Sunday, August 12, 2018

Cancerul de ficat… dintr-o perspectiva naturala…

https://terapieinarmonie.blogspot.com/2018/08/cancerul-de-ficat-dintr-o-perspectiva.html
(postare initiala: 7 august 2013)

Salut! Bine ai revenit pe terapieinarmonie.ro (actualmente terapieinarmonie.blogspot.com)… sau, mai bine zis, am revenit… din concediul de doua saptamani in care mi-am reincarcat bateriile. 🙂

M-a determinat sa scriu acest articol despre cancerul hepatic o poveste emotionanta a unei doamne pe care am intalnit-o in aceasta perioada de vacanta, a carei sot a murit acum doi ani in urma complicatiilor la nivelul ficatului.

Dupa aparente, am realizat ca era o doamna instarita, in familia careia sigur nu s-ar fi putut pune problema cineva sa moara de foame. Am intrebat-o astfel ce fel de probleme financiare a avut sotul. Efectiv am vazut socul pe fata ei. “De unde stii acest lucru pe care eu nu l-am spus nici macar apropiatilor?”.

In acel moment am inceput sa ii spun despre cauzele emotionale care duc la o asemenea boala, conform cercetarilor Noii Medicini Germanice, iar ea a simtit ca evenimentele din viata sotului ei de dinainte de imbolnavire se incadrau perfect in cele auzite de la mine. Cazul sotului ei era unul din multele povesti deja clasice in care multinationalele ucid econamia locala. Nu o sa intru mai mult aici in detalii…

Si totusi, pana in acea zi, ea stia despre cu totul alte cauze care duc la acest cancer: ciroza, hepatita, consumul de alcool, diversele metastaze si multe altele care insa nu mai aveau acum in ochii ei o baza reala… Cand a inteles ca, daca ar fi stiut inainte aceste lucruri, ar fi putut face ceva pentru sotul ei, a izbucnit in plans. A realizat totusi ca nu mai poate da timpul inapoi si astfel a reusit sa treaca peste 🙁 … O sa iti scriu in continuare ce i-am povestit, in linii mari, doamnei, incat i-a provocat aceasta schimbare de atitudine…

Una din cel mai des intalnite boli, cancerul de ficat, numita si boala celor bogati, este inteleasa de catre publicul larg ca o tumoare la nivelul ficatului, mai precis, la nivelul parenchimului hepatic…

Tumora incepe sa se dezvolte, fiind vorba de un tesut endodermal, in urma unui conflict de imbucatura de tip infometare, lipsa hranei. Ca si exemple, as mentiona pierderea locului de munca, falimentul, veniturile mici din perioada de criza, lipsa banilor sau a altor mijloace pentru subzistenta personala sau a familiei, lipsa bunastarii… in cazul in care aceste situatii de viata sunt interpretate ca si pericol al infometarii (“frica de a muri de foame”), prin asta “periclitandu-se” supravietuirea…

In mod interesant, desi se intampla foarte rar, acest conflict emotional de “nevoie de hrana”, care sa duca la cancer de ficat, se poate face si atunci cand este vorba de alte persoane indragite, la fel ca si in cazul cancerului de plamani. In acest caz, la nivelul ficatului va fi perceptibil un singur nodul tumoral, in loc de noduli multipli (cand este vorba despre propria persoana)…

Dar care este legatura dintre cancerul hepatic si aceste evenimente si interpretari de tipul “lipsa de hrana”/”frica de a muri de foame” si care este sensul sau biologic? Odata ce ai transmis creierului informatia de “lipsa de hrana”, el o va trimite mai departe ficatului care va intra automat in fabricarea de tesuturi suplimentare (cancer), pentru a putea produce si stoca un volum mai mare de hrana, pregatindu-se astfel pentru vremurile “grele” care vor urma… Aceasta faza, numita faza activa, va dura pana in momentul in care ti-ai rezolvat problema care te-a adus in aceasta situatie, de exemplu, ti-ai gasit un nou loc de munca… iar tumoarea va avea o dimensiune in functie de intensitatea emotiilor atasate si de perioada cat a tinut conflictul fara a fi rezolvat…

Animalele din salbaticie fac anual cate un mic cancer la ficat odata cu intrarea in iarna, cand hrana devine tot mai putina iar lipsa ei le provoaca acel conflict de “frica de a muri de foame”, dar nu isi fac probleme si alte conflicte din aceasta cauza, acesta fiind un fenomen normal de supravietuire. Astfel, riscul aparitiei de complicatii sau neplaceri e minim…

La oameni, complicatii pot aparea in faza de vindecare, dupa rezolvarea conflictului, cand, din cauza inflamatiilor de la nivelul ficatului, date de procesul de descompunere de catre ciuperci a celulelor care fusesera create in plus in perioada activa a conflictului, acesta (ficatul) nu reuseste sa produca hrana la intreaga capacitate, aparand probleme de digestie… Aceste probleme nu sunt insa decat niste neplaceri trecatoare care ar trebui sa ne determine doar sa mancam mai atent, in regim macrobiotic si nu sa ne provoace panica…

Cele mai multe cancere de ficat (spre norocul “proprietarilor” lor) trec neobservate din cauza ca ele se desfasoara aproape asimptomatic, marirea ficatului producandu-se in mod lent si fara dureri, la fel si descompunerea din faza de vindecare… Ghinionul apare atunci cand persoana respectiva mai are si alte probleme, eventual alte “cancere” si i se fac analize si investigatii amanuntite pentru depistarea “metastazelor”, care nu exista!, fiecare cancer fiind urmare al altui conflict…

Ce ar fi de facut in cazul in care simti ca ai probleme la ficat? Pai, daca ai indigestii si o functionare anormala a ficatului, poti sa bei o sampanie, esti in faza de vindecare in care organismul tau se recupereaza dupa un conflict de “frica de a muri de foame”. Sa nu intri in panica, acesta situatie s-ar putea sa dureze chiar si luni de zile.

In celalalt caz, ca esti inca in conflictul nerezolvat si observi o marire a ficatului, ar trebui sa vezi care lucruri din viata ta iti produc acea senzatie de “frica de a muri de foame” iar daca le depistezi, vorbeste despre ele, la nivel emotional si nu faptic. Cum te simti tu gandindu-te la acele conflicte? Acest mic secret face minuni in majoritatea bolilor.

Se stie din mai multe terapii alternative ca, odata aruncate emotiile in afara, ele nu mai provoaca in interior blocaje energetice, imbolnaviri… Si inca un secret iti voi dezvalui aici, acum: atunci cand ai conflicte nerezolvate, fiind astfel in faza activa (pe care ar fi bine in general sa o depasesti), ai aproape tot timpul membrele reci. Verifica-ti, deci, mainile si picioarele iar, daca le simti reci, stai frumos jos si gandeste-te la viata ta, la lucrurile care te framanta, la problemele tale, si incearca sa ti le rezolvi, cel putin emotional, daca nu efectiv… In acest mod, desi problema poate ca ramane, emotiile si, odata cu ele, bolile, se duc, te parasesc… 🙂 … Succes! 🙂

P.S.2 Daca ceea ce ai citit ti-a starnit interesul si ai vrea sa afli cu mult mai multe lucruri in aceasta privinta, as dori sa iti aduc la cunostinta ca la sfarsitul lui august 2013, se va organiza tabara de vara de 12 zile in Muntii Apuseni, unde au participat, doar anul trecut, peste 300 de persoane din toata tara, din care in jur de 50 erau medici de profesie, care au reusit sa treaca peste barierele impuse de EGO si devenind, inainte de medici, oameni… Aceasta tabara este ceva extraordinar 🙂 … Daca ai avut o senzatie ca citirea acestui articol ti-a provocat anumite dificultati de intelegere, aceasta este pentru ca Noua Medicina Germanica abordeaza aceste probleme din alte perspective, reale, cu legi si nu dupa presupuneri. La tabara se invata toate aceste lucruri si vei putea avea pe urma o privire de ansamblu asupra sanatatii, a bolilor si a ceea ce inseamna viata!

Eu voi fi acolo, ca simplu participant, nu pot sa o ratez… De ce totusi, incerc sa “promovez” aceste cursuri si tabere? Doar in scop informational, pentru a aduce lumina si sanatate adevarata in viata ta si a celorlalti, pentru ca, desi articolele citite aici sau in alta parte pot sa fie bune, mesajul lor nu poate sa ajunga asa de bine la inima pentru ca lipseste din ele conectarea, caldura si puterea cuvantului viu…

Aceste ateliere interactive se încadrează în programul de promovare a sănătăţii şi de prevenire a bolilor psihosomatice, constientizandu-se importanţa pe care o deţin trăirile şi conflictele în viaţa cotidiană, prevenind suferinţele fizice şi psihice. Atelierele au la bază Ştiinţa Vindecării Germanice (Dr.Hamer), comunicarea nonviolenta a lui Marshall Rosenberg (premiul nobel pentru pace), precum şi descoperirile referitoare la schimbarea programelor biologice de supravieţuire specifice fiinţei umane, experimentate de Ghis (Ghislaine Lanctot) pe propria sa persoană.

La ce fel de intrebari vei primi raspuns:
– cum functioneaza organismul nostru, aceasta minunata masinarie biologica?
– ce sunt, de fapt, bolile si care este relatia noastra cu ele?
– ce sunt bacteriile, virusii, celelalte microorganisme si care e rolul lor in organism?
– ce trebuie sa faci ca sa te vindeci de orice boala?
– care sunt cele 5 criterii care odata indeplinite te duc in boala si cum faci sa nu se indeplineasca?
– ce trebuie sa faci sa ramai sanatos?
– cum sa comunicam fara violenta pentru a aduce armonia in viata?
– ce inseamna a fi suveran si de ce ar trebui sa fim toti suverani?
– care este relatia noastra cu zeitatea?
– si multe altele…

Daca esti interesat(a), te rog sa imi trimiti un e-mail pe adresa costeapaulgeorge@gmail.com in care sa imi scrii numele, numarul de telefon si adresa de e-mail pentru a putea primi mai multe detalii (printre care numerele de telefon ale organizatorilor pentru a-ti putea face cat mai rapid rezervarea, locurile fiind limitate si deja aproape in intregime ocupate)… Un singur lucru pot sa iti spun: iti va schimba viata, intocmai ca si mie! 🙂



cu drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


3 comments:

Paul Costea said...

Adriana says:
07/08/2013 at 4:22 PM

Paul, foarte bun si articolul acesta. Eu vreau sa aflu mai multe despre cum pot sa scap de picioare si maini reci. O zi buna!
Reply

Costea Paul George says:
07/08/2013 at 6:42 PM

draga adriana… am scris exact in articol ce trebuie sa faci… 🙂 … sa te gandesti la problemele tale si sa rezolvi, cel putin emotonal… dar, in articol, am scris mai exact… 🙂
Reply
Adriana says:
08/08/2013 at 1:47 AM

Ok, Paul. O sa imi rezolv conflictele emotionale. Multumesc ca m-ai iluminat, nici n-am stiu ca le mai am. O zi faina!
Reply

ionbuga says:
07/08/2013 at 6:19 PM

Fac parte din categoria ciroticilor,deocamdata e sub control!
Reply

ionbuga says:
09/08/2013 at 12:20 AM

Un regim sanatos,impacarea cu sinele,si totul e bine!
Reply
Costea Paul George says:
09/08/2013 at 7:45 AM

asa este… in cateva cuvinte, ai spus secretul… 🙂
Reply

gabi says:
08/08/2013 at 7:54 AM

Draga Paul,
Sunt mai bine de 3 saptamani de cand nu mai am migrene.
Esti minunat!
Fi binecuvantat si iubesc invataturile tale.
O zi minunata!
Reply

Costea Paul George says:
08/08/2013 at 10:56 AM

dar eu nu am facut nimic…

succes in continuare… 🙂
Reply

Ioan Savu says:
08/08/2013 at 8:56 AM

Interesant! …
Reply

Paul Costea said...

soare says:
08/08/2013 at 9:13 AM

Paul draga, continua sa faci ceea ce faci ca tare bine faci 🙂
as avea o propunere: aduna exemple de situatii prin care oamenii au trecut emotional si in urma carora s-au ales cu cate o faza de vindecare suparatoare.Am observat ca oamenii inteleg mult mai repede din exemple.Asociaza deci fiecare articol cu un exemplu asa cum ai facut in acest articol.Sunt inca multe persoane care au indoieli privind aceste descoperiri ale lui Hamer, pentru ca totul pare prea simplu iar omenirea s-a obisnuit sa complice lucrurile, insa exemplele ii vor ajuta pe multi sa se gandeasca la ceea ce au trait ei personal,ca eveniment,ce emotii puternice au avut.De asemenea multi trebuie sa inteleaga ca acest tip de medicina nu vindeca , explica insa motivele pentru care o boala apare-fiind de fapt o incercare a organismului de a se reface, iar aici depinde de fiecare in parte cat de dispus este sa se ajute pe sine, sa schimbe ceva la modul de gandire/manifestare.Asta nu inseamna ca nu trebuie mearga la medic sa-si consulte corpul, caci sunt situatii in care trebuie intervenit chirirgical, trebuie insa inteles cand sa intervii si ce trebuie psiho-emotional sa schimbi.
Intr-o zi , cand voi avea timp si dispozitie am sa-ti trimet chiar eu un mail cu exemplu personal trait in urma cu 4-5 ani cand mi-a fost afectata vederea accelerandu-se degradare celulara (ca la persoanele de 70-80 ani) si cat pe ce sa raman oarba; in prezent vad bine si am renuntat la ochelarii ce-mi fusesera recomandati,am evitat operatia si deci economisit o gramada de bani- am inteles clar care a fost conflictul doar dupa ce am urmat cursurile cu Andrei…iar de atunci incoace cred ca mi-am rezolvat cateva mici cancere 🙂
cu bine
S.
Reply

Costea Paul George says:
08/08/2013 at 10:56 AM

iti multumesc mult pt comentariu… mailul promis de tine il voi posta ca si articol, pentru puterea exemplului… 🙂

cu stima, paul…
Reply

Georgeta says:
08/08/2013 at 12:09 PM

Mulţumesc. Sunteţi nemaipomenit.
Reply
Mary says:
08/08/2013 at 12:19 PM

Bine ai revenit, Paul!
Astept cu nerabdare cursul tau online. Pana atunci, as vrea sa te intreb: din perspectiva medicinei germane, care ar fi cauza fibroamelor uterine? Poate scrii un articol si despre acest subiect.
Cu pretuire pt tot ceea ce faci,
Mary
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
08/08/2013 at 12:34 PM

draga mary… te indemn sa te inscrii cu adresa de email si vei primi nu peste mult timp articolul solicitat…

cu stima, paul
Reply
Mary says:
08/08/2013 at 7:53 PM

Sunt deja inscrisa cu adresa de e-mail si primesc pe facebook articolele tale.
Multumesc!
Reply

Care au fost cele mai viralizate articole pe bloguri si site-uri de stiri in 5-11 august? | refresh.ro says:
12/08/2013 at 9:23 AM

[…] Cancerul de ficat… dintr-o perspectiva naturala… – terapieinarmonie.ro908 shares 22 comments 327 likes […]
Reply
mihaela m says:
12/08/2013 at 11:24 PM

Oare in lumea aceasta ne vom putea echilibra, cu atata rautate… obraznicie si bataie de joc in jurul nostru? Este f. adevarat faptul ca mintea (creierul) dicteaza totul. Un ficat steatozic cum se repara? Dar durerile de ovare (chistice) din perioda ovulatiei sau dinaintea mentruatiei? Timpul nu ne permite tuturor celor care ne dorim, sa ajungem la seminariile de 12 zile. Felicitari si BUNUL DUMNEZEEU SA FIE CU TINE!
Reply
dorina iancovici says:
02/10/2013 at 12:03 PM

buna ziua

numele meu este dorina iancovici
va urmaresc de ceva timp, am citit articolele dvs. care sunt exceptionale.
acum 1 saptamana sotul meu a acuzat dureri mari sub coasta dreapta., dupa investigatii se pare ca are probleme mari la ficat cu formatiunii pe peritoneu.
unde as putea sa gasesc mai multe informatii despre acest subiect.

va multumesc
Reply

Costea Paul George says:
02/10/2013 at 10:33 PM

draga mea dorina… am doua articole care prezinta modificarile de la nivelul ficatului… sotul tau s-ar putea sa se incadreze intr-una dintre ele… citeste-le, te rog… si poate iti dai seama de una singura, impreuna cu el, ce aveti de facut… mult succes!… daca nu te descurci, trimite-mi un mesaj pe email…

cu drag, paul
Reply

Reply