Thursday, August 9, 2018

Lista prioritatilor - Oare ce conteaza cel mai mult pentru tine?

https://terapieinarmonie.blogspot.com/2018/08/lista-prioritatilor-oare-ce-conteaza.html
(postare initiala: 12 martie 2013)

Salut… Paul sunt si am o intrebare: Cum stai cu timpul, cu timpul pentru tine, pentru sanatatea ta, pentru ceea ce insemni tu in adancul fiintei tale? Te intreb asta pentru ca, majoritatea oamenilor intrebati, raspund ceva de genul: pai, stii, eu sunt foarte ocupat, nu am timp nici macar sa respir, nu am timp de nimic, am multe pe cap, trebuie sa am grija de familie, de copii, de sot, de sotie, de munca, sa fac bani cat mai multi pentru ca sa ne descurcam, sa ne permitem lucruri, sa le faurim un viitor copiilor nostri, ca sa le fie mai bine decat ne-a fost noua…
STOP! …. La un moment dat, organismul lui sau al ei cedeaza si atunci, minune, ii intra morcovul in fund, il cuprinde frica, ii trec prin creier tot felul de scenarii sumbre iar, cand afla “concret” de la salvatorii nostri, doctorii, ce a dat asupra lui din “senin”, tocmai el, care nu “merita” acest lucru, incepe sa isi schimbe prioritatile si astfel, sa aiba timp de alte lucruri, incepe sa isi deschida ochii, sa se trezeasca, incepe sa gandeasca si observa incet, incet ca el nu e buricul Pamantului, asa cum crezuse, si realizeaza cu stupoare ca ceilalti se descurca si fara el.

Oare acesti ceilalti s-ar fi descurcat si inainte tot asa? … Si atunci, presat de timp, incepe sa caute solutii in carti, pe net, pe la prieteni, cunostinte, parinti, bunici iar, intre timp, doctorii il pun sa isi faca tot felul de analize, ca sa fie siguri de diagnostic, il cauta peste tot, chiar si in fund (sa gaseasca morcovul), incep sa il umple cu zeci de feluri de injectii si pilule, apoi incep sa il taie, spre “binele” sau, bineinteles, sa ii scoata tot “raul” ce a crescut acolo, dar, spre ghionul sau, acel “rau” a crescut in tacere, nu l-a avertizat si este prea tarziu, caci nu a fost descoperit la timp, si astfel, dupa multe chinuri si frici groaznice traite o perioada, este asezat frumos intr-o lada de lemn si dus intr-un loc de veci…. Si in cateva luni, aproape toata lumea a uitat de el…

Aceasta scurta poveste nu este, de fapt, o poveste, ci este scenariul comun al multor oameni care nu au avut “niciodata” timp de ei, carora, intotdeauna alte lucruri erau mai importante. Sigur nu iti place acest scenariu. Nici mie si nimanui nu cred sa ii placa. Stii ce este interesant? Ca e foarte simplu sa faci ceva in aceasta privinta, ca sa nu ajungi si tu in situatia “eroului” din povestioara mea.

Unul dintre lucruri ar fi SA ITI SCHIMBI LISTA PRIORITATILOR si, ca rezultat, in mod interesant, o sa realizezi ca, de fapt, ai timp suficient si pentru tine, o sa realizezi ca ai timp sa faci o miscare, un sport, sa citesti o carte (hrana pentru sufletul tau), sa iesi undeva cu familia si sa va bucurati de viata, oprindu-va pentru cateva clipe din nebunia care va conduce cotidianul… iar aceste lucruri, care conteaza cu adevarat, din pacate, sunt uitate de multi dintre noi, mai ales acum, cand ne grabim din ce in ce mai tare… Dar unde oare???

Daca ti-am starnit interesul, e momentul sa faci acum primul pas pentru tine. Incepe sa te interesezi despre sanatatea ta, despre ce inseamna ea, cum se poate pastra si avea grija de ea. Sunt atatea informatii pe net incat nu le poti duce, sunt cursuri de spiritualitate, de yoga, de arte martiale, de sanatate. Exista tot felul de cai de pastrare a sanatatii si/sau de vindecare: clasice, naturiste, reconective, energetice, Reiki, EFT, Theta, detoxifieri, acupunctura, Noua Medicina Germanica si multe altele. Alege-o pe cea cu care te simti cel mai bine si studiaza, nu astepta sa ai nevoie de ele, pentru ca atunci va fi prea tarziu!…



cu drag, Costea Paul George

___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”

Adresa de email: *


1 comment:

Paul Costea said...

Gabriela ==GIULIANA says:
13/03/2013 at 12:01 AM

Parca ar fi povestea mea…?!de unde sti cum a fost??/ Chiar asa a fost.. NU AVEAM timp pentru mine,,,, pana cand ,,, mmm,,,, nici nu vreau sa ma gandesc, cum a fost si prin ce am trecut.
Norocul meu ca am aflat de un seminar NMG, am participat si de atunci mi-i
s-a schimbat VIATA.
Reply

admin says:
13/03/2013 at 12:06 AM

da… intr-un fel, aceasta e povestea noastra, a tuturor… 🙂 … tot un curs NMG mi-a schimbat si mie viata… 🙂
Reply

ileana says:
13/03/2013 at 8:52 PM

Da, frumos articol, intr-adevar cam asa se intampla lucrurile. Ma uit in jurul meu si vad totul altfel de vreo 2 ani incoace, dupa cursul de NMG, am avut senzatia ca am picat de pe alta planeta, m-am trezit la servici si vedeam totul altfel in jurul meu, apoi au urmat alte cursuri si alte informatii si le savurez cu mare placere pe toate, sunt un adevarat balsam pentru suflet si mi-am dat seama ca asta este cel mai important, sanatatea Mintii si a Sufletlui! Nu am atata timp disponibil cat as vrea sa citesc, dar timpul pe care il am il folosesc pentru asta. Asa cum ai scris si tu, Paul, informatii sunt din plin, avem acces la tot, trebuie doar sa fim deschisi sa le primim si sa vrem o schimbare !
Reply

admin says:
13/03/2013 at 10:05 PM

de acord! 🙂
Reply

Gabryelle’s Blog says:
14/03/2013 at 2:49 PM

Din pacate multi ne regasim in aceasta poveste. Eu am inceput sa apelez la acupunctura de acum 3 ani, si m-a scapat de niste afectiuni pentru care doctorul neurolog ma punea sa iau 10 pastile pe zi..si eu ca bleaga le-am luat timp de 2 ani, dar mai trist este ca le-am luat fara efect. Multumim pentru articol!
Reply

admin says:
15/03/2013 at 10:14 AM

da… e buna acupunctura, cu mult mai buna decat chimicalele… este o metoda naturala de echilibrare energetica si, prin urmare, readucere a organelor la o functionare normala… sa nu uitam, totusi, ca, adevarata vindecare vine doar din noi, atunci cand suntem una cu viata, una cu ceea ce este, cand am reusit sa incheiem socotelile cu situatiile din trecut care ne-au provocat starea respectiva…
Reply

Ramona says:
07/07/2013 at 8:25 AM

Foarte, foarte bun articolul! Superrr
Reply
Corneliu says:
07/07/2013 at 7:23 PM

Adevarat eu acuma vreau sa petrec cu familia putin timp
Reply
Narcisa says:
07/07/2013 at 8:17 PM

Foarte adevarat articolul!!! Daca mai multi oameni ar sti despre acestea oamenii ar fi mai sanatosi si mai fericiti. Stiam toate aceste lucruri, timpul poate fi prietenul nostru trebuie doar sa ii oferim respectul cuvenit.
Reply
ovidiu says:
10/09/2013 at 4:35 PM

da, e util articolul..ca sa te trezeasca din iuresul de zi cu zi…dar zic eu, exemplul dat ar fi bine sa fie mai clar, sa fie un exemplu real, ca asa se prind mai bine unii oameni..Da, asa e, e necesar sa avem ca si prioritate sanatatea noastra, fizica, mentala, spirituala…si de care o mai fi…Si mie imi place sa am grija de sanatate, cel putin fac si eu cate putin in fiecare zi, ca sa imi fie mai bine…dar ce am descoperit eu ca unul din cel mai importante aspecte ale sanatatii, e sa ai grija de ce gandesti, ca asta genereaza in background o gramada de alte complicatii..acolo cred ca ar fi bine ca lumea sa inceapa sa lucreze, sa constientizeze, sa imbunatateasca..si apoi totul se va schimba…usor, usor, gand cu gand, se schimba acest pamant