Sunday, August 12, 2018

Voma, diaree, disconfort, stari de rau… De ce sunt ele o binecuvantare? – Partea a II-a

(postare initiala: 16 octombrie 2013)

Inainte de a intra in esenta articolului propriu-zis, as dori sa continui anumite idei din articolul precedent, care s-ar incadra mai degraba la categoria “chestii generale de stiut pentru a nu mai putea fi manipulat fara rusine” 🙂 … Aceasta idee mi-a venit ca rezultat al atacurilor unor medici care mi-au scris ca toti cititorii mei sunt niste prosti, inculti, doar pentru ca au alta viziune asupra realitatii decat ei…
(citez: “mi-e si mila de cei care pot crede asa ceva.. Cred ca sunt oameni foarte naivi si pe deasupra fara pic de creier… “, “cum pot sa fie atatia prosti si inculti care sa citeasca porcariile tale?”)

Dar stii care e cea mai mare frica a acestora?: “Eu, ca medic, dupa ce am invatat poate 10 ani o stiinta (o dogma bazata pe vanzari de miliarde), ce as mai fi fara ea? Ce as fi eu fara acel “DR.”, cand asa de bine stau aici pe piedestal uitandu-ma la prostime si imbogatindu-ma din suferinta lor?”… Asta e motivul real care ii tine acolo, din pacate… Ar fi cazul sa coboare de pe piedestal pentru ca populatia se trezeste in masa iar, daca ei nu percep acest lucru, nu ii vad bine in scurt timp…Oamenii nu pot sa mai inghita lucruri de genul vaccinuri care paralizeaza si chiar omoara copiii sau citostatice si raze care nu ii dau nici 10% sanse de supravietuire unui bolnav de cancer…

Daca nu as fi suficient de centrat, de echilibrat, poate nu as putea face fata acestor atacuri… Si totusi, niciunul din ele nu ma pot enerva… pentru ca stiu de ce o fac: structura egotica a oamenilor (formata din perceptia lumii, convingeri, credinte, invataturi, datini, traditii, obiceiuri, etc) efectiv este bombardata de o informatie care nu se conformeaza deloc realitatii lor… si e normal (pentru ei) sa reactioneze in atac… dar, hai sa trecem la un alt nivel, in care sa acceptam adevarul fiecaruia, fara sa atacam, spunandu-ne doar punctul de vedere si comunicand de la inima la inima (asa l-am putea si intelege pe celalalt)… este greu, dar merita… inseamna o alta calitate a vietii…

Cea mai mare bucurie a mea este ca multi dintre acesti medici s-au trezit (cinste lor) si au reusit sa treaca peste indoctrinarea de zeci de ani… iar acum au redevenit… oameni! De asemenea medici avem nevoie!



As dori, in cele ce urmeaza, sa citesti cateva raspunsuri de-ale mele la comentarii ale cititorilor, care iti vor face lumina in ce priveste epidemiile, vaccinurile si cancerul. Este bine sa stii aceste lucruri, pentru a vedea mai clar manipularea fara rusine de care vorbeam mai sus…

Nu exista epidemii… acestea sunt niste inventii tocmai pentru a ne tine in frica si pentru a se putea vinde vaccinuri… Marile epidemii au aparut intotdeauna dupa o perioada lunga de suferinta, de exemplu, criza economica acuta, razboi… Gandeste-te, cand intreaga populatie a unei asezari a trait zilnic, timp de 5 ani frica de moarte, frica ca in oricare zi ar putea primi o bomba in cap sau ar putea fi impuscati, omorati… nu au vrut oare acei oameni sa se separe de acel lucru??? (conflicte de separare=boli de piele) si, deoarece perioada conflictuala a fost de o intensitate si o durata exagerat de mare, nu au putut trece de faza de vindecare ce a survenit dupa razboi… si au murit in masa, aproape toti… de ciuma, holera, etc… Faptul ca, in majoritatea familiilor, cativa membri au “contactat” ciuma sau holera iar restul familiei nu, desi traiau in aceeasi casa si trebuia sa se imbolnaveasca toata familia, nu ni se spune… si faptul ca personalul medical care a fost la fata locului nu a patit nimic, nici asta nu ni se spune, sau si daca ni se spune, au fost vaccinati, care este o minciuna (ca vaccinurile i-au facut imuni la “boala”)… Acestia nu au trait conflictul populatiei respective, de aia nu au “contactat” bolile… Totul este o manipulare la nivel planetar, in care, setea de putere si de bani este atat de mare incat se trece la orice genocid in acest scop… pacat… 🙁

Iar vaccinurile sunt o minciuna si mai mare… niciodata nu au ajutat la nimic, din contra… Medicina lui pasteur (care a recunoscut pe patul de moarte ca a gresit cu teoria lui) nu stie faptul ca noi, inca de la inceputurile vietii pe pamant am trait in acelasi mediu cu microorganismele si nu ne-am putut separa de ele, invatand sa traim in simbioza. Nu exista bacterii bune sau bacterii rele. Fiecare din noi avem in organism minim 2kg de microorganisme, toate ce exista pe o raza de 300 km de locul in care ne aflam, dar ele sunt tinute in frau in stare latenta de catre organism si “trezite” atunci cand avem nevoie de ele (si ele de noi). Ele sunt “pompierii” organismului. De ce nu extirpam toti pompierii? Sigur ei sunt de vina pentru incendii! De fiecare data sunt acolo!… La modul zilnic facem cate un mic cancer care, odata problema ce a dus la aparitia sa rezolvata, este devorat efectiv de catre microorganisme… Aceste lucruri nu se stiu de catre medicina “stiintifica” si nici nu se vrea a se sti… Ceea ce conteaza este estomparea simptomelor prin chimicale daunatoare si pastrarea omului in stare de client permanent… 

Nu se moare de cancerul in sine ci din cauza fricii si a extenuarii (plus tratamente ucigatoare gen citostatice si raze)… Ce inseamna asta? Cand afli ca ai cancer deja ai si intrat intr-un cerc vicios al fricii pt ca, din cauza ca toti din jurul tau care au avut cancer sunt morti, asociezi cancerul cu moartea… Totusi, nu trebuie sa afli ca ai cancer ca sa intri in acest cerc vicios. Ajunge sa ai niste simptome care persista si astfel iti pot induce aceasta frica… Iar extenuarea inseamna ca nu reusesti sa iti rezolvi problemele care ti-au cauzat cancerul respectiv… Exista cazuri cand, din aceasta ultima cauza, cancerul este exagerat de mare si poate sa cauzeze probleme, complicatii. In acest caz, bineinteles ca interventia chirurgicala devine o necesitate… Daca se depisteaza la timp iar omul reuseste sa inteleaga ce l-a adus acolo si isi rezolva problema ajungand la echilibru, cancerul nu isi mai are sensul si efectiv dispare (este devorat de catre microorganisme)… pot sa o dovedesc cu cazuri concrete, reale… 🙂
… 

Diareea apare in faza de vindecare a conflictelor de imbucatura-suparare legate de intestine (“nu pot sa diger”, “nu pot sa ma scap de o situatie de rahat”) si, prin intermediul acestui proces, organismul scapa (se curata) de ramasitele descompunerilor tumorilor intestinale create in perioada activa a conflictului. Deci nu este niciun fel de coincidenta consistenta materialului eliminat, deoarece acesta este un proces de curatire a organismului. La fel ca si voma, si diareea este un simptom prezent in partea a doua a fazei de vindecare. Desi aceste simptome de diaree ar trebui sa fie semne imbucuratoare (pentru ca s-a rezolvat un conflict si astfel se elimina tumora), bineinteles ca, daca deja tine de o saptamana, lasand panica deoparte, va trebui examinat mai atent motivul persistentei, va trebui depistat care este programul biologic care a determinat diareea si ce o tine pe persoana respectiva in acea faza. In cele mai multe cazuri, diareea este insotita de crampe, care sunt, deasemenea simptomele refacerii intestinelor in urma conflictului de imbucatura-suparare. Crampele cele mai puternice vor avea loc la jumatatea fazei de vindecare, in asa numita criza epileptoida dar ele vor putea continua si in a doua faza a vindecarii…

Atunci cand stii bine aceste lucruri, vei sti intotdeauna ce se intampla cu tine, in care faza a programului biologic (bolii) te afli, care a fost conflictul care l-a determinat si cum sa il rezolvi cat mai repede si fara sa mai recazi in faza activa si cum sa faci fata simptomelor de obicei neplacute ale fazei de vindecare fara sa te panichezi si fara sa te cuprinda frica. Aceasta inseamna o alta calitate a vietii pe care incerc sa ti-o asigur prin tot ce fac eu aici, prin munca mea, prin energia si efortul meu sustinut… Iti multumesc! 🙂


cu mult drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


7 comments:

Paul Costea said...

gabi says:
16/10/2013 at 8:58 AM

Paul eu le-as spune celor care nu cred in felul urmator:
In primul rand atrag atentia ca este parerea mea si nineni nu mi-o poate taca atata timp cat sunt calma ,sinistita si privesc cu iubire catre tot si toti.
Exista o dna.Dr in Romania care a scrisc o carte vis-a-vis de vaccinurict de “bune” sunt ele….eu nu cred ca dna.Dr este o naiva dupa o experienta de f multi ani….
Sunt medici care trateaza homeopat boli aparent incurabile si oameniidvin sanatosi…cum explicam?
As avea o lista mareeeeee de exemple dar pe cei care nu cred ii rog sa inceapa sa caute ,sa citeasca…sunt multe exemple si multe cercetari in domeniu….pana atunci ii las sa descopere fiecare…
Lumina si iubire….
Reply

licurici says:
16/11/2013 at 12:15 AM

Asa e, nu va vaccinati copiii, ca sa nu profite marile companii farmaceutice. Las’ sa profite firmele de pompe funebre si producatorii de sicrie (din alea mici si albe).
Reply
Costea Paul George says:
17/11/2013 at 1:28 PM

draga licurici… manipularea ca vor muri copiii daca nu se vaccineaza face parte din realitatea ta… si a multor altora… stii de ce ne vaccinam copiii?: de frica… si nu pt ca ti-e frica de moartea lui ci de faptul ca vei fi considerat un parinte iresponsabil, dar acest lucru este greu de recunoscut… cunosc multi, multi copii nevaccinati care sunt perfect sanatosi… de ce? riscul de imbolnavire, conform lor, e f mare…

cu mult drag, paul
Reply

gabi says:
16/10/2013 at 9:00 AM

Scuze pt greseli dat scriu de pe tableta si merge mai greu.
O zi minunata.
Reply
lucia says:
16/10/2013 at 9:10 AM

Buna Paul ,
Lumea se gaseste , asa cum bine stim cu totii , pt ca vedem asta , intr-o mare schimbare si marea majoritate are dificultati in a accepta aceasta ( n-ar fi de mirare ca sa asistam la o imensa “cufureala” generala ) ,deci subiectul este extrem de actual …..
Diareea , nefiind decat o CRIZA DE ELIMINARE , O CURATENIE GENERALA , pt a putea introduce elemente noi , ca exemplu fiind dat ,asa numita TURISTA , diareea pe care o fac cei care calatoresc in tari din Asia , Africa , unde totul este Nou!
Si sa-i lasam pe cei ce nu sunt de acord , se vor convinge singuri………

Ozi buna , L.
Reply

Paul Costea said...

Pop Eugenia says:
16/10/2013 at 1:37 PM

Ma bucur ca exista sidoctori,cu constiinta,care nu urmaresc doar castigul material,de la bolnavi.Pentru ca,astazi,majoritatea lor,sunt aliati cu firmale farmaceutice,care ii recompenseaza cu varf si indesat,numai sa prescrie,medicamentele lor,cat mai scumpe [necompensate],fara sa le pese de soarta bolnavilor.
Reply
soare says:
16/10/2013 at 10:16 PM

Este de inteles reactia unor medici dar si cetateni care nu fac parte din breasla; gandeste-te ca majoritatea sunt convinsi ca fac bine ceea ce fac, multi cred in ce se spune la tv si ce se invata in scoli si nu iau in considerare decat parerea unuia care a fost premiat cu premiul Nobel..pe de alta parte este socant pt Ego sa accepte ca a studiat atatia ani, ca pana acum nu a fost decat folosit pe post de vanzator de chimicale si e posibil ca prin ceea ce a facut pana acum sa fi indrumat sau chiar ucis pacienti..este motivul pt care multi nu admit informatii noi in acest spectru si prefera sa puna mainile la ochi/urechi.
pe de alta parte sunt cei care sustin vanzarile chimicalelor si de pe urma carora incaseaza muuulti bani, foarte multi…si sunt speriati de faptul ca prostime a inceput sa mai citesca sa descopere singur mecanismul sistemului.
Un om responsabil si inteligent intodeauna va analiza si verifica experimental o informatie si acest lucru este foarte usor, dar pt asta e nevoie de o scoarta cerebrala intinsa (medicii stiu la ce ma refer) pt ca sistemul pana acum s-a bazat in general pe rezultatele examinarii pe baza de memorare si nu pe pricepere, cand incepi sa pricepi s-ar putea sa nu avansezi profesional in sistem 🙂
O masinarie memoreaza, un om viu-treaz intelege! este o diferenta uriasa,daca pana acum a fost impusa memorarea- din a carui cauza actualul sistem este asa cum este , acum deja lucrurile se schimba…oricum e pe cale de dezintegrare acest sistem bazat pe false valori.
Multi medici se trezesc si ei si accepta schimbarea, asa cum si ceilalti se trezesc si intelegem cu toti ca a fost nevoie de aceasta etapa de invatare din greseli.
Nu este cazul sa ne blocam in vinovatie ci ca intelegem ca lucrurile se schimba si ca pot fi schimbate in bine si ca de acum in colo trebuie sa actionam pentru adevar si pentru binele tuturor, suntem pana la urma toti o mare familie si este timpul sa invatam sa ne unim , sa ne sustinem reciproc sa ne impartasim informatiile.
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
17/10/2013 at 9:45 AM

foarte frumos punctat… chiar ca imi place cat esti de larga in viziune… iti multumesc ca existi…. 🙂
Reply

elena says:
17/10/2013 at 10:50 AM

Serios? Si bebelusii de cateva luni care se imbolnavesc si sunt alaptati la san si primesc iubire maxima din jur, ce? Au frica de boala, nu?
Reply

Costea Paul George says:
17/10/2013 at 12:20 PM

draga elena… faptul ca nu iti poate comunica, nu inseamna ca nu isi face conflicte… ce intelegi tu prin iubire maxima? am vazut multi copii iubiti de parinti care au facut leucemie din prea multa iubire… “asa trebuie sa fii si nu altcumva, nu fa aia, nu manca aia, poarta-te civilizat, iti dau eu cei 7 ani de acasa, invata si nu te juca, comporta-te, manaca frumos, cum te-o invatat mama?”… si multe altele… iar la bebelusi: il lasam sa planga ca o sa-i treaca, il trezim si il culcam dupa program, dupa carti, ii dam mancare milupa de cea buna (care si pt noi e scarboasa), il lasam in brate la toata lumea, mai ales la bunica care ii urla in urechi pt ca e surda… si multe altele… e mult mai complexa treaba… pe cat e de simpla… iti recomand videoclipurile lui bruce lipton de pe situl meu, sectiunea video, afli acolo mai multe… 🙂

cu drag, paul
Reply

Razvan says:
17/10/2013 at 12:25 PM

Am citit si partea a 2-a sa iti fac pe plac si am gasit si mai multe porcarii ca in prima. Esti ignorante la tot ceea ce inseamna medicina cu adevarat. Nu stiu cum te suporta pamantul la cantitatea de prostie pe care o posezi si pe care o debitezi cu atata nonsalanta. Medicina ca sa ajunga unde e a trecut prin testul timpului. Chiar ma intreb, in mintea aia a ta creata, cum crezi tu ca speranta de viata a crescut in ultimii 150 de ani? De ce traiesc oamenii in medie mai mult decat au facut-o acum nu prea mult timp? Raspunsul este simplu. Medicina. Medicina asta despre care tu habar nu ai mai nimic. Tu nu intelegi ca nu doctorii sunt cei de care ar trebui sa te iei, in cazul in care ai vrea sa demonstrezi ceva, ci de stiinta din spatele acestor informatii pe care doctorii si le-au insusit.
Deocamdata tu vorbesti ca sa te aflii in treaba, esti paralel total cu ceea ce inseamna metoda stiintifica si te bazezi doar pe apelul la teorii ale conspiratiei sa iti sustii ineptiile.
Spune-le zecilor de mii de copii salvati acum nu prea multi zeci de ani de poliomielita ca vaccinurile sunt prostii. Nu stiu ce as face daca as vedea un om ca tine in fata mea indrugand prostiile pe care le indruga. Faci un mare deserviciu umanitatii prin discursul tau ridicol.
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
22/10/2013 at 9:37 AM

draga razvan… expunerea ta a fost demna de un premiu… sunt de acord intru totul cu tine: conform realitatii tale, asa stau lucrurile, zeule atotstiutor… dar, nu uita: aceasta este doar realitatea ta si o gramada de oameni nu ti-o impartasesc…

succes pe mai departe… paul

p.s. eu niciodata nu ma iau de medicul in sine, desi are si el parte de vina pentru ca inchide ochii si nu pune intrebari despre ceea ce invata in numele promisiunilor financiare… eu ma iau totusi de sistemul care face ca aceste lucruri sa se intample…
Reply

Manaila Elena says:
17/10/2013 at 10:18 PM

Mi-a plăcut articolul tău ,mult de tot…Și da, eu cred în „PUTEREA MAGICĂ A GÂNDULUI”…Este o carte ,care pe mine m- a ajutat în momente de cumpănă… În privința vaccinurilor ,părerile sunt împărțite…Eu cred în ele .aș fi putut să mint și să afirm că nu cred în ele…Dar eu cred în efectul lor …pozitiv…E doar părerea mea ,a unui om care crede și-m medicina clasică și-n cea alternativă! În rest ,vă doresc să vi se întâmple numai lucruri bune și frumoase! Și să auzim de bine!!!
Reply

Costea Paul George says:
17/10/2013 at 10:30 PM

fiecare avem adevarul propriu si unic… e dreptul tau sa crezi ce si cum vrei… 🙂

cu drag, paul…
Reply

Razvan says:
18/10/2013 at 7:41 AM

Ah, si uitasem sa mai zic de animale. Si animalele au cancer, si animalele sunt vaccinate, si ghici ce?…functioneaza. Sa nu imi spui ca si animalele au ganduri negative si alte prostii de genul.
Pe o carte de stiinta nu ai pune mana…
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
18/10/2013 at 1:06 PM

dragul meu si scumpul meu razvan… am scris in articolele mele de ce face un animal cancer… medicina crede ca un copil mic sau un animal care nu iti pot comunica problemele lor, nu isi fac conflicte…

am rasfoit recent o carte de medicina generala… dar m-am ingrozit… nu pot sa inteleg cum un student la medicina nu isi pune probleme, nu se intreaba despre neregulile pe care le ingurgiteaza… ex: se ridica nivelul de x si y si din aceasta cauza se imbolnaveste organul z si tratamentul cu chimicala w este remediul… :)))) era sa fac pe mine … doar simptome, doar simptome, in toata cartea, plus solutii care i-au facut bogati pe cei care le-au dat… si fara baza, ca si cum ar veni totul de la sine, de afara, de la mama, de la tata si nu de la cum interpretam noi viata, de la perceptiile noastre, etc… conform medicinii, noi suntem niste roboti si nu o unitate minte-corp-suflet…

cu mult drag, paul
Reply
Razvan says:
21/10/2013 at 9:01 AM

Se pare ca ai o intelegere destul de limitata a ceea ce inseamna medicina. Cartile acelea nu sunt pentru toata lumea. De aceea, in acest domeniu este destul de greu sa devii bun. Acest concepte trebuie asimilate. Nu e lucru usor.
O unitate minte-corp-suflet? Si sufletul cam ce ar trebui sa fie. Sufletul nu exista. Punct. Si, exista o unitate minte-corp, dar nu are atat de multe atribute cat presupui tu ca are. Oricum, e inutil sa vorbesc cu cineva care crede ca le stie pe toate, cand de fapt nici macar nu e familiarizat cu lucrurile pe care le combate. Pana una alta, tu nu ai absolut nicio dovada pentru teoriile tale, si medicina are toate dovezile si rezultatele. Probabil vei fraieri o mana de ignoranti, insa sper din toata inima ca prostiile la care faci tu reclama aici sa nu le puna la un moment dat viata in pericol.
Reply
Costea Paul George says:
22/10/2013 at 9:24 AM

draga razvane, nu pot decat sa iti dau dreptate in tot ce scrii aici: medicina e perfecta, desi are baza putreda, pusa de sarlatanul de pasteur… sufletul nu exista… toti cititorii mei impreuna cu mine suntem niste ignoranti, doar tu esti cel detinator al adevarului suprem… eu sunt de alta parere, totusi… in facultatile de medicina stundentul este indoctrinat atat de tare incat crede ca este un zeu atotstiutor si ii va trebui o anumita deschidere sa vada si alte aspecte ale realitatii… cei care au avut acea deschidere au avut doar de castigat… succes in tot ceea ce faci… si nu uita: fiecare om traieste propria realitate, asta nu inseamna ca cei care nu sunt de aceeasi parere cu tine sunt ingoranti…

cu drag, paul
Reply

Paul Costea said...

micky says:
18/10/2013 at 8:27 AM

Buna Paul,

poti sa-mi recomanzi un articol/carte/video despre corelatia dintre angoasa si boala pe care o produce? Am mai citit si in postarile altor oameni despre aceste asocieri, dar este foarte greu sa cauti de fiecare data cand simti ca se intampla ceva in neregula cu tine sau familia ta, care ar putea fi dezechilibrele care duc la o anumita suferinta, de aceea mi-ar fi de folos sa am cumva un “centralizator”. Ai idee daca exista asa ceva? Scuze daca sunt prea “inginera” intr-o problema asa complexa.

Cu drag,
Micky
Reply

Costea Paul George says:
18/10/2013 at 12:48 PM

totul porneste din noi… suntem invatati, tinuti in frica… iar angoasa acolo isi are sursa, in frica… eu iti recomand sa te uiti la documentarele de pe situl meu, din meniul video… o sa gasesti acolo multe solutii… iar, ca si carti, bruce lipton “biologia credintei” si eckhart tolle “puterea prezentului” si “un pamant nou”, unde vorbeste f mult despre suferinta umana… (le gasesti in dreapta pe site. dupa ce dai click, ti se va ivi pagina de unde le poti comanda)

cu drag, paul
Reply
micky says:
18/10/2013 at 10:33 PM

multumesc mult
Reply
lucia says:
19/10/2013 at 8:30 AM

CORPUL , ” TEMPLUL DUHULUI SFANT ” , nu minte nicidata !
Utilizand decodajul semnelor pe care le da corpul , care asa cum am spus – nu minte niciodata – putem descifra genul de blocaj pe care-l avem (ex: asta nu o pot accepta , digera ; stomacul fiind organul acceptarii , digerarii , daca am probleme la stomac = am probleme sa : accept , diger , transform , o anumita stare , situatie , persoana… ) , asa pt fiecare parte din corp ….
o zi buna , L
Reply
Costea Paul George says:
19/10/2013 at 9:06 PM

iti multumesc pt completari… sper sa ajute… 🙂

toate cele bune, paul 🙂

gabi says:
19/10/2013 at 9:04 AM

Paul as mai completa pt Miky
Louise Hay -Poti sa-ti vindeci viata ….tot in dreapta pe elefant o gaseste si la un pret f ok….
Lumina si iubire in sufletul si-n casa ta Miky.
Reply

micky says:
20/10/2013 at 9:36 AM

multumesc mult gabi
Reply

Paul Costea said...

Olimpia says:
31/10/2013 at 1:22 PM

Am inceput recent sa iti citesc articolele si trebuie sa recunosc ca exista un adevar in tot ceea ce spui;lucrurile se leaga cumva si la mine .Imi este scos colecistul de aproape 8 ani si de anul trecut a inceput ficatul sa imi faca “figuri” tot mai des de la alimentatia mai bogata in grasimi,cand mananc 2 bucati de prajitura cu crema in loc de una ,etc.incep sa imi simt ficatul marit daca continui cateva zile cu mancare grea chiar am crize de cai biliare cum aveam in trecut .Sa stii ca ma gandesc acum ca totul este psihic ca am aceea frica ca neavand fiere imi voi imbolnavii ficatul (subconstientul de fapt imi spune asta) si bineaiteles ca medicii ma indeamna sa fac investigatii sa vad daca nu am calculi pe caile biliare ,etc. Acesta este conflictul meu sau trebuie sa existe alte cauze mai profunde ?cum imi dau seama ?si ce trebuie sa fac?
Cu respect
Reply

Costea Paul George says:
05/12/2013 at 11:07 PM

draga mea olimpia… din cauza ca s-a intervenit din exterior prin scoaterea fierei, in organism s-au produs unele modificari care deja sunt dincolo de conflicte, prin urmare, nu pot sa ma pronunt in cazul tau… cu siguranta organismul, prin puterea sa de adaptare nelimitata va gasi o cale sa revina la armonia interioara…

cu mult drag, paul
Reply
Olimpia says:
06/12/2013 at 9:37 AM

Multumesc frumos,:)
Reply