Sunday, August 12, 2018

Cancerul de piele si razele solare. Este oare soarele dusmanul nostru?…

https://terapieinarmonie.blogspot.com/2018/08/cancerul-de-piele-si-razele-solare-este.html
(postare initiala: 10 octombrie 2013)

Ai auzit zicala “De ce ti-e frica nu scapi?”. Sa stii ca are un adevar profund. Prin urmare, eu iti recomand sa te gandesti bine de acum inainte daca ar trebui sa iti fie frica sau nu de multe lucruri in viata. La multi oameni, dupa cele observate de mine, majoritatea deciziilor, actiunilor lor sunt luate avand la baza frica. Ea este bine intiparita in memoria noastra celulara, in ADN-ul nostru.
Doar ca, a trai in frica, nu prea este compatibil cu a fi pe deplin sanatos. Traieste-ti frica, simte-o, intelege-o, fa-o aliatul tau iar, odata constientizata, ea nu mai are atata putere, pierzand din energia initiala! Ia incearca acest lucru sa vezi efectul pe propria-ti piele !

Am inceput cu aceasta introducere tocmai pentru ca si afectiunile ce reprezinta tema acestui articol au ca si cauza principala frica, si nu alte lucruri care ni se implementeaza sa le credem, pentru ca, mai apoi, sa traim cu acele convingeri limitative… Cu cat ne este mai frica (iar acest lucru este valabil si in cazul a multe alte boli), cu atat mai des experimentam afectiuni ca: tumoare, cancer de piele, melanoame iar acest lucru are un substrat biologic.

Tumoarea de piele, melanomul nu sunt altceva decat rezultatul vizibil al ingrosarii dermei. La inceputurile evolutiei nu exista stratul exterior, epiderma, rolul de strat protector fiind indeplinit in acea perioada de catre derma, ea pastrandu-si pana in prezent foarte bine aceasta functie de protectie si aparare. Derma se dezvolta din foita embrionara mezodermala (mezodermul vechi) si este sub “jurisdictia” cerebelului iar organele “comandate” de aici raspund (reactioneaza) la conflictul de atac, ranire, murdarire, rusine, amenintare asupra integritatii (sau, in mod concret, frica de arsuri solare).

Ca si exemplu, este suficient sa fie cineva bine “intentionat” cu tine, in timp ce iti observa un semn de mama sa isi “exprime frica” ca nu cumva sa devina cancerigen… si ti-ai si facut conflictul de atac si, in “asociere” cu frica ta crescanda (din cauza ca poate nu stii aceste lucruri) ca soarele (care, de altfel iti place) s-ar putea sa iti produca un cancer, aceste frici, convingeri, conflicte iti vor provoca o reactie instinctiva de aparare a biologicului care se va manifesta la nivelul pielii prin “cancerizarea” acelui semn si inmultirea lui in mai multe locuri… Simplu, nu? Iar apoi mergi la medic si iti spune ca soarele e puternic cancerigen iar tu inghiti pastila…

Dar care este rolul biologic al acestor transformari? Pai, derma ta nu face altceva decat sa raspunda la atacul creat de tine prin ingrosarea suprafetei “lezate”, tocmai ca sa poata face mai bine fata atacurilor din exterior (gen raze solare, radiatii), ca sa te poata pe tine proteja mai bine! Acest proces se va opri si “cancerul” nu se va mai extinde si chiar va disparea de la sine odata ce iti rezolvi in mod constient conflictele de acest gen iar bacteriile, ciupercile cu care traim in simbioza se vor activa si vor absoarbe efectiv aceste melanoame.

In timpul procesului de descompunere, vor aparea alte simptome, interpretate de stii tu cine (sistemul… ) ca si boli distincte (desi este faza de vindecare ale aceleasi “boli”), cu denumiri de genul “sarcom”, tuberculoza a pielii, acnee, ciuperci de piele, de care vei “suferi” o perioada identica cu perioada conflictului activ… Acest “cancer” nu este o “innebunire” a celulelor ci un program biologic special de supravietuire a organismului care nu isi mai are sensul odata ce ai constientizat si rezolvat conflictul… Sa ai grija totusi sa nu recazi in conflict pentru ca, in acest caz, vindecarea nu o sa vina degraba…

Legat de microorganisme, as dori sa iti reamintesc ca ele sunt aici, cu noi, de la inceputurile evolutiei si nu ne-am putut separa de ele ci am invatat sa traim in simbioza. Exista in fiecare din noi minim 2kg din tot ce inseamna microorganisme pe o raza de minim 300 km de locul in care ne-am nascut si avem capacitatea sa le tinem in “frau”, ele fiind prezente, “trezite” doar cand organismul are nevoie de ele. Ele sunt “pompierii” organismului. De ce nu extirpam toti pompierii? Sigur ei sunt de vina pentru incendii! De fiecare data sunt acolo! 😉



La final de articol, as dori sa iti dau definitia simpla a tuturor bolilor, lucru care te-ar putea ajuta la o anumita constientizare, un pas inainte in rezolvarea problemelor. Precum zicea einstein: “Nu poti rezolva o problema cu nivelul de constienta cu care ai creat-o” (asta ar trebui sa iti dea mult de gandit 😉 )… Sa revin, deci, la definitie: “boala” este reactia biologica de supravietuire (!) la discordanta dintre asa zisa realitate (care este de fapt o suma a convingerilor, credintelor, perceptiilor noastre asupra realitatii) si nevoile, asteptarile noastre. Deci, de cate ori se intampla in viata sa apara aceasta discordanta (la ordinea zilei), din cauza ca constientul nostru este adormit la volanul masinii (corpul nostru), subconstientul preia conducerea si va comanda producerea acestor reactii de supravietuire, avand la baza nimic altceva decat doua frici: frica de moarte si cea de extinctie a speciei…

Bolile trebuiesc intelese! Ele nu sunt aici sa ne distruga (asa suntem invatati de sistem), desi reusesc de multe ori sa o faca, ci sunt aici pt noi, pt a ne ajuta si noi insine si doar noi ni le cream, nimeni altcineva… si doar noi putem sa iesim din ele prin schimbarea perceptiei asupra realitatii, a credintelor, crezurilor, convingerilor, obiceiurilor noastre, adica prin trezirea soferului principal, constientul. Nu din cauza bolilor se moare, precum o spunea Hamer, ci din cauza fricii si a extenuarii (as adauga si a tratamentelor medicamentoase), extenuarea prin faptul ca nu reusesti sa iti rezolvi problemele de viata care ti le-au provocat…

Sper ca citesti aceste randuri si le recitesti, pana se intampla clickul care te va duce pe calea buna… si doar tu vei sti care e calea buna, vei simti acest lucru… A fi sanatos inseamna o munca continua si nu doar o dorinta de a avea sanatatea in momentul in care o pierdem… succes! 🙂



cu drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


7 comments:

Paul Costea said...

gudor ana says:
11/10/2013 at 8:32 AM

Mă interesează.Vă multumesc!
Reply

Costea Paul George says:
11/10/2013 at 8:41 AM

draga ana… in acest caz, ti-am trimis un email… 🙂
Reply

Georgeta says:
11/10/2013 at 9:33 AM

Va multumesc pentru perseverenta cu care ne ajutati mintea sa determine sanatatea noastra !
Va doresc multa sanatate si sa nu ne parasiti niciodata!
Reply

Costea Paul George says:
12/10/2013 at 9:36 AM

🙂
Reply

Raluca says:
11/10/2013 at 9:40 AM

Foarte frumos si interesant articolul. Felicitari! Intr-adevar bolile noi le creem in viata noastra. As vrea sa va intreb cum se poate trata un fibrom uterin, fara sa fie nevoita sa ma operez? Sau ceva materiale, articole de citit, ati putea sa-mi recomandati? Apare tot de la o problema de credinta, dar cum pot sa o elimin, si sa fiu sanatoasa?
Multumesc mult.
Reply

Costea Paul George says:
11/10/2013 at 9:55 AM

draga raluca… aceasta problema am dezbatut-o intr-unul dintre articole. te rog sa “rasfoiesti” prin site… ca si carti, ar fi “medicina cu susul in jos” (o gasesti pe google sau o poti cumpara)… alte carti ar fi http://bit.ly/11UwVYN si http://bit.ly/19jpPCH

succes… 🙂

p.s. daca nu te descurci, trimite-mi un mail pe costeapaulgeorge@gmail.com
Reply

caterina capsali says:
11/10/2013 at 9:18 PM

Foarte mulţumesc!
Dar de ce scrieţi “Ca şi exemplu….”? Nu puteţi să ne daţi simplu “Ca exemplu…”? Pentru că, de fapt, dumneavoastră aţi vrut să ne daţi un exemplu, NU un “ca şi exemplu”, adică … nu e exemplu, ci e ca şi cum ar fi exemplu…
Oare nu ne putem debarasa de acest “CA ŞI” inutil, acest comparativ “ca şi”, deşi nu e vorba de o comparaţie? Ce-ar fi să spunem “hai să ca şi mâncăm (deci nu mâncăm), să ca şi scriem (adică nu scriem), să mai ca şi …” Nu facem o treabă, ci “ca şi cum am face-o”…Of! Ca şi! Un domn ministru ne-a spus la TV: “Eu ca şi ministru…” Dar el avea dreptate, NU prea era ministru, ci un “ca şi ministru”, cum sunt atâţia, Doamne!
Prin urmare, facem sau nu facem cancer sau ca şi cancer? Aceasta e întrebarea!
Reply

Costea Paul George says:
11/10/2013 at 10:20 PM

draga mea caterina… ca si proprietar al acestui site, ( ), o sa te rog sa nu te cramponezi de termeni, de cuvinte, de expresii, de greseli minore, pentru ca o sa pierzi esentialul: frumusetea si adevarul acestui articol… asta facem toata viata si ne mai miram de ce ne cream tot felul de boli: judecam, interpretam, etichetam, in loc sa acceptam ceea ce primim asa cum este… … sa nu iei ca si pe un atac ce ti-am scris, este doar observatia mea pura, fara niciun fel de intentii… am o intrebare totusi: dincolo de acest “ca si”, ti-a placut articolul? 🙂

cu drag, paul
Reply

Paul Costea said...

caterina capsali says:
12/10/2013 at 12:15 AM

Da, poate fi interesant ce scrieţi. Contează mai mult părerea specialiştilor în domeniu. Şi nu e cazul meu.
Dar ce să fac dacă-mi prieşte insuflarea speranţei şi într-o limbă corectă? “Mă cramponez” de toţi stricătorii de limbă, de teamă să nu ne pierdem identitatea (poate în 20, 30 de ani vom vorbi ceva cu vagi urme de limbă strămoşească). Un popor trăieşte prin limbă, stimate domn; n-are limbă – nu există. Vom vorbi o nouă limbă europeană? Care? Şi ne vom numi doar europeni, eliminându-ne românismul? Alte neamuri (tot europene!) au altă părere.
Ce vă costă dacă vorbiţi limba română chiar în româneşte? Intr-adevăr, pe mine mă doare şi inima şi ficatul când îi aud pe stricătorii de limbă (pentru unii, da, asta e o sursă de nefericire!!!); mă calmez şi intru în armonie cu universul când ascult vorbitori cu simţul limbii. Ce să facem? Fiecare are felul său de a fi în rezonanţă cu liniştea cosmică. Nu credeţi că sunteţi prea îngăduitor cu dumneavoastră?
Cineva (mai presus de mine cu mult) spunea că visează la o lume care e în stare să moară pentru o virgulă… Ce utopie, nu-i aşa? Sau prostie? Cineva se numea Emil Cioran.
Referitor la variantele pe tema “ţara e-n foc şi baba se piaptănă” (“adică din pricina cuvintelor n-aş fi eu fericită!”)- le cunosc şi pot adăuga şi altele (desigur, ironic), dar îmi propun să mă retrag.
Cu speranţă în bine,
C.M.C.
Reply
Costea Paul George says:
12/10/2013 at 12:35 AM

Draga mea… Nu mai fi asa de indignata!… Chiar merita pentru o greseala minora sa iti faci atatea conflicte?

P.S. specialistii din domeniul medicinii nu conteaza in cele scrise de mine, crede-ma. ei au principii diferite… este nevoie de minte deschisa pentru a intelege ca nu suntem roboti ci un ansamblu corp-minte-suflet…

paul
Reply
Carmen says:
12/10/2013 at 8:13 AM

cerceteaza si ia-ti cele de trebuinta!
Reply

gabi says:
11/10/2013 at 11:25 PM

Draga Caterina,
Nu te supara pe mine…dar aici noi incercam sa ne dezvoltam spiritual…nu facem lectii de gramatica….asa ca te rog prinde esenta…nu de altceva…dar ‘ca si exemplu’posibil sa ai nevoie mai tarziu…
Cu drag Gabi
Reply
gabi says:
11/10/2013 at 11:29 PM

Raluca iti recomand sa citesti si cartea”Calatoria” de Brandon Bays..
Te va ajuta f mult…
Lectura placuta…
Lumina si iubire…

Iar pt tine Paul…decat aprecierii ..faci lucruri minunate pt noi….
O seara minunata ca si voi…
Reply

Costea Paul George says:
11/10/2013 at 11:38 PM

🙂
Reply

gabi says:
12/10/2013 at 6:35 AM

Caterina,cei care vor sa inteleaga universul….sunt blanzi cu ceilalti de langa ei…nu cumva esti cam dura ….sau traiesti vre-un conflict interior .?..Nu vreau sa fac presupozitii referitor la ceea ce este in mintea ta…dar sa sti…ca tb sa inveti sa tolerezi pe cei din jurul tau.
Un adevarat om care incearca sa-l inteleaga si sa-l cunoasca pe Dumnezeu in intelepciunea lui…e tolerant,intelegator si cu siguranta intelege ca nimeni nu-i perfect…asa ca te rog frumos hai sa vb la subiectul scris de Paul….gramatica o facem altadata sau poate esti profesor de romana si e un defect profesional….
Pana atunci…lumina,iubire si toleranta iti doresc.
Un weekend minunat asa cum este sufletul tau cel pe care ,poate,nu-l constientizei inca.
Reply

Paul Costea said...

Petra-Amba Popescu says:
12/10/2013 at 11:50 PM

Hi
Asa apar bolile,cind cautam greseli acolo unde ar trebui sa vedem frumusete.
De ani de zile las soarele pe care il iubesc tare mult sa ma mingiie cu razele lui binefacatoare,fara sa folosesc protectie solara ,nici un fel de crema si sint suparata cind aceste nu ne mai incalzeste ca vara.Noi in Canada avem mai putina vreme frumoasa ca in alte partidar,sa revin la subiect,pielea mea este frumoasa si fara riduri.Niciodata nu mi-am pus problema ca soarele imi v-a daun,din contra ma ajuta.De 14 ani nu mai i-au nici un medicament si nici vitamine.Ma hranesc cu mai putina mincare solida si ma bucut de razele iubitare ale soarelui, si fara a purta ochelarii de soare vederea mea este buna.
Multumesc pentru sfaturile minunate,Costea Paul George.
Cu lumina si iubire Petra-Amba,Canada.
Reply

Costea Paul George says:
12/10/2013 at 11:56 PM

draga mea Petra-Amba… vad ca ai prins esenta articolului… bravo… felicitari!
hai sa iti spun un secret legat de soare: pentru ca magneziul si calciul sa poata fi absorbit din hrana, organismul are nevoie de vitamina D iar singura metoda prin care o poti asimila este statul la soare. Niciun medicament sintetic nu va avea efect….

succes! 🙂
Reply
lucia says:
13/10/2013 at 8:48 AM

buna ,
mai bine mai tarziu decat niciodata…
: nonacceptarea – inclusiv a ”agramatilor” – inseamna posibilitatea de a dezvolta o patologie la nivelul stomacului , mergand de la gastrita , ulcer , cancer … , iata la ce nivel se gaseste alegerea noastra !
: melanomul malign , fiind o problema de piele , are ca si conflict – invariant – pt piele , un conflict de separare , cu particularitatea de afi in raport cu o separare “urata” , “murdara”.

O zi buna , L
Reply

Pochincereda Angela says:
13/10/2013 at 8:45 AM

Imi place cum le explici pe toate, dar fara nici o legatura nici stiintifica nici biblica. Stii ca frica este si sanatoasa? Daca nu am avea acest sentiment de frica cu care suntem dotati de Creator ar fi o mare problema pentru omenire. Am fi pasivi la tot ce ne inconjoara, am sari in fata masinilor, am manca otravuri,, am sta la soare nelimitat, ce si fac tinerii de azi, nu se gandesc ce va urma, nu mai au frica de nimec, dar stii cat de rapid cresc numarul bolnavilor de cancer, fulgerator si cu atat mai mult la copii ….. si stii de ce? tocmai ca nu au frica nu-i intereseaza nimic , fac toti ce vor, numai cand e tarziu poate incep sa gandeasca dar deja e tarziu.
Reply

Costea Paul George says:
13/10/2013 at 4:01 PM

draga mea… stiinta despre care vorbesti nu are legatura cu cele scrise de mine pentru ca ei analizeaza doar materia si nu fac legatura minte-corp-suflet iar religia are si ea un alt drum despre care nu vreau sa vorbesc aici… tot ce scriu este fondat, analizat, demonstrat, incercat, testat de catre noua medicina germanica si este reala. eu o stiu pe proprie piele si pe cea a celor care s-au vindecat cu aceasta stiinta… frica este “sanatosa” doar pentru omul inconstient. omul constient nu va mai sari in fata masinii si nu are nevoie de frica pentru asta!… pentru ca stai mult la soare nu o sa faci niciodata cancer dar, pentru conflictul ca soarele iti poate face rau, vei face cu siguranta… iar cazurile de cancer se inmultesc nu pentru ca sunt cativa care nu au frica ci pentru conditiile care ne sunt create: sa traim non-stop in frica, alimente modificate genetic si artificiale, lupta pentru supravietuire si stresul care o insoteste si multe altele de genul… 🙂

sa nu iei ca un contra-atac ce ti-am scris, este doar adevarul meu expus fara nicio intentie… toate cele bune… 🙂
Reply

Paul Costea said...

lucia says:
14/10/2013 at 6:39 AM

Buna ,
Atentie marita ! te rog sa nu interpretezi interventia mea , dar cred ca aici este o mare confuzie intre frica instinctiva , care oricum exista plantata in fiecare , la nivelul creierului arhaic , reptilian si frica imaginara , psihologica , fara obiect real , cea care va crea bolile……
Reply
Costea Paul George says:
14/10/2013 at 2:02 PM

mult adevar in ce spui, lucia… 🙂
Reply

Armonia says:
13/10/2013 at 9:26 AM

Absolut toti sunteti minunati !
Cata Iubire si cata constiinta, pe diferite domenii, si E OK ASA !

Multumim Paul, pt tot ceea ce faci cu atata daruire !
CRED si SIMT o adevarata TREZIRE MONDIALA ! Sunt profund recunoscatoare ca te implici in acest scop.
Fiecare articol, ma face sa ma afund tot mai mult in MIRACOLUL VIETII, parca este o sete tot mai mare , insa tot mai adapatoare cumva………
Cu gramatica, recunosc, ca si eu am unele lipsuri ( primele cls. le-am facut in alta limba, si ma inteleg sau nu deseori) insa fara falsa modestie bucuria si satisfactia ce mi-o aduce intelegerea si cunoasterea tot mai constienta a Legilor Universale, ma face sa ignor toate greselile de acest gen si sa ma minunez continuu de ceea ce Descopar,Simt si TRAIESC !

TOTI SUNTEM O ADEVARATA BINECUVANTARE !
FIECARE INVATAM, UNII DE LA ALTII !
DACA AM FI TOTI LA FEL NU AM MAI PUTEA EVOLUA .
SI DOAR ACESTA E SINGURUL SCOP AL NOSTR, PE ACEST MINUNAT PAMANT !

Cu muuuulta Iubire ,pentru ceea ce SUNTETI Oameni cu Suflet Maret
Reply

Costea Paul George says:
13/10/2013 at 4:03 PM

mult adevar in cele scrise de tine… iti multumesc mult ca existi! 🙂
Reply

Georgeta says:
13/10/2013 at 6:58 PM

De 12 ani am nişte pete maro pe obraji şi pe frunte (acum am 44 ani). Sunt inestetice.
Nici o cremă, recomandată de medici, nu a avut efect. Nici un dermatolog nu ştie care-i cauza. Iubesc soarele iar vara fac multă plajă. Toţi îmi spun că-s “de la soare”, dar nu cred, deoarece le am şi iarna.
Nu am alte probleme de sănătate.
Reply

Costea Paul George says:
13/10/2013 at 7:05 PM

Daca nu sunt modificari la nivelul acelor pete, nu trebuie sa te nelinistesti. ai avut candva un program biologic care a rulat pana la capat iar acele pete au ramas acolo. este inestetic, te cred, dar, daca nu sunt alte probleme, s-ar putea sa trebuiasca sa te impaci cu gandul sa iti ramana acolo pentru vecie si ar fi bine sa te accepti asa, cu ele, altfel pot sa apara complicatii din cauza conflictelor pe care le poti face inconstient din aceasta cauza… oricum, o sa ma informez mai in detaliu, poate exista si o alta solutie…

toate cele bune, georgeta! 🙂
Reply

Georgeta says:
14/10/2013 at 6:49 PM

Mulţumesc.
Reply
Laura says:
14/10/2013 at 10:57 PM

Foarte interesant.As vrea sa stiu daca noua medicina germanica poate explica si epidemiile:ganditi-va la holera,ciuma bubonica(cele vechi sa le spunem,ganditi-va la lepra (oribil) si la TBC,Ebola,SARS,SIDA,etc(astea foarte urate).Atentie,sincer nu vreau sa fiu ironica si sa contrazic,pur si simplu caut raspunsuri.
Mai sunt si parazitozele urate(nu stiu cum le-ar putea explica pe cele tropicale),mai e malaria ,mai sunt si bolile acestea pentru care noi facem curent vaccinuri:difteria,tusea convulsiva,rujeola,rubeola,etc
Mai sunt botulismul si antraxul si tetanosul,tifosul…,boala vacii nebune …
Mai sunt zoonozele
Chiar ar fi interesant daca s-ar putea trece de Pasteur si sa cautam aceste raspunsuri.
Eu sincer nu prea consum si nici nu dau familiei antibiotice decat la foarte mare nevoie.Suntem adeptii naturalului
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
14/10/2013 at 11:36 PM

draga mea laura… nu exista epidemii… acestea sunt niste inventii tocmai pentru a ne tine in frica si pentru a se putea vinde vaccinuri… marile epidemii au aparut intotdeauna dupa o perioada lunga de suferinta, de exemplu, criza economica acuta, razboi… gandeste-te, cand intreaga populatie a unei asezari a trait zilnic, timp de 5 ani frica de moarte, frica ca in oricare zi ar putea primi o bomba in cap sau ar putea fi impuscati, omorati… nu au vrut oare acei oameni sa se separe de acel conflict??? (conflicte de separare=boli de piele) si, deoarece perioada conflictuala a fost de o intensitate si durata exagerat de mare, nu au putut trece de faza de vindecare de dupa razboi… si au murit toti, de ciuma, holera, etc… faptul ca, in majoritatea familiilor, cativa membri au “contactat” ciuma sau holera iar restul familiei nu, desi traiau in aceeasi casa si trebuia sa se imbolnaveasca toata lumea, nu se spune… si faptul ca personalul medical care a fost la fata locului nu a patit nimic, nici asta nu se spune, sau si daca se spune, au fost vaccinati, care este o minciuna… acestia nu au trait conflictul populatiei respective, de aia nu au contactat bolile… totul este o manipulare la nivel planetar, in care, setea de putere si de bani este atat de mare incat se trece la orice genocid in acest scop… pacat… 🙁

iar vaccinurile sunt o porcarie si mai mare… niciodata nu au ajutat la nimic, din contra… medicina lui pasteur nu stie faptul ca noi, inca de la inceputurile vietii pe pamant am trait in acelasi mediu cu microorganismele si nu ne-am putut separa de ele, invatand sa traim in simbioza. nu exista bacterii bune sau bacterii rele. fiecare din noi avem in organism minim 2kg de microorganisme, toate ce exista pe o raza de 300 km de locul in care ne aflam, dar ele sunt tinute in frau in stare latenta de catre organism si “trezite” atunci cand avem nevoie de ele (si ele de noi)… la modul zilnic facem cate un mic cancer care, odata problema ce a dus la aparitia sa rezolvata, este mancat efectiv de catre microorganisme… aceste lucruri nu se stiu de catre medicina “stiintifica” si nici nu se vrea a se sti… ceea ce conteaza este estomparea simptomelor prin chimicale daunatoare si pastrarea omului in stare de client permanent…
Reply

hobincu mariea says:
15/10/2013 at 1:14 PM

m-as dori cartea tradusa a lui Hamer,pe care a promis-o Andrei la cursuri. amparticipat la un curs si o tabara pe linga cluj..multuesc pentru tot ce ne trimiteti.
Reply

Costea Paul George says:
15/10/2013 at 3:09 PM

cartea aceea, din pacate, nici acum nu a fost scoasa… nu stiu nimic, nu stiu cand va fi gata… toate cele bune…
Reply

alina says:
10/11/2013 at 10:49 PM

buna
eu am pete pe piele. medicina le a denumit pitiriazis versicolor. unele unt albe exact ca vitiligo, altele sunt maro.
le am de ffffffff multi ani. la inceput treceau cu cremele date de medici, cele maro trec si acum cu cremele, dar cele albe, deloc.
habar n am ce i cu ele.
ai vreo idee?
multumesc.
a
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
11/11/2013 at 2:17 PM

draga mea… aceste asa zise boli de piele sunt rezultatul unor conflicte de separare murdarire si ai culori albe si maro si nici nu iti trec pentru ca esti de ani de zile intr-o faza de vindecare suspendata din care nu reusesti sa iesi. din pacate, in cateva cuvinte este mai greu de inteles cum functioneaza aceste lucruri. iti recomand sa mergi la un curs de nmg unde vei invata exact cum functionam si cum sa iesi dintr-o asemenea problema…

cu mult drag, paul
Reply
alina says:
14/11/2013 at 8:22 PM

multam
de ceva timp am aflat de nmg si am vazut/citit ceva materiale, dar nu am reusit sa identific exact buba. nici de ce vreau sa ma separ de atata amar de vreme si nici ce ma murdareste. poate vreau sa ma separ de ceva care cred eu ca ma murdareste? iar faza asta cu vindecarea suspendata recunosc ca n am inteles o.
a
Reply
Costea Paul George says:
17/11/2013 at 1:17 PM

vindecarea suspendata inseamna ca exista in viata ta elemente care iti aduc tot timpul in subconstient reactivarea conflictului. poate fi o persoana din familie, un obiect, o perceptie… ti-am mai zis ca este foarte greu sa intelegi pana nu faci un curs… acolo, ai la dispozitie 6 zile, in care inveti tot ce trebuie sa stii despre reactiile organismului tau…
Reply

rada murau says:
30/12/2013 at 10:03 AM

da, sunt de acord. Greu , daca nu imposibil, este sa reusesti sa-ti scoti din minte aceasta teama, aceasta idee e atat de usor s-a strecurat! Aici cred ca nu exista suficient ghidaj. Pe tema asta nu scrie nimeni nimic!
Reply

Costea Paul George says:
30/12/2013 at 10:25 AM

draga mea rada… este adevarat ca este mai greu acest lucru… totusi, citeste mai mult pe situl meu sa vezi ca scriu mult pe tema asta… doar ca nu sunt acolo sa iti dau coate sa te tin pe acel drum… … asta e diferenta intre a citi articole si a participa la un curs… la curs efectiv te patrunde si te transforma acea informatie…

cu mult drag, paul
Reply

Sunshine says:
02/01/2014 at 2:58 PM

Interesant articolul. Am o intrebare: ma confrunt cu o acnee pe care nu am avut-o in trecut si nu reusesc s-o rezolv pe cai naturale. Ceva idei? Recomandari… Ce substrat ar avea?
Multmesc.
Reply

Costea Paul George says:
02/01/2014 at 3:25 PM

acneea este faza de vindecare a unui conflict de murdarie al dermei ori al glandelor sudoripare. daca nu trece, este pentru ca ai facut noi conflicte din aceasta cauza si, prin urmare, nu conflictul initial trebuie sa il cauti ci transformarea emotiilor legate de prezenta acneei… cu cat lupta ta e mai mare, cu atat se va “indarji” si ea sa ramana… succes…

cu mult drag, paul

Unknown said...

Multumesc ca existi si pentru tot ce faci! Am inceput relativ recent sa studiez nmg- cu filmul recomandat de 4 ore. Articolele si filmuletele tale sunt de foarte mare ajutor sa imi asez informatia... MULTUMESC!!!