Sunday, August 12, 2018

Diagnosticul este cea mai raspandita boala!

https://terapieinarmonie.blogspot.com/2018/08/diagnosticul-este-cea-mai-raspandita.html
(postare initiala: 1 iulie 2013)

Complexul medico-industrial creste in tarile dezvoltate, mult mai repede decat puterea economica a tarilor respective. Si aceasta, deoarece sistemul se orienteaza nu dupa cerere, ci dupa medici, care joaca un rol dublu. Ei ofera servicii medicale si, in acelasi timp, controleaza necesitatea (cererea) acestora.Numarul operatiilor creste in mod liniar cu numarul chirurgilor! Economistii denumesc acest fenomen “cerere indusa”. Prin acest procedeu, medicii isi apara si chiar isi sporesc veniturile.

Deoarece intre 1970 si 1982 rata natalitatii a scazut cu mai mult de 13 procente, medicii din maternitatile americane au reactionat impotriva acestei situatii, prin sporirea numarului de nasteri prin cezariana, pentru care se incaseaza onorarii mai mari de la casele de asigurari de sanatate! Astfel s-a ajuns la nasteri prin cezariana, intr-un procent de 23%, desi Organizatia Mondiala a Sanatatii considera ca procentul firesc ar fi de 15%.

Problema principala este ca numarul mare de servicii medicale si calitatea lor NU influenteaza, de facto, longevitatea populatiei. Un rol mult mai mare l-a jucat si il joaca si in prezent imbunatatirea permanenta a conditiilor de viata ale oamenilor, incepind cu sfarsitul secolului al XIX-lea. O serie de studii (de exemplu cel efectuat in Anglia, de expertul in medicina sociala, Thomas McKeown) releva clar faptul ca o serie de boli foarte grave, cum ar fi holera, tifosul, tuberculoza, scarlatina sau meningita, au inceput deja de la sfarsitul secolului al XIX-lea sa piarda teren, sa dea inapoi. Si asta, cu mult inainte ca factorii patogeniresponsabili pentru aceste boli sa fie identificati. Luand ca exemplu tuberculoza, McKeown releva ca 92 la suta din factorii care au dus la eradicarea tuberculozei ca maladie grava se pot pune pe seama imbunatatirii conditiilor de viata (apa curenta, canalizare, ferestre mai mari, luminoase si etanse, sisteme de incalzire eficace a locuintelor – in general, imbunatatirea conditiilor igienice) si doar 8 procente se pot atribui antibioticelor. Medicina moderna nu este nici pe departe atit de eficienta, precum isi inchipuie marea parte a oamenilor, spune acelasi McKeown. Iar microbiologul francez, Rene Dubos, un pionier in cercetarea antibioticelor, dadea urmatorul verdict:
“Introducerea lenjeriei de bumbac, care se poate spala usor , a geamurilor mari, care permit intrarea unei cantitati mai mare de lumina si cresterea calitatii si posibilitatilor igienice, joaca un rol mult mai mare in diminuarea si eliminarea inflamatiilor de diferite sorginte, decit medicamentele si terapiile.” Cadourile aduse de medicina moderna – cum ar fi pilulele, tehnologia performanta, sectiile intensive din spitale etc. – au un aport la nivelul de sanatate al populatiei, de numai 10% !

O alta statistica edificatoare ne arata urmatoarele: desi in Germania se investesc, anual, in medie pe cap de locuitor, 2283,48 de Euro, in comparatie investitia medie din alte tari de doar 1757,34 Euro, totusi Germania se afla la aproape toti indicatorii specifici relevanti pentru sanatatea populatiei unei tari, doar in zona de mijloc a “clasamentului”. In timp ce prognoza de longevitate a unei fetite in Germania este de 80,7 ani, in Japonia aceasta este de 84,6 ani, desi acolo se investeste mult mai putin in sistemul de sanatate! Pare paradoxal, nu?

In USA investitia si sumele alocate sanatatii difera de la un stat la altul. Si astfel putem constata ca, desi in Manhattan sau in Florida aceste sume sunt evident mai mari decat in Portland, statul Oregon (unde investitia respectiva este de peste doua ori mai mica), totusi persoanele din Manhattan si Florida traiesc in medie mai putin decat cele din Portland. Aceasta in mod sigur si datorita faptului ca in Manhattan fiecare cetatean merge saptamanal la medic (dispunand de o asigurare de sanatate mai <generoasa>) si astfel ii sunt administrate pilule mult mai multe si mult mai de timpuriu, fapt ce chiar ca-l termina pe bietul om. Ganditi-va numai la cate kilograme de pilule in plus inghite unul din Manhattan !
Rezulta ca ideea precum ca medicina moderna si intensiva prelungeste viata este o iluzie ! Efectuand un studiu la nivel national american, asupra bolnavilor de cancer la intestine sau cardiaci, cercetatorul Elliott Fisher, de la Dartmouth Medical School din New Hampshire, a ajuns la concluzia ca in statele in care costurile terapeutice erau cu 6% mai mici decat maxima la nivel national, pacientii respectivi traiau mai mult ! Inca o dovada in plus, ca medicina super-performanta si intensiva aduce mai degraba daune decat foloase, pacientilor.

Intr-adevar, medicina moderna merge atat de departe, incat il considera pe omul sanatos ca pe o persoana care nu a fost indeajuns consultata si diagnosticata si de aceea inca nu i s-a gasit nici o afectiune. Si astfel au fost inventate programele de consult preventiv, gratuite. Primul consult e gratuit. Pe celelalte le platim insa. Si ele urmeza, garantat. La un control tomografic, un sfert dintre oamenii tineri au anomalii la genunchi! La fiecare al doilea adult, discurile intervertebrale sunt deformate (hernie de disc). Deja incepand cu varsta de 30 de ani, fiecare dintre noi poarta in el <inceputuri de boli>. Marea majoritate au simptome de diabet, boli ale arterelor, hepatite, cancer sau afectiuni ale sistemului circulator si ale inimii. Desigur ca aceasta nu inseamna ca aceste boli vor afecta vreodata starea de bine a persoanei respective.

Marea majoritate a acestor afectiuni progreseaza extrem de incet. Inainte inca de a aparea primul simptom deranjant, e probabil ca aceste persoane sa nu mai existe, ca urmare a unor cu totul alte cauze. Dar ceea ce este grav, e faptul ca medicul ” diagnosticheaza” ca avand te miri ce afectiune, lucru care poate avea consecinte psihice devastatoare asupra pacientului. Si care, “imbolnavit ” de catre medic, in cele din urma, conditionindu-se astfel pe sine insusi, chiar se imbolnaveste. In general, cu cat o metoda de diagnosticare este mai exacta, cu atat apar mai multe cazuri de imbolnaviri. Sa fim intelesi, nu vreau sa spun ca nu mai e cazul sa mergem la medic sau ca nu mai e cazul sa ne facem, din cand in cand, niste analize. Vreau sa cer insa un mai mare discernamant si corectitudine din partea medicilor, caci, asa cum se poate vedea, mai toate persoanele trecute de 30 de ani pot fi “dignosticate ca bolnave”. Iar acest lucru, manipulat cu intentii financiare clare, poate sa aduca daune grave, persoanelor respective. Ceea ce corespunde din partea medicului, cu incalcarea juramintului. Deci, cu o frauda.

Analizele clasice constata ca un procent de 21% dintre oameni au noduli tiroidieni. La o analiza cu ultrasunete insa, acest procent creste pana la 67%. Acesti noduli, in marea lor majoritate inofensivi, sunt insa de cele mai multe ori inlaturati prin operatie, ceea ce in 90% dintre cazuri e complet inutil! Intelegeti acum, modul in care se pot face bani, punand in pericol sanatatea unei persoane? Mai simplu spus, ii fac unuia o sonografie la tiroida, il anunt in <cadru festiv> ca are circa 67% noduli la tiroida, il intind pe masa de operatie si incasez costurile respective, de la Casa de sanatate. Daca aceste Case de sanatate n-ar exista (minunata inventie pentru corpul medical, mana cereasca) pacientul s-ar gandi de zece ori, inainte de a se lasa taiat si sa mai si plateasca din propriul buzunar pentru aceasta. Asa insa… incasam asigurari de sanatate (si unele firme fac bani frumosi cu asta) de la oameni, dupa care-i operam pentru boli fictive, pe gratis. Pentru ei pe gratis, dar nu si pentru noi, care scriem ordine de plata grase, Caselor de sanatate.

O alta modalitate de a-i face pe oameni bolnavi cu de-a sila, este modificarea valorilor de referinta pentru analizele (indeobste, cele de sange). Scandalul colesterolului poate ca va este deja cunoscut. Prin anii ‘90, mai multe grupuri de influenta (compuse indeobste din medici profesori universitari) au reusit sa impuna modificarea valorii superioare de referinta pentru colesterol, de la 240 miligrame pe decilitru sange (care este valoarea maxima normala pentru o persoana adulta) la 200 de miligrame. In acest fel, peste noapte, jumatate dintre persoanele masculine intre 30 si 40 de ani devin bolnavi, cu colesterolul marit si astfel, potentiali pacienti buni de muls. In mod normal, o valoare de 250 pentru o persoana de 50 de ani este o valoare ideala. Dar la o limita de referinta maxima de 200, suntem cu totii bolnavi !!! Ei, asta da afacere! Sau … escrocherie? (aici mai adaug eu ca valorile de referinta ale glicemiei aveau limita normala inainte de 250 (se poate verifica!!!) iar in prezent a ajuns la 115!!! Oare de ce? Sa se impunga cat mai multa lume cumva? Nu conteaza ca distrugem vieti pentru asta?)

Va las pe Dvs. sa apreciati singuri.

Impunerea unor valori limita stricte, precum si dezvoltarea permanenta a tehnicii de masurare, i-au deschis medicinii, noi si minunate perspective. Astfel s-a reusit crearea unui nou catalog de afectiuni.
Pseudo-bolile. O serie foarte lunga de astfel de afectiuni nici nu ar fi resimtite vreodata de-a lungul vietii, daca nu am face imprudenta ca, mergand la medic, sa luam de bune toate gogosile care pot sa ne fie servite acolo. Desigur, nu toti medicii folosesc aceste… tertipuri. Dar posibilitatea ramane deschisa. Ea exista. Diagnosticul este cea mai raspandita boala!!!
Si inca un aspect foarte interesant, pe care nu-l avem in vedere si care este deseori speculat de medicina, pentru a arata cat de utila si importanta este prezenta Domniei Sale.
Si anume, durata de supravietuire a unui bolnav. Medicina sustine ca a reusit sa mareasca, in comparatie cu secolele trecute, durata de viata a unei persoane bolnave. Speculatie maiastra! Si multi o cred. Aceasta durata de viata se calculeaza, statistic vorbind, din momentul depistarii unei afectiuni si pana in momentul in care bolnavul este rapus de aceasta. Pai, bine….dar daca descopar bolnavi cu colesterolul marit la 30 de ani si ei decedeaza in mod normal, ca si in trecut, pe la 70 de ani, asta inseamna ca este meritul medicinii, care, cu maiestria ei cunoscuta, l-a tinut pe bolnav in viata 40 de ani si ca astfel a reusit sa-i prelungeasca viata? Fals. Poate eventual sa-l omor cu buna stiinta, chinuindu-l 40 de ani, cu teama unei afectiuni inexistente!
Multumim frumos pentru grija acordata!
Nu cred ca ne inchipuiam vreodata ca …pentru aceasta suntem aici, pe lumea asta.

Se pare insa ca medicina stie pentru ce suntem aici. Pentru ea!

(Aici as completa eu ca nu medicina in sine este vinovata pentru sistemul actual si nici medicii, dintre care multi chiar ca merita toata stima noastra, a tuturor, ci cei care trag sforile si au castiguri colosale din toata afacerea.)

… acest articol mi-a fost trimis prin e-mail…



cu drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


3 comments:

Paul Costea said...

HipnozaSM says:
01/07/2013 at 8:06 PM

Apreciez ca spui lucrurilor pe nume. Va dura ani buni pana cand lumea va deschide ochii. Dar rezultatele incep sa apara deja, unii se trezesc. In ciuda marketingului agresiv al multinationalelor, si a miliardelor de euro cheltuiti lunar aiurea pe “droguri legale” (impropriu numite medicamente).
Terapiile alternative castiga teren…
Reply

Costea Paul George says:
01/07/2013 at 8:40 PM

asa este… dar indoctrinarea efectiv face oamenii orbi… bine lucrat de catre big pharma…
Reply

Lidia says:
01/07/2013 at 8:24 PM

Daca oamenii ar realiza ca doar isi colmateaza organismul cu otravuri folosind medicamentele , ar fi mai atenti cu modul in care traiesc , ca sa nu ajunga la mana doctorilor …
Fiica mea este doctorita , asta nu ma impiedica sa judec lucrurile asa cum le simt eu . Eu nu am luat si nu iau medicamente de nici un fel , desi am trecut de 58 de ani. Modul in care traiesc este acelasi ca a atator oameni din Romania , cu observatia insa ca sunt atenta la semnalele ce le primesc de la corpul meu , moment in care stiu ca este absolut necesar sa trec la un program de detoxificare …si actionez ca atare.
Eu ii sfatuiesc pe toti oamenii aflati in suferinta sa filtreze toate informatiile prin mintea lor si sa aleaga ceea ce simt ei ca li se potriveste.
Reply

nan says:
01/07/2013 at 10:43 PM

Bine spus doamna Lidia”asa cum le simt eu” dar majoritatea simt doar prin prisma doctorului,speranta unora fiind mai mare in medicina decat in dumnezeu.Din pacate majoritatea stiu de medicina alternativa dar nu au incredere in ea.M-a blocat o intrebare a unei cunostinte despre analizele prin biorezonanta( eu numai cand vad halate albe ma inbolnavesc),de ce nu se baga in spitale daca e asa buna medicina asta?Daca n-ai pe dumnezeu nici el nu-ti are treaba,pe asta se bazeaza manipularea.
Reply
Costea Paul George says:
01/07/2013 at 11:14 PM

medicinile alternative nu se baga in spitale din cauza ca alopata e a sistemului, a big pharma, care nu o sa permita lucrul asta… cine dau legile? nu cei care au puterea necesara? si de unde au puterea? 🙂
Reply

Luiza-Maria says:
01/07/2013 at 9:41 PM

Toate vibraţiile pe care le emiţi mental sau verbal se întorc înapoi la tine într-o formă similară. – Louise L. Hay
Cu alte cuvinte, mai dormim cum ne asternem. Nu sunt rea. Am avut probleme de sanatate, am fost diagnosticata corect, punc. Am avut cuvintul final in insanatoasirea mea si mentinerea de atunci a sanatatii mele.
Cu totii am avut colegi de scoala si am invatat dupa manuale. Cu totii stim ca nu toti erau de zece si nu toate manualele erau bune ca repere. Atunci de ce cei care se duc la medic se duc ca la Dumnezeu? Acest medic a fost elev, student si a invatat dupa manuale mai noi sau mai vechi, etc.
Parerea mea este ca acest haos (nu-mi apartine in totalitate ideea) in medicina alopata va face loc completarii medicinii alopate cu cea mai veche, cea naturista (intoarcerea la natura) pentru ca medicina alopata, este ramasa cam multisor in urma (si la profilaxie, si la rezolvari)!
Reply

Paul Costea said...

Georgeta says:
02/07/2013 at 1:30 AM

Eu sunt deacord cu ce spuneti aici.Intradevar sanatatea a devenit un comert.Eu am avut ocazia sa internez pe fiul meu la spital cu o roseata intre degetele de la un picior.Medicul i-a pus diagnosticul de plaga intepata.Medicului i-am spus ca fiul meu nu a avut unde sa se intepe ,dar el mi-a argumentat ca altfel nu-l poate interna.Ok ,am zis medicul stie ce face.A inceput timp de o saptamana cu pastile doxacilina ,destul de sever tratamentul la 5 ani ai lui.De cate ori mergeam la spital si vorbeam cu medicul ,tot imi spunea ca maine il v-a pregati pentru operatie….Eu nu prea dispuneam de bani,iar el nu se hotara sa-i faca operatia.Intr-o zi am observat roseata asemanatoare si la celalalt picior.M-am gandit eu ,fara studii de medicina ce ar trebui sa fac ,sa-l operez la ambele picioare …M-am infuriat si am cerut externarea copilului si am mers la un medic de boli de piele.Ce credeti ? era vorba de o ciuperca de la incaltamintea de piele.Deci diagnosticul poate sa te dispere iar el sa fie dat in raport de nevoile doctorului de a-si mai completa veniturile.Aveti dreptate ! Felicitari !
Reply

Ciprian says:
02/07/2013 at 1:26 PM

Foarte bun exemplul…si sunt cu sutele sau miile astfel de cazuri. Doctorii o fac ori intentionat ori fara stiinta ! Prea putini sunt cei corecti.
Foarte bun articolul…multumesc Paul.
Reply

Diana says:
02/07/2013 at 3:09 PM

Este adevarat. Cu ani in urma era doar cate o cezariana, acum este doar cate o nastere naturala printre multe cezariene. In ziua de azi sunt o multitudine de miniclinici, unde analizele se platesc si intotdeauna ies prost. Ulterior, daca ai norocul sa ajungi la o clinica serioasa, unde analizele se fac pe bune, constati ca de fapt ai dat banii degeaba. Eu personal, cu multi ani in urma, am fost sfatuita sa ma operez de noduli tiroidieni, de amigdale si de chisturi ovariene si uterine. Din fericire pentru mine, am ales pentru copiii un medic pediatru care are cabinet de homeopatie si acupunctura si in prezent este medicul nostru de familie. Toate aceste probleme s-au rezolvat usor, ieftin si natural: nu chimicale, nu operatii.
Reply
Diana says:
02/07/2013 at 3:12 PM

Atunci cand esti diagnosticat cu o afectiune, incepi si te gandesti doar acolo si citesti si iar citesti si intrebi…si citind mai mult parca te regasesti in toate afectiunile. Medicii sunt atat de marsavi incat pentru a face un ban folosesc mereu : nu se stie ce e acolo si trebuie scos. Este la mintea cocosului faptul ca orice ar fi, zgandarit, numai bine nu este. Medicul clasic niciodata nu va accepta medicina alternativa daca nu o profeseaza el. De exemplu flegmonul amigdalian la ORL se incizeza pe viu, o data si inca…, apoi penicilina de 1 milion, plus plocoane si altele. alternativa homeopatica este un remediu inofensiv compus din cochilie de stridie si sulf purificat, iar de la doza 2-3, regreseaza.
Reply
adriana says:
02/07/2013 at 5:55 PM

E jenant ce vremuri traim,multumiri pentru articol.
Reply

Paul Costea said...

mihaela says:
19/07/2013 at 6:12 PM

Felicitari pentru tot cea ce faci pentru noi Paul..!! Adevarul este ca vor dura poate zeci de ani sa ne putem trezi (uni dintre noi) la realitate .
Eu am fost diagnosticata cu epilepsie acum 2 luni de zile si acest lucru nu pot spune ca ma terminat psihic dar nici bine nu imi era(moralul imi era la pamant)gandinduma ca aceste crize imi vor afecta viata si locul de munca .
Doamna doctor care ma trata in acel moment nu a stiut sau poate chiar nu a vrut sa imi explice pe indelete de unde vine boala si cum o pot trata. Dansa mi-a dat niste pastile si mi-a spus doar sa ma odihnesc.! In schimb eu avand atatea intrebari in minte am incercat sa merg si la alt medic (pentru ca vedeam ca ceva nu este in regula :crizele de epilepsie le fac doar noaptea prin somn ). ..Discutand acest lucru si cu alt medic am ajuns la concluzia ca epilepsia se poate trata si ca pot trai normal ca toate celelalte persoane si cu acesta boala, lucru care nu mi-a fost explicat de primul medic,iar eu datorita acestui lucru ma consumam enorm de mult gandindima chiar ca nu imi voi mai putea castiga painea pentru ca sunt BOLNAVA.
Multumesc lui Dumnezeu ca am cunoscut acest medic care pe langa faptul ca m-a ajutat enorm sa ma ridic de unde eram, e unul din acei medici pe care i putem numi OAMENi in adevaratul sens al cuvantului ..! Stiu ca sunt putine pers de genul acesta dar tot ce va pot spune este ca trebuie sa deschidem bine ochii atunci cand mergem la doctor.! Mult noroc tuturor ..!!
Reply
silverdream says:
25/08/2013 at 10:15 AM

Apreceiz mult acest articol,.de cativa ani incerc sa-i informez pe cei din jurul meu despre aceste escrocherii ale celor ce trag sforile in medicina si a industriei de medicamente deoarece fiind cadru medical, cu atat mai mult simt ca am o mare responsabilitate fata de semneii mei,care din pacate sunt atat de indoctrinati incat pur si simplu nu dau crezare acestor “calomnii’,si continua sa mearga pe o cale bine batuta “si sigura” din pct.lor de vedere,dar care din pacate e o cale plina de durere si chin.Un caz concret care i s-a intamplat chiar soacrei mele, avand un episod de tensiune crescuta dar nu alarmant de mare,180 /100, cardiologul i-a prescris din start 5 medicamente, 2 erau pt. tensiune si aritmie,una pt. protejarea arterelor si venelor, un anticoagulant si un anticolesterolitic,acesta fiind de 215 la analze.Bineinteles am convins-o sa nu ia nicidecum medicamentul pt colesterol,eu avand colestelorul mult mai mare decat ea(255) insa am fost informata de medcul homeopat sa stau linistita acest rezultat fiind normal,insa luand medicamentul s-ar putea sa ma imbolnavesc mai grav si mi-a prescris uleiul de in care protejeaza din start inima, arterele si venele,si are multe alte beneficii in plus.De 5 ani folosesc acest tratament iar cu colesterolul stau bine si cu sanatatea.Multi dintre medicii alopati care au ramas doar cu cunostintele din facultate si care nu se mai documenteaza indeajuns si nu progreseaza in vreun fel pentru a ne face noua viata mai usoara,bineinteles ca nu sunt de acord si nu se bucura la auzul altor tipuri de tratamente alternative,exceptie facand cei care totusi au constiinta si chiar se straduiesc sa ajute procesul de vindecare,avand o viziune mai larga documentandu-se si dezvoltandu-se continuu oferind astfel mai multe sanse de vindecare oamenilor bolnavi.Felicitari Paul si pentru acest articol,si pentru comentariile care sunt de mare folos celor care inca nu sunt convinsi.
Reply
Costy says:
23/01/2014 at 1:19 PM

Buna ziua!As dori si eu sa stiu mai multe despre cauzele caderii parului la femei,deoarece prietena mea se confrunta cu o astfel de problema…ii cade chiar foarte mult ….Multumesc!
Reply

Costea Paul George says:
23/01/2014 at 6:33 PM

draga costy… o sa scriu despre aceasta problema intr-un articol… din pacate, as scrie eu mai multe dar nu pot… in timpul zilei trebuie sa muncesc altceva pentru a putea face banii necesari cheltuielilor… dar, aboneaza-te cu emailul si stai linistit ca o sa scriu in curand, e pe lista… 🙂

cu mult drag, paul

Reply