Sunday, August 12, 2018

Calatoria spre vindecarea adevarata…

(postare initiala: 23 februarie 2014)

In urma discutiilor avute cu multi oameni cu probleme de sanatate, am observat ca, lucruri care mie mi se par extraordinar de simple, nu la fel li se par acelor oameni. Deoarece ei au trait o viata intreaga tinuti intentionat in nestiinta (care va provoca frica si mai apoi dependenta de un sistem, care oricum le ascunde doar simptomele), lucruri de genul – “nu iti fie frica de boala ci mai degraba iubeste-o”, “esti intr-o faza de vindecare, trebuie doar sa astepti sa iti treaca”, “boala ta este acolo ca sa iti deschida ochii ca ceva nu e ok in viata ta”, etc – li se par de domeniul fantasticului.

Ei au fost invatati ca bolile vin de altundeva si nu ei si le-au creat, eliberandu-se astfel de responsabilitate. Ei au nevoie de ceva palpabil, cu efect imediat, ceva de genul “daca ma doare capul, iau rapid o pilula si sunt iar fericit”. Astfel, vin cu o solutie palpabila (desi am dat deja multe solutii pe parcursul scrierilor mele), si anume “Calatoria” lui Brandon Bays, care prezinta autobiografic profunda transformare prin care a trecut aceasta femeie care s-a autovindecat de cancer. Afla in continuare despre ce este vorba:

“Procesul Călătoriei descris de Brandon Bays este o tehnică uluitor de simplă care facilitează vindecarea fizică şi emoţională într-un timp foarte scurt. Tehnica poate fi învăţată şi aplicată practic de către orice om, aproape instantaneu şi oferă rezultate extrem de profunde, chiar dacă persoana a încercat până atunci alte tehnici care nu au dat randament. Recomand din toată inima Procesul Călătoriei, tuturor oamenilor.” (Ian Watson – autor de medicină homeopată)

Cartea “Călătoria” de Brandon Bays prezintă experienţa remarcabilă a autoarei care s-a vindecat de o tumoră, prin rezolvarea unor traume sufleteşti profunde, fără să recurgă la un tratament chirugical clasic. Această carte prezintă călătoria plină de curaj a unei femei deosebite care şi-a înfruntat cu multă credinţă şi perseverenţă propriul destin ce părea implacabil, triumfând în mod excepţional asupra unui diagnostic neiertător.

În anul 1992, Brandon Bays, a fost diagnosticată cu o tumoare de mărimea unei mingi de baschet, care a determinat-o să înceapă o călătorie absolut remarcabilă, ce a condus-o către revelarea propriului suflet, către eliberare şi către vindecare. Şase săptămâni şi jumătate mai târziu, ecografele au declarat-o pe Brandon perfect sănătoasă – fără medicamente şi fără vreo operaţie chirurgicală. Procesul de autovindecare prin care a trecut Brandon este de o originalitate absolută, acest proces constând din a ajunge la cauza problemelor cu care ne confruntăm, dizolvând-o pe aceasta, şi nu tratând doar efectele sau simptomele, permitandu-le apoi altor mii de oameni sa se elibereze, in acelasi mod, de blocajele lor fizice si emotionale. In cartea sa, Brandon ne impartaseste tehnicile sale unice, profund transformatoare.

În urma acestei vindecări catalogată de medicina clasică “un miracol”, Brandon Bays a elaborat o tehnică propriu-zisă pentru a-i ajuta şi pe alţi oameni să se vindece de diferite boli şi traume. Pe parcursul cărţii autoarea explică cum a aplicat aceasta în cazul ei, iar la sfârşitul cărţii anexează “Schema procesului” care poate fi aplicată individual pentru eliminarea conflictelor emoţionale profunde care sunt cauzele bolilor corpului fizic. Aplicând tehnica elaborată de Brandon Bays, rezultatele sunt cu adevărat profunde şi durabile. Durerile cronice dispar, la fel anxietatea, depresia, blocajele, mânia, durerea şi lipsa încrederii în sine.

Brandon a acţionat atât pentru a se purifica la nivel fizic, dar mai ales pentru a se vindeca la nivel emoţional, dorindu-şi cu adevărat să ajungă la esenţa cauzei care a provocat tumora, rezolvând problemele emoţionale reale care au declanşat formarea tumorii. Deepak Chopra, pe care Brandon îl recomandă ca fiind “un endocrinolog de mare reputaţie”, cel mai cunoscut conferenţiar pe tema vindecării la nivel celular în lumea modernă a vindecării minţii şi corpului, afirmă că ”amintirile emoţionale sunt înmagazinate în interiorul celulelor, fiind transmise chiar de la o generaţie la alta, iar adevărata vindecare se va produce doar atunci când persoana în cauză se eliberează de aceste amintiri celulare.”

După perioada de vindecare, Brandon şi-a făcut din nou investigaţii medicale complete, la o clinică ce folosea echipamente de ultimă generaţie. Reacţia doctoriţei care a examinat-o a fost de uimire totală, ea afirmând “Nu numai că eşti sănătoasă, dar eşti perfect sănătoasă! Organele tale parcă ar fi desprinse dintr-un manual de medicină. Sunt impecabile. (…) Organele tale arată exact aşa cum ar trebui să arate; sunt perfecte din toate punctele de vedere – ca mărime, ca poziţie, ca proporţie, sunt toate impecabile…Este remarcabil pentru vârsta ta.” Iată ce triumf cu adevărat remarcabil, inexplicabil pentru ştiinţa modernă a reuşit Brandon Bays, cea care în prezent ajută mii de oameni să-şi vindece propriul suflet pentru a-şi vindeca astfel bolile, clasificate de medicina modernă ca fiind incurabile.

“În cazul meu, procesul de vindecare s-a petrecut exact aşa cum m-a avertizat cunoaşterea interioară – acea parte din mine responsabilă pentru crearea tumorii şi care a dizolvat-o la momentul potrivit. În plus, mi s-a permis privilegiul uimitor de a participa în mod conştient la acest proces, învăţînd lecţia pe care trebuia să mi-o dea tumoarea”, afirmă autoarea după această experienţă uimitoare.

La ora actuală Brandon Bays trăieşte în Marea Britanie, unde ţine seminarii şi organizează întâlniri de vindecare şi are de asemenea, un cabinet personal de consultanţă terapeutică.

“După ce am citit Călătoria, m-am simţit de parcă cineva m-ar fi spălat în interior. Inima mea s-a simţit vindecată şi completă. Simţeam nevoia să dansez, să cânt şi să sărbătoresc…În sfârşit, mă simţeam eliberată.” (Suzy Greaves, ziaristă la The Sunday Times)

Calatoria ne permite sa ajungem direct la cauza ultima a problemelor cu care ne-am confruntat vreme indelungata, dupa care ne ofera instrumentele de care avem nevoie pentru a ne rezolva definitiv aceste probleme. Aceste tehnici incredibil de puternice conduc la rezultate uluitor de profunde si de durabile. Durerile cronice pur si simplu dispar. La fel si anxietatea, depresia si blocajele sexuale, mania, durerea si lipsa pretuirii de sine, dependentele si bolile de orice fel. Prin tehnicile sale descrise intr-un limbaj usor de inteles, fara termeni de specialitate, cartea Calatoria iti permite sa:
– Scapi de blocaje fizice si emotionale care te-au marcat ani la rand
– Iti revelezi geniul interior
– Iti traiesti viata ca pe o expresie a potentialului tau suprem
– Experimentezi fericirea nemarginita din interiorul tau
– Devii cu adevarat liber

 
Iti recomand cu deosebita caldura aceasta carte, are o putere miraculoasa de vindecare. Eu am citit-o acum multi ani si am simtit ca aceasta metoda prezentata m-ar fi ajutat cu adevarat la nevoie. Am cartea pe raft, pregatit a o folosi in orice moment, nici din raftul tau nu ar trebui sa lipseasca… Da click >>>AICI<<< , ori direct pe imaginea cartii, pentru a intra in posesia ei. Nu este scumpa, dar iti salveaza viata!… Mai multe detalii legate de aceasta metoda, inclusiv cursuri “pe viu”, unde poti experimenta direct, pe pielea ta, aici: http://www.thejourney-romania.ro/ In josul paginii, ai locatiile unde se tin cursuri de acest gen. Te rog sa ma anunti, daca vrei sa mergi la curs, sa iti pun o “pila” … 😉

...


2 comments:

Paul Costea said...

Gabi says:
24/02/2014 at 12:26 AM

O carte f buna care pe mine m-a ajutat f mult.M-am ajutat f mult de la simptome fizice cat si ganduri care le-am eliminat pt a nu ajunge sa-l intreb pe Paul despre alte simptome.O carte minunata ce o recomand cu multa caldura.Merita sa o avem in biblioteca din sufragerie.Eu am facut-o pt migrene dar astept…rezultatele ….voi revenii rezultatele care , cu siguranta sunt bune.
Bravo Paul.Un articol superb ca de fiecare data.
O seara minunata.
Gabi
Reply
Petra-Amba Popescu says:
25/02/2014 at 1:29 AM

Hi Paul
Inca o data iti multumesc pentru frumoasele “adevaruri” scrise de tine.Un alt articol minunat.Acest an,in luna Mai voi fi in Romania ,in Bucuresti si cu siguranta vreau sa cumpar aceasta carte si altele.As fi vrut sa particip si la seminarii dar,dupa cum vad nu ai nimic in Bucuresti in perioada in care sint in tara.
O noapte plina de iubire,liniste si pace sufleteasca,suflet minunat.
Reply

Costea Paul George says:
25/02/2014 at 3:40 PM

🙂

toate cele bune, sanatate… 🙂
Reply

Roman Silvia says:
28/02/2014 at 10:39 AM

f interesanta cartea! abia astept sa pun in aplicare ceea ce am invatat din ea! multumim de recomandare!
Reply
Gabi says:
05/03/2014 at 12:56 AM

Paul,
Aspectul de piosalpinx (puroi in trompa uterina) poate fi o faza de vindecare a unui chist ovarian?
Am vazut ca conflictele trompei uterine si ovarului sunt diferite de aceea intreb.
O seara minunata,
Cu drag Gabi
Reply

Costea Paul George says:
06/03/2014 at 1:49 AM

draga Gabi… Ai spus bine, sunt doua conflicte distincte si nu au legatura directa, simptomatic… la ovar: in faza activa, a pierderii unei persoane dragi, ovarul se necrozeaza, iar in faza de vindecare apare chistul cu edem de vindecare, ce se leaga la organele din jur (nu e recomandat a se extirpa in acea perioada) … puroiul la trompa uterina e faza de vindecare, cand va aparea candida…
scuze pt intarzierea in a-ti raspunde, am mult de lucru si nu ma pot ocupa deocamdata de site la “intreaga” capacitate…

cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

gabi says:
07/03/2014 at 1:49 PM

Multumesc mult Paul…
Sunt 2 conflicte separate….am inteles si eu acum de ce pe ovarul drept e chistul..si hidrosalpinxul pe trompa stanga…..Ca nu intelegeam de ce apare separat…
ok….sa inteleg ca tb sa stea linistita prietena mea….sa astepte vindecarea…De operat in nici-un caz nu vrea si nici medicamente nu vrea sa ia…I se recomandase antibiotice…si antiinflamatoare…dar ea a ales sa ia doar niste tincturi pt probleme ginecologice de la plafar…si sa astepte sa vada cum decurge situatia….
multumesc mult Paul…
o zi minunata..
Cu drag Gabi
Reply
Georgeta says:
11/03/2014 at 2:19 PM

Bună ziua. Şi problemele dentare au cauze spirituale. Care sunt acestea în ceea ce priveşte inflamarea rădăcinii unui dinte. Dintele e pe partea dreaptă, jos, al patrulea (primul e măseaua de minte). I s-a omorât nervul şi e plombat de 7 ani. Am falca umflată, nu mă doare, iar medicul mi-a recomandat antibiotic.
Reply

Costea Paul George says:
11/03/2014 at 5:36 PM

Draga Georgeta… iti spun sincer, in legatura cu conflictele dintilor nu prea am studiat… stiu doar ca ei sufera in urma a doua tipuri de autodevalorizari: “nu am voie sa musc” si “nu sunt in stare sa musc” pe cineva, un lucru, ori o situatie de viata… totusi, are importanta care dinte e lezat, dar aici deja am un gol… 🙂 … din pacate, mai multe nu pot sa iti spun despre dinti, deocamdata, dar o sa studiez… 🙂 … oricum, la tine, fiind intervenit din exterior, principiile noii medicini germanice nu isi pot spune cuvantul cu exactitatea sa obisnuita…

cu mult drag, paul
Reply

Georgeta says:
11/03/2014 at 8:11 PM

Mulţumesc.
Reply

Costea Paul George says:
12/03/2014 at 9:48 AM

🙂
Reply