva decat doua frici: frica de moarte si cea de extinctie a speciei…
Bolile trebuiesc intelese! Ele nu sunt aici sa ne distruga (asa suntem invatati de sistem), desi reusesc de multe ori sa o faca, ci sunt aici pt noi, pt a ne ajuta si noi insine si doar noi ni le cream, nimeni altcineva… si doar noi putem sa iesim din ele prin schimbarea perceptiei asupra realitatii, a credintelor, crezurilor, convingerilor, obiceiurilor noastre, adica prin trezirea soferului principal, constientul. Nu din cauza bolilor se moare, precum o spunea Hamer, ci din cauza fricii si a extenuarii (as adauga si a tratamentelor medicamentoase), extenuarea prin faptul ca nu reusesti sa iti rezolvi problemele de viata care ti le-au provocat…
Boala este, deci, un program biologic de supravietuire si are doua faze: faza activa a conflictului si faza de vindecare (care incepe odata cu rezolvarea conflictului ce a provocat-o). Din cauza ca fiecare faza are simptome diferite, medicina clasica va interpreta existenta a doua boli distincte, desi este vorba de aceeasi boala! Simptomele care apar in cele doua faze depind de (vor fi in functie de) foita embrionara din care face parte organul afectat… Multe boli vor fi diagnosticate doar intr-una din faze, cealalta faza trecand neobservata, fiind asimptomatica… Asta inseamna ca vei fi declarat sanatos la o investigatie, control medical, desi tu simti ca ceva nu e in regula cu tine… si chiar nu e… doar ca te afli in faza asimptomatica a bolii… Acest lucru este foarte important si totusi trecut cu vederea, doarece medicina se ocupa in special de ascunderea simptomelor si nu de vindecarea in sine…
Un caz concret in sensul celor mentionate ar fi situatia in care o femeie se simte indepartata de catre persoana iubita. In faza conflictului activ se va produce o ulcerare la nivelul colului uterin, asimptomatica, iar cand relatia isi revine, femeia isi rezolva inconstient conflictul si va intra in faza de vindecare caracterizata prin aparitia unui edem de vindecare in zona lezata, sub care vor fi prezenti uratii virusi HPV tocmai pentru a reface tesuturile respective, dar disconfortul, mancarimile, sangerarile, necunostinta de cauza si frica, o vor determina pe sarmana femeie sa mearga la medic, care o va diagnostica cu cancer de col uterin… Si va intra astfel intr-un cerc vicios al fricii din care poate nu va mai scapa, desi era intr-o simpla faza de (auto)vindecare… pacat… 🙁
Scriam in articolul precedent despre frica. Cei care ne conduc stiu despre repercursiunile fricii asupra sanatatii noastre, asupra deciziilor noastre de zi cu zi si tocmai de aceea au interesul sa ne tina in aceasta cusca emotionala a fricii. In acest mod, ramanem oi docile, buni consumatori (de orice, din frica). Dar frica, nelinistea, ingrijorarea nu ajuta la nimic. Din contra…
Odata ce se iveste o problema, orice problema de viata, ai o situatie cu doua optiuni: 1. accepti ceea ce este, asa cum este si treci la actiune sa rezolvi situatia, problema, iar in acest caz, ai de partea ta armonia universului, dragostea sa nelimitata… sau 2. intri in reactie (frica, panica, atac, aparare), si astfel iti vin in ajutor boala si suferinta urmate ciclic de alte probleme si mai mari ca si rezultat al reactiei tale… tu ce alegi, odata ce devii constient de aceste lucruri?: sa actionezi din dragoste sau sa reactionezi din frica? Gandeste-te bine…. 😉
Cu siguranta ai patit in viata ta sa treci prin momente de disconfort, voma, diaree iar acestea au fost tot timpul motive de panica, ingrijorare, frica, pentru ca ai fost invatat ca ele sunt un lucru rau si, prin urmare, trebuiau alungate rapid, pe cale artificiala, prin diverse pilule, injectii, etc., care, de fapt fac mai mult rau decat bine pentru ca intervin in procesul natural de autovindecare a organismului intrerupandu-l si cronicizand problema… Iti voi explica in acest articol cum ca, dimpotriva, aceste simptome de disconfort, voma, diaree sunt un motiv sa desfaci o sampanie… 🙂
Pentru a intelege mai bine ce vreau sa iti explic, iti voi spune cateva lucruri generale despre boala. “Boala” este, de fapt, precum am mai spus-o, reactia biologica de supravietuire (!) la discordanta dintre asa zisa realitate (suma convingerilor, credintelor, perceptiilor noastre asupra realitatii) si nevoile, asteptarile noastre. Deci, de cate ori se intampla in viata sa apara aceasta discordanta (la ordinea zilei), din cauza ca constientul nostru este adormit la volanul masinii (corpul nostru), subconstientul preia conducerea si va comanda producerea acestor reactii de supravietuire, avand la baza nimic altceva decat doua frici: frica de moarte si cea de extinctie a speciei…
Bolile trebuiesc intelese! Ele nu sunt aici sa ne distruga (asa suntem invatati de sistem), desi reusesc de multe ori sa o faca, ci sunt aici pt noi, pt a ne ajuta si noi insine si doar noi ni le cream, nimeni altcineva… si doar noi putem sa iesim din ele prin schimbarea perceptiei asupra realitatii, a credintelor, crezurilor, convingerilor, obiceiurilor noastre, adica prin trezirea soferului principal, constientul. Nu din cauza bolilor se moare, precum o spunea Hamer, ci din cauza fricii si a extenuarii (as adauga si a tratamentelor medicamentoase), extenuarea prin faptul ca nu reusesti sa iti rezolvi problemele de viata care ti le-au provocat…
Boala este, deci, un program biologic de supravietuire si are doua faze: faza activa a conflictului si faza de vindecare (care incepe odata cu rezolvarea conflictului ce a provocat-o). Din cauza ca fiecare faza are simptome diferite, medicina clasica va interpreta existenta a doua boli distincte, desi este vorba de aceeasi boala! Simptomele care apar in cele doua faze depind de (vor fi in functie de) foita embrionara din care face parte organul afectat… Multe boli vor fi diagnosticate doar intr-una din faze, cealalta faza trecand neobservata, fiind asimptomatica… Asta inseamna ca vei fi declarat sanatos la o investigatie, control medical, desi tu simti ca ceva nu e in regula cu tine… si chiar nu e… doar ca te afli in faza asimptomatica a bolii… Acest lucru este foarte important si totusi trecut cu vederea, doarece medicina se ocupa in special de ascunderea simptomelor si nu de vindecarea in sine…
Un caz concret in sensul celor mentionate ar fi situatia in care o femeie se simte indepartata de catre persoana iubita. In faza conflictului activ se va produce o ulcerare la nivelul colului uterin, asimptomatica, iar cand relatia isi revine, femeia isi rezolva inconstient conflictul si va intra in faza de vindecare caracterizata prin aparitia unui edem de vindecare in zona lezata, sub care vor fi prezenti uratii virusi HPV tocmai pentru a reface tesuturile respective, dar disconfortul, mancarimile, sangerarile, necunostinta de cauza si frica, o vor determina pe sarmana femeie sa mearga la medic, care o va diagnostica cu cancer de col uterin… Si va intra astfel intr-un cerc vicios al fricii din care poate nu va mai scapa, desi era intr-o simpla faza de (auto)vindecare… pacat… 🙁
Acestea explicate, sa revin la tema articolului… Care este legatura dintre vomat si diaree?: Faptul ca ambele sant “fenomene” caracteristice conflictelor de suparare-imbucatura ale trunchiului cerebral (majoritatea cazurilor)… In faza de vindecare a unui asemenea conflict, se va forma o edema de vindecare la nivelul creierului cu rolul de a repara leziunea produsa de conflict, care ii va produce persoanei o stare de indispozitie, stare de confuzie, dificultati de concentrare, iar la jumatatea fazei de vindecare, cand edema are proportiile cele mai mari, intervine starea de greata, ca si simptom general…
Aceasta stare de greata este provocata de catre organism cu un scop precis (nimic nu e intamplator in natura, in organism, in univers) si anume de a te determina sa elimini rapid, urgent lichidul de care nu mai are nevoie din edema de pe creier (si din organele afectate care au produs edem de vindecare). Cu siguranta ai sesizat si tu ca, desi poate nu ai baut nimic cu ore intregi inainte de a vomita, elimini in acel moment o gramada de lichide… Eu unul pot sa o confirm… 😉 … Tocmai din aceste motive nu trebuie sa ne facem probleme pentru ca vomitam, acest lucru fiind normal in procesul de vindecare si de curatire a organismului… asa ca… ai o sampanie pregatita? 🙂
…
___________________________________
Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________
Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂
Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂
12 comments:
26/05/2016 at 5:30 PM
lucia says:
12/10/2013 at 10:13 PM
Multumesc mult si ma bucur nespus ca si alti compatrioti gandesc asa !
Inca de la inceputul articolului numi-a venit sa cred ca altcineva scrie si gandeste exact asa cum gandesc si eu.
Va doresc sa continuati cu astfel de informari si sa ajungeti (ajungem) sa facem ca un numar din ce in ce mai mare de persoane sa ia cunostinta de aceste realitati si sa le aplice in viata lor!
Bravo si inca o data mii de multumiri , Lucia.
Reply
Costea Paul George says:
12/10/2013 at 11:09 PM
iti multumesc pentru sinceritate… 🙂
Reply
Petra-Amba Popescu says:
12/10/2013 at 11:31 PM
Hi
Si eu sint de acord cu voi.Stiu ca avem aceasta putere de a ne vindeca singuri dar,depinde numai de noi.Articolele scrise de tine Costea Paul George sint adevarate si interesante.DAca stiam acum 15 ani in urma ce stiu acum as fi putut salva viata copilului meu care a plecat dintre noi din cauza chimoterapiilor si nu a Leucemiei.
Am sa trimit articolul tuturor prietenilor din Canada si poate la anul cind am sa vin in Romania o sa ne intilnim.
Multumesc,Petra-Amba.
Reply
Costea Paul George says:
12/10/2013 at 11:38 PM
draga mea Petra-Amba… Imi pare rau pt copilul tau… Sarmanul de el nu trebuia sa mearga dintre noi. Leucemia nu este mai grava decat o anemie mai severa. Ea este faza de vindecarii a autodevalorizarii. Problema este incadrarea pe care o face medicina… Trebuia sarmanul doar sa stea la pat o perioada pana isi revenea… Dar, vorba ta, nu ai stiut atunci aceste lucruri, din pacate… Imi pare rau…
cu drag, paul
Reply
lucia says:
13/10/2013 at 12:54 AM
Daca cineva trebuie sa paraseasca aceasta dimensiune , atunci este o taina mare, numai intre acel cineva si Dumnezeu , indiferent de varsta ,caci oricum moartea nu este decat o schimbare , iar stramosii nostri -dacii , stiau ei ce stiau….
In ceea ce priveste Leucemia , ea este intr-adevar faza de rezolutie a unui conflict de devalorizare , cu particularitatea ca Leucemia la copil, reprezinta rezolutia sau rezolvarea daca doriti , a unui conflict de devalorizare a ambilor parinti ,stiut fiind ca de fapt copiii nu au conflicte personale , ci preiau …..
Reply
Costea Paul George says:
13/10/2013 at 1:01 AM
asa este, lucia draga… ai perfecta dreptate.
Reply
soare says:
16/10/2013 at 1:28 AM
vizionati acest documentar, un fel de Hamer 2 care se lupta cu sistemul
impus de concernele farma-chimice
http://www.filmedocumentare.com/burzynski-cancerul-este-afacere/
Reply
Stefan says:
13/10/2013 at 1:05 AM
Multumesc!
Reply
Mioara Vetreneanu says:
13/10/2013 at 1:20 AM
Buna Paul! Sunt foarte interesante subiectele abordate. Daca poti sa ne spui intr-un articol si depre astm, eu una as fi foarte interesata. Multumesc anticipat! Toate cele bune!
Reply
Costea Paul George says:
13/10/2013 at 3:46 PM
draga mioara… stai pe aproppe… tocmai ma gandeam sa scriu un articol despre astm. in max doua saptamani il ai… toate cele bune… 🙂
Reply
Carmen says:
13/10/2013 at 7:29 AM
Diareea
cauza subtila – frica, disperarea;
caracteristici :
– persoana isi face ganduri negre
– se invinovateste mereu, se supara pe ea insasi
– se simte neputincioasa in fata sarcinilor pe care le are de indeplinit
– este foarte sensibila, se respinge pe sine, refuza alimentele, se teme sa nu fie respinsa de ceilalti.
Diareea apare ca o reactie a organismului atunci cand este perturbat Centrul radacina, centru care guverneaza :
– implinirea nevoilor de baza individuale si globale ale vietii si supravietuirii
– asigurarea existentei
– ocrotire, siguranta
– forta vitala
– forta de actiune si rezistenta
– hrana fizica
– vointa de a supravietui
– instinctul de conservare
– starea de sanatate launtrica
– increderea in sine la nivel fizic
– securitatea materiala
– stabilitatea psiho-fizica
– apartenenta la grup si identitatea de grup.
Perturbarile energetice la acest nivel se manifesta prin :
– lacomie
– avaritie
– teama de a nu pierde elementele care garanteaza siguranta si bunastarea (teama de supravietuire fizica, de a fi atacat sau agresat, de abandonare de catre grup sau pierderea ordinii fizice)
– stare de nesiguranta
– dificultati in a da si a primi
– furie si comportament violent datorita lipsei de siguranta
– neincrederea in viitor
– egoism acerb
– stare de manie
– dezordine in gandire
– stare de somnolenta nejustificata
– lene, inertie
– lipsa rezistentei fizice si sufletesti
– dificultate in a primi forta elementara a pamantului
– incetinirea proceselor mentale
– dorinta de acaparare si acumulare materiala
– imposibilitatea obtinerii a ceea ce este necesar pentru existenta
Voma
cauza subtila: – respingerea violenta a cuiva sau a ceva;
caracteristici:
– persoana se teme de nou
– este deranjata de ceva sau cineva din prezent
– poate proveni si dintr-o curatare interioara a unui conflict deja rezolvat;
Voma apare ca o reactie a organismului atunci cand este perturbat Centrul Plexului solar, centru care guverneaza:
– vointa
– egoul
– individualitatea
– starea de libertate
– expansivitatea
– puterea
– voluntarismul
– curajul
– pasionalitatea
– optimismul
– stapanirea de sine (autocontrolul)
– inteligenta necesara unei integrari eficiente in societate
Perturbarile energetice la acest nivel se manifesta prin:
– lipsa de incredere in propriile forte
– lipsa de autocontrol
– lipsa de respect pentru alte persoane sau fata de propria persoana
– emotivitate, timiditate
– scaderea memoriei
– supunere excesiva
– lasitate
– dependenta
– nervozitate neputincioasa
– incapacitatea de a lua decizii
– irascibilitate
– impulsivitate
– iritabilitate nervoasa
– preocuparea exacerbata de a controla si de a exercita puterea de dominatie asupra altor persoane
– tendinta de a controla lumea launtrica si exterioara recurgand la forta si la presiuni
– tendinta de a controla situatiile prin hiperactivitate
Sper sa fie de folos!
Reply
Costea Paul George says:
13/10/2013 at 3:47 PM
🙂
Reply
1 asig says:
14/10/2013 at 9:15 AM
RCA? Asa ai ajuns… Pacat
Reply
Costea Paul George says:
14/10/2013 at 2:08 PM
da,dragul meu, sau draga mea… asa am ajuns… ceea ce fac eu aici este multa munca, energie si cheltuieli… astept prin asta sprijinul cititorilor mei ca sa pot in continuare sa le ofer gratis! aceasta informatie nepretuita… imi pare rau daca te-am dezamagit cu asta… ozi buna sa ai…
Reply
soare says:
16/10/2013 at 1:29 AM
felicitari Paul, faci ceea ce trebuie pentru aducerea Adevarului in prim plan !
Costea Paul George says:
16/10/2013 at 1:41 AM
iti multumesc… muncesc, muncesc si iar muncesc… pentru mine? eu cred ca nu! si ma simt bine! 🙂
Pochincereda Angela says:
13/10/2013 at 7:51 AM
Buna,, am si eu o intrebare, de ce prietenii tai care comenteaza sunt invizibili? Ce se ascunde sub acest fenomen?
Reply
Costea Paul George says:
13/10/2013 at 3:50 PM
draga mea angela… nu stiu ce vrei sa insinuezi… dar nimeni nu e pe invizibil… mie imi apar in panoul de comanda adresa de email pe care si-o introduce la comment dar aceasta nu apare pe site… iar, in al doilea rand, ii stiu pe toti ceilalti care comenteaza la fel de bine ca pe tine… toate cele bune si nu mai fi stresata… 🙂
Reply
Lica says:
13/10/2013 at 7:59 AM
Cu ani in urma am suferit de boala Hodgkin o boala limfatica cu valori mici ale hemoglobinei la jumatate de normale 6-7, inca de pe atunci stiam ca ma fac bine pentru ca doar trebuia sa-mi schimb convingerile,sa scap de frici si temeri pentru ca organismul sa se refaca.De atunci viata mea sa schimbat in bine acum pot din experientele traite sa ajut alti semeni de ai mei sa treaca cu bine peste provocari,boli pentru ca este doar un proces de vindecare in care TU esti marmura si tot Tu esti si scluptorul cu Dumnezeu alaturi nu are de ce sa-ti fie frica El te ajuta daca si Tu vrei sa fii ajutat!Felicitari pentru material!
Reply
Costea Paul George says:
13/10/2013 at 3:51 PM
uite… tu esti exemplul viu ca nu vorbesc in van… iti multumesc mult! 🙂
Reply
corinaemy says:
13/10/2013 at 5:17 PM
sunt de acord cu aticolul, dar nu inteleg legatura cu RCA-ul 🙂 aici se taie filmul :
Reply
Costea Paul George says:
13/10/2013 at 6:37 PM
draga mea… stii care e legatura cu RCA-ul? ceea ce fac eu aici inseamna multa munca, energie si cheltieli… pentru a putea da valoare, pentru a ajuta in mod gratuit oamenii care au nevoie, sunt nevoit sa introduc pe site anumite artificii prin care nimeni nu plateste nimic in plus si totusi, prin comisionul mic incasat de mine ca si colaborator, sa imi iasa si mie din cheltuieli… mie mi se pare corect… tie nu? ti-as multumi atat tie cat si celorlalti cititori daca s-ar gandi la optiunea de a-si achizitiona RCA-urile prin situl meu, tocmai din aceste motive…
cu stima, paul
Reply
gabi says:
14/10/2013 at 8:26 AM
Paul faci lucruri minunate ca de fiecare data si mai ales ,le faci in mod gratuit datorita iubii tale fata de oameni.Ieri am fost la un modul de NLP si o colega a urmat cursurile de NMG cu dr.Crina.Ce bine ar fi dc ar venii si la Craiova.Oricum te-am ” parat ” ce lucruri minunate faci si sigur ti-ai facut noi fani pe site.
Astept un articol si cu durerea de spate cand poti….pana atunci IUBIRE SI LUMINA.
Reply
Costea Paul George says:
14/10/2013 at 2:06 PM
draga gabi… iti multumesc pentru sustinerea tot gratuita! 🙂 … o sa incerc sa scriu un articol despre durerea de spate, dar nu pot toate deofdata… 🙂 … deja am planificate vreo 5 articole dar nu am timp de ele pentru ca mai trebuie sa fac si altceva in viata ca sa ma intretin, ca sa asigur supravietuirea sitului (care costa), etc… un mare ajutor din parteacititorilor mei ar fi sa isi comande carti de pe situl meu sau sa is faca RCA. le-as multumi! 🙂 (si nu ii costa nimic in plus) … in acest mod, as putea avea timp sa ma ocup doar de site si de alte lucruri conexe…
cu drag, paul
Reply
carmen craciun says:
14/10/2013 at 6:27 PM
BUNA,PAUL! APRECIEZ EFORTUL PE CARE-L FACI,PENTRU NOI,TOTI! SUNT INTERESANTE ARTICOLELE TALE SI EU CRED IN ELE. MAI GREU ESTE SA-MI CONTROLEZ EMOTIILE,MAI ALES CA SUNT O FIRE EMOTIVA! MA CONSUM PENTRU TOATE FLEACURILE (MAI ALES ALE ALTORA).ITI DORESC NUMAI BINE SI-TI MULTUMESC INCA O DATA.
Reply
Costea Paul George says:
14/10/2013 at 10:28 PM
nu trebuie sa iti controlezi emotiile! lasa-le sa curga!… nu le lasa in tine, insa, vorbeste despre ele, chiar daca cu tine in oglinda… nu uita acest lucru si nu te vei imbolnavi niciodata… bolile sunt rezultatul emotiilor refulate…
mult succes, paul 🙂
Reply
Lenuta says:
14/10/2013 at 8:16 PM
multumesc ptr.confirmare,am avut multe probleme care s-au rezolvat datorita gandirii pozitive si
bineinteles credintei in DUMNEZEU,incerc sa ajut cat pot oamenii de langa mine, insa nu pe toti
ii pot convinge si-mi pare rau pentru asta.E o sansa!
Reply
Costea Paul George says:
14/10/2013 at 10:31 PM
nu putem sa ii salvam pe toti, din pacate… fiecare are propriul sau drum si nu il poti abate de la acesta… nu are rost sa iti faci conflicte… bucura-te pentru cei care au inteles ce vrei tu sa le spui… mult succes, paul
Reply
gabi says:
14/10/2013 at 10:37 PM
RCA nu pot face ca nu am masina dar vreau sa comand carti…
Cum fac dau clic pe cartea dorita? Vad ca apare alt site…vreau sa ma asigur ca te ajut pe tine…chiar vreau cateva carti de aici….
Multumesc Paul
Reply
Costea Paul George says:
14/10/2013 at 11:21 PM
da… draga mea… si iti multumesc mult… dai click pe cartea dorita si astfel te va arunca pe elefant.ro de unde poti sa o comanzi… daca vrei sa comanzi mai multe carti, repeti procesul… iar eu voi primi, ca si colaborator, vreo 3-5% din valoarea comandata… iti multumesc inca o data…
cu drag, paul
Reply
Gabriela says:
14/10/2013 at 10:49 PM
Draga Paul, multumim din suflet pentru ceea ce faci pentru noi.. ne esti de mare ajutor! Eu spre exemplu ma confrunt de cateva zile, cu o usturime in gat fara raceala..si pun aceasta usturime pe baza fricii de cutremure (stau in Galati). Momentan nu sunt in tara, insa curand ma intorc acasa, iar ce vad la tv ma sperie. E posibil?
Reply
Costea Paul George says:
14/10/2013 at 11:22 PM
da, draga mea, e posibil… nu poti s inghiti chestia legata de cutremure… asta e conflictul… iar organismul reactioneaza…
Reply
Johannes says:
15/10/2013 at 12:13 PM
Bun articolul, insa nu e admis sa folosim in asa un material, “eeperCURrsiunile”. ok?
Reply
Costea Paul George says:
15/10/2013 at 3:10 PM
draga johannes… te rog sa fii mai clar… nu inteleg ce vrei sa spui… ce te deranjeaza? 🙂
Reply
Ana says:
15/10/2013 at 9:41 PM
Pentru naivii care cred in asa ceva: uitati de ce nu ar trebui sa credeti:
” La finalul acelui text ridicol se vorbeşte despre un “curs” de noua medicină germanică. Ryke Geerd Hamer nu a fost condamnat penal, până la urmă, decât în câteva state europene, deci e loc de mai multe. Iar publicul român e deschis la orice idee, atâta vreme cât îi promite paradisul şi nu are altceva de făcut decât să aştepte pasiv să ajungă acolo.”
Asta pe langa faptul ca va spune practic sa stati ca prostii bolnavi, si sa le dati lor banii pentru niste reviste aberante, in care informatia este inutila si mincinoasa.
Lui Hippocrate i-ar fi rusine cu voi, dragii mei romani, pentru ca va lasati prostiti de asa ceva!
Reply
Costea Paul George says:
15/10/2013 at 9:47 PM
draga doamna dr… daca nu as fi suficient de centrat, de echilibrat, poate nu as putea face fata multor atacuri… si totusi, niciunul din ele nu ma pot enerva… pentru ca stiu de ce o fac: structura egotica a oamenilor (formata din perceptia lumii, convingeri, credinte, invataturi, datini, traditii, obiceiuri, etc) efectiv este bombardata de o informatie care nu se conformeaza deloc realitatii lor… si e normal sa reactioneze in atac… dar, hai sa trecem la un alt nivel, in care sa acceptam adevarul fiecaruia, fara sa atacam, spunandu-ne doar punctul nostru de vedere… este greu, dar merita… inseamna o alta calitate a vietii…
Reply
Iulian says:
15/10/2013 at 10:39 PM
Ce inseamna “adevarul fiecaruia” si cum poate fi el acceptat? Nu exista documentat nici macar un caz de vindecare al lui Hamer, in schimb sunt zeci de victime doar ale lui direct, nu mai vorbesc de cele ale unor apostoli ca dvs.
Si inca o intrebare: celelalte animale de ce mor de cancer? Ele nu apeleaza la vreo medicina “vestica”. De ce, totusi, mor?
Reply
Reply
Costea Paul George says:
17/10/2013 at 10:39 AM
nu exista documentat niciun caz pt ca nu se vrea. la momentul arestarii sale, i s-au confiscat toate doasarele pacientilor si au fost verificate: la 5 ani dupa tratament, 6000 din 6500 bolnavi de cancer erau in viata, desi erau cazuri terminale (bolnavii au fost trimisi acasa sa moara de catre medicina alopata)… iar animalele fac boli exact din aceleasi cauze ca si copiii nostri… nu o mai intru in detalii. Te intreb doar: Un copil, cand este luat de langa mama sau este batut, nu isi face conflicte care sa il duca in boli???
cu drag, paul
Reply
soare says:
16/10/2013 at 1:35 AM
Lui Hipocrate i-ar fi rusine cu medicii de azi va asigur, iar cursul Hamer merita toata investitia pentru ca nu ete mai imbolnavesti grav niciodata, afli cum si de ce doar acolo..in urma cu 3 ani cand a fost in Bucuresti primul curs cu Andrei am fost uimita de veridicitatea acestor informatii incat am mai fost la acest curs si urmatoarele 4 dati cand a avut loc in Bucuresti; apoi am fost la cel tinut de reprezentatii austrieci.
Incercati sa percepeti acest documentar cu mintea libera de conceptii, sa intelegeti de ce sistemul se opune vindecarii oamenilor:
http://www.filmedocumentare.com/burzynski-cancerul-este-afacere/
Reply
Cama says:
15/10/2013 at 10:12 PM
Imi vine si sa rad cand citesc asemenea gogomanii dar mi-e si mila de cei care pot crede asa ceva.. Cred ca sunt oameni foarte naivi si pe deasupra fara pic de creier….Pacat…mare pacat!!
Reply
Costea Paul George says:
16/10/2013 at 12:19 AM
nu ma pot supara pe cei care ma ataca pentru ca stiu de ce o fac: structura egotica a oamenilor (formata din perceptia lumii, convingeri, credinte, invataturi, datini, traditii, obiceiuri, etc) efectiv este bombardata de o informatie care nu se conformeaza deloc realitatii lor… si e normal (pentru ei) sa reactioneze in atac… dar, hai sa trecem la un alt nivel, in care sa acceptam adevarul fiecaruia, fara sa atacam, spunandu-ne doar punctul nostru de vedere si comunicand de la inima la inima (asa l-am putea si intelege pe celalalt)… este greu, dar merita… inseamna o alta calitate a vietii…
Reply
Wiluna says:
15/10/2013 at 10:47 PM
Eu cred ca gresesti amarnic atunci cand zici ca “sub care vor fi prezenti uratii virusi HPV tocmai pentru a reface tesuturile respective, dar disconfortul, mancarimile, sangerarile, necunostinta de cauza si frica, o vor determina pe sarmana femeie sa mearga la medic”..Iti dau eu in scris ca HPV-ul nu reface nimic. Am problem cu aparatul digestive ( si iti zic eu ca astfel de probleme sunt in genere ereditare ) si iti zic ca am stat luni intregi fara sa fac nimic ( fiind incarcat de ganduri positive ) si nu a ajutat cu nimic, ba din contra “perioada de vindecare” s-a prelungit. Stii tu ceva da nu pricepi … nu te mai oferi sa ii ajutzi pe altii, incearca sa te ajutzi pe tine mai intai.
Reply
Costea Paul George says:
17/10/2013 at 10:33 AM
dragul meu octavian… tot ce scriu aici e o manipulare, o prostie, o minciuna, sa stii… nici nu trebuie sa crezi… suntem 7 miliarde de suflete si fiecare are adevarul propriu… tot ce scriu, totusi, are un fundament si e corect, dar, trecand prin filtrele cititorului, acesta intelege de multe ori foarte distorsionat informatia (orice informatie, nu doar a mea)… eu nu am spus niciodata sa stai, sa nu faci nimic si sa fii incarcat de lucruri pozitive ci am spus sa devii constient de ce se intampla in viata ta, sa iti rezolvi conflictele care te tin in boala si sa te schimbi, desi e greu, pt ca interpretarea ta a realitatii si convingerile si crezurile tale te-au imbolnavit… simti diferenta intre cele doua abordari?
cu drag, paul
Reply
Liviu Bala says:
16/10/2013 at 9:08 AM
Fiecare are dreptatea lui, oricat de mult ne -ar surprinde asta. Pentru a ajunge la ceea ce doreste acest articol ar trebui inceput din alta parte, nu de la renuntarea la farmacie. O sa continuam sa fim bolnavi , si grav pentru ca nu in ziua de azi nu mai traim in armonie cu natura, cu noi insine , cu cei din jurul nostru; consumam multe toxine, multe produse chimice care vreodata vor avea efecte nocive si nu putem evita acest lucru, suntem bombardati zilnic cu multa (si proasta ) informatie si deja nu mai stim care este cea adevarata. Cel mai important este sa gasim un echilibru in care sa fim multumiti de noi si de viata noastra, sa stim cand sa folosim farmacia, cand sa fim stoici, cand sa aplicam metode naturiste, cand sa ne amintim de sfaturile bunicii si cand sa ascultam sfatul medicului. Dar cel mai important: sa nu uitam sa daruim un zambet si un ajutor celor de langa noi, pe acolo incepe acel echilibru si acea pace interioara. O zi minunata tuturor.
Reply
Razvan says:
16/10/2013 at 1:57 PM
Normal ca nu ai nici cea mai mica dovada pentru elucubratiile afirmate aici, insa le prezinti ca si cum ar fi atat de evidente incat ar trebui sa ne minunam cum de nu ne-am dat seama pana acum. Pana una alta, e bine sa stii ca nu exista asa ceva ca medicina clasica. Exista doar termenul medicina si atat. Medicina produce rezultate testabile, verificabile, rezultate pe care teoriile tale nu le vor putea produce niciodata.
Spre bucuria noastra, chiar stim foarte bine ce sunt bolile si cum se comporta ele, ceea ce face mica ta expunere sa fie doar o parada a ignorantei tale fata de cum functioneaza de fel lumea reala. Numai oamenii neinformati si cu un nivel intelectual relativ redus vor putea pune botul la astfel de articole nestiintifice, pline de cantitati imense de dezinformare si misticism.
Reply
Costea Paul George says:
17/10/2013 at 10:20 AM
asa este, dragul meu… te rog sa citesti partea a doua a acestui articol… tocmai despre asta vorbesc in el: toti sunt ingnoranti, in afara de medici ca tine… sa traiesti o mie de ani…
cu drag, paul…
Reply
Lazar Marian Tudorel says:
06/01/2014 at 12:06 AM
De fapt doar daca esti bine informat si sincer cautator al adevarului poti “pune botul” la ce spune noua medicina germanica.
Reply
Proteste. Multe proteste. – Alex Doppelgänger’s “Because I can” says:
16/10/2013 at 9:36 PM
[…] România sunt mulți oameni proști și ignoranți. Oameni care cred că toate bolile au o singură cauză: starea ta psihică de la un moment dat. Oameni pentru care leucemia este o anemie mai severă. De […]
Reply
gabi says:
18/10/2013 at 8:44 AM
Daca toate astea nu-s adevarate …cum va explicati ca Brandon Bays s-a vindecat de o tumora prin constientizarea conflictului ei interior.
A fost in tara la noi ,la tv emisiunea lui Teo…
Eu nu cred ca e o naiva aceasta doamna….
Va recomand cartea ei Calatoria…..dar e greu sa citesti…sa intrebi si e mai usor sa arunci cu praf in ochii celui care va da invata lucruri noi.
Probabil ca si Bruce Lipton,Grag Braden …sunt niste naivi dar totusi cititi cartile lor….si nu uitati Bruce Lipton tot medic .
Fie ca lumina si iubirea Divina sa fie cu voi toti.
Reply
Costea Paul George says:
18/10/2013 at 12:43 PM
asa este, draga gabi… atunci cand multi isi vor da jos ochelarii de cal, se vor minuna la ce vad in jur…
cu drag, paul
Reply
Moraru Rafila says:
23/10/2013 at 10:25 AM
Spune-le te rog si de Dumitru Constantin Dulcan. Poate pe de el au auzit. Doamne ajuta!
Reply
Costea Paul George says:
23/10/2013 at 8:14 PM
iti multumesc mult pt informatie… nu am auzit de el… o sa ma informez…
cu drag, paul
Reply
gabi says:
18/10/2013 at 8:52 AM
In urma cu ceva luni..am fost la o prezentare pt vaccinul HPV…
Iar domnul care facea prezentarea a spus asa”toate femeile fac macaro data in viata HPV(se infecteaza) dar se vindeca singure…”Atunci l-am intebat “dc tot se vindeca singure de ce sa mai faca vaccinul?” …..Raspunsul lui a fost asa….ATENTIE…..”pt ca nu stim daca organsmul femeii poate sa faca fata si sa se vindece singur si a doua oara..si de aceea e bine sa facem preventie prin vaccinare”…
Aha….singur a spus un adevar care s-a constatat din cercetarile lor….
Va las pe voi sa decideti ce a vtut sa spuna acest domn doctor…
Lumina si iubire.
Reply
Costea Paul George says:
18/10/2013 at 12:42 PM
UAAUU… asta a fost tareeee… eu cred ca marii cercetatori ai lor, desi merg pe linia lui pasteur, stiu adevarul, cel despre care vorbesc eu aici…
iti multumesc din suflet, draga mea gabi… ma ajuti mult cu comentariile tale… 🙂
Reply
gabi says:
19/10/2013 at 9:17 AM
Si eu iti multumesc mult de tot draga Paul…si tu ma ajuti pe mine cu articolele tale si imi dai un impuls pozitiv stiind ca am langa mine oameni care gandesc asemeni mie…
Mai ales ca ,sti si tu destul de bine,sunt oameni care nu vor sa vada adevarul…nu vor sa intrebe…dar chestia cu HPV-ul m-a scos din sarite in ziua aia…Oricum ce am invatat de 3 ani nimeni nu-mi poate lua…si ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a aratat adevarul .
Esti minunat si te felicit..
Reply
Costea Paul George says:
19/10/2013 at 9:05 PM
🙂
Reply
Lupu Viorica says:
11/12/2013 at 6:08 PM
Draga Iulian, eu vin sa-ti spun ca si animalele NU MOR DE CANCER DACA SUN LASATE IN PACE
Intamplator am o pisica cu cancer (a avut o galma cat o nuca sub bratul drept superior) si are o rana deschisa de vreo 3 cm de aproape doua luni… la inceput vreo doua zile cand a spart era mai epuizata, trista, nu manca acum este foarte bine si sper ca in maxim o luna sa se vindece, tocmai pentru ca nu am dus-o la medic ci am lasat-o sa se vindece natural. Este vesela se joaca si se linge zilnic la rana…
Bineinteles ca am fost sfatuita sa o duc la medic… dar ce nu-mi fac mie nu fac nici animalului meu iubit.
Reply
Lazar Marian Tudorel says:
06/01/2014 at 12:04 AM
De raul de masina, care se manifesta tot cu greata si voma, ce ati putea spune, din punctul de vedere al noii medicine germanice?
Reply
Costea Paul George says:
06/01/2014 at 11:49 AM
dragul meu, ti-am citit comentariile si am vazut ca esti in tema cu NMG, chiar te-ai vindecat de un cancer… bravo tie! 🙂
tocmai de aia ma mir pt aceasta intrebare a ta… … constientizeaza faptul ca masina e o simpla sina si ca nu ai nevoie sa iti aduca aminte de conflictul pe care l-ai avut candva in masina… nu mai are sens sina (masina) pt ca acel conflict, in conditiile alea vechi, nu o sa mai fie niciodata… aceasta e o metoda de a scapa de orice sina (alergie)…
cu mult drag, paul
Reply
Lazar Marian Tudorel says:
06/01/2014 at 2:47 PM
Draga Paul, mama a suferit de rau de masina, eu sufar de rau de masina, sotia mea sufera de rau de masina, copiii mei sufera de rau de masina. Sunt de acord ca masina este o sina, dar cred ca in cazul meu este vorba de niste obiceiuri proaste mostenite, ce au legatura cu aceasta sina. Sunt sigur insa ca voi ajunge la adevar pana la urma.
Sa nu te mire insa intrebarea mea, pentru ca nu am nici o saptamana de cand am descoperit noua medicina germanica si de atunci citesc si vizionez cu aviditate tot ce are legatura cu ea. Evident insa ca informatiile au rezonat si rezoneaza cu ceva deja preexistent in mine, altminteri nu as fi priceput si acceptat atat de usor si repede.
Cat priveste rezolvarea cancerului meu, doar acum, privind in urma, incep sa imi explic de ce a tot recidivat, indiferent de tratament, iar dupa ultima operatie, urmata totusi de o noua sedinta de chimioterapie, nu s-a mai intamplat nimic. Dar pe atunci nu stiam nimic de asta si de aceea am facut tot protocolul, adica operatii, chimio si radioterapie. Deci, ca sa fiu obiectiv, nu pot proba ca principiile noii medicine germanice au fost cele care m-au vindecat. In schimb am avut si am alte verificari ca noua medicina germanica graieste intradevar corect.
Multumesc pentru munca ce o depui si iti doresc multa putere de munca in continuare!
Sunt cu ochii pe tine…
Reply
Costea Paul George says:
07/01/2014 at 10:27 AM
dragul meu… observ ca esti cu ochii pe mine… :))))
in cazul raului de masina, da, poate fi si aceasta varianta, bineinteles… o sa iti dau detalii dupa ce ma interesez…
cu drag, paul
Reply
Post a Comment