Sunday, August 12, 2018

Amigdalita este cancer! De ce este trecuta cu vederea?

(postare initiala: 29 octombrie 2013)

Sper sa nu te sperie afirmatia mea din titlu! Nu ai motive si o sa iti demonstrez pe parcursul articolului de ce. Si oricum, cancerul nu este mai grav, in peste 90% din cazuri decat o simpla raceala, iar acest lucru l-am dezbatut deja pe larg in alte articole. Ai stiut ca o femeie pana la 20 de ani face pe putin vreo 10 cancere de san care, spre norocul ei, trec neobservate?
De cate ori se nelinisteste, se ingrijoreaza pentru cineva drag (frate, sora, parinti, pisica, caine) si traieste acest lucru in mod conflictual, face o mica proliferare de celule la nivelul glandelor mamare. In cazul in care trairile sale de acest gen sunt de perioada de timp si de intensitate scazuta, tumora nu va fi sesizata. Ghinionul unei femei apare atunci cand, pentru preventie, isi face mamografie. Daca tocmai atunci trece printr-o asemenea faza conflictuala, nici nu vreau sa mai explic ce se poate intampla. Intelegi de ce esti impulsionata si tinuta in frica sa iti faci acele controale cat mai des? Tocmai acesta este rolul controalelor medicale: sa te tina in frica si sa isi faca clienti. Nu ai observat ca ti se ofera posibilitatea sa iti faci analize gratuite dar, in urma acestor analize, nu prea se intampla sa nu mergi acasa cu o reteta? In cel mai bun caz… Cea mai buna analiza ar fi autoanaliza: sa ma analizez eu pe mine, sa observ cum ma simt, ce probleme am, la ce nivel se afla starea mea de bine. Dar acest lucru este mai greu realizabil atat din cauza dezinformarii la care asistam, cat si din cauza fricii ce rezulta din aceasta dezinformare…

Eu nu am amigdale. Mi-au fost scoase cand am fost mic. Multe lucruri nu imi aduc aminte, decat ca mi se umflasera de cateva ori, dupa care am fost dus la operatie. Faza cand am fost legat de scaun si mi-au pus pe fata o masca pe care inainte au imbibat-o intr-o solutie pentru a ma adormi, ce mirosea ca acetona, mi-a ramas clar intiparita in memorie. De fiecare data, de atunci incoace, cand simt miros de acetona, retraiesc acele momente, cand ma zbateam in scaun si il imploram in zadar pe medic sa ma ajute, sa ma salveze, sa nu o lase pe asistenta sa ma adoarma, sa imi faca rau. Cu mintea mea de copil stiam, simteam ca acei medici si asistente nu imi fac bine, desi ai mei credeau contrariul… Iar, cu mintea de acum, stiu ca mi-au scos amigdalele degeaba, m-au chinuit degeaba, si o sa afli in cele ce urmeaza si de ce…

Amigdalele, ca si origine, sunt niste glande salivare stravechi, desi medicina le clasifica ca si parti ale sistemului limfatic, pe motiv ca sunt inundate de vase limfatice. Functia biologica straveche ale acestor glande (amigdale) era de a umezi (pentru facilitarea inghitirii) imbucaturile de mancare din zona gurii, din gat. Pe parcursul evolutiei, aceste functii de imbibare, de pregatire, de umezire a hranei, au fost preluate de glandele parotide si de cele salivare (de sub limba); totusi, amigdalele au ramas, inca nu au disparut cu totul.

Atunci cand cineva sufera un conflict de genul “cu siguranta imi intra imbucatura (care poate fi mancare, un contract, o afacere, o sarcina, o jucarie, orice alt cadou, orice lucru de care are nevoie)” si, cu toate astea, o scapa, nu ii mai intra, acest conflict este in stransa legatura cu functia de baza a amigdalei (prin urmare, ea va intra in reactie). Atata timp cat persoana se nelinisteste, tanjeste, doreste, se streseaza ca nu a reusit sa obtina imbucatura pe care aproape ca a “inghitit-o”, a vrut-o intens, a crezut ca o are deja si care a facut-o sa aiba trairi de genul “ca si cum ar fi avut-o”… atata timp persoana se va afla in faza activa a conflictului. In aceasta perioada, amigdalele vor creste in dimensiuni, intensificandu-si functia si incepand sa produca o cantitate tot mai mare de secretii, cu rolul biologic de a imbiba, umezi mai bine imbucatura, pentru a putea fi inghitita, ca sa nu o scape.

Aceasta crestere a amigdalelor este, de fapt, un adenocarcinom (cancer malign !!) care, totusi, nu are obicei sa fie diagnostizat (spre norocul persoanei) deoarece, in primul rand, aceste tipuri de conflicte nu au obicei sa dureze mai mult de o saptamana, maxim o luna (deci cresterea amigdalelor nu va fi exagerata), iar, in al doilea rand, aceasta perioada nu este insotita de simtome stanjenitoare de gen dureri, trecand astfel neobservata. In natura, in viata, totul e perfect, e simplu, doar noi complicam lucrurile! Gandeste-te, daca aceasta perioada ar fi insotita de dureri, ai mai avea pofta de acea imbucatura, ai mai tanji dupa ea?!

In faza postconflictuala (de vindecare), cand persoana se linisteste, se impaca cu gandul ca a scapat imbucatura, accepta situatia ca atare, sau, din contra, dupa atatea “chinuri”, in sfarsit a obtinut acea imbucatura (desi crezuse ca o scapa)… in aceasta perioada incepe descompunerea tuberculoasa a adenocarcinomului (cancerului) format in perioada activa a conflictului, proces cunoscut de stiinta medicala ca si amigdalita. Gura, respiratia persoanei in cauza va fi urat mirositoare tocmai pentru ca aceasta descompunere este realizata de catre “nenorocitele” astea de ciuperci, impotriva carora luptam cu atata indarjire. Ciupercile sunt activate de catre organism, ca sa vina sa descompuna straturile de tesut superfluu din amigdale, care fusesera create in perioada conflictuala si nu se afla in acea zona din motivele invocate si anume pentru ca ele ar cauza infectia locala.

Nestiindu-se cauzele reale ale bolilor si nefacandu-se legatura intre emotiile, trairile noastre si efectele pe care le produc acestea in organism, foarte multe boli se pun pe seama amigdalelor: are copilul mancarimi la ochi? il dor dintii? tuseste? are eruptii cutanate?… sigur amigdalele sunt de vina, desi nu exista niciun fel de legatura intre ele. Oare de ce? Pentru ca indepartarea amigdalelor are efecte secundare relativ nesemnificative si, in acelasi timp, este foarte profitabila. Se intervine pentru a nu sta cu mainile in san si pentru ca sa nu iasa la iveala faptul ca nu se stiu cauzele reale, originea acestor modificari, reactii din biologic, pe care le numesc boli. Si totusi, nimeni nu o sa scape de alergii, de eczeme, de dureri de dinti sau de orice altceva, odata amigdalele extirpate.

Este, deci, un lucru important, si as atrage atentia parintilor, ca, atunci cand copilasul are amigdalita, aceasta este, de fapt, un simptom al fazei de vindecare al unui conflict de tipul “nu pot obtine”, care s-a rezolvat intr-o anumita directie. In mod norocos, amigdalele sunt intr-un loc in care nu pot sa infunde vreun canal, nu pot sa produca nicio complicatie, modificarile la nivelul lor nu sunt periculoase fiziologic, deci, in afara de o atenuare de simptome, nu ar fi necesara interventia numita “amputare”, care nu e o solutie viabila, reala.

Si totusi, de ce este amigdalita numita boala a copilariei, de ce e mai frecventa la copii? Pentru ca, copiii sunt mai creduli, cred ca pot avea o gramada de lucruri, ca o sa primeasca o gramada de lucruri, si astfel, traiesc, din aceste motive, mai multe dezamagiri, mai multe conflicte ca nu au putut obtine ce si-au dorit. Trebuie inteles faptul ca, daca copilul nu recade din nou si din nou in faza activa a conflictului, nu va mai avea probleme niciodata cu amigdalele. Ca si parinte, este responsabilitatea ta sa fii atent la aceste lucruri, sa ii oferi copilului tau o viata lipsita de conflicte, lipsita de boli… Succes!



P.S. Cursuri Noua Medicina Germanica: in 08 noiembrie 2013 la Arad si la Galati, in 17 ianuarie 2014 la Sibiu, in 31 ianuarie 2014 la Oradea … Daca vrei sa schimbi ceva in viata ta, locul tau este acolo! Vei afla in doua weekenduri, cat tine un curs, ca exista si un alt mod de a-ti trai viata, fara boli, fara suferinta, in liniste si pace (in mijlocul furtunii)… Pentru detalii, doar daca vrei cu adevarat sa participi, trimite-mi un email pe costeapaulgeorge@gmail.com …



cu mult drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


20 comments:

Paul Costea said...

ruxandra says:
29/10/2013 at 3:17 PM

ceea ce spui tu aici….mie una mi se pare viabil, fiind contra tratamentelor actuale pentru diverse simptome si ”boli”. Sper sa prinda curentul cat mai repede si sa reusim sa intelegem cum functionam, pentru ca de fapt asta e tot secretul si nu e nici o vrajitorie la mijloc,este vorba doar posibilitatea de a avea perspective deschise la schimbarile care apar.
LA cat mai multe articole in continuare si o curiozitate am cu privire la ceea ce scrii tu: cand apar simptome de genul…trebuiesc lasate sa se manifeste si atat? leacurile alternative nu ajuta?sau trebuie facuta o ”consiliere psihologica” ca sa intelegem sursa conflictului?
O zi buna!
Reply

Costea Paul George says:
29/10/2013 at 3:36 PM

nu e chiar atat de simplu, draga mea… adica, pe cat e de complex, pe atat de simplu dupa ce le intelegi… la amigdalita nu mai ai ce face, este o faza de vindecare, intocmai ca si raceala, unde se intampla aceleasi lucruri… conflictul, in aceste cazuri, este rezolvat deja… se poate insa interveni la atenuarea simptomelor, pentru a duce mai usor “boala”… totusi, trebuie avut grija la recaderile care pot sa aiba loc iar aici e nevoie de mai mult, cand este vorba de sine (despre care am vorbit in articolul despre alergii)…

natura functioneaza foarte simplu, insa omul a uitat ca face parte din natura, devenind foarte artificial. totul functioneaza pe baza efortului minim: iarba nu se chinuieste sa creasca si nici pestele sa inoate. la fel este si cu omul: gandurile, emotiile, credintele, convingerile, obiceiurile noastre nu sunt tot timpul in linie cu viata iar atunci, organismul intra in reactie de supravietuire (boala) pentru a restabili echilibrul. in momentul in care esti prezent, constient, accepti tot ceea ce este asa cum este… atunci nu mai exista boli, pentru ca functionezi dupa legea naturii, a efortului minim… iar acceptarea nu inseamna resemnare ci o actiune limpede, fara conflicte, pentru a schimba ceea ce nu iti place in acest prezent…

succes…
Reply
diana ana u says:
30/10/2013 at 4:17 PM

buna acum am intrat prkma data pe blog si am citit si despre ciuperca piciorului si strandul. cum se explica la copii mici care nu au frica de microbi si intra oriunde fara sa se gandeasca la ce rau poate f
Reply
Costea Paul George says:
30/10/2013 at 4:37 PM

“ai grija, puiul mamii, bibi, bibi…” – e suficient… iar copiii f mici preiau conflictele parintilor…
Reply
Mihaela says:
31/10/2013 at 1:00 AM

Dacă e cancer trebuie scoasă din organism, nu să stai cu ea acolo…Eu m-am operat și mă simt mult mai bine, nu mă mai îmbolnăvesc atât de repede. Aveți grijă cu “medicii” ăștia de pe-aici, vă pun să faceți yoga în loc să tratați problemele cu seriozitate !…:(
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 7:53 AM

draga mihaela… a trata problemele cu seriozitate inseamna a lua sacul cu probleme create de noi insine si a-l arunca unor autoritati exterioare gen medici? si totul doar din cauza fricii si dezinformarii in care suntem tinuti… ai perfecta dretate… conform realitatii tale…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

lucia says:
29/10/2013 at 4:27 PM

Pentru cei care nu au obisnuinta LOGICII BIOLOGICE , poate ar fi util , intr-o prima etapa , schimbarea unghiului de vedere ADICA : sa privesti boala ca pe o sansa , o solutie pe care o da BIOLOGIA , adica organele si tesuturile noastre , pentru a iesi dintr-o situatie conflictuala .

Abia intr-o etapa secundara se poate pune intrebarea corecta : LA CE SERVESTE BOALA RESPECTIVA (adica ce anume iti permite sa faci , sau ce anume te impiedica sa faci…..si vei avea solutia conflictului respectiv ) ! Aceasta este valabil pt toate bolile !

Ozi buna , L
Reply

Costea Paul George says:
29/10/2013 at 5:10 PM

ai dreptate, lucia draga… pentru a ajunge la acea faza, de care vorbesti, este nevoie de multa munca… asta ar trebui sa inteleaga lumea… ca sa fii sanatos, nu e lipsit de efort din partea noastra…

toate cele bune, paul
Reply

Alina says:
29/10/2013 at 4:31 PM

fiica mea are si ea amigdalita si eu cred la fel ca e de origine spirituala, mai are si cosuri pe fata, decolteu, spate, mai are probleme cu glanda tiroida, ginecologice, dureri de cap. Ma uraste pe mine ca mama, e brutla, rebela, respinge absolut orice sfat din partea mea. Ce imi puteti spune?
Va rog sa-mi raspundeti prin email.
Multumesc!
Reply

Costea Paul George says:
29/10/2013 at 5:11 PM

ok, i-am trimis un email… 🙂
Reply
Daisy says:
29/10/2013 at 8:35 PM

Mie mi-au scos amigdalelepe când aveam doar 6 ani, mai am putin si intru la pensie. Asta inseamna ca am avut toata viata cancer? Buna gluma! :))
Reply
Costea Paul George says:
30/10/2013 at 6:14 PM

draga margareta… cred ca ti-am raspuns la intrebare pe facebook… 🙂 … iti mai raspund si aici: fiecare “boala” (de fapt, program biologic de supravietuire) are doua faze: faza activa si faza de vindecare. In cazul discutat, in faza activa are loc o proliferare de celule (adenocarcinom – tumoare maligna) care va trece neobservata din cauza lipsei durerilor. in cazurile rare, cand conflictul are o intensitate mare sau tine un timp mai indelungat, va deveni stanjenitor iar omul, in caz ca merge la medic, va fi depistat cu acel cancer. noroc ca nu se intampla asa, de obicei… in faza de vindecare, aceasta tumoare, deoarece nu mai avem nevoie de ea, va fi descompusa tuberculos, proces denumit amigdalita… e simplu… iar tu, daca ti-ai scos amigdalele, cum sa mai fi avut cancer??? 🙂

cu drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Daisy says:
31/10/2013 at 1:18 AM

i-ar eu ti-am raspuns tot pe fb ca nu sunt de acord cu filozofia unora de a asocia cu atâta usurinta cuvântul “cancer” la toate bolile, inclusiv la o banala de amigdalita… sorry!
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 8:09 AM

daca citeai articolul lasand deoparte sistemul tau de credinte, convingeri, invataturi, connditionari, poate reuseai sa ii prinzi si esenta… dar nu putem face acest lucru si astfel distorsionam informatia primita… pacat… daca ai sti cata valoare are… aceasta medicina este munca de viata a unui om… imi pare bine, totusi, ca eu, atunci cand m-am intalnit prima oara cu acest gen de informatie, am fost deschis… mi-a schimbat viata in bine: m-as vindeca oricand de orice cancer, nu mai stiu nici macar ce e raceala de ani si ani de zile… in acest context, privind aceste rezultate, gandeste-te: mai are importanta daca e real sau nu, atata timp cat ma tine intr-o stare de sanatate perfecta? dnul medic, cu toata stiinta lui, se imbolnaveste si moare… retine acest lucru! 🙂

cu mult drag, paul
Daisy says:
31/10/2013 at 1:32 AM

o tâmpenie de articol! mai studiaza, omule: amigdalita nu e cancer, e doar o inflamatie!
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 8:10 AM

daca citeai articolul lasand deoparte sistemul tau de credinte, convingeri, invataturi, connditionari, poate reuseai sa ii prinzi si esenta… dar nu putem face acest lucru si astfel distorsionam informatia primita… pacat… daca ai sti cata valoare are… aceasta medicina este munca de viata a unui om… imi pare bine, totusi, ca eu, atunci cand m-am intalnit prima oara cu acest gen de informatie, am fost deschis… mi-a schimbat viata in bine: m-as vindeca oricand de orice cancer, nu mai stiu nici macar ce e raceala de ani si ani de zile… in acest context, privind aceste rezultate, gandeste-te: mai are importanta daca e real sau nu, atata timp cat ma tine intr-o stare de sanatate perfecta? dnul medic, cu toata stiinta lui, se imbolnaveste si moare… retine acest lucru!
Andra says:
30/10/2013 at 9:42 AM

Puteti scrie mai multe de problemele glandei tiroide? Se poate sa apara un nodul tiroidian din cauza supararii? Multumesc, as prefera un raspuns prin email.
Reply
Costea Paul George says:
30/10/2013 at 7:56 PM

o sa scriu un articol intreg despre acest subiect… esti cumva contabila? … intreb, pentru ca este “boala contabililor”…
Reply
Holis says:
07/11/2013 at 12:52 PM

Buna ziua,
Si eu am probleme cu tiroida, dar nu sunt contabila.
Am devenit obeza si binenteles am avut probleme cu digestia, cu ficatul.
Dupa ce am descoperit terapia holista, Ramtha, viata mea s-a schimbat nu in bine ci in foarte bine.
Am citit cate ceva de pe site, abia v-am descoperit si este extraordinar ce faceti.
Apropo, si eu am avut probleme cu amigdalele si desigur ca mi-au fost extirpate intr-un mod barbar.
Am ramas fara gust, fara miros.
Este important sa constientizam ca tot ceea ce ni se intampla este creat de noi, este foarte greu insa sa accepti si sa ierti, dar daca exista dorinta de a te ELIBERA odata ce te-ai TREZIT, VA VENI SI IUBIREA.
MULTUMESC!
PS. Am si eu fetita mea cu multe cosuri si o ciuperca la pielea capului, desi este constienta si trezita, banuiesc ca probabil mai recidiveaza asa cum nici eu inca nu m-am eliberat de grasimea depusa ca mai avem nevoie de anumite experiente care sa ne ajute sa ne eliberam.

Paul Costea said...

terapeutul 007 says:
29/10/2013 at 5:36 PM

parerea mea este ca domnisoara are nevoie mai mult de “terapie in armonie” pentru amigdalita nu de sfaturi spirituale. este rebela si nu va asculta deoarece in special adolescentele au frustrari ce trebuie rezolvate si astfel ii vor disparea cosuletii si va deveni mai vesela mai comunicativa.
Reply
doru says:
29/10/2013 at 5:39 PM

Interesanta problema. Cred ca “terapeutul007” are dreptate. totusi ma indoiesc ca amigdalita este cancer. :))
Reply

Costea Paul George says:
29/10/2013 at 5:51 PM

noroc ca si medicii cred acelasi lucru ca si tine, altfel ar omori astia copiii, la fel cum o fac cu cei cu leucemie… nici leucemia nu e cu nimic mai grav, doar ca e diferita incadrarea in catalogul bolilor… daca ar lua mostra din amigdala in faza activa, ar fi grav, i s-ar pune copilului diagnosticul de cancer…
Reply
Leea says:
31/10/2013 at 3:42 PM

Eu vreau sa stiu ce suparari…ce conflicte ar putea avea un bebelus? Am vazut atatia bebelusi care au cancer. La ei de la ce mai e?
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 5:29 PM

daca ai fi citit comentariile, ai fi gasit raspunsul la intrebarea ta, pe care l-am dat unei alte cititoare si anume:

draga mea… nu inteleg de unde este implementata multora ideea ca un copil mic, pentru simplul fapt ca nu iti poate comunica, nu se “streseaza” pt o gramada de lucruri… nu-i da sa manance, bate-l, nu sta cu el, etc… sa vezi daca se imbolnaveste sau nu… o sa isi faca conflicte cu duiumul… in al doilea rand, la acea varsta, poate prelua conflictele parintilor, pentru ca el rezoneaza la aceeasi frecventa cu ei… este putin mai complicat si depaseste nivelul unui comentariu aici… te rog sa vizionezi clipurile cu bruce lipton din meniul video de pe site, unde iti vorbeste si despre parintitul constient…

cu mult drag, paul
Reply

Cezara says:
29/10/2013 at 7:09 PM

Copilasul meu a facut mereu amigdale, pana nu demult, atat de des si atat de grav incat a trebuit sa-l operez caci nu mai putea respira in timpul somnului, atat din cauza lor cat si a polipilor. Nu le-am extirpat insa ci doar le-am redus volumul. Acum e mult mai bine, Nu se mai inflameaza atat de des si nici atat de grav, nu mai face febra, multumesc lui Dumnezeu, am scapat de antibiotice, sper.
Reply

Costea Paul George says:
29/10/2013 at 7:23 PM

din pacate, cu vindecarea la copii e mai problematic.. ei inca nu sunt constienti, nu pot constientiza ce se intampla cu ei… copilul tau tot recade in problema asta ori din cauza ca apar sinele in viata sa (una poate fi chiar mama), ori din cauza ca s-a “setat” pe acest tip de interpretare a evenimentelor din viata, despre care am scris in articol… doamne ajuta sa isi fi revenit…

cu drag, paul
Reply
Bia says:
29/10/2013 at 7:49 PM

Norocul nostru este ca tot ceea ce e “ita” (amigdalita, artrita, rinita, etc) este faza de vindecare a conflictelor. E bine atata timp cat nu facem prea mult acest x si 0 (recidiva-vindecare). Cat priveste copilul…e bine sa ne uitam la varsta sa, la parintii sai si sa vedem daca pe undeva exista probleme de comunicare. Cel mai probabil acel copil nu este lasat sau nu poare sa exprime ceea ce simte, motiv pt care apare acea infectie, si rezultatul – amigdalita. Poate fi pe o anumita sina – incearca sa observi cand anume face copilul amigdalita (un jurnal ar fi de folos pt a vedea ce evenimente duc la infectia respectiva)
Reply
Costea Paul George says:
29/10/2013 at 7:56 PM

bia… iti multumesc pt ajutor, pt completari… 🙂
Reply
Mihaela says:
31/10/2013 at 1:05 AM

Face amigdalită când bea apă rece, e simplu ca bună-ziua, dar voi vreți să complicați totul…:(
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
31/10/2013 at 7:58 AM

unde ai invatat, draga mea, despre aceasta asociere? 🙂 … si cine bea litri de apa rece? aaa, da, ala are sistemul imunitar puternic… asa este, sa stii… dar exista si alte variante ale acestei realitati… si anume, face amigdalita de fiecare data cand bea apa rece pt ca apa rece functioneaza pentru respectiva persoana ca o sina, adica este asociata unui conflict initial… este ca un fel de alergie de care se poate scapa in jumate de ora… te invit sa imi citesti articolul despre alergii…

cu mult drag, paul

Morgul says:
29/10/2013 at 8:00 PM

Sal.poate cand esti inca mic daca ai depasit faza si dupaia nu mai ai probleme cand esti mare e ok dar ex in cazul meu eu zic ca trebuie scoase pt ca de mic am avut probleme cu ele si acuma am 28 de ani deci nui ok deloc cu ele orizat de pozitiv as gandi cum beau ceva rece se inflameaza fac puroi chiar si racesc imediat sau la 2-3 sapt dupa o inflamatie de genu eu sunt sigur ca trebuie scoase e ca si la masele etc ce nu e bun si nu se mai poate repara afara cu el/ea
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 6:07 PM

am scris in articol motivele pt care revine amigdalita… odata ce iti rezolvi conflictul si te scapi de sinele asociate, nu mai faci… sinele sunt problema… am articolul despre alergii. acolo afli cum scpai si de sine… succes!

cu mult drag, paul
Reply

Cornelia says:
29/10/2013 at 9:03 PM

Si despre polipi nazali ce ne puteti spune? Este tot pe lista de trebuie operatie a medicilor romani
Multumesc
Reply
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 6:20 PM

o sa scriu si despre asta… e ceva asemanator… cu diferenta ca ei cresc la loc daca nu iti rezolvi problemele care i-au facut sa creasca…

cu drag, paul
Reply

Dan says:
29/10/2013 at 9:13 PM

Ca de obicei….un titlu pompos si….cam atat.

In rest concluzii pripite fara foarte multe explicatii.

Poate ar fi indicat ca autorul sa mai citeasca cate ceva nu doar sa faca afirmatii socante, fara absolut nici o acoperire medicala. Interesanta manevra de conducere ca sa nu spun manipulare spre NMG……..

In rest…….nimic interesant
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 6:23 PM

dragul meu dan… aceasta este viziunea ta, poate a mea este diferita… cine stie unde este adevarul? eu stiu un lucru: aceasta stiinta ma ajuta sa scap de boli si sa raman sanatos… si aia e cel mai important, nu daca e adevarat sau nu… 🙂

cu drag, paul
Reply
Bogdan says:
31/10/2013 at 9:57 AM

Prietene, ceva te-a convins, convingene si pe noi, lumineaza-ne o sa te veneram etern, nu tine numai pentru tine, si noi vrem sa fim sanatosi, te rugam, nu ne lasa….
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 10:19 AM

dragul meu bogdanel… in primul rand, lasa toate convingerile, credintele, invataturile, conditionarile tale deoparte, dupa care incepe sa citesti toate articolele mele fara sa judeci, doar sa incerci sa le intelegi. apoi, am o gramada de filme documentare in meniu… dupa ce ai facut acesti pasi, nu o sa imi mai ceri sa te conving, iti spun eu… sau, am o solutie mai rapida: vii la un curs de nmg de doua weekenduri, care sunt tinute de specialisti in domeniu, de la care am invatat si eu… este suficient…. dupa acel curs, nu vei mai putea fi bogdanelul de acum, care sare la atac doar pentru ca informatia pe care o citeste nu este conforma convingerilor sale… sa ai un drum bun in aceasta directie iti doresc…

cu mult, mult drag, paul
Reply

vlad says:
29/10/2013 at 9:19 PM

Asta e in top tampenii pe care le-am citit in viata mea. Puroiul e cancer. WTF !?
O zi buna va doresc !
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 6:26 PM

probabil asta e ce ai inteles tu din articol… eu am transmis o informatie dar filtrele fiecaruia o distorsioneaza pentru a se mula pe credintele si convingerile proprii…

cu drag, paul
Reply
Daisy says:
31/10/2013 at 1:21 AM

asta ziceam si eu adineaori, insa in termeni mai blânzi…
Reply

ireal! says:
29/10/2013 at 10:06 PM

Descompunerea tuberculoasa a adenocarcinomului? Serios? Cum descompune tuberculoza -bacilul koch patruns in organism un adenocarcinom? hai ca asta e prea interesant! cum sa scrii animozitatile astea? amigdalita-ita=inflamatie. de unde cancer (proliferare anormala de celule)? pe biopsie in faza de inflamatie vei vedea celule specifice inflamatiei-leucocite, macrofage, vase de sange hiperemiate, in adenocarcinom vezi proliferare aberanta de celule, tesut glandular. Nenorocitele de ciuperci? Despre ce vorbesti? Vrei sa spui bacterii,poate? e o imagine cu amigdalita pultacee, data de infectia cu streptococ beta hemolitic de grup A. Bacterie, de altfel, coc, nu ciuperca. Nu poti sa debitezi asa ceva, doamne fereste, mai citeste si altcineva si se decompenseaza. Cuvantul se gaseste in dex, la nevoie, eu observ multe nevoi.
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 6:33 PM

sistemul tau de convingeri, credinte se bazeaza pe invataturile si experientele vietii… pentru a crede ce crezi, ai avut un anumit drum in viata… si astfel, ti-ai format o realitate… si este foarte greu pentru cineva, daca nu este suficient de deschis, sa treaca peste aceasta bariera a convingerilor si credintelor sale… totusi, tot ce exista, poate fi privit din mai multe unghiuri si de fiecare data vei vedea altceva… si cand ai inteles acest lucru, atunci vei capata adevarata intelepciune…

cu drag, paul
Reply
ireal! says:
30/10/2013 at 7:32 PM

faptul ca eviti o confruntare si raspunsurile sunt non-raspunsuri denota capacitatea de gandire. totusi cum descompune bacilul koch un cancer? daca poti explica asta vei primi cu siguranta premiul nobel. Daca nu, tot ce e scris aici e pt oameni slab, slab si foarte slab pregatiti al caror intelect va lua de bun tot ce e scris cand nu are nicio logica sau mecanism fiziopatologic viabil. orice search pe google va descrie cel putin ce e tubberculoza, eu sunt inca socata de afirmatie.
Reply
Costea Paul George says:
30/10/2013 at 8:24 PM

draga dna ireal… efectiv, pentru te vindeca si a ramane sanatos, nu este nevoie de detalii tehnice. Eu stiu un lucru: asa slab pregatit cum sunt, nu prea am sanse sa ma imbolnavesc. daca mi s-ar zice ca am cancer, in loc sa intru in frica si sa urmez un tratament cu otrava celulara (cu 95% sanse sa ma omoare), as merge acasa, as aplica tot ce am invatat si, in cateva luni as fi sanatos ca un nou nascut… tu, doamne fereste sa ai o boala grava. acolo, ascunderea simptomelor pe care o practica altii, nu ar functiona…

o zi frumoasa iti doresc

cu mult drag, paul
Reply
Bogdan says:
31/10/2013 at 9:53 AM

Asa a zis si bietul Steve Jobs, ca se trateaza cu sucuri si credinta….Cancer 1: Jobs 0, asa ca nu mai afirma ceva fara dovezi. A si apropo Lance Armstrong a fost tratat de cancer testicular extins la creier si plamani si a mai avut puterea sa se dopeze si sa castige Turul Frantei de 7 ori!!! Cancer 0 : Lance 1 (sau 7?)
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 10:15 AM

deci, dragul meu… steve jobs, cand a aflat ca e grav bolnav, s-a retras pentru o perioada, timp in care, cancerul s-a oprit din evolutie, chiar a intrat in regresie… dar nu a putut sa stea acolo, fericit, cu cati bani avea, ci maimuta din el l-a rechemat la lucru… si astfel, acuma a putut sa isi duca banii cu el in mormant… eu stiu si de ce a murit daca a revenit la lucru… tu stii? 🙂
Bogdan says:
31/10/2013 at 5:56 PM

da, de cancer!
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 6:08 PM

da, de cancer… dar de ce a revenit boala atat de mult incat sa il doboare? raspuns: erau acolo sinele (lucruri, obiecte, persoane, care reamintesc subconstientului existenta conflictului care l-a dus la boala resprectiva)… un curs de nmg ti-ar disipa ceata…

succes, dragul meu…
Daisy says:
31/10/2013 at 1:25 AM

corect! fara sa fi absolvit cursuri de medicina,,,, credeam ca sunt singura care isi da seama de tâmpeniile pe care le debiteaza omul asta,… lol:))
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
31/10/2013 at 8:17 AM

draga mea. medicina e una (o dogma, sursa de venit inepuizabila) iar viata este alta. eu iti vorbesc aici despre viata, despre procesele naturale care au loc in organismul omului ci nu iti spun ca si medicina: pai, amigdalita se presupune ca o facem din diverse motive gen apa rece, o primim de la mama sau de la tata, din cauza stresului (ca dealtfel toate bolile la care nu au niciun raspuns) DAAAR stim solutia salvatoare, ca sa nu mai suferi, prin care ascundem simptomul si nu vindecam si anume antibioticul cutare sau cutare, antiinflamatorul cutare. Daca depistam, din greseala, acest proces natural in prima faza, cand inca nu este rezolvat conflictul, atunci este catalogat ca si cancer si ii dam omului citostatice (otrava celulara) si il omoram… crede mai departe, draga mea… poate o sa te trezesti si tu candva… pana acum cativa ani, exact asa gandeam si eu… noroc ca am avut puterea sa accept o informatie, fara sa judec in necunostinta de cauza…

cu mult drag, paul
Reply

Goblin says:
29/10/2013 at 11:33 PM

Există semidocţi suficient de naivi să dea crezare enormităţilor din aceste articole pseudopsihologico-fiziologico-medicale. Bieţii amărâţi chiar cred că o stare de bine te poate vindeca de cancer şi că ră+ceala şi cancerul au aceeaşi origine. Iar când ajung la oncologie în ultimul stadiu, după ce au băut butoaie cu ceai de ciuboţica-cucului şi medicii ridică neputincioşi din umeri, întrebându-i de ce n-au venit mai devreme, semidocţii izbucnesc în plâns, clamând că i-au păcălit vracii escroci…Prea târziu însă!
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 7:50 PM

draga… probabil asta e ce ai inteles tu din articol… eu am transmis o informatie dar filtrele fiecaruia o distorsioneaza pentru a se mula pe credintele si convingerile proprii… am mai spus-o…

cu mult drag, paul
Reply

gabi says:
30/10/2013 at 9:00 AM

Alina ti-as recomanda sa o duci (daca ea vrea) la o sedinta de constelatii familiale.Este un tip de terapie care,de obicei,tine 3 zile si merge pe vindecare spirituala…sufleteasca iar dc ea nu doreste te poti duce tu….vei fi uimita de rezultate.Cauta in orasul tau si dute..nu vei regreta.
Lumina si iubire.
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 7:51 PM

draga gabi… iti multumesc ca existi… esti mereu aproape…

cu mult drag, paul
Reply

gabi says:
30/10/2013 at 9:10 AM

Paul,esti o enciclopedie…bravo…
Eu insumi ,ma trezesc si-mi dovedesc ca medicina lui Hammer are dreptate…
In weekend m-am dus la capela la biserica sa-mi vad un unchi…Surpriza cand am intrat erau 4morti…si nu mi-a placut ce am vazut
Marti dimineata mi-a iesit un ulcior la ochiul stang…m-am intrebat ce am vazut si nu mi-a placut….si mi-am adus aminte de weekend….acum I’ll las sa se vindece singur..
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 12:04 PM

Paul Costea said...

bravo gabi… :)))))
Reply
Bogdan says:
31/10/2013 at 9:42 AM

:)), ce sa zic, grav, serios, un ulcior cand vezi 3 morti intr-o capela? dar la televizor te uiti, si iti place ce vezi? cred ca ar trebui sa ai ochii plini de ulcioare! Esti sigura ca de la morti ti-au aparut? 100% sigura (sau sigur, “Gabi” unisex)?
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 10:12 AM

drag bogdan… conform realitatii tale, e imposibil, stiu… hai, zi tu un motiv plauzibil al acelei manifestari… sa nu vii cu microorganisme care au atacat ochiul pentru ca o fi pus mana murdara acolo… :))))
Reply
Bogdan says:
31/10/2013 at 5:58 PM

Esti si Gabi…? Sti cate chesti nasoale vad in fiecare zi, care ma oripileaza (inclusiv ceea ce tu propovaduiesti aici) si culmea, nici un ulcior…nici o cataracta, nici un strabism ceva nimic….sau poate am devenit imun pentru ca nu cred in vraci?
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 6:10 PM

nu sunt gabi, dragul meu… gabi este o cititoare draga de-a mea, medic, care a avut curajul sa se uite in jur, peste indoctrinarea la care a fost supusa in anii de studiu…

Mona says:
30/10/2013 at 9:32 AM

Interesant articol. Eu personal sunt inca in faza de “invatare” . Acum sunt surprinsa de cata lume mai “doarme”. Pe cand un curs de Noua Medicina Germanica la Timisoara ?
cu drag
Mona
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 7:52 PM

la timisoara inca nu stiu… dar saptamana viitoare (08.11.2013) va fi un curs scurt la arad, de un weekend, in loc se doua… ti-l recomand cu caldura…

cu drag, paul
Reply

Lulu says:
30/10/2013 at 11:21 AM

Sunt de acord ca toate suferintele psihice se manifesta in exterior printr-o boala fizica, dar de aici pana la a lega durerile de dinti de astfel de probleme e cale luuuunga . Sa va spun eu de ce dor dintii, pentru ca majoritatea oamenilor sunt niste nespalati ,au impresia ca dintii facuti din titan sau ceva de genu de rezistent si ca nu o sa li se strice niciodata , fara sa ii ingrijeasca. Am cunoscut destui care se spala pe dinti de cateva ori pe luna ,asa ca…. Stiu ca nu convine multora ce am scris aici ,dar asta e adevarul, si stiu ca poate nu o sa aprobati commentul asta ,chiar sunt curioasa.
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 8:03 PM

draga mea lulu… nu am motive sa nu iti aprob commentul… chiar ma si distreaza, sa stii… :))) … iar, in legatura cu adevarul scris de tine, as sublinia faptul ca acesta este adevarul tau si doar al tau, precum si adevarul articolelor mele apartin de adevarul meu… iar despre a fi nespalati, iar intalnim pe cineva care desconsidera resul populatiei… uite, totusi, recunosc ca sunt oameni care nu se spala pe dinti regulat. te rog sa imi raspunzi totusi la o intrebare: bunica mea nu s-a spalat niciodata pe dinti si are aproape toti dintii in gura iar altii, care se spala zilnic de 3 ori, au lipsa ori plombate trei sferturi din dinti… de ce? … ar fi bine sa nu mai aruncam asa, in necunostinta de cauza… ceea ce scriu eu aici este perfect documentat si reprezinta rezultatul zecilor de ani de cercetare ale oamenilor de stiinta din domeniul noii medicini germanice…

cu stima, paul
Reply

Sunshine says:
30/10/2013 at 3:02 PM

Eu am avut amigdalita cronica in copilarie, am fost indopata cu antibiotice din pacate, pina cind un medic destept i-a spus mamei mele: “Ia-ti copilul si mergi la mare, la soare, la bai de namol, etc pt o perioada mai lunga…” Aveam vreo 5-6 ani cred si imi amintesc mirosul sulfuros de namol, foarte neplacut de la Tekirghiol, sedintele de soare de la plaja, baile in apa sarata… Totul a fost cit se poate de terapeutic, de atunci am mai facut amigdalita de foarte putine ori. Acel tratament mi-a intarit sistemul imunitar care era slabit, eu fiind nascuta prematur si cam nedorita/neiubita de parintii mei. Trist, stiu… 🙁
In zilele de azi, la maturitate, daca sint stresata uneori incep simptomele de amigdalita (roseatza in gat si durere la inghitit) dar am arme naturale si le tratez cit ai zice “peste”: picaturi cu propolis pe zona afectata, gargara cu sare, ulei de oregano, ceaiuri, odihna, etc.
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 8:06 PM

ai stiut ce mare importanta are credinta in vindecare? 🙂 … orice crezi, daca o crezi cu tarie, o sa te ajute, fie aia ajutorul lui dumnezeu, al tratamentului, credinta in vindecare, nerenuntarea… 🙂

iti doresc toate cele bune, paul
Reply
Reply

Paul Costea said...

dan paraschiv says:
30/10/2013 at 3:10 PM

Draga George , ca de obicei , un articol interesant , pe care mi-ar fi placut si mai mult sa-l citesc , daca nu ar contine o greseala de pronuntie (culmea, la un articol scris ) repetata de mai multe ori. Nu intentionez sa tin lectii , ci sa ajut la imbunatatirea comunicarii acestor articole importante , considerand ca , fiind citite de foarte multi oameni , este bine sa tinem cont si de calitatea limbii folosite , pentru a nu raspandi , odata cu informatia valoroasa si “virusii” care paraziteaza limba romana . Este o greseala de pronuntie rezultata din intentia buna de a evita caco-fonia , care, asa cum ii spune si numele , este un viciu de pronuntie . Respectiv , intre cuvintele care creaza caco-fonia , se intercaleaza , in mod gresit , conjunctia “si” , lucru care devine uneori mai suparator decat caco-fonia in sine . Rezolvarea fonetica este mult mai simpla : intre cele doua cuvinte se lasa o mica pauza, si gata, caco-fonia a disparut ! Culmea culmilor este ca acest “si” se pune acum dupa fiecare “ca” , chiar daca nu urmeaza si celalalt , devenind un tic verbal foarte frecvent. Astfel, in loc de “ca parinte” se spune (si se mai si scrie) ” ca si parinte”, in loc de “le clasifica ca parti ale..” se spune ” ” le clasifica ca si parti ale..”, in loc de ” amigdalele, ca origine” se spune “amigdalele, ca si origine ” , etc. Nu as vrea , ca SI citind articolele tale , sa-mi iese vre-un ulcior la ureche …
Cu stima , Dan .
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 4:40 PM

:))) …. eu cred ca este mai importanta esenta, valoarea acestor articole, decat micile greseli, care oricum sunt putine (stiu)… 🙂

iti multumesc oricum pt comentariu… 🙂
Reply

ncio says:
30/10/2013 at 3:52 PM

Desi sunt o adepta a terapiilor holistice, nu pot sa fiu de acord in totalitate cu articolul acesta, deoarece eu am suferit de amigdalita aproximativ 4 ani (intre 12-16 ani). Am tot amanat momentul scoaterii amigdaleleor, insa mi-am facut foarte mult rau, deoarece in tot acest timp infectiile repetate din gat au coborat in corp si au ajuns direct in sange (avem la momentul critic maxim ASLO-ul de 700, cand limita superioara era de 150). Asta m-a condus la o terpaie de 6 luni cu injectii de Moldamin, pana cand am reusit reglajul.
Dupa ce le-am scos nu am mai avut niciodata vreo raceala serioasa (acum am 27 de ani). Mai racesc, dar in cateva zile, cu tratament minim sau deloc, imi trece. Pe cand in cei 4 ani, faceam febra 39 de grade, nu puteam inghiti nimic din cauza durerilor din gat, etc.
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 8:09 PM

amigdalitele repetate au avut un anume motiv, nu au fost fara sens… probabil ai fost pe sina (asa ii zice), adica a fost un lucru in viata ta care a declansat tot timpul reactia biologicului… eu nu am spus ca e grav sa fie scoase amigdalele, doar ca, multe boli sunt puse pe seama lor…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

diana ana u says:
30/10/2013 at 4:45 PM

care carte imi recomanzi sa o iau prima
? am 2 copii si sunt foarte panicoasa am multe fobii si mult stres fara motiv
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 8:13 PM

pfuu… grea misiune mi-ai dat… ti-as recomanda mai multe carti, fiecare dintre ele fiind de o importanta deosebita in viata unui om: Bruce lipton – biologia credintei, eckhart tolle – puterea prezentului si un pamant nou, louise hay – poti sa-ti vindeci viata…

succes, paul
Reply
Bogdan says:
31/10/2013 at 9:33 AM

Ia-le pe toate, asa tu scapi de fobii si George iti ia banii, exact ca si companiile farmaceutice pe care le blameaza!
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 10:11 AM

dragul meu bogdan… cartile le ia pentru ea si nu pentru a ma imbogati pe mine… procentul ala mic pe care il primesc, vai de el, nu cred ca o sa reuseasca vreodata mai mult decat sa compenseze in cheltuielile mele cu ceea ce fac aici… dar, la stadiul la care te afli, de a ataca doar, in loc sa intelegi ce scrie aici, nu ma astept sa ma intelegi… de ce crezi ca fac ceea ce fac? iti spun eu: pentru ca, pana acum cativa ani, traiam intocmai ca si tine, credeam aceleasi lucruri… pana am ajuns la un curs de nmg, unde mi s-au intors pe dos toate convingerile mele despre lume… daca m-ai fi vazut cum am respins si eu, in primele clipe, aceste informatii… pana mi-a picat fisa si am realizat ca, de fapt, noi credem ca e bine ce face turma, daca sunt cativa care nu merg cu turma, aceia sunt cei ciudati… candcolo, treaba sta chiar invers… asa de bine ne lucreaza astia incat ne-au format o realitate a lor pe care o credem a noastra…

cu stima, paul
Reply
Bogdan says:
31/10/2013 at 6:04 PM

Da stiu esti un martir cu un procent mic, care nu intelege ca in antichitatea de care vorbeste se murea din raceala!!! Si nu multi prindeau 20 de primaveri…si imi spui cum de unii prindeau? Simplu bafta sau un organism mai rezistent, ca stresul era o chestie cotidiana, si nu deasta genu vai ce fac cu banca sau ce fac azi de mancare…. ci oare maine imi ia vreunu capu…
Deci… in concluzie timpurile stravechi nu sunt cel mai bun punct de sprijin pentru teoriile tale. Corpul se vindeca singur…stim asta toti… dar nu de orice!!!
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 6:15 PM

no comment… chiar ca…” se murea de raceala…” :))) “… aveau unii bafta… ” … si chiar ma dai gata… mai, tu ai studii medicale, ca numai acolo se invata atatea presupuneri… :))))))) … chiar ca nu mai pot…. :)))))) … nu te supara pe mine… acum sunt intr-asa o faza… :)))))

Paul Costea said...

cori says:
30/10/2013 at 5:19 PM

Buna ziua, George, ce poti sa imi spui despre tusea copilului…interminabila…cu crize de astm la fiecare raceala….tuse in fiecare seara..tuse,tuse si iar tuse.Multumesc
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 8:19 PM

din pacate… in nmg, lucrurile nu functioneaza ca in medicina “academica”, nu se pot da diagnostice pe baza unor simple simptome… tusea poate sa aiba mai multe cauze: probleme ale celulelor goblet, bronhii, gat, etc… iar, daca nu se mai termina, copilul se afla pe sina, adica se indeplinesc tot timpul circumstante pentru a-l tine in acea situatie (ca si cum ar avea o alergie)…
Reply

gabi says:
30/10/2013 at 9:50 PM

Vreau sa adresez o intrebare cel care sunt sceptici la subiectele scrise de Paul….si anume…cand o persoana are o fractura la mana,picior etc…dupa ce I se imobilizeaza fractura cu gips,atele etc…puteti sa-mi spuneti ce mai face dnl.,dna .dr?????????
Va spun eu,poate nu stiti…NIMIC!!!!!!!!!adica I’ll trimite frumusel acasa si ii zice sa revina peste 3 saptamani….Cine vindeca fractura????? Dl /dna dr.? Sau organismul si acel subconstient de care a uitat multa lume….singurel….
Of…
Reply

ireal! says:
30/10/2013 at 10:36 PM

si imobilizarea in ghips nu ajuta la nimik, vrei sa spui? deci daca ai mobilitate in focarul de fractura te vindeci singur, da? hai sa facem experimentul. stai tu cu osul fracturat neimobilizat.
Reply
Costea Paul George says:
30/10/2013 at 10:47 PM

in primul rand, imobilizarea este pentru a ajuta organismul sa se autovindece… in al doilea rand, eu mi-am rupt umarul acum doua luni. am mers la urgente doar pentru ca am crezut ca mi-a sarit de la loc (nu il mai puteam misca). dupa ce ca m-au tinut acolo peste 3 ore, mi-au imobilizat umarul si mi-au prescris antiinflamator care sa imi omoare microorganismele ce s-au adunat la fata locului tocmai ca sa ajute la vindecare (mi se umflase). cum am ajuns acasa, mi-am eliberat bratul, desi aveam fractura la umar… si m-am vindecat chiar si asa, minune, fara sa respect nimic din “ordinele” primite… cum se poate, irealule? 🙂

cu mult drag, paul
Reply
Bogdan says:
31/10/2013 at 9:21 AM

Cred ca nu sti ce inseamna rupt, te-ai fi cacat pe tine de durere daca il miscai, la propriu te-ai fi cacat, oi fi avut vreo fisura sau luxatie nu ruptura de “umar” (umarul este defapt o incheietura intre scapula si humerus, si mai ai si clavicula pe acolo, umpic de anatomie nu strica cand vrei sa fi vraci). Deci minunea este sa ai fracura la umar nu? Ca alta minune nu vad, insa efectele vindecarii fara imobilizare o sa le vezi mai tarziu la schimbari de presiune atmosferica, ca prin minune!
Repet nu ma deranjeaza ca te schilodesti singur, insa intai fa studii serioase (adica cercetare, studii pe animale, studii pe oameni si apoi daca ai rezultate reale vorbim) inanite sa le publici ca metode de vindecare vraciule!
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 10:21 AM

am inteles, sensei… ma si inchin in fata ta… si o sa iti ascult sfaturile…

cu drag, paul

Paul Costea said...

Bogdan says:
31/10/2013 at 9:31 AM

Daca nu ai cunostinte de medicina citeste o carte!(de medicina, la subiect!)
Cand te tai sau te zgerii mergi la doctor, banuiesc ca nu, te uiti si te minunezi, ca dac te-ai duce la doctor te-ar trimite acasa cu un plasture sa te minunezi, si cum timpul costa bani te minunezi direct, dar totusi pui dezinfectatnt nu? pe care l-a descoperit cineva care a facut stidii, ca din zgarietura nu mori dar din infectie da! Corpul nu se vindeca in orice situatie. Dar daca ai o pneumonia ce faci? te minunezi?
Jalnic cum oameni fara cea mai mica pregatire medicala vor sa ne convinga ca stiu ceva! Studiati nu mai cititi bloguri, nu va mai minunati la lucruri banale, fracturile se sudeaza singure, nu se vindeca, pentru ca neimobilizate corect oasele se sudeaza intr-o pozitie incorecta si poti sa ramai cu probleme pe viata, ca prin minune ar zice unii.
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 10:05 AM

dragul meu bogdan… vad ca esti cu spor la comentarii… :)))) … uite, hai sa iti ceva interesant, la ce spui tu… eu, oridecate ori ma tai, nu pun nimic, niciun dezinfectant… si totusi, nu se infecteaza… de ce? … cand ma rad, nu pun nimic si totusi, nu ma infectez… de ce?… medicina stiintifica, care exista de vreo o suta de ani, de ce crezi ca ar trebui luata ca punct de referinta in pofida altor “chestii” care exista de cand omul? iti spun eu de ce: pentru ca pentru tine, din diverse motive, a devenit o realitate… iar asta nu inseamna ca e adevarul suprem… incearca sa ii intelegi si pe altii, poate devii mai intelept… daca mai multa lume crede un anumit lucru, eu as cerceta mai in aprofunzime, sa vad ce ii face pe oameni sa creada acel lucru, in loc sa sar la atac…

cu mult drag, paul
Reply
Bogdan says:
31/10/2013 at 6:11 PM

Cred in medicina asta de doar 100 de ani ca a fcaut sa creasca speranta de viata de la 30 de ani la peste 80. (Explicatie pentru Georgel: Adica acum 100 de ani un om se astepta in medie la o viata de 30 de ani – cu vindecare de la natura, iar unul nascut acum se asteapta la 80 de ani de viata – cu acces la medicina moderna.

Sunt de parere cu tine CERCETEAZA mai in profunzime, ai nevoie. Dai dovada de lipsuri mari la capitolul anatomie.

Astept cu interes poveste cand iti tai o mana si se lipeste singura, sau macar o fractura deschisa pe care o porti la vedere pana la vindecarea miraculoasa.
Reply
Costea Paul George says:
31/10/2013 at 6:19 PM

bogdanel… tu vorbesti despre razboiul de 100 de ani, cand toti mureau de tineri? :)))))… eu cred ca da… inainte se murea la 120 de ani, nu la 30, draga… doar ni se da galusca asta sa o inghitim… stii ce mi-a zis strabunicul meu cand eram mic?: rar mureau inainte oamenii inainte de 100 de ani… iar tu vii cu din astea… auzi tu… 30 de ani… pai da, razboiul, bata-l vina… :)))))) … esti tare, bogdanel… :))))))

cu mult drag, prietenul tau, paul

gabi says:
30/10/2013 at 9:57 PM

Nu vreau sa se inteleaga gresit ….medicina este buna in situatii conflituale mari…dar Paul inceraca sa ajute prin preventie…cum ? Sa ne analizam mai mult cum gandim,cum vedem lumea…dar e usor sa dai cu parul….
Si nu uitati….suntem toti oameni…compasiunea s-a uitat ee mult…vedem oamenii ca pe niste masini dar sunt suflete care cer si iubire,compasiune …vindecare sufleteasca…etc…
o seara minunata tuturor…
Paul….respectele mele…
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 10:12 PM

🙂
Reply

Claudia says:
30/10/2013 at 10:16 PM

Buna, ce poti sa imi spui despre aparitia repetata a aftelor bucale? Trec greu si sunt foarte dureroase? Unde e “buba”? Mersi
Reply

Costea Paul George says:
30/10/2013 at 10:27 PM

acesta e conflictul: A nu fi în măsură de a înghiţi îmbucătură/bucăţică alimentară. A nu fi în măsură să obţin ceva, de exemplu iubirea unei anumite persoane. A nu fi în stare să simt gustul unei mâncări pe care nu o pot procura. Conflictul apare adesea la oamenii grav bolnavi, atunci când aceştia nu pot „înghiţi” bucăţica alimentară în mod corespunzător. De exemplu, din cauza durerii.

Aftele sunt faza de vindecare a acestui conflict… se recade din cauza sinelor (lucruri, obiecte, persoane, care ii reamintesc biologicului despre conflict).

pe cat pare de complicat, pe atat e de simplu dupa ce intelegi functionarea organismului…
Reply

gabi says:
31/10/2013 at 8:42 AM

Irealule…citeste esenta nu face presupozitii .Ce am vrut eu sa punctez este faptul ca fractura s-e vindeca singura cu/fara imobilizare…adica,mai precis in afara de faptul ca te duci la urgenta si pune un gips…care este sau nu necesar(asta depinde de fiecare om in parte) locul fracturii sevindeca singur pt ca Dumnezeu in intelepciunea lui ne-a inzestrat cu multe daruri inclusiv de a ne vindeca singuri….Spune-mi pe vremuri ….cu sute de ani cum Dumnezeu se vindecau oamenii ?…prin metode naturale….potiuni..prafuri…plante si restul facea natura umana si cea Divina….Asa ca nu te supara pe mine …dar nu pot fi de acord cu tine….
Lumina si iubire iti doresc..
Reply
Bogdan says:
31/10/2013 at 9:10 AM

Speranta de viata a crescut de la nici 30 de ani acum 1000 de ani la peste 80 astazi, oameni nu s-au schimbat sesizabil de atunci, insa medicina da, si tu vi acum si vinzi rahat pe post de medicina? mi se pare jignitor la adresa a mii de cercetatori care si-au dedicat viata fara vreun scop de imbogatire sau indobitocire, facand studii serioase si descoperiri revolutionare.
Sper ca pe viitor sa aplici gandirea asta pe tine si sa nu mai iei nici un fel de medicament, sa iti pui diagnostic singur si sa te tratezi cu lumina si credinta. Cancerul a omorat oameni inainte si va o va mai face, pentru ca nu avem informatii suficiente despre aceasta BOALA reala.
Te rog sa iti spui teoria in fata a macar 1000 de bolnave de cancer mamar care nu si-au facut mamografiile la timp sau niciodata si au ajuns la medic in urma simtomelor unui cancer in stadiu avansat!!! sa vedem ce raspunsuri primesti vraciule!
Tipul asta de libertate de exprimare face din internet un instrument de indobitocire in masa, sa te exprimi doar pentru ca poti, fara a avea vreo pregatire sau vreun studiu serios in spate.
Reply
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
31/10/2013 at 10:32 AM

dragul meu bogdanel… accept realitatea ta, dar nu pot fi de acord cu ea, pentru ca eu traiesc intr-o alta realitate… in primul rand, de unde ai tu informatia cu speranta de viata de acum 1000 de ani? :))))) … sa iti spun ceva? speranta de viata de atunci era de peste 120 de ani… istoria este scrisa tot de cei care vor sa te faca sa crezi anumite lucruri… :)))) …. cercetatorii, multi dintre ei, stima lor… problema nu este cu ei sau cu medicii, in mare masura, ci cu sistemul care i-a indoctrinat… zeci de ani inveti o dogma care se bazeaza pe presupuneri in cauzele bolilor dar stiu sa dea tratamente adecvate de ascundere a simptomelor care imbogateste anumite persoane… pasteur, care a pus bazele medicinii stiintifice a fost un impostor, a furat munca lui bechamps si a modificat-o… insusi el a recunoscut pe patul de moarte ca teoria lui a fost o minciuna. Stii ce a spus bechamps, un mare om de stiinta, uitat: noi cream toate bolile si doar noi ne putem vindeca, prin schimbarea perceptiilor noastre asupra lumii, a credintelor si convingerilor noastre… iar microorganismele sunt peste tot, chiar si in noi si nu are niciun rost sa luptam impotriva lor. de la inceputurile vietii sunt aici cu noi si nu ne-am putut separa de ele… dar aceasta teorie nu care bine, nu se mai pot face mii de miliarde…

iar dr.hamer, care a pus bazele acestei stiinte, a facut puscarie pt ca avut curaj sa vindece bolnavi de cancer cu alte metode decat protocoalele medicale, desi s-au vindecat 6000 de bolnavi din 6500, majoritatea aflati in faze terminale…

eu studiez, tot studiez de ani de zile, stai linistit… nu scriu din burta… 🙂

cu mult drag, paul
Reply

gabi says:
31/10/2013 at 9:13 AM

a Si mai este ceva care am uitat sa spun…
Ar trebuii de fiecare data cand apare o “boala”sa na intrebam de ce a aparut? Care este scopul spiritual de a venit? Si ce tb sa invatam de la ea? …
Pt asta iti recomand cartea scrisa de Valeriu Popa..Cauzele spirituale ale bolilor .Citeste-o si e posibil sa te regasesti in ea…El spunea (in urma cu mai bine de 20 ani) ce zice Hammer dar la modul spiritual,de gandire al omului.
Reply
michela says:
31/10/2013 at 10:59 AM

Cum se expica amigdalita repetata la un copil de 19luni? Ce motive ar avea cand nu face diferenta intre bine si rau intre a avea acel lucru sau nu?
Reply

Costea Paul George says:
31/10/2013 at 11:07 AM

draga mea michela… nu inteleg de unde este implementata multora ideea ca un copil mic, pentru simplul fapt ca nu iti poate comunica, nu se “streseaza” pt o gramada de lucruri… nu-i da sa manance, bate-l, nu sta cu el, etc… sa vezi daca se imbolnaveste sau nu… o sa isi faca conflicte cu duiumul… in al doilea rand, la acea varsta, poate prelua conflictele parintilor, pentru ca el rezoneaza la aceeasi frecventa cu ei… este putin mai complicat si depaseste nivelul unui comentariu aici… te rog sa vizionezi clipurile cu bruce lipton din meniul video de pe site, unde iti vorbeste si despre parintitul constient…

cu mult drag, paul
Reply

michela says:
31/10/2013 at 11:12 AM

Multumesc de raspuns.O zi buna!
Reply

Costea Paul George says:
31/10/2013 at 5:09 PM

🙂
Reply

Paul Costea said...

Claudia says:
31/10/2013 at 11:57 AM

Buna ziua, cum se explica faptul ca unii desi au avut parte de pierderi mari (moartea cuiva drag, tradare. etc) sa nu faca nicio forma de cancer, nicio boala? Care e explicatia pentru care multi traiesc fara sa fie bolnavi desi nu duc lipsa de tot felul de conflicte? Se vindeca fara sa stim noi? Doar pt ca nu am fost la medic sa ne puna eticheta de “cu cancer”? Copiii, desi simt conflicetel parintilor, frustarile si nelinistile lor cum trec peste a se imbolbavi de cancer. Ca multi vad, aud, simt si totusi nu fac cancer. Astea sunt cateva intrebari pe care mi le-am pus dupa ce am citit despre noua medicina germanica. Mersi anticipat, Claudia
Reply

Costea Paul George says:
31/10/2013 at 5:26 PM

draga mea claudia… daca ai o pierdere mare in viata si reusesti sa te impaci cu ea, ori daca vorbesti la nivel de emotii, de trairi despre ea, nu o sa iti mai faci conflict biologic, ci acel lucru ramane doar la nivel de conflict psihic, care nu o sa aiba repercursiune asupra organelor… in schimb, daca nu faci cele mentionate, organismul tau va intra intr-o reactie numita boala, deoarece ai lasat in tine emotiile, trairile evenimentului neplacut… o definitie scurta a tuturor bolilor ar fi: “boala” este reactia de supravietuire a organismului la discrepanta dintre nevoile, asteptarile noastre si realitatea vietii. cand esti suficient de constient, boala nu poate interveni pentru ca esti tot timpul prezent, esti in armonie cu tine si cu natura si accepti ceea ce este asa cum este, nefacandu-ti conflicte din nimic asa zis rau, de fapt, nici nu mai exista pentru omul constient bine si rau. daca nu iti place ceea ce este, in mod detasat, treci la actiune si schimbi ceea ce nu-ti place… simplu…

da, sa stii ca oamenii se vindeca de multe cancere fara sa stie… cancerul este o banalitate la ordinea zilei, o simpla reactie a organismului, si nu e mortal, nu e mai grav decat o simpla raceala. se moare din cauza fricii si a epuizarii, plus tratamente…

pentru a face orice boala, trebuie sa se indeplineasca anumite criterii… in cazul multora, acestea nu se indeplinesc… ia priveste tu o femeie guraliva, la care ii umbla gura ca o moara stricata… are ea obicei sa fie bolnava? iti spun eu: nu! pentru ca ea vorbeste tot timpul despre ce a patit, cum a simtit si astfel, nu mai are cum sa se indeplineasca una dintre conditiile intrarii in boala si anume: evenimentul este trait in solitudine, omul nu vorbeste despre emotiile si trairile sale. vorbeste, deci, despre emotiile si tririle tale si nu despre fapte…

cu mult drag, paul
Reply

Georgeta says:
31/10/2013 at 2:16 PM

Mulţumesc pentru toate articolele, domnule. 🙂
Nici eu nu mai am amigdale de 36 de ani. În anii care au urmat făceam foarte des altă boală: faringită. Are aceleaşi cauze ?
Reply

Costea Paul George says:
06/11/2013 at 7:29 PM

conform celor spuse de tine, concluzionez ca ai predispozitie la conflictele de suparare imbucatura… ia-o mai incet cu supararile, incearca sa schimbi ceva in viata ta legat de perceptii, convingeri, credinte, obiceiuri…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Culda Raul says:
01/11/2013 at 2:56 AM

Buna, am stat asta seara si am citit multe chestii de pe site, si chiar sunt de acord cu tine. Viata e frumoasa si perfecta, doar noi o complicam. Sunt complet deacord ! Am trait-o pe pielea mea foarte mult timp, si o traiesc in continuare. Am facut o amigdalita zilele astea din cauza unui interviu ratat la care speram atat de mult .. chiar ma vedeam deja ales cu job-ul in mana, fericit.. si cand colo.. n-a fost sa fie.. si asa am facut eu amigdalita! :)) acuma stau cu amigdalele rosii dar deja ma simt mai bine cand am constientizat asta.. nu e placebo oameni buni, nu e nici un “vraci” la mijloc. e doar un om care a descoperit cum sta treaba cu universu si incearca sa imparta invatatura asta cu toti. Weekendul viitor voi veni la arad la seminar ca vreau sa invat mai multe. Am citit The power of now – de eckhart tolle si vreau sa spun ca , cartea aia mi-a deschis intr-o oarecare masura ochii. O recomand tuturor. ce voiam sa te intreb, paul. Eu am o nelamurire, si anume boli de piele. Sufar de “O chestie” pentru ca altceva inafara de o dereglare la nivel psihic nu e, pe care medicii au numit-o psoriasis. Dar nu prea contine simptomele psoriasis, doar asemanarea . Ei bine, inainte foloseam creme si tot felu de pastile , era ok o perioada si iar revenea. De vreo 5 luni nu mai folosesc nimic, de cand am inceput sa vad lucrurile altfel, si pielea imi e mult mai bine, dar nu imi dau seama exact ce cauzeaza problemele astea… ai cumva idee care ar fi corelatia intre probleme de piele si gandire? Multumesc frumos!
Reply

Costea Paul George says:
01/11/2013 at 10:38 AM

draga raul… esti exemplul viu in legatura cu amigdalita… 🙂 … asa functionam, dar suntem foarte indoctrinati si nu vedem aceasta…

in legatura cu bolile de piele gen psoriazis, ele sunt rezultatul unor conflicte de separare, ai vrut candva sa te separi de o anumita situatie de viata (de ex. saracie, nenorociri, loc de munca) sau de o persoana anume si astfel pielea ta a intrat in reactie… nu trece din cauza sinelor (lucruri, persoane, ganduri care revin in viata ta si ii aduc aminte subconstientului de conflictul facut)… poate sa nu treaca pentru ca deja de psoriazisul in sine vreau sa ma separ… solutia: mai citeste eckhart tolle – un pamant nou… si… la curs o sa primesti solutia concreta, dupa ce intelegi mai bine functionarea minunata a biologicului, in armonie cu natura… si cu tine… succes!

cu drag, paul
Reply

Culda Raul says:
01/11/2013 at 11:53 AM

Cum adica conflicte de separare?
Reply

Costea Paul George says:
01/11/2013 at 4:04 PM

CONFLICTE DE SEPARARE: “NU VREAU ASTA IN VIATA MEA, NU VREAU SARACIA, NU VREAU PSORIAZIS, vreau sa stau departe de anumite lucruri, persoane”… ETC … intelegi? 🙂
Reply

Paul Costea said...

Culda Raul says:
01/11/2013 at 5:47 PM

Aha… deci practic e ca un fel de cerc vicios
Reply

Costea Paul George says:
01/11/2013 at 6:44 PM

bingo
Reply

Care au fost cele mai viralizate articole pe bloguri si site-uri de stiri? | refresh.ro says:
04/11/2013 at 10:34 AM

[…] Amigdalita este cancer! De ce este trecuta cu vederea? – terapieinarmonie.ro1300 shares 89 comments 384 likes […]http://refresh.ro/2013/11/stiri-virale-6/
Reply

Wiltis said...

Prin anul 2005, după ce o viață (56 de ani, pe care-i aveam atunci, pentru mulți sunt o viață, nu-i așa?), am fost foarte bolnăvicios, am aflat despre o metodă de a mă elibera de povara aceea. Faptul că a funcționat, mi-a dat încredere în puterea mea de a mă auto-vindeca. După aceea, am aflat și de alte metode.
O viață, am fost electronist în domeniul automatizărilor industriale. Această profesie, bazată 100% pe logică, mă făcea să am repulsie față de tot ceea ce nu era logic. Așa că, mi-a fost foarte greu să accept acea metodă de vindecare, pe care am folosit-o.
Până la NMG (Noua Medicină Germană), nu am văzut în domeniul terapeutic, nimic care să aibă cap și coadă (logică, vreau să spun). Totul e o bâjbâială, în frunte cu medicina oficială!!!
Dar NMG m-a ajutat să înțeleg de ce a funcționat tratamentul ce mi l-am auto-aplicat. Automatizările nu au fost inventate de om, ci de Mama Natură! Omul, în măsura în care le-a descoperit și înțeles, le-a transpus în domeniul tehnic și tehnologic. Iar organismul uman, este un sistem de automatizare extrem de complex (lucru valabil pentru toate viețuitoarele, cât și pentru întregul Univers)! De aceea, cunoscând modul în care funcționează trupul nostru, se poate determina CU EXACTITATE, atât modul în care apar 'bolile', cât și modalitatea de rezolvare a acestora. Medicina se bazează pe credințe, deci e o DOGMĂ, o apă tulbure, care le permite marilor concerne farmaceutice, să vândă omenirii cantități uriașe de medicamente, care, în marea lor majoritate, ascund simptomele, adică nu vindecă, iar, pe de asupra, dau și numeroase efecte secundare, care, la rândul lor, sunt 'tratate' tot cu otrăvuri!
În schimb, NMG e limpede ca apa cea mai pură, cel puțin, pentru o minte logică.
Pentru cine crede că poate să-și deschidă mintea și inima, iată mai jos câte ceva despre NMG:
https://drive.google.com/open?id=0BynCsdaWuMR_ZDZ6b1lvQTJBME0