Sunday, August 12, 2018

Sanatatea ta reflecta nivelul tau de constienta…

(postare initiala: 3 noiembrie 2013)

Ce sunt credintele, convingerile noastre?: sunt judecati bazate pe lucruri de cele mai multe ori ireale, pe ganduri proprii rezultate din invataturile si experientele vietii (care ti-au format o realitate proprie si unica). Totusi, traim niste timpuri (de trezire) in care toate acestea ar fi bine sa fie revizuite. Sigur cancerul este mortal si nu credinta noastra rezultata din cele aflate in legatura cu el ne face sa il judecam in acest fel? Sigur ca fumatul iti provoaca cancer si nu frica implementata pe toate caile?
Sigur o celula cancerigena, cu radacini, ce o ai in tine, o sa iti provoace metastaze si nu frica pe care o ai stiindu-te bolnav o sa iti provoace daune colaterale (alte cancere fara legatura cu primul)? Sigur, sigur, sigur? Toate aceste lucruri pe care le stii (a se citi: ti-au fost implementate) ar trebui puse sub semnul intrebarii iar, la o reflectare mai adanca, poate o sa realizezi ca au fost doar niste credinte (implementate cu anumite scopuri), niste concluzii rezultate din aparente.

Odata cu cunoasterea, intelegerea legaturilor dintre evenimentele din viata noastra cu care nu suntem in armonie, in acord, si reactiile (bolile) pe care le provoaca acestea in biologic, oamenii isi recapata autoritatea (pe care pana atunci au dat-o lucrurilor exterioare) si puterea asupra rezultatelor modificarilor ce au loc in organism. Este o alta calitate a vietii ca, in loc sa fii o biata victima ale circumstantelor exterioare (microorganisme, fatalitate, epidemie, genetica), sa devii pe deplin constient ca, desi unele simptome prin care treci pot fi destul de suparatoare, ciudate, tu le poti tine sub control si le poti modifica in orice moment directia si modul in care ele se desfasoara.

Aceasta stiinta despre care iti vorbesc (in general, pe blog) si pe care o traiesc eu insumi de cativa ani incoace (si anume: Stiinta Vindecarii Germane) ne prezinta intr-un mod extrem de simplu, cum dealtfel este totul in natura, niste corelatii fiziologice de netagaduit de care oricine se poate folosi, le poate implementa in viata proprie. Trebuie sa ai un sistem de convingeri extrem de puternic (care sa nu lase efectiv ca aceste informatii care ar putea sa iti salveze viata sa ajunga la tine) pentru a nu putea intr-adevar beneficia de invataturile acestei stiinte. Aceasta Stiinta a Vindecarii Germane are implementata in esenta ei o multitudine de alte stiinte precum anatomie, fiziologie, patologie, microbiologie, psihologie si multe altele pe care le imbina intr-un mod armonios si in concordanta cu legile naturii, ale pamantului, si, cel mai important, avand in vedere faptul ca nu suntem niste simple masini care necesita o remediere a partilor componenete ci un ansamblu minte-corp-suflet.

Din cele experimentate de mine, atunci cand aspiri sa traiesti bine, sa traiesti in abundenta si intr-o sanatate deplina, in loc sa mai iei decizii nesabuite, vei lua decizii in mod constient, ceea ce inseamna ca nu te vei mai baza in luarea deciziilor pe sistemul de credinte si instructiunile altora ci vei lua decizii proprii, ca rezultat al cunostintei de cauza. Totusi, a fi constient presupune a-ti asuma raspunderea pentru tine si pentru deciziile luate, lucru inspaimantator pentru majoritatea oamenilor. Ghis spunea la un moment dat ca “sanatatea ta reflecta nivelul tau de constienta” – mie mi-a dat mult de gandit aceasta “definitie” a sanatatii si, chiar daca ar fi sa ramai doar cu atata din cele scrise de mine… si a meritat… Tu ce spui despre? 🙂



....

cu mult drag, Costea Paul George
___________________________________

Nu sta pe loc, studiaza pentru tine, pentru evolutia ta ca om! Nu te costa nimic in plus sa cumperi carti prin situl meu, totusi, cu asta ma sustii sa pot fi aici, pentru tine! Alege din miile de carti de la: elefant.ro sau libris.ro
___________________________________

Ai o parere, o intrebare, o idee, o nemultumire, o critica?… Comenteaza mai jos, impartaseste-o cu noi, ceilalti… 🙂

Ti-a placut articolul? Apreciezi munca mea, efortul meu?… “SHARE” aici, sub articol si astfel vei contribui la aflarea acestor adevaruri. Nu te costa nimic! Poti sa ii dai un “LIKE” si paginii “terapie in armonie”, in dreapta sus, daca vrei sa ne urmaresti pe facebook… 🙂 ... Cel putin, ca iti place ori nu, da un calificativ articolului aici, dedesubt, la "Reactii la articol"... 🙂

Introdu aici, dedesubt, adresa ta de e-mail si vei primi saptamanal GRATIS articole interesante + bonus un PDF GRATIS “LEUCEMIA – o anemie mai severa sau cancer?”


Adresa de email: *


9 comments:

Paul Costea said...

Petra-Amba Popescu says:
04/11/2013 at 12:51 AM

George Paul
Articolele scrise de tine sint foarte interesante si au sens,simt cit sint de adevarate.Sint interesata in acest curs al Noi Medicine Germane dar,pentru ca locuiesc in Canada nu stiu cum as putea beneficia de el.Cred ca la anul voi veni in Romania in Bucuresti si as vrea sa stiu cit dureaza cursul si alte informatii.
Te rog sa-mi explici ,de vreo 2 ani am problema cu caderea parului.Intodeauna am avut un par frumos,sanatos,bogat pe care il purtam lung.Anul acesta am fost nevoita sa-l tai scurt,pentru ca imi cade tare multAm un regim de viata sanatos,sint vegetariana,nu i-au medicamente si vitamine de 14 ani,gindire deschisa pozitiva,sint Reiki Master,Terapist in Bioenergie si practic cu iubire ce am invatat dar am aceasta dificultate in legatura cu parul.Te rog sa ma ajuti cu un raspuns ,am incredere in ceea ce spui pentru ca inteleg.
Multumesc,sa ai o noapte buna.
Reply

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 1:10 AM

draga mea petra amba… a ajuns sa imi fie tare familiar si drag acest nume al tau… ai ajuns sa devii o prezenta vie in viata mea, in blogul meu… 🙂 … iti multumesc pt asta ca existi si ca esti atat de deschisa sa intelegi tot ce scriu… 🙂 … nu am stiut ca locuiesti in canada. tot acolo sta si ghislaine lanctot… eu iti recomand un curs de-al ei, care are rolul sa te metamorfozeze, la propriu… este fantastica aceasta femeie… ea este cea care a scris “mafia medicala”, pt care a fost exmatriculata din sistem…

revenind la problema ta, ea poate fi cauzata de doua motive: nu mai esti mangaiata de o persoana anume, care ti-a fost draga (ori nu mai simti mangaiere intr-o anumita situatie de viata) sau insasi frica de cadere a parului iti poate provoca un conflict care agraveaza aceasta cadere (iar pt asta a fost suficienta o constatare din partea cuiva, ca “vai, draga, ce iti cade parul”)… dar, o sa scriu un articol candva si despre asta… acum insa pregatesc un articol care o sa doboare multe mituri… sa vezi cate atacuri voi primi iar din partea unora cu convingeri inradacinate despre acel subiect… :)))))

cu mult drag, paul… 🙂
Reply

Julia says:
04/11/2013 at 8:48 AM

Buna Paul,

Astept cu nerabdare sa incep cursul de la Oradea. Am si eu cateva probleme, dar incerc sa nu le dau importanta. Mi s-a intamplat ca noaptea sa ma trezesc cu palpitatii. Am citit ca se poate intampla din multe motive: constipatie care la mine persista de foarte muta vreme, poate fi menopauza ( este, dar am avut si inainte din cand in cand palpitatii) care aduce cu ea multe semne de intrebare.Sunt o fire pozitiva si totusi ceva nu este ok.
Poate imi poti spune tu mai multe,

O zi frumoasa iti doresc!
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 9:25 AM

draga mea julia… as putea sa iti spun si eu cate ceva in legatura cu asta, dar, daca, totusi, te-ai hotarat sa vii la curs, eu zic ca o sa iti dai cu mult mai bine seama de una singura ce se intampla cu tine… pana atunci, conform celor spuse de tine, pot sa iti spun ca s-ar putea sa fii in faza activa a unui conflict de suparare imbucatura. conform medicinii, diareea e mai periculoasa decat constipatia, desi diareea este un motiv de imbucurare, pt ca in acel caz este vorba de faza de vindecare a unui conflict de acelasi gen… totusi, nici constipatia nu e motiv de stres… si… nu mai fii suparacioasa, nu pune la suflet tot ce consideri rau in viata ta… o sa vezi ca nu are sens… sunt doua metode de rezolvare a evenimentelor “neplacute” in viata. prima ar fi sa te stresezi, sa iei ca o fatalitate ce se intampla rau, iar, in aest caz, esti ingradita in posibilitatile nelimitate ce ti le ofera universul pentru a rezolva problema iar organismul tau va intra automat intr-o anumita reactie (boala)… sau, mai este metoda cealalta, in care accepti ceea ce ti s-a ivit in viata, indiferent cum este, fara totusi a te resemna, ci a actiona in mod limpede ca sa schimbi situatia (in caz ca e posibil), daca nu esti in acord. iar, daca nu e posibil, sa iti schimbi perceptia in legatuara cu acel eveniment (stiai ca in fiecare lucru rau se poate ivi o oportunitate noua?)… nu e chiar usoar (la inceput), dar merita…

cu mult drag, paul
Reply

ignat silvia says:
04/11/2013 at 10:40 AM

buna ziua ,sunt incantata de informatiile ce le primesc,am o intrebare cand veniti sa tineti curs in Iasi?o zi minunata Silvia
Reply

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 5:37 PM

draga mea silvia… despre cursuri la iasi eu nu stiu… am auzit ca acolo are obicei sa tina cursuri crina veres, care e ceva asemanator… te rog sa ramai aproape si vei fi anuntata cand aflu ceva concret…
Reply

Cristina Simionescu says:
04/11/2013 at 12:20 PM

Cursuri de Noua Medicina Germana nu se tin si in Bucuresti?
Reply

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 5:35 PM

draga cristina… daca te inscrii la newslettere, sigur nu o sa pierzi momentul… va fi cu siguranta anul viitor curs la bucuresti, dar inca nu stiu data exacta… 🙂 … succes! 🙂
Reply

Adela says:
04/11/2013 at 12:25 PM

la Cluj nu aveti programat un curs?
Reply

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 5:34 PM

draga mea adela… in cluj a fost acum, recent… ramai aproape si iti voi comunica urmatoarea data… toate cele bune… 🙂
Reply

Paul Costea said...

ana says:
04/11/2013 at 3:25 PM

Intr-adevar Paul starea de sanatate REFLECTA NIVELUL DE CONSTIINTA AL FIECARUIA DINTRE NOI!
Pana cand nu vom intelege ca abundenta si bucuria este realitatea meritata(si nu suferinta tamp acceptata)…vom “fi bolnavi” prin alegere inconstienta sau constienta(exista si astfel de oameni…care vor sa sufere…suferinta fiindu-le singura placere//im mod “straniu” ei recunoscandu-se in altii doar prin suferinta si fiind incapabili ,in fapt ,sa se bucure// altfel spus “bolnavi in suflet” = cancerul boala a sufletului cum spunea Hamer).
Cei care se trezesc inteleg ca au puterea de a alege!Chiar o au!
Pentru Canada : Dr.Alvin De Leon – http://advancedgnm2013.dralvindeleon.com/fe/58349-advanced-gnm-workshops-2013-page-2
Reply

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 5:39 PM

draga mea ana… iti multumesc f mult pt comentariu… cat si pt informatia pretioasa pe care ne-ai furnizat-o… toate cele bune… 🙂

cu stima, paul
Reply

cornelia says:
04/11/2013 at 3:39 PM

Cat costa cursul de la Galati si cum se poate lua legatura cu cel care organizeaza?
Multumesc anticipat!
Sunt mai mult decat interesante articolele tale.
Mult succes in continuare!
Reply

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 5:48 PM

draga mea cornelia… ai primit de la mine un email pe adresa furnizata…

cu mult drag, paul
Reply

Armonia says:
04/11/2013 at 7:19 PM

Wow !!! ce inceput de an 2014 se anunta ! Iti multumesc mult Paul ! am retinut data , orasul apropiat si astept cu mare drag. Sunt convinsa de incarctura benefica ce am sa o #absorb #, care simt ca imi dau aripi cu fiecare informatie…….. inca de pe acum sunt bucuroasa de conexiunile facute in urma cursului, iar atunci am sa pot fi deplin Recunoscatoare tie si Intregului Univers !

ESTI O ADEVARATA BINECUVANTARE !
MULTUMIM CA NI-TE DARUIESTI CU ATATA DRAGOSTE !
Multa Lumina si Iubire iti transmit tie si tuturor !
Reply

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 7:55 PM

draga mea… nu pot decat sa iti multumesc si sa iti urez acelasi lucru… cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

veronica says:
04/11/2013 at 7:39 PM

Buna, Paul!

Sunt f incantata de articolele tale si ti multumesc ca faci tot posibilul sa se afle de aceasta minunata stiinta care, personal, m-a schimbat ca om si mi-a dat asa un optimism.

Mult succes pe mai departe!
Reply

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 7:58 PM

eu stiu de ce este capabila aceasta stiinta… o traiesc in fiecare zi… nici nu mai stiu ce e frica, cum e sa fii bolnav, cum e sa suferi… le doresc tuturor cititorilor mei, si nu numai, sa experimenteze aceleasi lucruri…

cu mult drag, paul…
Reply

Camelia says:
04/11/2013 at 9:52 PM

Am citit despre noua medicina germana ;am vazut si documentarele crinei veres ;de curand am inceput sa primesc si articolele tale ,mi se pare fascinant ,dar greu de descoperit problema fara ajutor. De cateva luni am inceput sa am dureri de articulatii :glezne,genunchi,coate si umeri.Nu sunt dureri mari ci mai degraba imi simt articulatiile intepenite mai ales dimineata si ma dor tare bratele(in zona umerilor) atunci cand trebuie sa le ridic, si genunchii atunci cand ii flexez.
Multumesc pentru articolele trimise si pentru un eventual raspuns la problemele mele.
Reply

Costea Paul George says:
04/11/2013 at 10:08 PM

draga mea camelia… am patit-o cu mai multe cititoare sa vorbesc cu ele la telefon. in jumatate de ora au inteles mai mult decat in jumatate de an de citit articole… iti dai seama ce ar insemna pt tine un curs?… in legatura cu problemele tale, acele simptome sunt semne clare de autodevalorizare… nu te stresa… autodevalorizarea este conflictul nr.1 a omenirii… este responsabila de boli ca: leucemie, cancer de oase, probleme la muschi, atrofieri, paralizii, reumatism si multe altele… dar stai linistita, la tine nu e grav, conform simptomelor pe care mi le-ai spus. ar fi bine totusi sa iti revizuiesti pozitia fata de viata asta…

iti urez mult succes, paul
Reply

felicia says:
05/11/2013 at 12:39 AM

am fost diagnosticata acum 4-5 ani cu artrita reactiva si spondilita anchilozanta; nu am urmat tratament medicamentos
acum sint mult mai bine dar am niste dureri foarte mari
as dori sa stiu daca pot lua legatura cu tine pe email si sa iti prezint mai pe larg simptomele care le am
am citit despre NMG dar nu-mi dau seama exact cum sa o aplic in cazul meu
multumesc mult
Reply

Costea Paul George says:
05/11/2013 at 9:01 AM

draga mea felicia… nu de aia sunt eu aici, ca sa dau un sfat bun oamenilor care au nevoie? 🙂 … trebuia sa imi scrii direct pe e-mail… cu mult drag, paul
Reply

Paul Costea said...

Crocodilul says:
05/11/2013 at 11:16 AM

Alt smecher fara nici o treaba cu studiile de medicina, anatomie, biologie probabil inginer, filolog, psiholog …..care vrea sa faca bani la greu de la Prosti fiindca nu are chef sa munceasca pe un salariu mic in Romania si sa aiba si sef care sa il frece la cap.
Reply

Costea Paul George says:
05/11/2013 at 4:52 PM

asa este, crocodilule… sa traiesti o mie de ani pt ca esti asa mare clarvazator… toti cititorii mei sunt niste fraieri… conform realitatii tale… totusi, din miile si miile de cititori, fa un sondaj, ca sa vezi cat mi-au decartat in medie… ferrari imi sta in curtea vilei de pe cote-d-azur…

cu mult drag, paul

p.s. pentru cultura ta generala si pt ca sa nu mori curios, o sa iti “declar” si studiile mele: informatica, contabilitate si limbi straine. pe langa asta, o gramada de cursuri, seminarii si tabere de NMG, precum si zeci de carti citite in domeniu… sper ca te-a satisfacut raspunsul meu, dragule… pe de alta parte, acesta este un blog personal. stii ce inseamna acest lucru? ca scriu aici informatii conform realitatii mele, care nu trebuie sa rezoneze cu a ta… fiecare om isi are realitatea proprie si accepta informatiile conform acelei realitati 🙂
Reply
Alt crocodil says:
07/11/2013 at 10:47 AM

Am pierdut un dinte .. cu metoda ta trebuie implant sau e ok doar sa fiu optimist?
Reply
Costea Paul George says:
07/11/2013 at 11:14 AM

crocodilul meu scump… a pierde un dinte este un simptom iar in aceasta stiinta nu merge sa iti dau un diagnostic doar pe baza unor simptome, cum o face medicina “stiintifica”. ea e buna la presupuneri si sa ne dea solutii fara sa stie cauzele reale… asadar, in cazul tau, te rog sa imi dai detalii. cum ai pierdut dintele? te doare locul? ai rana? sau a disparut, pur si simplu? revino cu detalii, dragul meu crocodil, si iti voi da solutia magica. sarlatanii si samanii ca mine au tot timpul solutii magice…

sa ai o viata placuta! somn usor in continuare!

cu mult drag, paul
Reply
maria s says:
08/11/2013 at 6:00 PM

Cu tot repectul draga comentator, dar nu stii ce vorbesti.Poti ramane ancorat in vechi credinte,sau poti sa-ti deschizi mintea,dar mai bine inima. Nu doar o diploma te va face mai intelept si nu doar cu ea vei putea fi folositor semenilor. Cat oferi ca sa primesti?
Reply

Paul Costea said...

gabi says:
06/11/2013 at 8:05 AM

Draga Paul,
Mi-a fost dor de tine si articolele tale…
Nu am mai intrat ca am fost in perioada de rezolvare a conflictului cu migrena…mi-a fost f rau…am facut ce mi-ai zis tu pe mail iar la cateva zile am avut o migrena de 2 zile cu voma,tremurat de nu-ti zic…dar uraaaaaaaaa nu am luat pastile…si mi-a trecut…Chiar dc a fost destul de puternica ,ca niciodata,iti multumesc pt indrumare si lui Dumnezeu pt vindecare.
Esti minunat….si ma duc la Bucuresti cand se tine cursul…
Fie ca lumina Divina sa fie prezenta in viata ta si in munca ta…
Esti un inger si o binecuvantare pt cei care vor.
Lumina si iubire.
Reply

Costea Paul George says:
06/11/2013 at 7:22 PM

draga mea gabi… daca arunci frica si nestiinta in care suntem tinuti, se poate… iti multumesc mult pt comment si imi pare bine sa aflu aceste lucruri. Esti exemplul viu… 🙂

cu mult drag, paul
Reply

gabi says:
06/11/2013 at 3:44 PM

Crocodilule sigur esti medic…..dar pastreaza jignirile pt tine…
Ma faci sa rad cat de frumos dormi….
Citeste si tu o carte de-a lui Bruce Lipton….el e medic….dar…..te las pe tine sa tragi concluzii dupa care poti venii sa mai pui un comment…
O zi minunata….
Reply

Sorin says:
07/11/2013 at 10:54 AM

Eu nu m-as numi “treaz” doar pentru ca am citit 1-1000 de carti, dupa cum spunea Gurdjieff .. crede doar ce poti replica si tu. In ziua de azi .. sunt milioane de asa zisi “treziti” care se ocupa full-time de colectarea de fonduri pentru a le arata si celorlalti “realitatea si adevarul absolut”. Sunt pasionat de astfel de lucruri de ani buni si niciun guru nu mi-a putut arata ceva in afara sferei normale (ca unii sunt buni observatori/psihologi .. asta e partea a II-a).

,toate cele bune

Sorin
Reply
Costea Paul George says:
07/11/2013 at 11:19 AM

draga sorin… fiecare om, conform realitatii proprii, intelege altceva prin a fi “treaz”. totusi, atunci cand mergi cu turma si crezi toate balivernele iar la o boala nu iti asumi nicio responsabilitate ci o arunci in afara altora care, de multe ori te omoara, atunci nu dormi? eu zic ca, in acest caz, esti intr-un somn adanc, cu ochii deschisi…

cu drag, paul
Reply

Paul Costea said...

mirela says:
08/11/2013 at 2:09 PM

Stimate domnule paul,

In toate aricolele pe care le publicati am inteles foarte multe lucruri despre doctori, farmacii ,medicamente si tot ceea ce intelegem noi prin medicina.Vreau sa te rog sa publici si ceva legat de urechi .De ex. de unde vine durerea de ureche, ureche infundata ?
Astept un raspuns pe adresa mea de mail.
Cu tot respectul pentru tot ceea ce faci pentru noi.
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
08/11/2013 at 3:16 PM

am deja trecute pe lista minim 10 teme de articol, dar nu reusesc sa le prelucrez si sa le postez pentru ca am mult de lucru… daca nu ar trebui sa ma ocup decat de site, ar fi alta viata… 🙂 … ma straduiesc totusi si introduc in lista si problemele de urechi… toate cele bune, paul
Reply

Petra-Amba Popescu says:
13/11/2013 at 1:49 AM

Hi,Paul George
Am incercat sa-ti trimit un email,pe cel care mi l-ai dat tu dar,se pare ca nu a ajuns la tine.Mi-ai promis un curs a lui Ghislaine Lanctot si poate ai si numarul ei de telefon si unde anume locuieste in Canada.Eu locuiesc acum la o ora distanta de Toronto,linga Lacul Simcoe intr-o oaza de liniste si frumusete.Iti multumesc si astept informatiile de la tine.
Cu multa gratitudine,Petra-Amba.
Reply

Costea Paul George says:
13/11/2013 at 9:07 AM

draga petra-amba… adresa mea de email este costeapaulgeorge@gmail.com … sigur pe aceasta adresa ai trimis emailul? 🙂

oricum, ca sa nu mai cauti, gasesti aici informatiile cerute: http://personocratia.com/en/contact.php

cu mult drag, paul
Reply

Andrea says:
21/11/2013 at 11:44 AM

Bună,
Nu sunt nouă pe aici,dar stăteam în tăcere:-)
Aş dori să ştiu când vă fi curs în Braşov,m-ar interesa mult.
De ceva vreme citesc articole,cărţi de genul acesta,şi simt cum mi se
schimba gandirea,viaţa.
Încă nu am reuşit să trec de boli,de dureri,dar e mult mai bine,şi
simt că vă fi şi mai bine.
Percep viaţa altfel decât până acum,am mai multă dragoste şi
înţelegere în suflet,şi simt că aş vrea să ajut lumea de a deschide ochii,
să reflecte altfel viaţa.
Mai am multe nelamuriri,de exemplu boală la copii,am şi eu
un copil”bolnav”,accept şi trăiesc fără frică cu această numai că nu reusec
să văd de unde vine,să pot ajută şi mai mult.
Vă doresc tuturor linişte sufletească ,dragoste,şi o zi minunată
Reply

Paul Costea said...

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 11:59 AM

draga mea andrea… nu am cunostinta despre cursuri la brasov, dar, daca ramai cititoare a sitului meu, cu siguranta vei afla… in ce priveste bolile la copii, am fost invatati sa credem ca un copil nu poate sa isi faca conflicte (punctul de pornire al bolilor) pentru simplul motiv ca nu ni le poate comunica. a doua sursa a bolilor la copii sunt conflictele parintilor care, in functie de varsta vor trece la ei, din pacate… la un curs de nmg vei afla mai multe despre aceste lucruri cat si despre posibilitatile de vindecare reale…

cu mult drag, paul
Reply

Andrea says:
21/11/2013 at 2:38 PM

Dragă Paul,
Asa cred şi eu,că vă trece,medicina nu a putut să
ajute,e o boală rară(mastocitoza cutanata),dar acum nici nu-mi pare rău,nusunt adeptă a experimentelor medicale.
Ştiu că va fi bine,simt asta foarte adânc,şi aştept informaţii despre boală la copii,şi de unde pot veni ele,că să pot ajuta în vindecare.
Mulţumesc mult pt.răspuns,cu drag
Andrea
Reply

Costea Paul George says:
21/11/2013 at 3:03 PM

🙂
Reply

Daniela says:
15/12/2013 at 8:53 PM

Buna ,Paul!!Ti-am scris pe mail si nu mi ai raspuns …….mi as fi dorit totusi sa am un sfat de la tine ,am incredere in ceea ce spui si este foarte frumos gestul tau de a ajuta oamenii ,este extrordianr cum Dumnezeu trimite oamenii potriviti la locul potrivit!Felicitari
Reply

Costea Paul George says:
16/12/2013 at 9:16 AM

draga andreea… nu ti-am raspuns pe mail pt ca problema ta este destul de complicata si inca ma gandesc la o solutie… o sa iti scriu imediat ce am stabilit un plan de actiune pt situatia in care te afli…

cu mult drag, paul
Reply
Daniela says:
16/12/2013 at 11:59 AM

Iti multumesc!Sper sa fie bine!!
Reply

radu says:
21/01/2014 at 5:08 PM

Foarte multi dintre noi au probleme care le fac viata de zi cu zi mai grea decat ar trebui sa fie. Daca nu stii de ce nu merg relatiile sau cine esti cu adevarat, si vrei sa afli cum poti ajunge fericit trebuie sa muncesti mult cu propria persoana in primul rand.
Reply

Costea Paul George says:
21/01/2014 at 7:44 PM

asa este… 🙂